Goede en snelle levering

Prima goede en snelle levering, iedereen aan te bevelen

uitstekende service

probleem met levering netjes en snel opgelost

Freundlicher Kundenservice

Alles hat super geklappt.

Minimale orderbedrag slaat nergens op

Eerst twee producten bestellen om vervolgens 1 te crediteren om het minimale orderbedrag te omzeilen kost meer dan deze regel opheffen. Verder heb ik 2 strips nodig en geen zijkantjes (die ook niet passen) en toch worden ze meegestuurd om ze vervolgens in de vuilnisbak te gooien.. je kan ook gewoon de strips los verkopen lijkt me

Pakket kwijt geraakt door PostNL. Heel snel opgepakt door thuisschoonmaken.nl en een nieuw artikel opgestuurd gekregen. Contact ging heel vlot en persoonlijk. Prima service!

Geen contact mogelijkheden na bestellen

Helaas het verkeerde product besteld (€78,-) dus nu wil ik dit retourneren. Je mag enkel retourneren wanneer je dit per mail aangeeft (anders nemen ze het niet in behandeling) en op verdere instructies wacht. Nu 3x gemaild maar helaas geen reactie. Telefonisch krijg je een bandje waarop wordt medegedeeld dat je moet mailen. Gelukkig nog niet het juiste product besteld en hopen op contact

Dag Patricia, Wat vervelend om te lezen, natuurlijk kun je onjuiste artikelen retourneren. We vragen dat inderdaad per mail te melden zodat we dat aan je klantgegevens kunnen koppelen en zaken snel kunnen terugvinden. Ik zal je even persoonlijk telefonisch benaderen, zie namelijk geen mail/bericht terug in ons systeem. Je hoort me snel, dan gaan we dit natuurlijk oplossen. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Prima snelle leverng

Product (dweil systeem) was snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen

Goed geregeld

Mooie en goede artikelen, zeer tevreden!!!!

Eerlijk en goed

Goede afhandeling ondanks fout Post.nl

Een wonder schoonmaakmiddel

Fantastisch schoonmaakmiddel Onze keramische kookplaat liet duidelijke sporen aan van de pannen. Nu………..na het inwrijven weer een nieuwe keramische kookplaat. Chapeau!!!

Snelle levering, goed product!

Tevreden, ik zou het product aanraden

Top producten en uitstekend advies

Bij aankoop van mijn Unger raamwisser ( topper!) kreeg ik deskundig advies over dit product alsmede mogelijke andere producten.

Goed product en goede prijs

Duidelijke website. Snel geleverd en goed verpakt.

Zeer nette prijzen en een goede service

Zeer nette prijzen en een goede service.

Klantvriendelijk

Na eerste verkeerde levering netjes hersteld.

fijne site en goede producten

snelle service en goed verzonden

Greenspeed

Alles netjes op tijd bezorgt en een goed product.

Uitstekende vloereiniger van Jameson

Al ruim 2 jaar lichtgrijze betonlooktegels laminaat in de woonkamer. Met de normale schoonmaakmiddelen uit de supermarkt e.d. werd de vloer alleen maar viezer met tevens bruinachtige vlekken.... Na Jameson nu weer tegels als nieuw !! Lichtgrijs en hopelijk nu ook meer vuilafstotend..

Geweldig ze zijn nog beter dan ze zelf dachten.

Sneller dan toegezegd

Goed advies snelle levering

Zeer positief

Wisser trekt strepen

Heb best prijzige wisser gekocht meek liquidator 3.0 trekt strepen en laat water achter. Slechte keuze

Mijn orders waren snel binnen alleen jammer dat de uitschuif stok van 4 mtr was maar 1,90 m uitgeschoven beetje jammer vandaar maar 4 sterren, alle andere producten werken enorm goed ben er blij mee.

Blij met deze apparaat, zoals wat ik verwacht.

Zeker goed aanraden

Had ik het maar eerder gekocht. Velen jaren ergens. Altijd Wissers van Leifheit gehad, maar de laatste jaren hebben ze het rubber vervangen voor iets anders wat gewoon niet werkt. Veel strepen etc. Nu wat meer geld uitgegeven maar wat fijn, werkt top en vooral streeploos en ligt fijn in de hand.

Bij vragen gewoon bellen

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: