Mooie winkel en webshop

Online prachtige laarzen besteld van Lauro. Ook kom ik regelmatig in de mooie winkel in Amersfoort, echt een aanrader!

Beste Marjolein, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Geniet van jouw leuke laarzen! En we hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Fantastische en heerlijk dragende collectie!

De schoenen, die ik gekocht heb bij Shuz, lopen het lekkerst en zien er modieus uit!

Beste Hetty, Super fijn om te horen dat je zo blij bent met jouw aankoop. Bedankt voor het delen van je positieve review. Heel veel plezier met het dragen van de schoenen en we kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Goede service, mooie collectie en snelle levering.

De enige winkel waar ik schoenen koop. Altijd de juiste schoenen te vinden voor iedere gelegenheid. Service welke je verwacht krijg je.

Beste Marien, Bedankt voor je klantentrouw bij SHUZ. We zijn blij dat je de klantvriendelijkheid en service waardeert. We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van de dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Tweede hands schoenen

Let op dat Shuz showroom modellen verkoopt als nieuw, dit wordt niet duidelijk aangegeven tijdens het bestel proces. De eigenaar heeft mij, na een verschil van inzicht, gebeld en persoonlijk geadviseerd om schoen lekker in een winkel te kopen. De manier van communiceren was uiterst onplezierig en service niveau verre van hetgeen ik gewend ben. Geen aanrader om schoenen te kopen

Bestelling geannuleerd

Mijn bestelling werd aan het einde van de dag geannuleerd, ik had vroeg in de ochtend besteld. Hoezo kan ik iets bestellen als het niet meer in voorraad is? Wordt afgescheept in de email met een tegoedbon zodat ze hopen dat je alsnog andere schoenen koopt. Niet door mij meer in ieder geval.

Kwaliteit van service en schoenen

Al jaren klant bij Shuz in Enschede. Hier is men klantvriendelijk en is men vakkundig Daarom waardeer ik het advies

Geweldige service en vakkundig

Dame die mij hielp gaf met veel geduld expertise waardevolle informatie. En zeker niet opdringerig

Beste Hennie, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Wat een fantastische service en collectie.

Nadat in mijn bestelling online heb geplaatst ontving ik mijn schoenen binnen enkele dagen. De schoenen zijn modern en van fantastische kwaliteit.

Beste Renee, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Misleid door leveren van Cypres schoen ipv geadverteerde Daniël Kenneth

Op de website wordt geadverteerd met Daniël kenneth terwijl de schoen van een heel ander merk is.

Deskundige winkel met mooie collectie

Al jaren koop ik bij Shuz mijn schoenen.. Mooie merken die mij passen en daardoor zeer tevreden.

Beste Marco, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie collectie en behulpzame medewerkers

Nette winkel, mooie merken en de medewerk(st)ers zijn vlot en behulpzaam. Online bestellen gaat ook erg eenvoudig!

Beste Dine, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie schoenen en netjes afgeleverd.

Meerdere malen schoenen besteld. Voldoen altijd aan de verwachtingen.

Beste Maarten, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Fijne website, mooie selectie schoenen.

Een fijne website en mooie exclusieve merken. Plus goede verzending. Wordt keurig en netjes verpakt geleverd en ook het retourneren is heel gemakkelijk! Kortom... ik ben een Shuz-fan!

Beste Liesbeth, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie collectie en snel geleverd

Bestel regelmatig bij Shuz, een mooie uitgebreide collectie en altijd goed geleverd

Beste Anja, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Chapeau!

Jaren geleden woonde ik in Alkmaar en was een trouwe klant van Schmitt schoenen. Na mijn aanstelling aan de EUR en verhuizing naar Zuid-Holland, ging ik nog jaarlijks terug voor een weekje Alkmaar, naar slagerij Eeken, Kaan kaas en Schmitt schoenen. Schmitt werd Shuz en ook daar kwam ik jaarlijks, tot Corona. Als fervente schoenengek heb ik in Coronatijd geleerd via het net naar schoenen te zoeken. Zo kwam ik bij Shuz terecht. Mijn schoenenhart maakte een blije huppel. De schoenen die ik heb besteld, waren prima. Dat had ik niet anders verwacht. De korte periode van levertijd was boven verwachting en de service was prima. Ik heb begrepen dat mij secretaresse nu ook de site heeft gevonden. Naast mijn jaarlijkse fysieke uitje naar Shuz, heb ik nu ook een regelmatig uitje naar de website.

Beste Margaret, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Domper

Jammer dat ik een nieuwe en vervuilde schoen heb ontvangen. Helaas terug moeten sturen. En geen oplossing !

Bedankt voor uw review, Op de door u toegezonden foto was voor ons geen vergrijzing zichtbaar. Het betrof hier het laatste paar, er was geen ander paar voor ruiling meer aanwezig. Met vriendelijke groet, Webshop SHUZ

Goede klantenservice bij verzoek om andere maat.

Beste Martin, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top bedrijf, heerlijk winkelen zowel via de site als in de shop! Lekker overzichtelijk.

Prima winkel, waar je netjes en vakkundig geholpen wordt Of je nu komt voor een aanbiedingsschoen of voor een schoen uit hun duurdere segment.

Beste Johan, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top winkel, top schoenen

Nooit eerder schoenen besteld van dit merk. Ook voor het eerst bij Shuz. Maar ik zal zeker terugkomen

Beste Thomas, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop bij SHUZ. Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

prima service en goede aanbiedingen

Uitgebreide collectie met heel goede aanbiedingen. Voor een volgende aankoop eerst Shuz site bezoeken!!!

Beste Bart, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Helemaal blij!

Gemakkelijke en mooie website. Duidelijke uitleg over maat, materiaal Bestelling op tijd en zeer zorgvuldig ingepakt ontvangen. Ben er helemaal blij mee!

Beste Renée, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Voor het eerst bij SHUZ een paar prachtige schoen aangeschaft van het merk Van Bommel. het merk kende ik al, maar SHUZ niet. via google heb ik SHUZ ontdekt en ben zeer tevreden over de totale dienstverlening. Mijn volgende paar schoenen zal ik weer bij hen aanschaffen.

Beste Bob, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Goede prijzen en een snelle levering

Snel geleverd en goede prijzen op aanbiedingen

Beste Stephanie, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top-webshop

Goede service, snelle levering. Helemaal blij met mijn nieuwe loafers!

Beste Ineke, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Vlotte communicatie, snelle levering en scherp geprijsd! Zeer tevreden met mijn aankoop!

Beste Patrick, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Breestraat 22

1941 EJ Beverwijk