Heel blij met het mooie ontwerp

Christel luisterde goed naar mijn wensen en voorkeuren, en heeft echt kennis van zaken. De uitgekozen beplanting was geheel mijn smaak, heel tevreden!!

Vriendelijk contact professioneel ontwerp

Prettig en vriendelijk contact in het proces van ons tuinontwerp. Christel denkt mee en levert een ontwerp op maat wat goed past bij onze wensen. Heel blij met het eindresultaat waarmee we zelf aan de slag kunnen gaan!

Een mooi ontwerp waarin alle wensen zijn meegenomen!

Prettige samenwerking met Christel. Ze luistert goed naar de verschillende wensen en probeert die allemaal te vertalen in een leuk ontwerp. Het geeft energie om de volgende stap te kunnen maken!

Fijne samenwerking, flexibel, en kennis

Fijne samenwerken, flexibel, en kennis van zaken. Altijd bereid mee te denken.

Een prachtig ontwerp gemaakt voor tuin.

Gebalanceerd topontwerp in lijn met wensen en praktisch voor uitvoering

Christel online gevonden en benaderd. Kennismaking, eerste gesprek en 2de gesprek gehad. Het ontwerp sluit erg goed aan bij onze wensen en ze weet ook leuke creatieve combinaties te maken van planten en denkt ook goed mee om het onderhoud van de tuin laag te houden en de aanleg betaalbaar. Daarnaast ook in de combinaties zodat er bijv. altijd iets bloeit. Het beplantingsplan en verlichtingsplan is hierin ook handig met een duidelijk overzicht wat waar te beplanten etc. en tips waar te kopen / wie evt te benaderen.

Een goed tuinontwerp, helemaal naar onze wens.

Prettige samenwerking. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Christel houdt rekening met duurzaamheid daar waar mogelijk. Het tuinplan is naar tevredenheid uitgevoerd.

Christel is een prettige en vakkundige tuinarchitecte

Christel heeft in 3 gesprekken een mooi en origineel tuinontwerp gemaakt dat erg goed aansluit bij onze wensen. Christel is rustig, flexibel en professioneel. Wij zijn ontzettend tevreden mee het traject en eindresultaat.

Verwachtingen ruim overtroffen!

Voor een aan te leggen tuin bij onze nieuwbouwwoning hebben wij Christel ingeschakeld om het tuinontwerp uit te werken. Hierbij heeft Christel voor goede inzichten gezorgd en oplossingen voor alle problemen die wij voorzien geboden. Hiernaast is de tuin een mooi en aansluitend geheel geworden. Wij raden Christel dan ook zeer sterk aan om mee te denken in je tuinontwerp!

Mooi ontwerp, prettige samenwerking

Christel komt persoonlijk bij je langs om te inventariseren en luistert goed naar je wensen. Ze geeft goede adviezen en houdt rekening met de bestaande beplanting. Het duurde even maar er is een mooi tuinontwerp ontstaan, compleet met beplantingsplan en verlichtingsplan, waar we heel tevreden over zijn. Nu op naar de uitvoering!

Christel is een topper!

Voor de 2e keer dat we via Christel een tuin laten ontwerpen. Mocht er ooit een 3e keer komen, dan zullen we Christel wederom inschakelen!

Persoonlijke en fijne manier van werken

Christel denkt goed mee en maakt het plan zo, dat je er direct mee aan de slag kan. Duidelijk en helder en precies zoals wij het voor ogen hadden

Meteen goed

Christel luistert goed. Het eerste plan was daardoor al direct helemaal naar wens.

Prettig, kundig advies

Christel inventariseert eerst wat je wensen zijn en welke ideeën je hebt. Vervolgens gaat ze zelf verschillende ideeën uitwerken, die voor ons heel verrassend waren! We zijn hartstikke blij met ons tuinadvies.

Zeer prettige samenwerking

Mijn ervaring met Christel is zeer goed. Ze kan goed afstemmen op je wensen. Daarnaast is ze gewoon een persoon om Mee samen te werken. We kunnen niet wachten om haar prachtige ontwerp uit te laten gaan voeren.

Prettige samenwerking

Creatief, duidelijk, goede communicatie en veel enthousiasme

Prachtig en doordacht ontwerp voor onze voortuin

Christel is zeer creatief en flexibel, alles is bij haar mogelijk. Ze heeft erg goed naar onze wensen geluisterd en dit vertaald naar een doordacht en prachtig ontwerp van onze voortuin, rekening houdend met de bestaande beplanting. En dat alles voor een reële, vriendelijke vooraf afgesproken prijs.

Christel is een persoon die naar wensen van de klant luistert. Maar geeft ook duidelijk advies.

De samenwerking is prettig verlopen en zij heeft het tuinplan naar grote tevredenheid geplant. nu moet het nog in de uitvoering komen.

Christel luistert aandachtjg naar je wensen en vertaalt dit in een goed aansluitend plan

Christel heeft door aandachtig te luisteren goed in de gaten gehad wat onze wensen zijn, zelfs als wij dat zelf nog niet wisten. Ze maakt creatieve ontwerpen en houdt hierbij rekening met de ligging van de tuin, geschikte planten en de bestaande situatie. We hebben een zeer compleet uitgewerkt plan gekregen waar we nu zelf mee aan de slag kunnen, ze heeft aan alles gedacht! We heben de samenwerking met Christel als heel plezierig ervaren. Ze heeft veel.kennis en geeft goede praktische tips.

Helemaal top.

Christel heeft goed geluisterd naar onze wensen en heeft dit verwerkt in een mooi plan!

Christel luisterde zeer goed naar onze wensen

Christel heeft onze wensen goed opgepikt en vertaald naar een mooi tuinontwerp.

Prachtig ontwerp gemaakt voor onze tuin!

Er is goed geluisterd naar onze wensen, uitstekend advies gegeven. Met alles is rekening gehouden. In een woord, PERFECT!

top begeleiding met heldere adviezen

fijne samenwerking met Christel. We zijn nu uit naar de uitvoering van de plannen die zij voor ons heeft uitgewerkt. Veel kennis van planten en practische tips.

Prettige samenwerking, goed geluisterd naar onze wensen, prachtig tuinplan

De samenwerking met Christel is zeer prettig verlopen. Heldere afspraken, duidelijke aanpak en oprechte betrokkenheid vanuit Christel voor een mooi en passend eind resultaat. Onze wensen zijn goed vertaald naar het uiteindelijke plan waarin Christel met verrassende oplossingen komt. We waren verrast dat onze tuin zoveel ruimte bood. Ook het beplantingsplan sluit perfect aan bij onze voorkeuren en is toch volstrekt anders dan we zelf zouden hebben bedacht. Top werk, zeker een aanrader!

Very nice garden design

We found Christel on the internet, because of her very clear and nice presented website. We are super happy with how she designed our garden, the trees and the plants she used; she really listened to our wishes and gave very good advices. For sure, we couldn’t have done it without her. So thank you Christel for your creativity and professionalism!