Geweldige service, fijne producten, goede prijs.

Ik gebruik al een hele tijd spullen van dit bedrijf, omdat schoonmaken zoveel makkelijker gaat met goede, professionele spullen. Je kunt ook reserveonderdelen bestellen, superhandig als je kleine kinderen hebt die ondanks dat de spullen echt heel stevig zijn, met grof geweld toch iets weten te slopen... De service is uitmuntend: toen ik laatst allemaal dingen had besteld om ramen te poetsen, dingen die mij als leek handig leken, werd ik door de eigenaar van het bedrijf gebeld. Hij zei dat hij mijn bestelling had gezien maar dat hij zich afvroeg of ik, particulier zijnde, wel echt datgene had besteld dat het beste bij me paste. Hij legde mij uit wat de andere (ook nog iets goedkopere) optie was en dat dat waarschijnlijk toch beter aansluit bij wat ik zocht. Ik volgde zijn advies (en voor zover ik nu kan inschatten, had hij helemaal gelijk). Later besefte ik dat ik door de gewijzigde bestelling nu wel een klein onderdeeltje miste, maar dat had de eigenaar niet kunnen weten omdat ik het aan de telefoon niet duidelijk had vermeld dus dat was mijn eigen fout. Maar hij stuurde het gewoon alsnog na, zonder opnieuw verzendkosten te vragen. Al met al: ik ben erg onder de indruk van de service en gebruik daardoor de sowieso al hele fijne producten met des te meer plezier. Oh en ik heb voor ik ging bestellen flink gezocht of ik de producten elders op internet goedkoper kon vinden, maar dat bleek niet zo te zijn; de prijzen leken elders goedkoper maar waren dan inclusief BTW toch (een stuk) duurder. Dus ook qua prijs is Thuisschoonmaken.nl gewoon goed!

Heel goede ervaring

Niets op aan te merken, ben heel erg tevreden en zou niet weten wat er nog beter zou moeten

alles ok,geen opmerkingen

alles ok,geen opmerkingen

niet dol op kritische noot...

het bestelde product zou zonder boenen of schrobben groene aanslag en mos verwijderen, stond op de site. op de bestelde fles stond echter dat boenen of schrobben wel moest. mijn afgegeven review met die boodschap is echter niet op de site gepubliceerd....

Alles zoals beloofd.

Het werkt.

Snel en adequaat

Goede communicatie en snelle aflevering

Snel en netjes verpakt

Ik had tapijtreiniger nodig voor me water stofzuiger. Dus had ik een jerrycan van 5l tapijtreiniger gekocht bij thuisschoonmaken.nl voor een mooie prijs top spul en het ruikt heerlijk!!

Ben super tevreden over de bestelling

Aangezien er wat mis was gegaan via de bezorger is het keurig opgelost en daar ben ik heel dankbaar voor.

Op zaterdagavond een mail gestuurd over een product wat ik zocht. Binnen één uur antwoord gekregen. Super service

Super goed product geleverd

super

“Zeer fijne webwinkel, goede klantenservice en snelle verzending.”

Geweldig!! ook voor mensen die niet kunnen wringen.

Ik heb kunst elleboog waardoor ik niet kan wringen en het dweilen met sprenkle set is dan ook een super uitkomst. Bij mij wonen 2 grote honden en dan is een deel beurt geen luxe. Nu ik met greenspeed wordt alles echt goed en mooi schoon.

geweldig Produkt nog betere service

de materialen zijn fijn en van goede kwaliteit. het kost iets meer maar je werkt er ook prettiger mee. maar dat je gebeld wordt om samen een oplossing te vinden maakt schoonmaken.nl voor mij een topbedrijf

Klasse

Goed materiaal, snelle levering

werkt goed

werkt naar verwachting

Klantvriendelijk

Wat “ problemen” met de leveringen maar worden direct opgelost.( PostNL was de veroorzaker ) Geen wachttijden maar direct actie om het zo snel mogelijk op te lossen. Super service

Super snel en netjes geleverd!

Super snel en netjes geleverd!

Niet goed

Ik weetniet meer welke dag er gepoetst wordt nu niet alles wordt er gedaan b.v container ruimte achter uit gang wat heel belangrijk is heb dit ook aan de vve door gegeven vind dit best jammer want er is niets bekend hoeveel uren hier voor berekend worden nu

Beste, Is dit bericht wel voor ThuisSchoonmaken.nl bedoelt? Wij leveren immers geen diensten maar leveren enkele professionele schoonmaakartikelen. Verneem graag van u. Mvg. G. van Veghel ThuisSchoonmaken.nl

Mooie wisser en vlug in huis.

perfecte service

Heel goed spul en verzorgd verpakt

Producten zijn allemaal geleverd; en op korte termijn.

Het product is prima en zeer snel thuis bezorgd

uitstekend schoomaak produkt geleverd

mij is een prima werkend middel tegen groenaanslag verkocht,ben hier dik tevreden over

Ik probeer al vanaf vrijdag een oordeel te krijgen over mijn dweilkunsten aangezien het mondstuk constant omklapt op onze houten vloer. Het is inmiddels donderdag 9 februari 2023. Ik heb Gerrald zijn mobiele telefoonnummer gekregen en daar twee filmpjes naartoe gestuurd en een foto van onze houten vloer maar helaas dat op heden niks op gehoord. Vandaar dat ik dit formulier maar invul dat ik via de mail van jullie krijg. Hopen dat er dan op gereageerd wordt.

Snel en goed product voor een redelijke prijs

Rijksweg 67 5391 LJ Nuland

Over ThuisSchoonmaken.nl

Met ThuisSchoonmaken.nl maken wij het mogelijk professionele schoonmaakartikelen, schoonmaakmiddelen en reinigingsmachines te bestellen voor thuis. Er zijn namelijk voldoende professionele schoonmaakartikelen die bijzonder geschikt zijn voor thuis, door hun eenvoud in gebruik, lange levensduur en kwalitatief goed resultaat. U vindt bij ons een ruim assortiment aan schoonmaakartikelen van topmerken als; Greenspeed en Unger. Maar ook zijn we consumenten dealer van o.a. Cleanfix, Wiro, Sop, Toolflex, Eurom en Tana. Bent u op zoek naar een specifiek schoonmaakmiddel of tips om uw schoonmaakklus te klaren? Neem dan gerust contact met ons op via: