prima geholpen met mijn vragen over hun product wat ik had besteld.

uitstekend en geduldig.

Slecht

Raamwisser gekocht, en vond hem zelf nogal prijzig!!! Maar dacht dan zal hij ook wel streeploos schoonmaken, nou echt niet!!! Hij trekt allemaal strepen, en heb hem niet te strak vast .. maar zelfs dat helpt niet…

Levering Prima

Product voldoet niet aan het gewenste resultaat. Gras gaat niet weg c.q. dood na een aantal dagen dus meerdere malen besproeien. Maakt het product nog duurder daardoor.

Slecht

Bestelling nog steeds niet binnen, geen reactie van de klantenservice op mail en de 3S code om pakket te volgen staat al meer dan een week op pakket niet gevonden...

Beste, Nou inderdaad, vervelend! Ook wij hebben tot op heden ook nog geen opheldering van PostNL ontvangen. We zijn daarom overgegaan tot het opnieuw versturen van de artikelen. Hopelijk zijn ze nu snel in uw bezit. We zullen in ieder geval e.e.a. ook bewaken rondom de bezorging. Met vriendelijke groet, G. van Veghel

Snell en correct.

Snelle en correcte levering geheel zoals gepland en afgesproken. Goed geïnformeerd over aflevering. Helemaal goed.

Prima bedrijf

Goede snelle aflevering van het bestelde artikel.

Het produkt heeft onze verwachtingen overtroffen

De edelzeep voor stenen vloeren behoeft geen nadere toelichting. Gewoon top ! Maar de slijtvaste zijdeglans voor stenen vloeren ( HMK 323) heeft onze verwachtingen overtroffen. Onze Belgisch hardstenen vloer lijkt als nieuw. Doffe plekken verdwijnen en de kleur is helemaal terug. De edelzeep was al een vaste waarde maar daar is de HMK323 bij gekomen.

Fantastisch product

Nooit eerder zo gemakkelijk een vloer gedweild. Uitermate geschikt voor personen met hand- en polsproblemen.

goeie service

Microvezel doeken werken makkelijk en zeer schoon. Zijn MACRO goed. schoon.

Gebruik de doeken al jaren, makkelijk en snel op grote stenen vloeren

Goede produkten en fijne service

Goed service

Goede producten en goede service.

Goed advies, snelle levering

Eindelijk een mega goede dweil! Maakt goed schoon met slechts een beetje water. Makkelijk in het gebruik! Blij mee!

alles was volgens bestelling

De zogenaamde "filmlaag" is helemaal weg inclusief de gemaakte vlekken van 2 katten,1 konijn en het profiel van de schoen van de onderhoudsmonteur. Hopelijk blijft het nu zo. Ik heb wel wat spierpijn, tegel voor tegel gedaan, kleine douchewisser gebruikt voor het vuile en schone water mee weg te halen en plantengieter voor schoonwater. Maar echt blij met het resultaat. Niet verwacht, wel gehoopt. Aanrader!

Die Nano Tücher sind ausgezeichnet.

Auf dem Hollandmarkt habe ich die Nano Tücher gekauft, ausprobiert und gleich bei ThuisSchoonmaken nachbestellt. Außerdem Grünbelagsentferner gekauft, den ich nicht bewerten kann, weil die Gebrauchsanweisung etc. ausschließlich in niederländischer Sprache aufgedruckt ist. Sehr schade!

Goede spullen voor de schoonmaak .

Ideaal kwaliteit zeer goed,makelijk voor gebruik ,ook voor hoog en goed schoon.

Super goed !

Mijn ramen blinkend schoon

Geweldig deze dweil doeken zijn super fijn. Schoon droog snel

Hele trage levering en dan nog niet compleet

Mijn pakket is ruim een week onderweg/kwijt geweest, en bij binnenkomst was deze niet eens compleet

Beste, Dat is vervelend om te lezen. PostNL kampte inderdaad met extreme drukte. Maar de vulfles is bij ons misgegaan. En dat gaan we oplossen. We sturen je de vulfles snel na. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

top product

vooral met huisdieren top

Uitstekend product

Geweldig dat men van Thuis schoonmaken contact opnam daar Post NL het niet bezorgd had. Goed product en grandioze service

Na een week nog geen pakket ontvangen, mail gestuurd. Meteen antwoord, echt prima service! Bleek dat PostNL vertraging had.

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: