Fijne samenwerking bij het laten groeien van ideeen tot een ontwerp

Onder het genot van een kop koffie zijn we begonnen met het aangeven van onze wensen. Deze wensen zijn door Christel met haar kennis en ervaring vertaald in een tuinontwerp waarin wij ons gelijk konden vinden, aangevuld met een beplatingsplan en lichtplan. Christel denkt proactief mee over de realisatie van het tuinontwerp zowel op productniveau als op het gebied van leveranciers. Veel zin om in 2021 met het tuinontwerp aan de gang te gaan.

Persoonlijk

Erg toegankelijk in contact, snapt snel wat wens van de ander is, komt afspraken snel na

Christel als professional en wij als klant zijn tot een veelbelovend resultaat gekomen!

Christel luistert goed naar wensen en ideeën, houdt zich aan de afspraak, enthousiasmeert en heeft een brede onderliggende kennis. We kunnen niet wachten om van onze tuin te genieten.

Christel is heel toegankelijk in communicatie en denkt goed mee in persoonlijke wensen en ideeën. Christel heeft een mooi ontwerp en beplantingsplan gemaakt voor onze tuin waar we erg blij mee zijn. Ze heeft echt de tijd genomen om alles uit te leggen en bij ons langs te komen. Wij zijn erg tevreden en raden Christel zeker aan!

Vriendelijk, deskundig en maatwerk advies.

Christel is een prettige en deskundige tuindesigner. Door persoonlijke gesprekken, waarbij onze wensen centraal staan, komt zij tot een maatwerk creatief design. Haar advies met aan te leveren tekeningen/ informatie is als een menukaart opgebouwd. Je betaald voor wat je afneemt waardoor er achteraf geen verrassingen ontstaan. De gegevens worden keurig in hard copy en digitaal aangeleverd. Met vriendelijke groet, Michael en Rachel Rutten

Warm, vertrouwd, persoonlijk.

Je voelt direct een klik. Je wensen worden deskundig vertaald naar een gedetailleerd en uitvoerbaar tuinontwerp.

Christel luistert erg goed naar je wensen

Christel hanteert een persoonlijke benadering, waarbij ze heel goed luistert, en uitgaat van jouw wensen. Ze is heel doelgericht in het gesprek komt ze snel tot de kern van de zaak. In eerste fase komt ze met meedere alternatieve plannen, zodat je nog een keuze hebt. Ze komt haar afpraken stipt na. Al met al een plezierig proces, met een creatieve uitkomst

Een eerlijk en kundig advies en verrassend ontwerp!

Wij hebben de samenwerking met Christel als zeer prettig ervaren. Zij neemt echt de tijd, luistert goed en geeft eerlijk en kundig advies. De prijzen voor verschillende ontwerpen zijn duidelijk en heel netjes. Wij hebben een zeer mooi en verrassend ontwerp gekregen waar wij zeer blij mee zijn. Een hele mooie en duidelijke brochure, waar de makers goed mee aan de slag kunnen. Wij kunnen Christel Goossens Tuindesign dan ook van harte aanbevelen, je gaat er zeker geen spijt van krijgen.

Persoonlijk advies, verstand van zaken, schitterend eindresultaat

We zijn zeer te spreken over het tuinontwerp van Christel Goossens. Het eindresultaat heeft onze verwachtingen overtroffen! Christel luisterde goed, dacht met ons mee en gaf ook duidelijk aan wanneer onze ideeën of wensen niet haalbaar of slim waren. Het hele proces (van inventarisatie wensen, eerste schetsen, aanpassingen en uiteindelijke plan) was zeer prettig en we zijn heel blij. Voor ons gevoel hebben we straks (nieuwbouwhuis, dus volgende stap is de tuin helemaal aanleggen) een unieke tuin, die 100% bij ons past. We kunnen iedereen aanraden om een tuinontwerp bij Christel te laten maken. Sterker nog, dat hebben we al gedaan.

Fijne samenwerking met goed ontwerp

Christel is heel fijn in de omgang, luistert goed naar de wensen en is met een origineel ontwerp gekomen dat na wat aanpassingen helemaal tot wens is! Nu wachten tot de uitwerking van het plan door de hoveniers net zo naar wens is!

Een mooi tuinplan.

Al eerder prettige ervaring met Christel om de tuin aan te passen. Nu samen een mooi plan gemaakt om de hele voor en achtertuin te renoveren. Ze is vakkundig, vriendelijk en makkelijk te benaderen.

Erg blij met het plan

Christel kwam bij ons kijken naar de tuin en nam allerlei foto's van de tuin op dat moment. Daarna luisterde ze naar alle wensen en stelde ze duidelijke vragen en vroeg ze door op sommige wensen. Bij de volgende afspraak kwam ze met een eerste ontwerp. Tijdens deze afspraak legde ze uit waarom sommige zaken wel of niet handig waren. Na onze opmerkingen ging ze weer aan de slag en kwam ze met haar definitieve ontwerp. Het werd een uitgebreid boekwerk met het ontwerp, voorbeelden voor schuttingen, tuinhuisje, maar ook een uitgebreid planten plan. Precies zoals wij hadden gehoopt. Wij hebben het ontwerp in september/oktober 2019 laten maken en een groot deel is nu klaar. Alles was zij getekend heeft werd zo overgenomen door de stratenmakers en de hovenier. het was duidelijk en daarom gemakkelijk om in de praktijk te brengen. Wij zijn zo ontzettend blij met haar werk en begeleiding en genieten nu al volop van onze tuin. Christel bedankt!

Origineel, vakkundig en enthousiast

Wij hebben Christel gevraagd om onze achtertuin te ontwerpen en een beplantings- en belichtingsplan te maken. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat maar zeker ook over het verloop van de eerste afspraak tot aan het totale plan. Christel is een prettige gesprekspartner en luistert goed naar je wensen en vertaalt dit in een concreet plan. Wij raden Christel zeker aan.

Prachtig en duidelijk ontwerp

Snelle afspraak en ontwerp. Vriendelijk. Luistert heel goed naar onze wensen. Prachtig boek met complete tuin.

Goed gedaan

Luisterde naar je wensen

Goede begeleiding, gedegen uitwerking!

Christel heeft voor ons een totaalplan gemaakt incl. beplanting en verlichting. Haar adviezen en haar ingebrachte netwerk gaven blijk van vakmanschap!

Leuke vrouw, met goede kennis in tuinen

Weet leuke tuinen te ontwerpen, waar wij zelf niet opgekomen waren, Werk vlug, En als er iets veranderd moest worden op de tekening gebeurden dat meteen, Super uitleg van het ontwerp, en neemt er ook echt de tijd voor,

Onze ideeën uitstekend omgezet in het ontwerp

Christel is betrouwbaar en komt haar afspraken na. Ze is makkelijk te bereiken en reageert snel. We zijn zeer tevreden over haar ontwerp van onze tuin.

Christel komt met ideeën waar jezelf niet zo snel aan denkt!

Je kunt van haar op aan, komt haar afspraken na. Met het ontwerpplan kun je prima werken!!

Luistert goed, denkt mee en...... je ziet het in je plan terug.

Heel prettig om samen met Christel het tuinontwerp voor onze voortuin te maken. Zij luistert goed, denkt mee met je en geeft eventuele alternatieven aan. Het ontwerp is dan helemaal wat je met elkander besproken hebt en wat precies is wat je wil.

Mooi verrassend tuinontwerp. Alles compleet t.e.m. boodschappenlijst

Christel neemt de tijd en luistert goed naar onze wensen. Combineerde deze met wat eigen ideeën en maakte er een mooi totaal plan van. Uit het ontwerp en het beplantingsplan blijkt haar kennis en inzicht in wat mooi en praktisch is. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Vakkundig en zeer vriendelijk

vriendelijk ontvangst heeft alles goed voorbereid kan meteen goede voorbeelden laten zien. Zij maakt een duidelijk plan met alle voorbeelden van een mooi ontwerp. Wij zijn er heel blij mee.

Meedenkend

Ze heeft plezier in haar werk en geloofd in zichzelf. Dit geeft vertrouwen.

Erg prettig tot een mooi tuinplan gekomen met Christel.

Met Christel was het makkelijk een afspraak te maken. Ze kwam bij ons langs als dat nodig was om schetsen en ideeën te bespreken. Het resultaat was erg naar onze zin. Al met al top!

Professioneel

Prettig, snel, ervaren en meedenkend