Goede ervaring, snelle levering

Ja

Op de website is gemakkelijk te vinden en te bestellen wat nodig is. Levering ging vlot.

Geweldig goed materiaal

Ik gebruik deze producten al meer dan 10 jaar. Eerst op mijn werk in de civiele dienst. Nu thuis en ben er zeer tevreden over.

Ik wacht nog steeds op mijn brstelling

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Goede producten, snelle levering

Kwaliteit vd producten is goed, snelle levering en makkelijk betalen.

Super geregeld allesnethes optijd geleverd toppie

ik zie nog geen resultaat na 8 dagen .

Ik heb 8 dagen geleden gesproeid , moet ik reeds resultaat zien ? hoe lang duurt het voor ik het eerste resultaat kan waarnemen?

Gemakkelijk bestellen en snel in huis!

Gemakkelijk bestellen en snel in huis

Prima product (Biomos)

Website is ok. Afhalen ging ook gemakkelijk

Komen de afspraken keurig na.

Precies zoals afgesproken geleverd, Top

Mooie producten

Mooie producten voor een mooie prijs.

Voor vlotte bestelling en levering moet je bij de ThuisSchoonmaken.nl zijn!

Op aanraden van mijn interieur-deskundige, producten bij ThuisSchoonmaken.nl gekocht. Bestellen gaat vlot, betalen ook een levering was volgens verwachting.

Verkeerd besteld, keurig afgehandeld

Ondanks een verkeerd geplaatste bestelling, mijn fout, keurig en correct opgelost. De juiste artikelen keurig op tijd geleverd!

Een correcte en snelle levering!

sproei middel onkruid

nog niet kunnen gebruiken wegens slecht weer

uitstekend

uitstekend

Slecht slecht slecht....

Slecht tot nu toe! Heb 3 dagen geleden het product gebruikt en tot nu toe nog geen resultaat, nul!!!! Hopelijk nog iets veranderen of het was allemaal weg gesmeten geld!!!!

Duidelijk en snel

Gevonden wat ik nodig had voor onkruidverdelgingsmiddelen. Werkt prima!

Bestelling nog niet ontvangen!

Bestelling nog niet ontvangen

beterkoop

Snelle levering en kwaliteitsproducten

Mijn bestelling lag snel klaar om te worden opgehaald, daarnaast krijg ik mijn ramen streeploos schoon met de glazenwassersset. Met name de trekker is erg fijn Kortom top!

Brandschoon

Na een uurtje aan de slag met de test reinigingset is het overduidelijk. Nog nooit was mijn tegelvloer zo schoon. Fantastisch!

topper

Had er al eerder mee gewerkt bij een klant en heel handig. snelle levering en goed toegekomen

Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Kwalitatief goede producten, snelle service en levering, goede prijs

Prima product

Gebruiksvriendelijke website, goede uitleg over het product en snelle levering.

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: