Super tevreden jullie hebben en klant bij . Mijn zoon had met jullie al besteld , en had en greenspeed poets mop besteld ik was er direct verzot op en had de dag erna al direct ook 1 besteld Zeer goed voor mijn huis te onderhouden en zeker met en grote hond in huis. Zeker en aan rader; Gr ; Mieke

Perfecte levering van het bestelde product.

Perfect en ib de korste tijd geleverd. Top!

verzending verlopen zoals beloofd

alles OK

Heerlijke doekjes om mee te werken,ben er echt blij mee,een echte aanrader

Alles vlot verlopen

Was heel snel geleverd.

zoals het moet

bestellen, betalen en geleverd, geen problemen

Positieve ervaring.

Prima resultaat.

Door een fout in de adressering dreigde eea fout te gaan. Echter is dit heel snel opgelost. Ik heb de ramenwisser ag gebruikt en ben meet dan tevreden.

Het werkt prima

Gebruikt op ons kerkhof Paden zijn nu onkruid vrij

De goede microvezel doekjes

De goede microvezel doekjes, niet te koop bij een Blokker, Hema of AH. Snel thuis geleverd.

Duidelijke site, doen wat ze beloven

Prima service. Snelle verzending. Duidelijke communicatie.

Voor herhaling vatbaar

Perfecte levering op 2 dagen, heb product juist uitgeprobeerd, zal morgen resultaat zien.

Geweldig!!

Fantastisch, gaat echt lekker snel ook omdat ik zo’n brede trekker heb! Een aanrader!

Bestelling geplaatst. Problemen met PostNl. Door thuisschoonmaken tot tevredenheid opgelost.

Positief

Product is goed en netjes geleverd en met duidelijk beschrijving toegevoegd

super!!

zeer gebruiksvriendelijke website vlotte afhandeling en levering van artikelen binnen 3dagen had ik mijn produkten niks op aan te merken

Vlotte levering

Goed hulpmiddel bij het schoonmaken

perfect

vlugge levering

Doeltreffend

Na 3 à 4 dagen zie je al het resultaat! Werkt in tot de wortel!

Perfect !!

Het doet wat het moet doen. Ideaal om zonder inspanning van je onkruid af te komen.

Werkt perfect en snelle levering in duitsland

Lekker snel klaar met poetsen en de steel van de vloer mop glijd niet uit je hand

Super service!!!

Bestellen en supersnel geleverd. Meer moet het niet zijn. Overzichtelijke website!!

Er was wat fout gegaan bij post nl maar was na twee dagen door u opgelost .Proficiat groet Gerda van der Plas

Zeer snelle levering

Goed spul

De techniek was ik vergeten

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: