Mooie schoen, snel geleverd en super verpakt!

Beste Annelies, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Altijd Sin in Shuz!

Bij Shuz shoppen is een beleving: altijd een prachtige en verrassende collectie, gezelligheid in de winkel, fantastische sale, uitnodigende website, hoge scoringskansen, geluksmomentjes en niet te vergeten gelukkige voeten!

Beste Ruth, Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te horen dat jij zo enthousiast bent over jouw beleving bij SHUZ. Heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

De lekkerste sneakers die ik tot nu toe gekocht heb.

Snelle levering. Sneakers die je aantrekt en niet meer uit wil doen van Philippe Model

Beste Marianne, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe SHUZ! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle service en goede communicatie.

Beste Karin, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie collectie, ruime keuze. Ik koop mijn schoenen altijd bij Shuz, zowel in de winkel (Enschede) als online. Nog nooit teleurgesteld.

Beste Anita, Bedankt voor jouw positieve review en wat leuk om te horen dat jij jouw schoenen altijd bij Shuz koopt. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Helemaal top!

Snelle levering en goede communicatie! Heel blij mee. :)

Beste Claudia, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij blij bent met de communicatie. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Uitstekend! Dikke 10.

Voor de eerste keer bij Shuz.nl grijze suède laarzen van Shabbies besteld. Mooie charmante laars met een stoer tintje. Lopen erg lekker! Snel bezorgd en keurig verpakt, echt een kadootje!

Beste Iertje, Wat fijn om te horen dat jij blij bent met jouw eerste aankoop bij SHUZ. Bedankt voor jouw positieve review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Nog nooit zo goed geholpen!

In een woord FANTASTISCH. Vinay. je hebt mij en mijn vrouw super goed geholpen. Jou kennis en kwaliteiten in dit vak zijn speciaal. Jij hebt zelf nog niet door hoe blij jij jou klanten kan maken na een verkoop. Je hebt iets wat uniek is. Personeel mag enorm blij zijn met jou. We komen zeker bij jou terug. Dirk en Miranda

Beste Dirk en Miranda, Bedankt voor jullie mooie complimenten aan Vinay! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering, en goed product!!

Mijn laarzen werden snel geleverd en mooi verpakt. Goede service! Ik kom en bestel zeker weer!

Beste Marjan, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij blij bent met jouw SHUZ. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie schoenen, snelle levering, uitstekende service!

Beste Jan-Hendrik, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering en goede service

Het winkelen bij shuz is altijd prettig, zeker ook online. Het is duidelijk en een bestelling wordt keurig en snel geleverd.

Beste Annemieke, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super kwaliteit

Super snelle afhandeling van de bestelling. Goede schoenen en netjes ingepakt.

Beste Thera, Bedankt voor jouw positieve review! Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe SHUZ. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Snelle bezorging en fantastische schoenen!

Direct na bestelling een bestelbevestiging, updates over het pakket en hele mooie schoenen! Top!

Beste Juul, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Shuz,altijd MIJN beste schoenen!

Bij Shuz koop je altijd jouw favoriete schoenen, de perfecte schoenen! Vlotte en correcte service en mooie eerlijke garantievoorwaarden! TOP prijs-kwaliteit en stapcomfort gegarandeerd! Keuze te over! Wij zijn elke dag 'Shuz'!

Beste Jan, Bedankt voor de mooie complimenten en jouw positieve review! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Sinds jaar en dag goed en prettig geholpen.

Vanaf de ontvangst tot het met of zonder aankoop de winkel verlaten, altijd een prettig gevoel na een bezoek.

Beste Edith, Wat fijn om te horen dt jij altijd met een prettig gevoel bij ons shopt. Bedankt voor jouw positieve review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Heel fijne schoenwinkel met een top online platform

Ik kreeg mijn bestelde enkellaarsjes snel geleverd. De website heeft een enorme keuze aan schoeisel van de betere merken.

Heel slecht!

Schoenen besteld en betaald ,nog steeds niet ontvangen,Shuz telefonisch niet bereikbaar.

Beste Jan, Bedankt voor uw review, wat ontzettend vervelend te horen, dat u uw pakket nog niet ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze oprechte excuses! Door de drukte van de sale zijn wij telefonisch soms iets minder goed bereikbaar, per email ontvangt u echter dezelfde dag nog een reactie op uw vraag. Wij hebben het direct voor u nagekeken en zien in de track en trace code, dat de bezorging door PostNL op uw afleveradres niet is gelukt en uw pakket sinds 14 januari voor u klaar ligt bij het PostNL punt bij u in de buurt. PostNL heeft even contact gehad met dit PostNL punt, het pakket is door het PostNL punt per abuis niet goed binnen gescand en ligt daar voor u klaar om te worden opgehaald. Wij zullen u via uw emailadres de gegevens van het PostNL punt nogmaals aan u doorgeven. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst geweest te zijn en wensen u alvast veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Thom Webteam SHUZ

Fast delivery, good quality & service

Altijd goede ervaringen mee!

Beste Anco, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super snel geleverd. Perfecte schoenen

Schoenen in de winkel gepast maar waren te groot. Daarna op de site besteld. Super schoenen. Blij mee.

Beste Ronald, Wat fijn om te horen dat jij blij bent met jouw nieuwe SHUZ. Bedankt voor jouw positieve review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super fijne schoenen en snelle levering.

Ik heb bij SHUZ mijn schoenen gekocht, omdat ze garant staan voor een goede prijs/ kwaliteit verhouding; met een top levering en een perfecte track en trace van de schoenen.

Beste Bart, Bedankt voor jouw positieve review! Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe SHUZ. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Goed en netjes

De schoenen konden snel omgewisseld worden vanwege de verkeerde maat.

Beste Sam, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Goede service, makkelijk retourneren en optijd geld terug op mijn rekening

Een goede plek om schoenen te kopen tijdens lockdown!

Beste Jules, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

geweldig

Ben erg tevreden met deze aankoop. De snelle levering en de service.

Beste M.H., Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe aankoop en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Snelle levering. Laagste prijs

Tevreden klant!

Beste Veerle, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Fantastisch!

Ik kende het bedrijf niet en heb eerst enkele recensies gelezen. Omdat de schoenen die ik graag wilde hier het goedkoopste waren, de bestelling geplaatst. In één woord: GEWELDIG! Goede service, snelle bevestiging en levering zoals beloofd. Ik houd nu dagelijks de website in de gaten voor nog meer goede aanbiedingen. Bedankt Shuz, tot de volgende bestelling(en) :-)))!

Beste Lieneke, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ