Keurig op tijd geleverd

Op de website gemakkelijk gevonden wat ik zocht en ondanks de corona-crisis werd het keurig op tijd bezorgd

4,95 euro verzendkosten betalen voor iets wat de ptt door de brievenbus bezorgd vind ik wel erg veel

hoesje voor een schoonmaakborstel besteld en 4,95 euro verzendkosten betaald en de ptt bezorgde het gewoon door de brievenbus! Wel veel geld voor zo'n hoesje

bezorging was vandaag pas

producten ken ik en die zijn goed

Bedrijf neemt zijn klanten serieus.

Per ongeluk een artikel dubbel besteld. Via Afterpay dus ook dubbele kosten. Thuisschoonmaken belde mij keurig op met uitleg. En de info dat het artikel de eerste jaren niet bederft. Maar vindt het ook prima als ik de helft terugstuur. Keurig!

Snelle bezorging

Top levering

Ik weet hoe het middel werkt daar ik het al meer heb gebruikt

Goede winkel

Goede winkel

👍

Werd netjes bezorgd alleen lekten de flesjes in de doos dus wat was het enige min puntje maar voor de rest mooi pakket

Het werkt perfect

Snelenvakkundig

Mijn levering snel en vakkundig ondanks de corona

Fantastisch stofwisser

Een woord, fantastisch! Dit systeem gebruiken ze bij mij op de afdeling in verpleeghuis. Het apparaat is in hoogte verstelbaar, mop is breder dan apparaat, dus makkelijk te verwijderen zonder je hsnden te gebruiken

Goede service, snelle levering

Schoonmaken wordt leuker

Ik ben tevreden met de producten. Fijn in gebruik, maakt poetsen makkelijker, eenvoudiger en minder zwaar

Goed.

Slechts 1 keer gebruikt. Goed resultaat. Tevreden met de aankoop.

Goed product snelle levering

Goed product snelle levering. Ook mooi actie verpakking

Uitstekende snelle service !

Zeer snelle levering! Top!

Het duurde wel lang voor ik het had maar dat lag niet aan jullie.

Zeer correct

Efficient

Betaalbaar en kwalitatief goed.

Perfect!!

Fijne schoonmaakspullen.

Bio Mos doet wat het moet doen

Snelle levering van de bestelling

Mooie artikelen en snel geleverd

teleurstellend

Geen vershil tussen voor en na behandeling.

Beste, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het door u bestelde artikel. Ik neem even persoonlijk contact met u op om te bespreken wat er precies is misgegaan en zal u vervolgens helpen naar een passende oplossing te komen. U hoort van ons. Met vriendelijke groet, Klantenservice ThuisSchoonmaken.nl

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: