De schoenen en service zijn FANTASTISCH!

Beste Peter, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Ruime keuze, snelle levering

Goede productfoto's op de site, snelle levering. PostNL werkte niet mee en stuurde mijn pakket weer retour; ik kreeg direct een mail van jullie klantenservice en het was echt super snel geregeld. Top!

Beste Olga, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

ik ben zeer tevreden over deze winkel , zeer vriendelijk aan de telefoon

ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel

Beste Claudine, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je leuke review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Fantastische winkel en prachtige collectie

Een bezoek aan deze mooie winkels is op zich al een cadeautje, maar slagen voor iets moois nog een groter succes! En dat lukt hier prima, met alle prachtige merken in het wat luxere segment. Ook voor de wat grotere maten een zeer ruime keuze. Grote klantvriendelijkheid en goede adviezen, dus voor mij een topwinkel.

Beste Saskia, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je leuke review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Klantvriendelijk

Duidelijke omschrijving op de website. De toegevoegde waarde vind ik dat ze erbij zetten hoe het qua maat uitvalt. Normaal, klein of groot. Daarnaast prettig dat ik de aankopen die niet goed waren gewoon netjes kon afgeven in de winkel en ook het retour ontvangen van mijn geld was snel afgehandeld. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ik ga ook graag naar deze winkel. Mooie merken en lichte winkel in Enschede. Vriendelijke dames die je ook rustig laten kijken en niet gelijk komen vragen wat ze voor je kunnen betekenen.

Beste Frederique, Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je aankoop bij SHUZ. Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Kinderschoen na 1 dag dragen beschadigd bij normaal gebruik geen resitutie

Kinderschoenen gekocht. Na 1 dag dragen bij normaal gebruik door nette dochter, zijn de schoenen direct grondig beschadigd. De buitenstof is duidelijk niet gemaakt voor op een schoen en er is sprake van een ontwerpfout of productiefout. We wilden retour sturen rekenend op garantie, maar niet gekregen. compleet belachelijk, Dit is een typisch geval waarin een winkel haar verantwoordelijkheid dient te pakken en dient te vergoeden. 1 dag gebruik is bewijsbaar met foto's ook is te zien dat rest van schoen nieuw is.

Beste Mariska, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij begrijpen, dat het heel vervelend is, als een nieuw paar lakschoenen zo snel beschadigd is. Het is dan belangrijk om te bepalen waar de verantwoordelijkheid ligt. Met andere woorden; is dit een situatie waarbij de garantie van toepassing is? Het betreft hier duidelijk een beschadiging van buitenaf en geen productie- of fabricage fout. Wij kunnen hiervoor de verantwoordelijkheid niet op ons nemen. Met vriendelijke groet, SHUZ

Shazam doet wat het beloofd

Leuke website, veel assortiment, duidelijke informatie, goede sale aanbiedingen, snelle levering, netjes verpakt.

Beste Monique, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Bestelling snel ontvangen en tevreden met mijn aankoop.

Beste Roy, Bedankt voor jou positieve review. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe SHUZ. Tot snel! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Fijne site, mooie merken!

Geregeld schoenen besteld via Shuz. Mooie merken en een fijne site om te bestellen! Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn

Beste Sander, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou inderdaad snel weer terug! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Geweldige service en kwaliteit. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Echt top. Ik ben heel goed geholpen en op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Ik ga hier ZEKER vaker shoppen. ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Beste Niels, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou inderdaad snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Goede duidelijke webshop. Altijd alles goed en snelle levering.

Beste Wilma, Bedankt voor jouw positieve review. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen. Tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Bij SHUZ heb je altijd good moves!

Zeer uitgebreide collectie voor iedereen. Heb je klachten? Dan hebben zij altijd een passende oplossing. Super service!

Beste Magda, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service. Hopelijk zien wij jou snel weer langskomen. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Gevalletje jammer

Goeie service, snel antwoord op vragen. Ik zag de sneakers die ik had gekocht elders goedkoper. Dit compenseren ze helaas niet en moet ik dus jammer genoeg de schoenen terug sturen anders ben ik een dief voor mijn eigen portemonnee. Jammer voor mij maar ook voor Shuz.

Beste H, Bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Jammer dat jij de schoenen terug heb moeten sturen, maar hopelijk zien wij jou toch nog een keer. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

correcte service

snelle levering , mooie schoenen, kortom een tevreden klant !!!!

Beste Ria, Bedankt voor jouw positieve review. Veel plezier met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk zien wij jou snel weer, online of fysiek. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Keurige afhandeling van mijn bestelling

Online schoenen besteld die uit het Oosten des lands moesten komen. Keurig op de hoogte gehouden middels mail en na drie werkdagen bezorgd bij Shuz in Beverwijk. Blij met m’n schoenen en blij met de service van Shuz.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij SHUZ. Wij wensen jou heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooi vormgegeven, overzichtelijke website en uitstekende service

Heb een fijne ervaring met deze website, ben snel , aardig en goed geholpen door het vriendelijk personeel van Shuz. Deze webwinkel heeft meerdere schoenenwinkels in het land. Woon je niet in de buurt kan je het via de webwinkel ook fijn thuis bekijken en slagen. Ze hebben voor alle doelgroepen wel wat wils.

Hi Bianca, Bedankt voor nog een positieve en uitgebreide review! Leuk om te horen dat jij zo enthousiast bent over onze service, winkels en webshop. Wij hopen jou snel weer te zien in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

seamless shopping experience

zowel het kopen, de bezorging en de (eventuele) retourprocedure zijn zo eenvoudig, helder en duidelijk dat er inderdaad sprake is van een naadloze koop ervaring. Hulde!

Beste Maarten, Bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent over onze service en levering. Veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Wat een top winkel die Shuz!!

Altijd top om bij Shuz mijn schoenen te bestellen. Altijd op tijd ! Hier kun je op rekenen dat jouw bestelling in orde komt.

Beste Sandra, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat jij tevreden bent met onze levering en service. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Na een paar prachtige instappers te hebben gekocht, bleek daar een productiefoutje in te zitten. Zonder problemen werden de schoenen teruggenomen en omgeruild voor een ander paar. Toen deze hetzelfde euvel vertoonden kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Ik werd daarbij zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Wat mij betreft koop ik hier voortaan mijn schoenen. Top service!

Beste Mike, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij SHUZ en wat fijn dat het zo goed opgelost kon worden. Hopelijk 'zien' wij jouw snel weer online of misschien wel in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Prima schoenen voor een prima prijs

Beste Willem, Bedankt voor jouw review en veel plezier met jouw nieuwe SHUZ! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Kwaliteit, service, communicatie en levering allemaal goed, duidelijk en snel. Zeer tevreden

Beste Peter, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent over onze service en wensen jou heel veel plezier met jouw aankoop. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Volgende dag levering netjes ingepakt

Eindelijk de Axel Arigato schoenen die ik wilde in de juiste maat in de sale! Netjes ingepakt kwamen ze al de volgende dag.

Beste Kelly, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen van Axel Arigato. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Fantastische service⭐️

Heel vriendelijk geholpen bij het ophalen van mijn schoenen. Samen gekeken of het wel fijn liep en mooi stond. Als niet beviel mocht ik andere uitkiezen. Nemen echt de tijd voor je, daarom kom ik al jaren in deze zaak!

Beste Michelle, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Echt superleuk om te lezen dat jij tevreden bent met onze service en dat jij goed geholpen bent. Veel plezier van jouw nieuwe aankoop en hopelijk zien wij jou snel weer in één van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Altijd tevreden

Altijd snelle levering en tevreden over de kwaliteit!

Beste Wilma, Bedankt voor jouw positieve review. Goed om te horen dat jij altijd tevreden bent over onze service en daarom hopen wij jou snel weer terug te zien! Veel plezier van jouw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Duidelijke website Levering ging snel, binnen de opgegeven levertijd. Bestelde Schoenen waren goed verpakt, en voldeden aan de verwachtingen.

Beste Pascal, Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat alles zo naar wens is voor jou. Heel veel plezier van jouw nieuwe paar schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ