Goed en vakkundig advies, snel geleverd!

Er wordt goed en vakkundig advies gegeven. De levertermijn was heel vlot, contact verliep soepel. Zeker aan te bevelen!

goede service en adviezen

Na persoonlijk advies waren alle onderdelen aanwezig. Bij montage bleken alle componenten aanwezig te zijn en te werken.

Super geholpen

Na de bestelling een vraag gesteld. Werd direct gebeld en de juiste oplossing gegeven. Super attent en aandachtig geluisterd en de wil om goed te helpen en de juiste spullen te leveren.

super tevreden

heel goede hulp! we waren iets vergeten te bestellen en zij belden ons op om dit te melden en of ze het mochten meesturen! zeer vriendelijk ook aan de lijn. een echte aanrader!

• Snelheid/Levertijd

gewoonweg vlotte en correcte afhandeling en levering,super.

Gemakkelijke duidelijke website

• Snelheid/Levertijd

Goede begeleiding bij de aankoop vd diverse onderdelen

Aangezien ik zelf de houtkachel wilde aansluiten was ik op zoek naar de juiste materialen. Op de site 'verdwaalde' ik al snel vanwege de zeer vele onderdelen in allerlei maten. Enkele malen mails over en weer en enkele telefoontjes verder is nu alles veilig en compleet gemonteerd, heel fijn.

• Snelheid/Levertijd

Snelle antwoorden op vragen en behulpzaam. Groeten, Tevreden klant!

uitstekend

Moest toch nog wat omruilen; ging probleemloos. Goede service en vakkundig

toch alsnog super goed

na controle van mijn factuur zag ik dat het toch in orde was, geen tweekeer verzend en order kosten . geheel mijn fout voor alsnog mijn excuses.

Snel en goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Goede en snelle levering, mooi product

Kon snel de producten vinden die ik nodig had en zijn vrij kort daarna geleverd.

Accuraat ,snelheid afhandelen en prijs zijn uitstekend

snelle en goede service

Zowel per mail als telefonisch goed geholpen. Producten werden snel geleverd. Top!

Super service en mooie prijzen!

Ik had een bestelling geplaatst met verschillende maten (die dus niet op elkaar zouden passen). We hadden eerder al andere spullen gekocht dus het klopte wel, maar dat wisten ze natuurlijk niet. Kort na de bestelling kreeg ik een telefoontje om het even na te kijken voor de zekerheid. Dat vond ik echt super service!! Daarna meteen verzonden en de volgende dag in huis. Precies zoals de bestelling daarvoor. Echt top!

Klant vriendelijk

Afspraak is afspraak

Uitstekend niet duur

Snelle levering en goed product

door een klein foutje levering als nog snel geleverd

graag kunnen zien waar het produkt naar toe gaat en verstuurt wordt. Dat de klant niet in onzekerheid blijft waar het product is.

Goed meegedacht

Super service, snelle levering

Goede en snelle service!

groot assortiment en behulpzaam

goed advies ontvangen en vriendelijke service. Ik was blij mijn onderdelen zelf af te kunnen halen.

Perfect bedrijf goede service

Meerdere bestellingen gedaan