Degelijke producten.

Het is een goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke website en bezorging dezelfde week!

Werkt prettig!

Super snelle levering.

Ene dag besteld en de volgende dag in huis.

• Snelheid/Levertijd

Om mijn kachel aan te sluiten op de huidige situatie had ik een passtuk nodig. Ondanks dat deze nog gemaakt moest worden is mijn gehele bestelling snel geleverd. Ook telefonisch goed en vakkundig te woord gestaan. Kwalitatief ziet alles er netjes uit, degelijk materiaal.

• Snelheid/Levertijd

Levering door DHL is geen goed idee.

DHL is zogezegd tweemaal langs geweest voor levering, een tijdslot van 8 tot 18u vinden ze daar normaal. Als particulier met een fultime job kun je je niet zomaar een dag op de stoep zetten. Ze doen geen moeite om te verwittigen wanneer ze zouden leveren en afgeven bij de buren doen ze ook al niet. Dus heb ik een halve dag moeten spenderen om naar Ternat te rijden om daar mijn bestelling af te halen.

• Snelheid/Levertijd

zeer snelle levering alles goed en correct afgehandeld

kan niet beter

Prima besteld en geholpen

Keurig uit te zoeken wat je wil en te bestellen

• Snelheid/Levertijd

Uitstekend advies, zeer snel geleverd, uitstekende kwaliteit tegen een prima prijs.

• Snelheid/Levertijd

Prettig geholpen door enthousiaste medewerker

Door oplettendheid van de medewerker ging ik alsnog met de juiste materialen naar huis. Erg prettig geholpen.

Snelle en juiste levering

Was even afwachten bij nieuwe leverancier, maar alles klopte. Wel nog een suggestie: tijdsperiode van levering via email aankondigen

• Communicatie N.v.t.

Super!!!

Top bedrijf!! ben 2x langs geweest 2x direct geholpen alles keurig uitgelegd niks was te veel nemen echt de tijd voor je en ook nog voor een eerlijke prijs!! Super aanrader!!!

Gewoonweg subliem!

Aankoop vanuit België gedaan en alles is meer dan prima verlopen! Vlotte aankoop, perfecte ondersteuning via de klantenservice, kwalitatief én goedkoop product, aan huis geleverd zonder problemen, kortom subliem! Doe zo verder!

• Snelheid/Levertijd

Wachten nog steeds op de bestelling............

Duurt te lang, kies aub voor een andere vervoerder

• Snelheid/Levertijd

Bestelling snel afgehandeld en correct.

• Snelheid/Levertijd

Jammer niet heel de zending

Heb 2 artikelen besteld, en op pak bon staat dan met pen, kit wordt na gestuurd, terwijl bij bestelling alles aan wezig zou zijn

• Snelheid/Levertijd

Goede en snelle levering.

Ondanks dat ik iets online op maat bestelde en afgerekend had, en het was er niet kreeg ik een langer stuk voor het zelfde geld opgestuurd. (Hadden mij voor de tijd netjes gebeld).

prettig en goed geholpen

Prettig en goed geholpen

Zoals gewoonlijk goed.

Traag en onzorgvuldig

Levering duurde een week zonder enig bericht of status update. Wachten is geen ramp als je maar weet waar je aan toe bent. Eenmaal bezorgd was de aspirokap uit de originele verpakking gekomen en beschadigd deze heb ik weer n vorm kunnen buigen maar dat ik had liever dat deze beter ingepakt was.

• Snelheid/Levertijd

Ik had bij de bestelling een fout gemaakt. Zonder enig probleem kon ik de bestelling annuleren. Binnen een dag had ik mijn geld weer terug. Top!

• Snelheid/Levertijd

Zeer snelle levering echter de bezorger heeft het pakket voor mijn poort gezet zodat iedereen het pakket mee had kunnen nemen. Stond voor de grijp aan een doorgaande weg.

• Snelheid/Levertijd

De afhandeling van de bestelling door Goedkoopstekachelpijpen.nl verliep voorspoedig en zonder vertraging. Het ging fout bij de afhandeling door de couriersdienst DHL. DHL is twee keer tijdens hun ronde, en volgens hun planning in de DHL-app, aan de deur geweest met mededeling niet dat moment te leveren maar zeker de volgende dag........ opgave van rede: de bestelbus was te vol. Drie dagen verder nog geen inzicht wanneer er geleverd gaat worden.

Super vriendelijk geholpen.

Belde met een vraag over aansluiting. Zei de heer aan de telefoon dat ze alles controleren en als het volgens hen niet klopt, nemen ze contact met je op! Super service!

Snelle en correcte levering

Bestelling niet compleet

Op pakbon word geschreven: wordt veleverd via andere weg...???? Wanneer dan en door wie? Je weet niets... Doe een mailtje dat het niet compleet is.. Gewoon niet netjes zo