Pluspunten

We hadden onze tuin al meerdere keren onder handen laten nemen, maar steeds was het resultaat toch niet wat we zochten. Tot we contact zochten met Christel. Ze luisterde goed naar onze wensen en bracht dat samen in een mooi uitgewerkt plan. Zo werden onze wensen concreet uitgewerkt en deed Christel vanuit haar expertise suggesties om het nog mooier te maken. Dit heeft geleid tot een prachtige nieuwe voor- en achtertuin waar we erg van genieten met ons gezin. De tuin blijft ook niet onopgemerkt, want we krijgen ook veel complimenten.

Pluspunten

Heldere tekst en uitleg, begrijpt wat de klant bedoeld! Komt met meerdere opties en laat klant zelf de keuze zonder iets op te dringen.

Geen

Pluspunten

Fijne samenwerking en onze wensen zijn goed meegenomen in het tuinontwerp. Zeer tevreden over het eindresultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Christel wist feilloos te visualiseren wat wij voor ogen hadden! Fijne samenwerking, ze heeft verstand van zaken en dit resulteerde in een creatief ontwerp, aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Christel werkt snel,komt afspraken goed na en heeft creatieve ideeën.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed geluisterd naar onze wensen en hiermee rekening gehouden en toch ook een verassend ontwerp geleverd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

vraagt in haar "eigen kring" verder als er extra werkzaamheden gedaan moeten worden. Er wordt geprobeerd om een oplossing te vinden als er iets niet naar behoren is verlopen.

Beter communiceren tijdens de afspraken, gaf het gevoel dat er niet geluisterd werd naar de wensen van de klant. Communicatie met opdrachtgever(hovenier) en klant (wij) was in ons geval slecht. Hierdoor wel betaald voor het plan, maar budgettechnisch niet realiseerbaar (volgens hovenier) Dus voor niks een plan laten maken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundig advies en mooie ontwerpen!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn erg tevreden over de samenwerking met Christel. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen en deze in korte tijd vertaald in een definitief ontwerp met beplantings- en verlichtingsplan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles super netjes geregeld, thanks Christel

Ga zo lekker door

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke vlotte persoonlijkheid. Fijn dat het ontwerp op papier en digitaal aangeboden wordt.

Digitale versie verloopt na een bepaalde tijd. Het zou fijn zijn als je deze onbeperkt kon zien.

• Kennis & Vakmanschap

De digitale bestanden kan je gewoon downloaden! Ik stuur ze je nog een keer toe.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reacties op onze aanmelding en vragen. Ze begreep onze wensen goed en heeft dit vertaald in een schets die bij ons past en welke goed bruikbaar was om mee aan de slag te gaan. En natuurlijk heel fijn dat alles online geregeld kan worden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Christel is zeer betrokken bij het maken en bij het uitvoeren van het tuinplan. Ook de hovenier Bart Klerkx waar ze mee samenwerkt straalt vertrouwen uit.

Ik heb enkele punten met een negen gewaardeerd om het feit dat ik pas over een jaar wanneer alles aangegroeid is meer kan zeggen of het zo geworden is zoals wij het in gedachten hadden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Professioneel, klantgericht en pro-actief.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn heel positief over de aanpak van Christel. Ze kan zich goed inleven in de wensen en vertaald dit naar een concreet ontwerp, dit met volledig ingevuld beplantings- en verlichtingsplan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nadat ze zijn gekomen hebben wij onze plannen gewijzigd na aanraden van de tuinman

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is goed samenwerken met Christel, ze luistert goed, komt met opties en weet wensen heel goed te vertalen in de plannen. De materialen zijn verzorgd en strak. Hier weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Oog voor wensen van de klant en daarnaast ook prikkelende ideeen inbrengen. Communicatie is top persoonlijke benadering korte doorlooptijd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- snelle aanpak met korte doorlooptijd - goed proces van meerdere schetsontwerpen naar definitief ontwerp - leuke en creatieve ideeën - meedenken met klant in termen van budget / hergebruik materialen - voldoende ruimte voor inbreng/invloed klant - persoonlijke benadering

Zandstraat 6

5258TW Berlicum