Houd zich perfect aan de afspraken

Ben tevreden over de dienstverlening!!!******

Prima doekjes

In 2019 eerste keer bestelling gedaan, tja die doekjes zijn nu echt op (nog steeds prima voor kluswerk). Nu weer nieuwe lichting ontvangen. Super, maakt makkelijk schoon.

Fijne doeken en goede service

Wat men beloofd komt men na . Levering precies volgens hun afspraak

Top wisser !

Zeer goede service en producten!

De beste poetsmaterialen die ik ooit heb gehad. Echt super om mee te werken! Dan gaat het om de de Numatic stofzuiger, lang snoer, lange steel, kom overal makkelijk bij en onder. En het Greenspeed dweilset voor stenen en houten vloeren en de microvezel poetsdoekenset van Greenspeed inclusief glasdoek. Een verademing om met deze spullen te poetsen. Zonder het zeulen van emmers water. Het voelt gemakkelijker en sneller met een heel mooi resultaat.

Per ongeluk de verkeerde (duurdere) vloerwisser bezorgd gekregen. Deze mocht ik houden.

Ideaal

Op mijn werk gebruiken ook allerlei materiaal, makkelijk in gebruik, nadeel is dat het wel duur is,dus mag je er ook wat van verwachten

Super service!

r mankeerde een klein dinggetje aan het produkt... na een telefoonje en foto's gestuurd te hebben zonder problemen een nieuwe gekregen! Dat is nou service met een glimlach!

Netjes op tijd geleverd!

Netjes op tijd geleverd en goede prijs en kwaliteit verhouding

Goed verpakt en degelijk materiaal

Goed verpakt en degelijk materiaal

Prima, maar...

Op zich goed, Ik had wel een gebruikt artikel, spuutflacon. Zat wat water in..hoirt niet natuurlijk. T werkt wel maar dat vond ik niet netjes. Doek die ik besteld had was wel echt nieuw.

Levering volgens plan

Er is netjes geleverd wat er besteld is.

zeer tevreden

zeer goed van kwaliteit producten .

Prima wisser

Er valt niets om aan te merken en de wisserbladen kunnen vervangen worden indien nodig.

Correct en snel

Correct en snel

Goede levering.

Goed produkt.

tevreden

niet duur en snelle bezorging

Goedkoopste en zijn snel

Ben nieuw dus mijn eerste ervaring is goed

mijn spullen zijn en snel geleverd en ze doen precies wat ik verwachte

mijn spullen zijn en snel geleverd en ze doen precies wat ik verwachte

prima product

gebruik het al 25 jaar gewoon kwaliteit

Komen hun afspraak na

Komen hun afspraak na

Snelle bezorging! Helemaal prima!

De schoonmaak mop bevalt heel goed!

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: