Professionalism

We meet Arjan and He took is time to explain us how to use all the parts for our stove. We have to come to the store few time and always found Arjan and his colleagues ready to help out. Keep the good job and success. Patrik

Duidelijk en simpel

Even het systeem van de website ontdekken en dan vindt je bijna alles. Zou nog mooier zijn als er wat tips op de site staan waarop je moet letten bij het installeren/aansluiten van de kachel.

Snel

Moeilijke communicatie

Communicatie met dit bedrijf is een niet gangbare routine. Bel je om 16.09 uur krijg je een voice met de tijden dat het op dit moment gesloten is om 17.00 uur. W-end bellen heeft geen zin. Dan is het bedrijf ook gesloten. Dan maar wachten totdat ik overdag tijd heb om te bellen. Ik bel om ca. 13.30 uur en warempel gaat de telefoon over maar er is nog 1 persoon voor me. Na 15 min. nog steeds hetzelfde. Dus dan maar eens mailen. Na ca. 3 dagen eindelijk een bericht. Met een antwoord( ik had foto’s met de rol maat erbij , ter verduidelijking in de bijlage meegestuurd) Het antwoord dat het met de maten zoals ik liet zien wel goed moest komen. Dus ik bestel. Krijg de kachelpijpen thuis, en wat het geval …. u raad het al , ze passen niet. Zoals ik al dacht. Dus ik de mail beantwoord. Wat denk je, na 3 dagen nog steeds geen antwoord. Ondertussen heb ik de maat van de pijpen technisch aangepast met schroefjes extra dichting ringen en klemmen om het passend te krijgen. Het mooie van het verhaal is dag dit alles met aankoop van deze pijpen niet nodig was. Maar helaas. …

• Snelheid/Levertijd

Goede prijs, snelle levering en gemakkelijk besteld

Ik heb met alle gemak kunnen bestellen wat ik nodig had. Ook toen ik nog een vraag had, werd hier binnen enkele minuten al op gereageerd. De levering via DHL is goed verlopen en gemakkelijk te volgen via Track&Trace. Op de site zou er nog wat meer handleidingen / voorbeelden / tips mogen komen om ook voor de leek (95% van de kopers) makkelijker zelf te kunnen monteren/uitzoeken.

Prettig en vakkundig bedrijf

Positief

Snelle service en levering

Goede producten en voorlichting

• Snelheid/Levertijd

ik heb nog niks ontvangen

dus kan het nog niet beoordelen

fantastisch

fantastisch

Goed geholpen!

Na lange tijd mocht ik nog mijn spullen ruilen. En ben goed geadviseerd.

Goed geregeld

Snel geleverd voor een goede prijs

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende service en goed materiaal

Ook bij retourneren heel goede service

Kei goed

Goede uitleg via de telefoon en ook bij afhalen fijne adviezen.

• Snelheid/Levertijd

Goed materiaal en snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Goed advies na bestelling en snelle service

Werd netjes gebeld of mijn bestelling wel klopte en kreeg direct een aantal beugels die niet nodig waren gecrediteerd.

Correcte service

Snel geleverd, wel ik twee verschillende deelpakketten op twee verschillende dagen. Ook retour snel afgehandeld.

• Snelheid/Levertijd

Alleen jammer dat de plaat gebroken aan kwam

• Snelheid/Levertijd

Ziet er goed uit, jammer niet volledig

Jammer dat mijn bestelling niet volledig is en dat ik niet weet wanneer de rest nageleverd wordt. Moeilijk om de plaatsing in mijn werk in te pkannen

• Snelheid/Levertijd

Fijn en zeer goede behandeling

Fijn contact er wordt mee gedacht

makkelijk contact, snelle levering

Overzichtelijke site, snel antwoord op vragen. Prima bedrijf. Hun samenwerking met bezorger/transportbedrijf Gebr. Van Eck is de kers op de taart. Een chauffeur die je berichtte dat hij voor de deur stond - helaas kon er geen tijd blok worden afgegeven - om de kachelplaat af te leveren, is service en vervolgens de doos netjes afdekken (gelukkig lag er bouw materiaal voor onze garage) is geweldig!

Goede kachel besteld

Hybride kachel , vertraging door de overure van fabriek in frankrijk

• Snelheid/Levertijd

Lekker snel, gewoon even bellen ivm voorraad, en huppekee bestellen maar. Snel geleverd ook nog. Top!

Goede prijs-kwaliteit-verhouding

Alles naar wens en snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Hier alle onderdelen van de kachel besteld Na de levering vol goede moed begonnen en toen begonnen de problemen met de doorvoer, van de flexbuis, zeer goed geholpen en ondersteund waardoor het uiteindelijk is gelukt. Zeer tevreden met deze uitzonderlijke service kan het iedereen aanbevelen