Leuke ervaring voor de volgende x ga zo door.

Keurig en snel geleverd. Goede producten.

Top service!

Pakketje was zoek geraakt bij Post.nl. ThuisSchoonmaken maakte er onmiddellijk werk van en kort na melding was het pakket in ons bezit. Chapeau.

Is een heel handige , zeker heel tevree

Goed product voor goede prijs

Product wordt snel geleverd en werkt uitstekend. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit, fijn contact!

Na mijn bestelling was het geen probleem om nog artikelen toe te voegen en alles werd snel bezorgd. Vriendelijk contact.

perfect geregeld.

Zelfs op zaterdag werd de telefoon beantwoord en werd ook goed geholpen.

Positief

Mijn ervaring was in eerst instantie minder. Dit omdat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn. Het is altijd dat je wordt terug gebeld. Ik ben een keer telefonisch te woord gestaan. Dit was super. Er werd oplossend gericht nagedacht. Dit heeft veel goed gemaakt.

artikel goed ontvangen

moet nog worden gebruikt doch artikele ziet er professioneel uit

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Goed product, al eerder mee gewerkt

Top geregeld

Prima pr§odukt

Erg fijn spul

De kalkaanslag van mijn douchedeur kreeg ik er erg goed mee weg. Verder ruikt het lekker.

Prima resultaat

De bestelling was eenvoudig en snel geleverd. Het product werkt ook goed zoals je mag verwachten.

Super geholpen!

Na 3 jaar van alles geprobeerd te hebben om de vlekken van onze tegelvloer af te krijgen ben ik bij deze website terecht gekomen. Telefonisch contact gehad en adviezen gekregen. Het eindresultaat is fantastisch! Eindelijk geen vlekken meer te zien!

All perfect

De vlek was onmiddellijk weg

Een fantastisch product

Geweldig product

Ik heb het puur op de tegels gezet, kort in laten trekken en daarna met schoon water na gedweild. Geen vlek meer te zien.

Alles in een keer goed

Super geen opmerking Levering, juiste product, snel en goede communicatie. Prijs/kwaliteit uitstekend. Ga zo door

perfect verloop besyellen en leveren

Producten werden netjes en op tijd afgeleverd.

snel en netjes bezorgd

Heb het besteld en was snel en netjes bezorgd.

Alles was top

Snelle levering en de producten zijn volgens verwachting.

Super resultaat

Ramen zonder streep en supersnel klaar.

Ben zeer tevreden

Ben erg tevreden

Zeer tevreden over de kwaliteit en service Snelle levering

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: