Klant vriendelijk , meedenkend en super service

Na een vervelende ervaring bij ander bedrijf , terecht gekomen bij Goedkoopstekachelpijpen. Super. Verhaal uitgelegd en de volgende dag al de spullen binnen. Een dag later nog wat besteld en toen werdt ik gebeld door hun of dat wel was wat ik nodig had gezien mijn vorige bestelling. Door hun meedenken is het goede artikel gekomen. Spullen werken prima. Hier kan menig bedrijf nog wat van leren. Dank je wel.

• Snelheid/Levertijd

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Los van de uitstekende kwaliteit en prijs is de service zeer hoog. Retour materialen zonder probleem terug gestuurd en deskundig advies niet om veel te verkopen maar alleen wat je nodig hebt. Aanrader.

• Snelheid/Levertijd

Ik had 2 bochten ,de pasvorm, zelfs om op elkaar aan te sluiten was opmerkelijk slecht. Moest zelf de binnenpijp ruimer maken om een betere pasvorm te creëren.

Top. Super service.

Super service, snel levering en competitieve prijzen. Top ervaring.

Keurig

Vriendelijk en deskundig. Ik was iets vroeg bij het ophalen van spullen; winkel was nog niet open op zaterdag maar werd blij verrast, door een lieve jonge vrouw, met een lekker kopje koffie!

• Snelheid/Levertijd

Correcte prijs voor uitstekend product

Duidelijke website snelle levering, goedkoper dan produkt bij dealer te bestellen, geen reiskosten...top

Snelle en correcte levering

👍

• Snelheid/Levertijd

Super snelle levering, correcte afhandeling

De bestelling zeer snel in huis, helaas het verkeerde onderdeel. Een mailtje was voldoende om, zonder discussie, twee dagen later als nog het juiste onderdeel in huis te hebben. Foutje, kan gebeuren, vanwege de snelle afhandeling toch een verdiende 10! Ik zou er zo weer bestellen!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

alles snel geleverd en een goede afstemming over een late levering van de ABCAT

• Snelheid/Levertijd

goed advies en prettig geholpen

Top geregeld, nemen de tijd voor je vragen, retour geen probleem. Ga zo door

Keurig en adequaat geholpen

• Snelheid/Levertijd

Top goede prijs kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

Correcte en snelle afhandeling tegen een goede prijs.

De kachelpijpen en ander materiaal worden aangeboden tegen een scherpe prijs en zijn van een goede kwaliteit. Alles wordt netjes ingepakt en de volgende dag is het al geleverd (indien voor 15.00 uur besteld). Levering gebeurt via DHL wat een nadeel is aangezien zij niet de tijdsperiode van levering aangeven en je dus in principe de hele dag moet wachten op de levering. DHL levert wel netjes zonder schade aan de verpakking.

• Snelheid/Levertijd

Perfect. Klein verbeterpuntje voor DHL.

Prima zaken gedaan. Goede prijs, correcte en snelle afhandeling. De dag erna werd de kachelpijp door DHL afgeleverd. Klein verbeterpuntje voor DHL: via track and trace kon ik mijn pakket "volgen". Het zou worden geleverd tussen 8.00 en 18.00 uur. Dan kun je dus de hele dag de deur niet uit tot geleverd is. Is geen ramp, maar dat kan beter. Andere leveranciers geven een periode van twee tot drie uur of desnoods een dagdeel, wat natuurlijk veel prettiger is. Maar nogmaals, ik vind Goedkoopstekachelpijpen.nl een prima bedrijf om zaken mee te doen, durf ik gerust aan te raden.

• Snelheid/Levertijd

Een aanrader voor wie op zoek is naar kachelpijpen!

Correcte en zeer snelle afhandeling en levering. Zaakvoerder neemt persoonlijk telefonisch contact op bij twijfels van de bestelling, ook naar België. Een aanrader dus!

• Snelheid/Levertijd

Uitzoeken, bestellen en volgende dag geleverd.

geen zin in

• Snelheid/Levertijd

uitstekende kwaliteit tegen redelijke prijzen

telefonisch ben ik prima geholpen, de kwaliteit van de pijpen en kappen is uitstekend en de hulp was precies wat ik nodig had

• Snelheid/Levertijd

Was er even heen gegaan om zeker te zijn van de goede pijpen werd goed geholpen

• Snelheid/Levertijd

communicatie liep wat stroefjes, verder alles prima in orde en netjes afgehandeld

• Snelheid/Levertijd

Advies en alles op voorraad

Snel duidelijk

• Snelheid/Levertijd

Goed geholpen met advies en snelle levering

Erg klantvriendelijk en alles werd snel geleverd. Ook niet gebruikte onderdelen werden zonder morren retour genomen en per omgaande gecrediteerd.

Prima snelle levering

Prima alles goed verpakt en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Uitstekend, zeer goede service en vakkennis

Uitmuntend, zeker een aanrader voor iedere kachelbezitter. InnovatoryA Zwolle

Altijd terugkomende klant

Henk van goedkoopste kachelpijpen is voor ons de meest prettige en betrouwbare leverancier van de mooiste materialen.

Simpel, helder en scherp

Scherpe prijs, goede service en advies. Erg blij met resultaat