Super Service

Super Service ,

Slecht

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!

Beste, Dat is vervelend om te lezen. Ik zal persoonlijk met u contact opnemen, kijken wat er aan de hand is en gaan dat natuurlijk oplossen. Mvg. G. van Veghel

TOP

TOP

Succesvolle aankoop.

Ontvangen wat ik besteld had. En het functioneerd.

Nog te kort in gebruik om een mening te plaatsen.

Slecht

Werkt totaal niet alleen met water, allemaal strepen

Beste, Dat is vervelend om te lezen. Ik zal persoonlijk met je contact opnemen om te bespreken wat precies de aard van de vervuiling is om je te ondersteunen bij de uitvoeren schoonmaaktaak met als doel een streeploos resultaat te krijgen. Er is wellicht namelijk sprake van een zeep opbouw streepvorming kan geven bij het dweilen van vloeren etc. Mvg. G. van Veghel

Slecht

Ik had een raamwisser besteld en zonder uitleg werd hij geannuleerd en het geld terug gestort

Beste, Ik zie dat er een wisser is besteld die momenteel vanuit de fabrikant niet leverbaar is. Dat is de reden dat we persoonlijk contact met je hebben gezocht. Dat is tot op heden helaas niet gelukt maar zijn we al wel keurig overgegaan tot annulering en terugbetaling van je bestelling. Ik zal later nogmaals persoonlijk trachten met je in contact te komen op je opgegeven telefoonnummer. Mvg. G. van Veghel

Positief

Er werd goed meegedacht hoe het beste de bestelling afgehaald kon worden

Hele snelle levering en opgelost het zou door post.nl bezorgd worden maar is door GSL bezorgd

Over stofzuiger is een goeie zuigkracht

Na mijn betaling volgde 3 dagen nadien mijn pakketje bedankt thuisschoonmaken.nl

Duidelijke site

Duidelijke site, makkelijk bestelling doen.

Postbezorger was het pakketje even kwijt. In de tussentijd gebeld. Zeer behulpzaam. Als het pakketje er de volgende dag niet zou zijn zou de bestelling opnieuw worden uitgevoerd. En niet, zoals soms bij anderen, zoeken waar het pakket is gebleven en dan uiteindelijk opnieuw uitvoeren. Dat is echte service

Fantastisch schoonmaakdoeken! Beste kado ooit zei mijn zusje, dit had ik veel eerder moeten hebben ipv die waardeloze doekjes van de supermarkt

Topproduct werkt goed

Bezorging stipt op tijd.

was prima goed geregeld

correcte afhandeling

Werkt perfect

Te vreden

Ze geven goede service van hun producten en ik ben tevreden

Mooie producten, snelle levering en TOP service

De titel spreekt voor zich, zeer correct en persoonlijk contact acte iets is.

Snel en makkelijk bestellen.

Kon snel en gemakkelijk bestellen tegen zeer concurrerende prijzen. Levering duurde 4 dagen, mocht wel wat sneller.

Snelle levering, zorgvuldig en logisch verpakt. Kwaliteit spullen is goed en prettig om mee te werken! Kortom: een aanrader!

Heel prettig en vakkundig geholpen toen ik info nodig had

Goede product omschrijving en snelle levering.

Prima service!

Prima service, zelfs op zaterdag een echt mens aan de telefoon om de problemen die PostNL heeft bezorgd i.p.v. het product te verhelpen en op te helderen. Volgende relevante zaken worden wederom hier besteld!

Geweldige service, fijne producten, goede prijs.

Ik gebruik al een hele tijd spullen van dit bedrijf, omdat schoonmaken zoveel makkelijker gaat met goede, professionele spullen. Je kunt ook reserveonderdelen bestellen, superhandig als je kleine kinderen hebt die ondanks dat de spullen echt heel stevig zijn, met grof geweld toch iets weten te slopen... De service is uitmuntend: toen ik laatst allemaal dingen had besteld om ramen te poetsen, dingen die mij als leek handig leken, werd ik door de eigenaar van het bedrijf gebeld. Hij zei dat hij mijn bestelling had gezien maar dat hij zich afvroeg of ik, particulier zijnde, wel echt datgene had besteld dat het beste bij me paste. Hij legde mij uit wat de andere (ook nog iets goedkopere) optie was en dat dat waarschijnlijk toch beter aansluit bij wat ik zocht. Ik volgde zijn advies (en voor zover ik nu kan inschatten, had hij helemaal gelijk). Later besefte ik dat ik door de gewijzigde bestelling nu wel een klein onderdeeltje miste, maar dat had de eigenaar niet kunnen weten omdat ik het aan de telefoon niet duidelijk had vermeld dus dat was mijn eigen fout. Maar hij stuurde het gewoon alsnog na, zonder opnieuw verzendkosten te vragen. Al met al: ik ben erg onder de indruk van de service en gebruik daardoor de sowieso al hele fijne producten met des te meer plezier. Oh en ik heb voor ik ging bestellen flink gezocht of ik de producten elders op internet goedkoper kon vinden, maar dat bleek niet zo te zijn; de prijzen leken elders goedkoper maar waren dan inclusief BTW toch (een stuk) duurder. Dus ook qua prijs is Thuisschoonmaken.nl gewoon goed!

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: