Hadden meteen een klick

Zie boven vriendelijk kan goed luisteren en verwerkt de wensen goed ij het ontwerp.

Een fijne samenwerking die heeft geleid tot een mooi ontwerp voor onze tuin.

Christel komt bij je langs en meet alles in. Ze heeft voorbeelden bij en luistert goed naar je wensen. Ze maakt een aantal concepten, degene die het beste bij ons paste heeft ze vervolgens verder aangepast met kleine wijzigingen die wij wilden. Zo hebben wij het perfecte ontwerp voor onze tuin gekregen.

Christel weet de juiste vertaling te maken van idee naar uitvoering.

Christel heeft een compleet tuinontwerp voor ons gemaakt. Na een eerste intake heeft ze onze ideeën geïnventariseerd en dit in twee varianten uitgewerkt. ze heeft ons weten te verrassen.

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk en meedenkend Goed ontwerp en duidelijke tekeningen

Fijne samenwerking met een mooi ontwerp als resultaat

Blij met het ontwerp

Goede service, vriendelijk en snel met reageren

Christel Goossens heeft een mooie tuinbeplanting gemaakt die voldeed naar mijn wensen. Achteraf ook nog een paar kleine wijzigingen door laten voeren. Vervolgens ook de planten laten leveren voor de tuin tegen een gunstige prijs. Ik heb goede ervaring gehad met Christel Goossens, ze reageert snel en levert een goede service. Zeker een aanrader!

Mooi ontwerp passend bij onze wensen

Wij zijn erg blij met het ontwerp dat Christel voor ons heeft gemaakt. Ze heeft goed naar onze wensen geluisterd, en denkt ook goed mee naar de mogelijkheden die er zijn. Ook hergebruik van bestaande planten neemt ze mee. Eventuele wijzigingen in het ontwerp werden snel en goed aangepast.

Pluspunten

Korte lijnen met contact opnemen, leuke ideeën, mooi uitgewerkt plan, komt afspraken na, goede begeleiding tijdens proces, biedt alternatieven aan, denkt mee over hergebruik planten. Christel Goossens Tuindesign is een echte aanrader, wij zijn zeer tevreden en gaan graag aan de slag!

Eén klein verbeterpuntje: De kleuren (kwaliteit)van het geprinte tuinontwerp.... Toen wij de digitale versie zelf konden uitprinten zagen wij een enorm verschil in kwaliteit van de afdrukken.

Bedankt, heb een nieuwe printer gekocht!

Pluspunten

Pikt de wensen omtrent sfeer van de tuin goed op. Kijkt ook wat past bij het type huus. Houdt zich aan de afspraken. Goede ideeen over zowel ontwerp als beplanting.

Maakt een wat gehaaste indruk, terwijl ze wel de tijd neemt.

Pluspunten

Het contact met Christel Goossens verliep vanaf de offerteaanvraag tot aan de daadwerkelijke oplevering van de - aan al onze wensen tegemoetkomende - tuinplannen (tuinontwerp, beplantingsschema en lichtplan) op een persoonlijke, vriendelijke en bijzonder deskundige wijze. Ik kan Christel Christel Goossens Tuindesign dan ook van harte aanbevelen!

Pluspunten

Er is goed naar onze wensen geluisterd. Gemakkelijk om afspraken te maken. We zijn heel erg benieuwd naar het eind resultaat.

Pluspunten

Vol vertrouwen het ontwerp bij Christel neergelegd, en dat is goed bevallen. Goede communicatie korte lijntjes en een mooi ontwerp. helemaal Top.

geen

Pluspunten

Persoonlijke aanpak, komt bij je langs en luistert goed naar je wensen. Weet veel over planten/groen en geeft goede adviezen.

Pluspunten

Christel luistert goed en komt met goed (aanvullende) suggesties. Het uiteindelijke tuinplan ziet er goed uit. Prettige manier van werken. Prima!

Pluspunten

Maakt mooi ontwerpen,geheel naar tevredenheid,denkt goed mee, goed voorstellingsvermogen en goede adviezen.

geen

Pluspunten

Wij wilde een nieuw tuinontwerp en kwamen er zelf niet uit. Christel denkt goed mee, en is meerdere keren bij ons langs geweest om e.e.a. door te spreken. We hebben een prachtig ontwerp, beplantingsplan e.d. om verder mee te gaan. We kijken enorm uit naar het eindresultaat.

Pluspunten

Luistert goed naar wensen van de klant. Persoonlijk contact en komt bij je thuis. Is erg enthousiast en heeft leuke ideeën!

Nvt

Pluspunten

Christel gaat heel vakkundig te werk en heeft super met ons meegedacht ook toen de tekening al klaar was en er nog aanpassingen gedaan moesten worden omdat de buren een overkapping plaatste. Echt een aanrader om eens met Christel te gaan praten!

Geen

Pluspunten

Christel is een ervaren, kundige en plezierige persoon die tijdens de gesprekken onze wensen en ideeën, in combinatie met haar adviezen, heeft vertaald in een ontwerp en ervoor heeft gezorgd dat wij in een kort tijdperspectief een bijzonder professioneel definitief tuinontwerp hebben gekregen! Wij zijn bijzonder enthousiast over haar als persoon, haar flexibele werkwijze en de snelheid/adequaatheid in opvolging van onze vervolgstappen. Christel, heel erg bedankt en bijzonder graag tot binnenkort op de koffie in onze nieuwe tuin!

Pluspunten

Christel luistert goed, werkt snel en komt met leuke ideeën. Ze is flexibel in momenten van afspreken. Ze hanteert schappelijke prijzen.

Nee, we zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Wensen van de klant worden snel omgezet in een daadwerkelijk tuinontwerp.

Pluspunten

Christel werkt snel en doortastend. Ze is na het eerste contact al snel komen kijken naar ons perceel. Daarna had ze op zeer korte termijn een plan gereed voor onze tuin. Het plan ziet er doordacht en mooi uit, inclusief het beplantingsplan en verlichtingsplan. Hopelijk pakt het in praktijk even zo goed uit!

Verbeterpunten kan ik pas geven als de tuin daadwerkelijk is aangelegd. Dan pas blijkt of plan en uitvoering niet te ver uiteen liggen.

Pluspunten

Christel is een prettige vrouw om mee samen te werken. Ze weet je wensen perfect te vertalen naar een prachtig tuinontwerp. Heel verrassend!

Geen verbeterpunten. Zeer tevreden over het resultaat

Pluspunten

We hadden onze tuin al meerdere keren onder handen laten nemen, maar steeds was het resultaat toch niet wat we zochten. Tot we contact zochten met Christel. Ze luisterde goed naar onze wensen en bracht dat samen in een mooi uitgewerkt plan. Zo werden onze wensen concreet uitgewerkt en deed Christel vanuit haar expertise suggesties om het nog mooier te maken. Dit heeft geleid tot een prachtige nieuwe voor- en achtertuin waar we erg van genieten met ons gezin. De tuin blijft ook niet onopgemerkt, want we krijgen ook veel complimenten.

Zandstraat 6 5258TW Berlicum