Snelle levering goed product.

Oude mop vervangen voor deze alles pas prima. Maar nu zit de sproeier aan de zijkant. Mijn man gelukkig dit op gelost. Dit was het enige minpuntje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

kan geen beoordeling geven heb het pakje nog niet.

Ben nog steeds aan het wachten op ontvangst

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist de bijhorende track en trace link gecheckt. Ik zal u in een persoonlijk bericht (i.v.m. privacy redenen) op de hoogte brengen. Ik hoop u hiermee passend te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Dweilen is een fluitje van een cent

Een goede telefonische uitleg gehad. De bestelling was er snel. Heerlijk werkmateriaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, vriendelijk personeel, klantgericht

Tijdens het telefoongesprek, personeel heel vriendelijk, meedenkend en adviserend. Snelle aflevering

Kan niks schrijven...

Mijn pakje heb ik nogsteeds niet! Vandaar mijn hierboven opmerking... Maar ik scheen niet thuis te zijn geweest terwijl ik er wel was... Nu krijg ik een melding dat ik morgen na 15 u pas kan zien/ kijken waar mijn pakje naar toe is... heel irritant en slecht . En dan kan ik het daar op gaan halen.. Lang leven de bezorging .. betaal je dan voor! Maar heb wel vertrouwen dat het ooit aankomt...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Wil, Vreemd dat onze transporteur dit inderdaad zo vermeld. Ik ga uw klacht dan ook doorspelen aan onze accountmanager. In ieder geval excuses voor het ongemak. Dit is niet de service van onze transporteur en van die het overneemt bij u in België, die we gewend zijn. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Snelle levering, op de aangegeven dag en tijd, duidelijke website

Bezorgtermijn teleurstellend

De bestelling werd niet bezorgd op de dag dat het was beloofd, wat heel vervelend was omdat ik het mee zou nemen naar mijn dochter in België. Nu heb ik het alsnog op moeten sturen wat extra kosten van 9.80 euro betekende. Ik zou de webshop aanbevelen maar er wel bij vermelden dat er niet aan de leveringstermijn gehouden wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vervelend om te lezen dat de bezorging is vertraagd. Onze transporteur komt iedere werkdag bij ons afhalen (rondom 16:00 uur) en de bestellingen worden normaliter dan ook de dag erna bij onze klanten bezorgd. We nemen dit dan ook mee in onze leveranciersbeoordeling.

Wel goed bezorgt met de juiste bestelling, maar niet op dag dat het is belooft. Voor 17:00 uur besteld zou volgende in huis zijn. Niet dus.

Alles was snel bezorgt

Wel jammer dat de dozen opengemaakt waren zodat om er extra spullen in te proppen. Hierdoor heb ik een slang van de sproeier moeten inkorten, hier was zo'n grote knik in gemaakt dat deze niet meer goed kwam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima. duidelijke omschrijving en zeer snell

prima webshop. duidelijke omschrijving en zeer snelle levering tegen haarscherpe prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten tegen goede prijzen!

Goede producten tegen goede prijzen. Alleen de levering had iets sneller gekund, maar dat kan natuurlijk ook aan POSTNL hebben gelegen. Ik shop hier graag weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en de onkruidverdelger werkt ook nog heel goed. Kortom: tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect personeel alles correct afgehandeld

Beter kan niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Redelijk snel geleverd, info over levertijd mag beter

Product prima en na een paar dagen geleverd, was niet conform beloofde levertijd en ik kreeg geen actieve melding over vertraging of levering. Nou had ik geen haast dus voor mij geen probleem maar wellicht wel verbeterpunt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke produktomschrijving en snelle service

Snelle levering, goede ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima spullen en snelle levering!

Duidelijke website, eenvoudige en snel bestelproces.

Goed en correct

Goed en correct

Alles correct afgehandeld

Goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte levering en nog vlug ook. Bedankt!

Perfecte levering en nog vlug ook. Bedankt!

goede service

product zeer goed en snel geleverd en goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede spullen

vriendelijk personeel. website onduidelijk

in eerste instantie rommelig(betaling ging niet zoals gewenst). na een telefoontje met een behulpzame medewerker liep alles prima.

Snelle levering - goede producten

Op donderdagavond besteld en zaterdagmiddag al geleverd (in België) Ben blij met mijn aankoop en zal zeker nog bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onverstelbaar snel geleverd naar Z-Frankrijk.

Onvoorstelbaar snel geleverd naar Z-Frankrijk

De ervaring is prima

Ik ben lij dat ik jullie gevonden heb, want als zeer slechtziende heb ik een hekel aan vallen, dat heb ik voor de voorlaatste keer gedaan op 01-01-2019 om 0.4.30 uur en toen ging ik naar het Ikazia ziekenhuis en toen had ik nog maar een polsslag van 20 tellen per minuut, dus u ziet vallen is voor mij niks en ik ben zeer blij dat ik dat spul voor de onkruid, van jullie heb. Als er weer een nieuw boekje uitkomt van de reclame, dan graag.

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via:

Filter op Taal