Nog niet goed

Opgebeld over de aanschaf van mijn brede ruitenwisser. Deze ingewisseld voor een goedkopere( zou beter werken bij niet-professionals!) Teveel betaald bedrag zou teruggestort worden maar tot op heden niets ontvangen!!!

Was top

Mooie dienstverlening

Snelle levering.

We hebben de bestelling gedaan van DR Schutz R Basisreinger Clean and Strip. Maar omdat wij wonen in een boerderij waar een modumentale vloerteges in liggen van 100 jaar oudl durven wij het niet aan, om dit middel te gebruiken. Wij zijn bang dat de tegel preutse wordt. Het zal wel lukken op een normale tegel vloer

Snelle levering én betaalbaar

De producten werden snel geleverd

Bestelling netjes en snel in his

spray double action werkt top

weinig kracht dubbel resultaat

Prima aftersales nadat een onderdeeltje niet geleverd was. Snel opgelost en zonder kosten

Supergoede materialen om mee te werken

Top spul!

Alles prima mee schoon te krijgen. Helemaal top!

Makkelijk te bestellen, zsm geleverd

Op vrijdagmorgen bestelling geplaatst van uitschuifbare ragger en raamwisser. Levering zou volgende dag zijn maar niets ontvangen. Op maandag even gebeld en het werd direct uitgezocht. Ik werd netjes terug gebeld met uitleg dat de verzending door omstandigheden over het weekend was getild. De zending zou onderweg zijn. De volgende dag had ik de bestelling binnen en ben er erg blij mee. Was voor mij de eerste keer dat ik bestelde maar zal het zeker vaker doen.

Uitstekend.

Netjes en heel snel.

Katastrofa

Very bad company

Degelijk product, telefonisch prettige toelichting

Degelijk product, telefonisch prettige toelichting

zeer klantvriendelijk en correct

Keurig herstel van een menselijk foutje. bedankt

te laat geleverd

Bij de bestelling kan je een leverings moment opgeven. Ik ga er dan ook vanuit dat het dan geleverd wordt. In dit geval werd het later geleverd, wat vervelend was.

Ik ken het via mijn werk.

Fantastisch spul. Ik wil nooit meer de troep van andere merken..uiteindelijk is dit goedkoper omdat het sterk is. Ik kan ook het ophangsysteem aanraden. Ik houd ervan dat alles mooi opgeruimd is en een vaste plek heeft. Ik heb het nu ook in de schuur voor tuingereedschap.

Super snelle levering.

Zeer snelle levering. En goede kwaliteit.

uitstekend

komt belofte na.

geen mening

geen mening

Mooie producten én beste prijs

Warm aanbevolen!

Goed schoonmaak middel

Schoon maak middel weinig voor nodig en goed resultaat.

Klamvovhtig werk over m'n ramen gaat goed maar ken t product he

Snelle levering, goede service

Bestelling was snel in huis. Er ontbrak een onderdeel, is direct nagestuurd.

Spullen ontvangen en dan reclame erbij stoppen dat het 20% goedkoper kan.

Enthousiast bestel je iets van 85 Euro en gaat er gelijk mee aan de slag. Nadat je het even getest hebt valt er een advertentieblaadje uit. Daarop staat hetzelfde product nu 15 Euro goedkoper is! Dan stuur je een nette reactie terug en je hoort helemaal niets meer. Product is prima maar een reactie had ik wel op prijs gesteld.

Beste, Ik begrijp uw reactie niet helemaal, heeft het wellicht te maken met 2 verschillende producten die voor dezelfde doeleinden kan worden gebruikt? Dat vergt dan een stukje uitleg. Onze groene aanslag reinigers zijn gebasseerd op dezelfde werkzame stof, echter is de verpakkingseenheid, de bescherming na gebruik (duurzaamheid) en het merk verschillend wat een verschil in prijs met zich mee brengt. Zoals ik nu kan beoordelen heeft u gekozen voor het beste middel Biomos en daarmee heeft u een krachtige en duurzame reiniger in bezit die zeer bekend is geworden door zijn goede eigenschappen. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: