Gewoon snel geleverd en goede producten

Ik gebruik deze producten ook op mijn werk. Echt fijn. Verder ging de levering soepel.

Snelle levering goede producten

Gewoon goed

Bestelling was snel geplaatst en snel geleverd.

zeer tevreden over het resultaat

Prima onkruidverdelger. Zelfs nadat het ca. na 7 uur is beginnen te regenen heeft het toch zijn werk gedaan en is het onkruid totaal vernietigd.

Was voor mij de eerste keer dat ik wat besteld heb bij thuisschoonmaken.nl.

Kan niet anders zeggen dat onze ervaring super goed is. Hadden wat vragen dus even gebeld heel vriendelijk te woord gestaan. En de bestelde spullen waren binnen 2 dagen later in huis.

Ook goede aftersales

Naast hun producten geven ze vooraf maar ook achteraf een passende oplossing / informatie en hanteren een zeer goede communicatie

Bij juist gebruik een goed middel!

Goed!

Bij aankomst was doos kapot. Bestelling nagekeken; en ik mistte een onderdeel. Gemaild en dit is heel snel opgelost.

zeer goede service na kleine fout in bestelling

Alles netjes verpakt en snel geleverd. Na foutje in de bestelling ook dit weer snel recht gezet top service dus

uitstekend

levering zeer snel en correct product doet wat het moet doen zeer tevreden mvg raimond

Vlotte afhandeling

Positief

Twee bestellingen bij ThuisSchoonmaken geplaatst. Snelle levering. Prima producten. De tweede levering was niet helemaal compleet. Maar geen probleem. Op de mail werd dezelfde avond gereageerd en het ontbrekende deel snel alsnog geleverd. Dus mijn ervaring met ThuisSchoonmaken is positief!

Uitstekend!

Fijne en overzichtelijke site met goede producten Makkelijk te bestellen en zeer snel in huis .

product gekocht dat efficiënter is dan Round up.

Kundenservice bei Rückfragen immer sehr entgegend kommend.

Bis heute ist die Ware nicht bei uns eingetroffen, weder von NL Post, noch von Hermes oder anderen Zulieferer, das ist sehr ärgerlich , weil wir mit Vorkasse bezahlt haben!!!

Gutes Ergebnis

Ca. 1 Woche nach der Anwendung sieht man deutlich wie das Unkraut braun wird und abstirbt ! Bislang bin ich zufrieden !

goed produkt

duurt wel even maar daarna zijn de resultaten goed zichtbaar spijtig dat ik leveringskosten van 5.90 aangerekend kreeg , nochtans was mijn bestelling hoger dan 75 eur. kleine compensatie is gewenst groeten theo bockstal ig

Efficient

Efficient

Ohne Begründung Auftrag annulliert..

Ohne Begründung Auftrag annulliert...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super tevreden jullie hebben en klant bij . Mijn zoon had met jullie al besteld , en had en greenspeed poets mop besteld ik was er direct verzot op en had de dag erna al direct ook 1 besteld Zeer goed voor mijn huis te onderhouden en zeker met en grote hond in huis. Zeker en aan rader; Gr ; Mieke

Perfecte levering van het bestelde product.

Perfect en ib de korste tijd geleverd. Top!

verzending verlopen zoals beloofd

alles OK

Heerlijke doekjes om mee te werken,ben er echt blij mee,een echte aanrader

Alles vlot verlopen

Was heel snel geleverd.

zoals het moet

bestellen, betalen en geleverd, geen problemen

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: