snel besteld en snel geleverd

snel besteld en snel geleverd. Heel goed produkt.

Wat een fantastische doeken! En schoonmaakmiddel. (Probiosan) Wat een verschil in vuil wat eraf komt en op de doek belandt. Vergeleken met mijn oude schoonmaakdoekjes en middelen. En het ruikt ook nog eens aangenaam.

Super service Super product

Heb goede ervaring professioneel te woord gestaan. Biogroen gekocht super product, doet zijn werk zoals beschreven staat op de verpakking.

Van bestelling tot levering, toppie

Prima product en service

Top producten

Top producten! Had ik veel eerder moeten weten.

Goede website, telefonisch ook bereikbaar, goede service en mooie spullen

Prima winkel om je gewenste artikelen te kopen.

Goed geadviseerd

Goed geholpen .tapijtreiniger gebruikt .maar vlekken gingen erniet uit .maar kom nog even langs of er speciale vlekken spray is zou fijn zijn.

Goede en snelle levering

Snelle levering, dat is erg fijn.

Snelle levering,goed product

Duidelijke site,makkelijk bestellen,goede producten,snelgeleverd.

Ik moet het antwoord schuldig blijven .

Ik moet het nog gaan gebruiken

Snelle levering van fijne producten

eenvoudig bestellen, leveren en gebruiken met strak resultaat! top!

Zoals verwacht

Goede snelle levering en het werkt zoals verwacht.

Alles was uitstekend.

Alles was uitstekend.

Kwaliteit

Snelle levering. In gebruik is het resultaat overweldigend. Boven verwachting.

Geleverd zoals besteld.

Vlot geleverd

Geen krassen meer op de vloer. Goed product!

Na persoonlijk contact :goed

Mijn bestelling met ordernummer :202145902 dd . 28 -01-2021 nog steeds niet ontvangen ,ondanks toezegging van herlevering . Herlevering heeft wel plaatsgevonden , echter de postbezorging heeft niet plaatsgevonden - doordat de post het pakje om duister reden- naar de afzender heeft geretourneerd !! ThuisSchoonmaken.nl heeft toen het pakje voor de 3e keer opgestuurd en dat is nu wel bezorgd . ThuisSchoonmaken.nl heeft alles gedaan om de fout van de post te herstellen .Uitstekende service !!

reactie na mailtje (product niet ontvangen) is erg prettig

Product voldoet uitstekend!

Beste Mieke, Ik ontving zojuist een zelfde bericht van een andere klant, ook daar is de bestelling nog niet bezorgd terwijl deze wel bij ons is afgehaald. Erg vervelend allemaal. Ik zal een onderzoek instellen bij PostNL en je in een persoonlijk bericht terugkoppelen met een update. In ieder geval ook voor jouw excuses voor het ongemak. We gaan het oplossen. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Zie onderstaande opmerking

Tot op heden is mijn bestelling nog niet geleverd ! Dus ik ben zeker nog niet te vreden!

Beste Pieter, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Toen ik zojuist de track en trace opende zag ik inderdaad dat de bestelling niet onder de loep is bij PostNL terwijl deze wel bij ons is opgehaald. Ik zal dan ook een onderzoek via PostNL inschieten en vragen om opheldering. We hebben de afgelopen week meerdere opmerkingen over de verzending ontvangen en ook wij balen daar enorm van. Ik ga ermee aan de slag en zal je in een persoonlijk bericht weer op de hoogte brengen. In ieder geval excuses voor het ongemak. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

De producten zijn fijn om mee te werken

Levering liet iets op zich wachten, maar uiteindelijk goed gekomen.

Beste Mitchell, Toen ik zojuist de track en trace checkte zag ik dat post.nl de bestelling in je brievenbus heeft achtergelaten. Ik verneem graag van je indien dit niet het geval is en we nog iets voor je kunnen betekenen. Mvg. ThuisSchoonmaken.nl G. van Veghel

Pakket nog niet binnen na 1 week

Nou op 30 januari besteld en tot heden niet binnen.(steeds geduld hebben krijg ik te horen na contact. ) Bij de post zie ik wel of niet opgehaald of nog niet gesorteerd. Heb de sponsen ergens anders besteld en via de post de dag erop binnen ,,, beetje raar.

Beste, Ik begrijp uw frustratie en ontevredenheid. Ik kan ook niet goed verklaren wat de reden van deze enorme vertraging is. Dagelijks (werkdagen) verpakken we onze pakketten en komt PostNL deze in de middag bij ons afhalen. Ook tijdens de drukte. Zo is dat ook met uw pakket gebeurd. Ik zie in het systeem dat er bestellingen later dan die van u inmiddels al wel gewoon geleverd zijn, dat maakt het voor ons ook onbegrijpelijk en frustrerend. Ik zal morgen dan ook met u persoonlijk contact opnemen om of te spreken hoe we dit kunnen oplossen. In ieder geval nogmaals excuses, dit is niet de service die we gewend zijn te kunnen leveren. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: