aangenaam verrast!!

Ik had maar een paar onderdelen nodig; geen volledige installatie. De verkopers hadden gemerkt dat ik een vreemde combinatie had gemaakt en hebben me pro-actief gecontacteerd. Nu bleek dat ikzelf inderdaad de verkeerde stukken besteld had. TOP om dit op te merken een actief aan te passen! De prijs is evenredig met andere online shops; niets op aan te merken. Degelijk verpakt en snel verzonden!

• Snelheid/Levertijd

zeer snelle levering en goed materiaal

Zeker een aanrader voor wie degelijk kachelmateriaal zoekt voor een goedkope prijs. Gisteren besteld en vandaag geleverd aan huis is super.

• Snelheid/Levertijd

Service perfect. Snelle levering en super verpakt.

Super klant service

Tot heden heb ik een heel goede ervaring. inmiddels heb ik een artikel geretourneerd, ben heel benieuwd over de "na verkoop service" de prijs hier is echt de goedkoopste, kwaliteit is prima, klant service is ook top. dus je hoeft niet verder te zoeken :)

Dik in orde

Goed product voor een scherpe prijs als ik weer wat nodig heb ga ik het zeker hier bestellen.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Goede service en kwaliteit!

Prima webwinkel, goede service en kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

Prima kwaliteit voor redelijke prijs

Reageerden vlot op informatieverzoek en bij afhalen stond alles netjes klaar. Nota zou per mail volgen, maar die heb ik na een week nog niet binnen.

Levering is snel gegaan.

• Snelheid/Levertijd

Makkelijke site, goede telefonische ondersteuning en een snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

goede service ondanks dat website eruit lag

Goed en kundig advies over de telefoon. Vervolgens toch maar langs gereden om de spullen zelf te zien en aanvullend advies.

• Snelheid/Levertijd

Betaalbare kachelpijpen en vloerplaten. Aardige en snelle efficiënte service. Retourneren geen probleem (mits in originele staat).

Website is onduidelijk

Moest contact opnemen om uit te zoeken of de spullen wel paste. Achteraf bleek het toch net niet helemaal goed te passen. Spullen zijn erg duur en verzendkosten hoog omdat het allemaal zo groot is, dus terugsturen is wel een gedoe.Dus een duidelijke weksite met foto's is erg cruciaal

• Snelheid/Levertijd

We hadden iets teveel besteld.. werd mooi aangepast. En meegedacht... top

• Snelheid/Levertijd

Goede prijs, advies traag, onvolledig en niet geheel correct

Dit zie je vaak, de lage prijs gaat ten koste van de service. Als je precies weet wat je nodig hebt: 5 sterren

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en goed kwaliteit voor goede prijs.

Goede duidelijke hulp

Goed advies, goed product en snelle levering. helemaal top.

• Snelheid/Levertijd

Geduldige kennisrijke en dus goed adviserende medewerker aan de telefoon gehad.

Goede ervaring, heb ik in de toekomst spullen nodig, bestel ik ze weer bij jullie.

• Snelheid/Levertijd

Kwaliteit voor een prima prijs

Top levering! Erg blij mee!

Goed geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Denken goed mee voor wat je nodig hebt

Prima te woord gestaan door Henk Schipper die goed advies gaf hoe het te maken en wat je allemaal nodig had Offerte werd snel gemaakt en de bestelling was er binnen 2 dagen Bij montage bleek alles precies te passen

Goed advies, snelle afhandeling

Na mijn internet bestelling werd ik de volgende dag gebeld, dat een aantal zaken niet klopte. Na afstemming is e.e.a. gecorrigeerd en werden de onderdelen de volgende dag geleverd.

Prima bedrijf!

Betrouwbaar, snel, deskundig en goede prijs.

• Snelheid/Levertijd

Overzichtelijke website, scherpe prijzen en snelle levering.

OP de website heb ik veel informatie kunnen vinden voor mijn project. Specifieke vragen heb ik snel beantwoord gekregen via de telefoon. Na de bestelling heb ik de spullen snel en correct geleverd gekregen. Het materiaal is van goede kwaliteit. Overgebleven materialen konden zonder probleem retour en de credit factuur was snel verwerkt. Top service!

• Snelheid/Levertijd

Zeer goed meegedacht en alles compleet

Wij hebben de winkel aangeschreven met het type kachel dat we gingen kopen en de vraag wat we dan allemaal verder nodig zouden hebben. Wij kregen een complete offerte waar inderdaad alles op stond, we kregen de bestelling snel geleverd en konden daarna meteen alles in elkaar zetten. Echt zeer goede service.

• Snelheid/Levertijd

Goed product voor hele scherpe prijs