Top!!

Snel en goed geleverd!

Goed, duidelijk en snel geleverd

Goed, duidelijk en snel geleverd

Zonder problemen snel in huis.

Het onderdeel had ik zonder problemen de volgende dag in huis.

Ze stonden mij netjes te woord

Goede voorlichting over het product, al was de man wat ongeduldig, juiste product en snel geleverd

Opt op date gekomen goeie service

snelle levering van origineel product voor aantrekkelijke prijs

Snelle correcte levering

Deurtje voor koelkast besteld. Bestelling op typenummer ging heel makkelijk op website en volgende dag al, goed verpakt, onderdeel in huis. Zoals het hoort

Lade Siemens vriezer

Alles is naar wens en verwachting gegaan

Fijne, snelle en zeer goede service.

Hele goede service. Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Elk bedrijf zou een voorbeeld kunnen nemen!

Goede prijs

Goede prijs en snel geleverd.

Super snelle verzending!

Mijn bestelling was echt super snel verzonden en erg goed verpakt. Het artikel is exact als omschreven en was daarnaast makkelijk te vinden op de site. Kortom, een absolute aanrader!!!

Snel geleverd!

Prima service!

Prima. Goede kwaliteit en snelle levering

Snel Verzonden. Goede prijs

Snel Verzonden. Goede prijs.

Juiste artikel snel geleverd

Juiste artikel snel geleverd

Snelle en goede service

Waardeloos bedrijf

Onderdeel besteld en ontvangen, maar paste niet lekker, daarna 2 x advies gevraagd , maar ze reageren nergens op. Niets bestellen hier, ..... bedrijf dus

Keurig bedrijf.

Nadat mijn bestelling kapot werd afgeleverd,is alles na telefonisch kontakt keurig opgelost. Bedankt.

Correcte levering

Snelle en foutloze levering van het bestelde onderdeel

heel fijn

duidelijke website en duidelijke afhandeling, keurig op tijd bezorgd.

Heel goede service

Bedankt voor de goede service

besteld en gekregen binnen 3 werkdagen

Uiterst snelle bezorging en uitstekende naservice

Prijs/kwaliteit staat "Witgoedparts" mee bovenaan. Na op hun vlot draaiende website de nodige stukken te hebben besteld, waren de goederen de dag nadien al toegekomen. Bij nazicht was het, zorgvuldig ingepakt, materiaal wellicht beschadigd. Na een mailtje + bijhorende foto's te hebben verzonden, hebben we een paar dagen later de nieuwe stukken mogen ontvangen en was dit euvel direct van de baan. Een uitstekende en onberispelijke naservice weliswaar.