Mooie collectie en snel geleverd

Bestel regelmatig bij Shuz, een mooie uitgebreide collectie en altijd goed geleverd

Beste Anja, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Chapeau!

Jaren geleden woonde ik in Alkmaar en was een trouwe klant van Schmitt schoenen. Na mijn aanstelling aan de EUR en verhuizing naar Zuid-Holland, ging ik nog jaarlijks terug voor een weekje Alkmaar, naar slagerij Eeken, Kaan kaas en Schmitt schoenen. Schmitt werd Shuz en ook daar kwam ik jaarlijks, tot Corona. Als fervente schoenengek heb ik in Coronatijd geleerd via het net naar schoenen te zoeken. Zo kwam ik bij Shuz terecht. Mijn schoenenhart maakte een blije huppel. De schoenen die ik heb besteld, waren prima. Dat had ik niet anders verwacht. De korte periode van levertijd was boven verwachting en de service was prima. Ik heb begrepen dat mij secretaresse nu ook de site heeft gevonden. Naast mijn jaarlijkse fysieke uitje naar Shuz, heb ik nu ook een regelmatig uitje naar de website.

Beste Margaret, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Domper

Jammer dat ik een nieuwe en vervuilde schoen heb ontvangen. Helaas terug moeten sturen. En geen oplossing !

Bedankt voor uw review, Op de door u toegezonden foto was voor ons geen vergrijzing zichtbaar. Het betrof hier het laatste paar, er was geen ander paar voor ruiling meer aanwezig. Met vriendelijke groet, Webshop SHUZ

Goede klantenservice bij verzoek om andere maat.

Beste Martin, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top bedrijf, heerlijk winkelen zowel via de site als in de shop! Lekker overzichtelijk.

Prima winkel, waar je netjes en vakkundig geholpen wordt Of je nu komt voor een aanbiedingsschoen of voor een schoen uit hun duurdere segment.

Beste Johan, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top winkel, top schoenen

Nooit eerder schoenen besteld van dit merk. Ook voor het eerst bij Shuz. Maar ik zal zeker terugkomen

Beste Thomas, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop bij SHUZ. Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

prima service en goede aanbiedingen

Uitgebreide collectie met heel goede aanbiedingen. Voor een volgende aankoop eerst Shuz site bezoeken!!!

Beste Bart, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Helemaal blij!

Gemakkelijke en mooie website. Duidelijke uitleg over maat, materiaal Bestelling op tijd en zeer zorgvuldig ingepakt ontvangen. Ben er helemaal blij mee!

Beste Renée, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Voor het eerst bij SHUZ een paar prachtige schoen aangeschaft van het merk Van Bommel. het merk kende ik al, maar SHUZ niet. via google heb ik SHUZ ontdekt en ben zeer tevreden over de totale dienstverlening. Mijn volgende paar schoenen zal ik weer bij hen aanschaffen.

Beste Bob, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Goede prijzen en een snelle levering

Snel geleverd en goede prijzen op aanbiedingen

Beste Stephanie, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top-webshop

Goede service, snelle levering. Helemaal blij met mijn nieuwe loafers!

Beste Ineke, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Vlotte communicatie, snelle levering en scherp geprijsd! Zeer tevreden met mijn aankoop!

Beste Patrick, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Goede schoenen van mooie kwaliteit

Goede service en goede schoenen

Beste Roos, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Duidelijke website, update van bestelling en snelle bezorging

Beste Sandra, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Prachtige schoenen kwaliteit snelle levering degelijk verpakt dik tevreden.

Beste Frits, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Prachtige winkel

Prachtige winkels, erg mooie collectie met hoogstaande merken. Veel voorraad door meerdere locaties, dus bijna altijd leverbaar. Mijn favoriete shop in Haarlem en Beverwijk. En niet te vergeten meedenkend zeer vriendelijk personeel.

Beste Gwen, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Heel tevreden ! Snelle service

Beste Jessica, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Professional, exceptional customer experience,

I go to the Netherlands once every 3 to 4 years to purchase dress shoes and always end up in the Haarlem store. This December, I got helped by Erik van der Linden, and he went above and beyond to ensure I left happy. I came in looking for a pair of Magnanni's, and I am aware I am not an easy customer and very specific in the styles I am looking for. However, the style of Magnanni's I was looking for was not available in my size, but Erik took the time to try on a wide range of other pairs to ensure the correct size and to see if there were any different styles I loved. I ended up with two other pairs, and Erik called ahead to the Wassenaar location to set aside the pair I was originally looking for in my size. Erik went above and beyond to ensure that I was satisfied and happy and had an incredible amount of heart and passion for the craftsmanship of the footwear and translating this into a great sales experience.

Dear Robbert, Nice to hear that you are so happy with SHUZ. Thanks for sharing your positive review! Hopefully we will indeed see you passing by our (online) store again soon. Kind regards, Lizzy SHUZ

Super tevreden!!!

Heb prachtige boots online besteld. Binnen 3 dagen thuis, goed verpakt met een persoonlijk berichtje. Zou het zo opnieuw doen. Een aanrader!!

Beste Ans, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou inderdaad snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Zowel online als in de winkel heel tevreden

Vaak bestel ik online bij Shuz, maar ga ik ook naar één van de winkels, in de winkels van Shuz wordt je altijd goed geholpen en zeer behulpzaam en aardig. Maar qua tijdgebrek bestel ik vaker online.

Beste Saskia, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Geweldig assortiment, snelle levering maar ook in geval van retour alles volgens afspraak!

Mooie enkellaarsjes van Di Lauro tegen aantrekkelijke prijzen.

Beste Henriet, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Top geregeld

Vragen gemaild, snel beantwoord gekregen en dus de bestelling geplaatst. En dat is oom allemaal snel en goed geregeld

Beste Rini, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie schoenen en goede service door plaatselijke winkels

Regelmatig schoenen besteld via Shuz. Je wordt altijd netjes geholpen en op de hoogte gehouden. De levering duurt echter altijd wel wat langer dan een gemiddelde internetshop (daarom geen 5 sterren). Bij mijn laatste bestelling waren de schoenen zoek geraakt. We zijn hiermee netjes geholpen en ze zijn uiteindelijk weer boven water gekomen en alsnog in ons bezit gekomen. Nette excuses en prima oplossing gekregen (shop Enschede).

Beste Maarten, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met de service van SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Erg blij

Mijn ervaring met Shuz is erg goed. Het aanbod is heel gevarieerd. De prijzen zijn marktconform. Wat mij het nog meer positief opviel was het contact met de klantenservice; bij andere bedrijven dien je dagen en dagen te wachten voor je eens antwoord krijgt, dan is eigenlijk het plezier van een -eventuele- aankoop al voorbij, dat wachten is voor mij vaak reden om af te zien van een aankoop. Het emailcontact met de klantenservice van Shuz ontstond al binnen een half uur, ik was heel verbaast en blij gestemd. Toen ook nog eens mijn vraag op werd gelost zonder discussie werd ik nog blijer; het kan dus wel, een klant als klant houden. Ik heb mijn schoenen online besteld en ontvangen en wat staan ze mooi en zitten ze goed. Chapeau Shuz, jullie maken het positieve verschil, dank, ik koop graag bij jullie.

Beste Mw.Sangers, Leuk om te horen dat je zo blij bent met de service van SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie schoenen, vlot geleverd

Mooie schoenen en zeer vlot geleverd ondanks de decemberdrukte.