Na persoonlijk contact :goed

Mijn bestelling met ordernummer :202145902 dd . 28 -01-2021 nog steeds niet ontvangen ,ondanks toezegging van herlevering . Herlevering heeft wel plaatsgevonden , echter de postbezorging heeft niet plaatsgevonden - doordat de post het pakje om duister reden- naar de afzender heeft geretourneerd !! ThuisSchoonmaken.nl heeft toen het pakje voor de 3e keer opgestuurd en dat is nu wel bezorgd . ThuisSchoonmaken.nl heeft alles gedaan om de fout van de post te herstellen .Uitstekende service !!

reactie na mailtje (product niet ontvangen) is erg prettig

Product voldoet uitstekend!

Beste Mieke, Ik ontving zojuist een zelfde bericht van een andere klant, ook daar is de bestelling nog niet bezorgd terwijl deze wel bij ons is afgehaald. Erg vervelend allemaal. Ik zal een onderzoek instellen bij PostNL en je in een persoonlijk bericht terugkoppelen met een update. In ieder geval ook voor jouw excuses voor het ongemak. We gaan het oplossen. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Zie onderstaande opmerking

Tot op heden is mijn bestelling nog niet geleverd ! Dus ik ben zeker nog niet te vreden!

Beste Pieter, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Toen ik zojuist de track en trace opende zag ik inderdaad dat de bestelling niet onder de loep is bij PostNL terwijl deze wel bij ons is opgehaald. Ik zal dan ook een onderzoek via PostNL inschieten en vragen om opheldering. We hebben de afgelopen week meerdere opmerkingen over de verzending ontvangen en ook wij balen daar enorm van. Ik ga ermee aan de slag en zal je in een persoonlijk bericht weer op de hoogte brengen. In ieder geval excuses voor het ongemak. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

De producten zijn fijn om mee te werken

Levering liet iets op zich wachten, maar uiteindelijk goed gekomen.

Beste Mitchell, Toen ik zojuist de track en trace checkte zag ik dat post.nl de bestelling in je brievenbus heeft achtergelaten. Ik verneem graag van je indien dit niet het geval is en we nog iets voor je kunnen betekenen. Mvg. ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Pakket nog niet binnen na 1 week

Nou op 30 januari besteld en tot heden niet binnen.(steeds geduld hebben krijg ik te horen na contact. ) Bij de post zie ik wel of niet opgehaald of nog niet gesorteerd. Heb de sponsen ergens anders besteld en via de post de dag erop binnen ,,, beetje raar.

Beste, Ik begrijp uw frustratie en ontevredenheid. Ik kan ook niet goed verklaren wat de reden van deze enorme vertraging is. Dagelijks (werkdagen) verpakken we onze pakketten en komt PostNL deze in de middag bij ons afhalen. Ook tijdens de drukte. Zo is dat ook met uw pakket gebeurd. Ik zie in het systeem dat er bestellingen later dan die van u inmiddels al wel gewoon geleverd zijn, dat maakt het voor ons ook onbegrijpelijk en frustrerend. Ik zal morgen dan ook met u persoonlijk contact opnemen om of te spreken hoe we dit kunnen oplossen. In ieder geval nogmaals excuses, dit is niet de service die we gewend zijn te kunnen leveren. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Was in orde !!

Was netjes verpakt en op tijd geleverd ! Voor herhaling vatbaar !

weggegooid geld

van de koffievlek is erNIETS uit het nieuwe vloerkleed gehaald. hebben nu een adres gevonden die het kleed komt ophalen en proberen de vlek te verwijderen. dus deze bij u gekochte fles JAMES WATER is weggegooid geld. Ik kan er niets anders van maken.

Beste, Vervelend om te lezen dat het product niet het gewenste resultaat heeft gebracht. Ik neem even persoonlijk contact met u op om de aard van de vervuiling te bespreken en u indien dat de conclusie is verder te helpen. Met vriendelijke groet, G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Fijn bedrijf, spullen makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ik heb nog niets ontvangen!

Ik heb nog niets ontvangen van jullie, wacht al een week op mijn bestelling!

Beste, Volgens de track en trace is het product vorige week bij u geleverd. Ik verneem graag van u (dat mag middels info@thuisschoonmaken.nl) indien ik nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Nog steeds niet bezorgd.

Vorige week besteld en betaald

Beste, Ik checkte zojuist de track en trace en zag dat de order inmiddels is geleverd. Ik verneem graag als ik nog iets kan betekenen voor u. U kunt daarvoor een mail sturen naar info@thuisschoonmaken.nl Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Werkt echt!

Geen chemicaliën, alleen water en perfect schoon. Super simpel, super snel!

Slechte communicatie

Antwoorden nergens op

Beste John, Uit de review begrijp ik dat ik een mail heb gemist klopt dat? Natuurlijk staan we je graag te woord en verneem dan ook graag indien we ergens bij kunnen ondersteunen / adviseren. U kunt ons bereiken via info@thuisschoonmaken.nl of telefonisch via 073-8886089. Ik verneem graag van je. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Een fijn apparaat

Jammer dat je zo lang moet wachten op je bestelling . Dit ligt niet aan post nl maar omdat jullie het zo laat aanbieden

Beste, Bedankt voor uw bericht. Kleine kanttekening is dat PostNL iedere werkdag bij ons alle bestellingen komt ophalen. De vertraging in het proces heeft dan ook echt met de overload aldaar te maken. Gelukkig heeft u inmiddels de bestelling ontvangen. We wensen u dan ook veel dweilplezier toe! Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Overzichtelijke site en snelle levering

Snelle en correcte levering

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden over de levering, het ging snel en correct en het is een goede wisser.

Ik ben zeer positief

De bestelling werd ontzettend snel verzonden en ontvangen. De materialen waren goed en zorgvuldig verpakt. Alles werkte naar wens

Prima service en producten

Snelle levering, goede producten. Alles netjes verpakt, geen lekkerij etc. De poetssteen is fantastisch en de microvezeldoeken zijn van goede kwaliteit en groot formaat. Heel blij mee.

weet ik niet

ik heb niks ontvangen kan niet over oordelen of het goed of slecht is

Beste, Dat moet te maken hebben met de extreme overload bij onze transporteurs. Ik duik er ook even in en laat je middels een persoonlijk bericht wat weten. In ieder geval excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Goede spullen

mooie producten voor acceptabele prijs

Hoewel ik best intelligent ben snapte ik niets van de schoonmaakattributen die ik kreeg toegezonden. een dure zwabber zonder telescopische stang. Moet de werkster op haar knieen dweilen? Het is nu te laat om te reclameren of de zending wel deugdelijk was. Wellicht ligt het aan mijn gebrek aan inzicht schoonmaalhulpmiddelen.

Beste, Is deze review wel bestemd voor ThuisSchoonmaken.nl? We leveren immers geen diensten bij mensen aan huis. Wel via onze website de professionele producten. Verneem graag van u (dat kan middels info@thuisschoonmaken.nl) als we iets voor u kunnen betekenen. Mvg. ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

De maten iets beter aangeven aub.

Snelle levering Groot assortiment

Top service! Ik had zelf een te grote vlakopmaat besteld en terug gestuurd, dag later al de goede in huis!!

Snelle levering top

Had besteld en werd snel geleverd top en blijf de prijzen aantrekkelijk houden

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: