Goede kwaliteit

Ik heb een MacBook besteld en het is snel geleverd en in uitstekende staat!

Snelle levering, perfecte iMac!

Stevig verpakt en alles zit er netjes bij. Toetsenbordje is niet ideaal maar dat is het enige minpuntje. iMac ziet als nieuw uit. Heel blij mee.

helemaal goed!!

toch maar weer de 'nieuwe' Swoop geprobeerd.bestelling en verzending (en verpakking was perfect.toestel was , zoals vermeld,werkelijk zo goed als nieuw. erg tevreden dus!

Swoop is in één woord goed

Heb bij swoop een Apple computer gekocht en ziet geen verschil met nieuw, echt top. En de levering precies zo als beloofd de volgende dag netjes in huis.

Prima service en voorwaarden.

Via Swoop nu 2x een MacBook Air besteld. De eerste keer was er een probleem met t scharnier van het beeldscherm. Zonder problemen werd deze MacBook omgewisseld. Verder alleen maar plezier van prima apparaten met goede voorwaarden geleverd. Voorlopig is Swoop voor mij een blijvertje...

Prima kwaliteit en snel geleverd

Snel een keuze kunnen maken op de website en het werd snel geleverd

Alles volgens afspraak

Dit is nu onze zesde aankoop via Swoop; nog nooit een probleem gehad.

De iPad 2017 besteld. En de volgende dag al binnen. Niks mis mee

iPhone 7 besteld. Snel geleverd. Bleek een aantal manco's te hebben: Battery in 1 nacht van 95% naar 24%, bellen bleek niet mogelijk en scherm had een defect qua aanraken. Contact opgenomen met de service-afdeling (Laurens). Die heeft de zaak voortvarend aangepakt. Kon gratis het defecte toestel retourneren en had 2 dagen daarna een ander toestel. Vermoedelijk is het defecte toestel langs de controles geglipt. Al met al de service die je zou verwachten en fijn dat het zo opgelost is.

Na een snelle levering, helaas een defect toestel ontvangen. Dit werd direct goed opgepakt en er werd een nieuw toestel opgestuurd! Fijne en goede klantenservice.

Bestelling binnen een dag in huis, in perfecte staat

Duidelijke informatie op de website, razendsnelle levering binnen een dag, ondanks Corona, en goede communicatie bij elke stap in het bestel- en leveringsprogramma. En een product dat er als nieuw uitziet.

Top, meer woorden niet nodig

Om een Apple IPad te kopen met een minder budget dan een nieuwe aan te kunnen schaffen, bij jullie terecht gekomen en inmiddels in het bezit van onze “nieuwe” IPad en erg blij mee, voor ons niet van nieuw te onderscheiden

simple and easy to use

products always on time and in the advertised condition

Top laptop

De laptop werkt erg goed. Ik heb al eens eerder een laptop bij Swoop gehaald en daar heb ik altij heel fijn mee kunnen werken. Zeker aan te bevelen.

Snel en helder

Een refurbished iMac gekocht. De volgende dag al in huis. Parallel een heldere communicatie over het productiemiddelen de zending. Fijn hoor!

Goede communicatie, snelle levering en goede kwaliteit

Tot nu toe erg tevreden, hopelijk blijft de nieuwe 'oude' laptop een lange tijd zo fijn functioneren!

100% tevredenheid

Eersteklas voorlichting en advisering bij de aankoop van een Mac book Pro. Concrete assistentie bij het upgraden van het bijgeleverde besturingsbestand. Daar kan Apple nog wat van leren.

Prima verkoper

Levert optijd en zoals afgesproken. Zending is discreet verpakt en heel aangekomen.

Goeie afhandeling snelle verzending

Na twee dagen kreeg ik de iphones al thuis. Ik bestel regelmatig bij swoop, goede prijs kwaliteit Toen ik de laatste keer van factuuradres was gemist werd dit ook asap afgehandeld door jullie en kreeg ik de juiste factuur via mail. Top dus dankjewel!

Snelle bezorging van Macbook en bestellen was eenvoudig.

Door uw medewerker ben ik goed geadviseerd en kon daarna makkelijk mijn keuze maken. Bestellen is gemakkelijk en de bezorging was prima in orde.

Goede service, onduidelijk bij levertermijn

Product en service prima. Wel erg lang op aflevering moeten wachten. In de track en trace stond, dat mijn apparaat al bezorgd was, terwijl ik nog niks had ontvangen. Dan kom je wel in paniek. Uiteindelijk alles ok, maar dat laatste had niet gehoeven.

Ik heb vaker een macbook gehad, toen nieuw. Deze werkt precies even goed, voor een heerlijk fijne prijs. Bizar snelle bezorging en duidelijke communicatie.

Net als nieuw

De laptop is net als nieuw. Je merkt niet dat het gaat om een tweedehands. Aan het uiterlijk van de laptop kan er wel iets zijn, zoals een paar schrammetjes, maar dat wordt ook eerlijk aangegeven. Ik ervaar geen problemen en ben heel blij met mijn aankoop!

Prima werkende iPad 2019 (128 GB, zwart) en service

Ik heb een iPad 2019 refurbished besteld (7e generatie; 128 GB; zwart) en deze is keurig binnen 3 werkdagen geleverd zonder aanwijzingen van gebruikerssporen of systematische problemen aan de hardware of reeds geïnstalleerde software (iOS).

Ik ben super blij met mn bestelling.

Snelle levering en perfecte product binnengekomen