Goed en snel bezorgd

Voor ons de 1e bestelling bij ThuisSchoonmaken. Ruime keuze en de artikelen die we nodig hadden werden keurig verpakt en snel bezorgd.

zorgzaam

Yvonne maakt echt grondig schoon (ook onder en achter) en werkt constant door.

uitstekend

snel geleverd

snelle levering van een waardeloos product

product AV coating aangebracht conform instructie; 3 weken na toepassing nog steeds geen zichtbaar resultaat. Conclusie: kat in de zak gekocht: leuk idee maar het werkt totaal niet, dus 100 euro weggegooid aan een niet werkend product

Snel geleverd, goed verpakt en goede prijs

Snel thuisbezorgd.

Nog niet goed

Snelle levering, alleen dat spul werkt niet echt goed wat doe ik verkeerd

Fantastisch!

Zeer tevreden over de producten! Van de dweil tot aan de schoonmaakmiddelen. Handig in gebruik en prima betaalbaar. Ga zo door!

Snelle service, duidelijke website.

Product zoals omschreven, en werkt nog steeds goed. Ik gebruik het al jaren. Fijn dat nu ook particulieren kunnen bestellen

Betrouwbaar

Goed product, vlotte afhandeling, duidelijk in communicatie.

Goed geholpen

Goed geholpen aan de telefoon en email verkeer. Product zoals glas/interieur reiniger werkt uitstekend Enkel en alleen bij ophalen lang voor balie gestaan uit eindelijk geholpen na enige tijd.

Goede info, snelle levering

Bestellen en betalen eenvoudig en snel Goede info inzake levering en snelle bezorging

Snel

Binnen 3 dagen de bestelling binnen. Verpakkkng iets kapot. De producten heel en volledig

prima product

het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Mijn brug is er 100% van opgeknapt. De alg was de volgende dag al nagenoeg verdwenen en de rest 1 dag later. Om uit te proberen heb ik ook een deel van de trampoline behandeld en de volgende morgen zag ik ook hier al direct verschil. Hoewel niet in de aanbevelingen, misschien een nieuw doel voor dit product

Mijn pakketje was beschadigd, na een mailtje naar Thuisschoonmaken.nl, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd! Tevens is het schoonmaakmiddel fantastisch!

Perfect geregeld allemaal

Alles prima

Hartelijk dank

Voordelig en snel geleverd

Goede producten snel geleverd

perfect

netwat ik nodig heb.

Alles verliep prima. Werd gebeld toen een mop die ik besteld had er niet meer was, en samen een andere uitgezocht.Vriendelijk geholpen en snel geleverd.

Fijne site

Snelle levering, goede kwaliteit van de producten,vooral de stofdoeken zijn erg fijn

Ik kom weer terug!

Geweldige ervaring met de greenspeed dweil. Het dweilen is weer een feest, ik wilde oprecht dat ik het eerde had ontdekt.

Mooie site en alles correct geregeld

Snel en vriendelijk

Bestelling was niet toegekomen. Contact opgenomen met de "ThuisSchoonmaken" en onmiddellijk reactie zowel via mail als telefonisch. De tweede zending snel en goed ontvangen waarvoor dank. Prima service.

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: