Teleurstellend

Bezorging prima, maar de werking van de Insect Clean Spider Free is zwaar teleurstellend. Een dag na het aanbrengen, zaten alle spinnen(webben) er weer. Dit aangegeven in een review op de website, maar die werd niet geplaatst. Als je als bedrijf alleen de positieve reviews plaatst, dan heb je wat te verbergen... Tevens zag het product dat we kregen er ook anders uit dan op de foto op de website... Wij kopen hier niet meer.

Beste heer, We nemen in een persoonlijk bericht even contact met u op om te bespreken wat er precies is misgegaan en u vervolgens daarbij te helpen. Hopend u hiermee voor nu passend geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl Gerrald van Veghel

Ik heb een nieuwe dweil set besteld , heb er een paar weken over nagedacht omdat ik het erg duur vond , maar nu dus toch gedaan, de dag erop al in huis , ik had het echt eerder moeten doen , een geweldig produkt is de dweil!

Precies product wat ik nodig heb tegen kalk

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, nette prijs, goed product.

Uitstekende winkel!

Goede producten tegen een fijne prijs en snel geleverd!

Weer goed

Snel, handig en duidelijk Goede producten.

Biogroen algenverwijderaar

Duidelijke site, prima bereikbaar. Snel ontvangen en prima artikel. Doet z’n “werk” hier, binnen 48 uur. Top.

Spijtig dat er geen gebruiksbeschrijving bij zat

een verademing om met de bestelde produkten te werken

heb huisdieren en had altijd t idee dat de schoonmaakprodukten die ik gebruikte de geur maskeerde en uiteindelijk bleef ik t ruiken. al na 1x de door mij bestelde produkten ( van greenspeed de probio serie) te gebruiken merk ik een enorm verschil ! ik ruik de aanwezigheid van mijn huisdieren eigenlijk niet meer

Nog geen oordeel over de kwaliteit

Snelle levering bestelling. Kwaliteit artikel moet in de praktijk blijken

Goed spul

Aanrader

super

degelijk en zoals voorgesteld super gemakelijk!

Prima bedrijf goede producten en snel geleverd zal zeker terug komen hier.

Echt betrokken bij de klant. Bellen, advies geven, super

Omdat ik mijn terras maar niet alg vrij kan krijgen ( wat doe ik fout )? heb ik daar meerdere keren contact over gehad. Er wordt met me meegedacht. De leverancier van het middel wat normaal gesproken heel goed werkt, komt nu bij mij thuis kijken hoe het komt dat het bij mij anders is. Kortom, heel klantvriendelijk.

snel geleverd goed spul

Snelle levering en kwaliteit producten

Product was snel geleverd, duidelijke site.

Top -Snel

Top Snel

wat besteld is ,is keurig geleverd

haccp keukenreiniger besteld , het werkt echt , tot in tegenstelling met andere schoonmaak middelen.

Het is helemaal NIET, wat ik ervan had verwacht !!!

Biomos gebruikt op kunststof dakgevels, die groen van het mos waren. Bijna 1 op 5 vermengd (sterk dus), resultaat: Groen is zwart geworden !!! Na verwerking is het 2 dagen droog geweest, dus ook geen invloed van neerslag gehad. Dus geheel niet tevreden.

Snelle levering, werkt prima een aanrader.

Werkt goed laat geen strepen achter top product.

Wel een snelle service

Product voldeed niet rubber ligt er steeds uit

Beste, Zoals ik het hier nu goed lees gaat er iets mis met de 'bek' van de handgreep die er normaliter voor zorgt dat het rubber stevig op zijn plaats blijft. De 'bek'is immers voorzien van twee 'tanden'die het rubber straks vastzetten. We nemen even contact met u op om u telefonisch bij te staan. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

zeer goede service

De ramenwisser werkt streeploos en de dweilset is superhandig in het gebruik. Zeker aan te bevelen!

nvt

Goede service en snelle afhandeling.

Snel en goed geleverd

Kan ik nog niet zeggen net ingebruik

Net binnen

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: