topper

Had er al eerder mee gewerkt bij een klant en heel handig. snelle levering en goed toegekomen

Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Kwalitatief goede producten, snelle service en levering, goede prijs

Prima product

Gebruiksvriendelijke website, goede uitleg over het product en snelle levering.

Top materiaal en snel geleverd

Doet wat het moet

Werkt perfect zoals beschreven

Zonder veel inspanning met een handspuit ingespoten. Al het groene aanslag was verdwenen.

Snelle nette levering, aanrader!

Gute Ware, schneller Versand.

Kontakt problemlos.

Niet al te best

Ik heb vorige week mijn aankoop retour gestuurd omdat dit product defect was. Moest het op eigen kosten retour sturen. En heb nog steeds niet gehoord of het is ontvangen en hoe het verder wordt afgehandeld. Communicatie laat te wensen over.

Uitstekend geholpen

Gerrald heeft ons zeer goed geadviseerd en steeds snel en accuraat op onze vragen gereageerd

snel besteld, snel geleverd

Vandaag besteld morgen geleverd wordt beslist nagekomen. Had kort voor half 5 's middags besteld en de volgende dag in huis, Prima!

Zeer dienstverlenend, snelle service en goed product!

Snel geleverd, zeer goed product en super goede dienstverlening. Men moest nog wat nasturen; zat niet in de verpakking. Dat kan gebeuren. Twee dagen later had ik het in huis met nog een product wat ik erbij had besteld. Hoefde geen verzendkosten te betalen. Dat vind ik echt toppie!

Erg blij met de wirosteen.

Besteld omdat onze keukenmonteur het adviseerde voor de rvs spoelbak. Het werkt top en al veel andere klusjes ermee gedaan.

zeer te Vreden over product

zeer te vreden van de levering

bestelling was wel lang onderweg

artikel was prima.

Correct, goed, duidelijke site.

Correcte service. Duidelijke communicatie. Pakje was lang onderweg. Track en tracing kon beter.

Super snelle levering van en fijn product

Super fijn product en snelle levering

Corrente informatie en snelle levering

snelle levering, product prima

ten volle tevreden

De schoonmaak doekjes zijn geweldig

Zeer tevreden snelle levering en werkt super

Heel goed en netjes verzorgd

Prima correcte levering

Op tijd. Product is van goede kwaliteit

Biomos werkt perfect !

Biomos werkt perfect op de meeste plaatsen ! Alleen bij oudere, dikke algenlagen moet toch de hogedrukspuit eraan te pas komen.

Het is een andere die ik verwacht had

Mijn dweilstok is niet zo fijn. Het gat waar je water in moet doen zit midden in de steel ipv bovenin. De dweil zichzelf draait alle kanten op wat niet zo fijn is om te dweilen. Ik weet niet of deze vastgezet kan worden. Jammer voor deze te dure prijs.

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: