goed advies

juist advies op mijn vraag via Klantenservice

Goeie service

Snel geleverd. Miste een deel van de oplader en dat had ik 2 dagen later al in huis. Goeie klantenservice, snelle reactie.

Zeer leuke laptop

Perfect product ,mooi ingepakt en op tijd geleverd . Prima

Hergebruik draagt bij aan voorkomen van verspilling

Prima levering waarbij de geleverde MacBook Air er beter uit zag dan 'zichtbaar gebruikt'.

Snel en betrouwbaaer

Snel en probleemloos

probleemloos

Correcte goede service, wat je besteld klopt altijd

Een 9

Geweldig goed

Precies de iMac die ik besteld had heel goed ingepakt ben er erg blij mee volgende keer als het nodig is weer SWOOP

foutloos

Alles verliep perfect

Prima service, prijs en conform specificaties geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding. iPad was als nieuw en keurig op tijd geleverd.

Goede chat service voor vragen en zeer nette iPad!

Ik had nog nooit een refurbished product gekocht en had er ook twijfel bij. Ik was op m'n iPhone op hun site en had via hun live-chat functie wat vragen die zij mij vakkundig konden beantwoorden. De reactie snelheid van hun was super... waardoor ik vertrouwen kreeg in Swoop. Ik zei ook dat ik later die avond dan ook met mijn vrouw samen achter de iMac rustig ging zoeken naar een geschikte iPad voor onze dochter, want ik zat namelijk op dat moment in het zwembad. En ja... die avond bestelden wij dan ook een 4 out of 5 conditie iPad. Deze kwam netjes op tijd.... en goed verpakt (zelfs de oplader en kabel!) Ik had echt het idee dat het een nieuwe iPad was. Al met al dus een zeer goede ervaring die ik zeker kan aanraden aan iedereen!

Ietwat teleurgesteld.

Ik had mijn telefoon rond 19.00 uur besteld. Dat betekende, dat ik ‘m de volgende dag bezorgd zou krijgen. Dat staat online! Echter ik hoorde niets. Ben zelf gaan vragen. Ik heb gechat met een mevrouw, die zei dat, als ik de telefoon ‘s avonds nog niet had, ik maar moest bellen. Ik gebeld rond 16.30 uur. Kreeg ene Laurens aan de telefoon. Hij zei, dat ik niet in paniek moest zijn, want ik kreeg de telefoon de volgende dag. Ten eerste was ik niet in paniek en ten tweede was er iets anders beloofd! Ik heb de telefoon gekregen, maar als Swoop de telefoon niet de volgende dag kan leveren, beloof dan niets of neem contact op met de cliënt!!!

Prima.

Geheel vlgs beschrijving en toezegging.

Top product en snelle levertijd.

Het product had helaas geen QWERTY toetssnbord, maar ik had zelf verkeerd gekeken. Net een setje QWERTY toetsen besteld en veranderd. De levertijd was super snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de locatie van mijn pakketje. Ik raad mensen zeker aan om hier hun refurbished product te halen.

Top produkt

Prima toestel voor een prima prijs.

geen fouten!

uitstekend gedaan wat ik wilde; een goede laptop tegen een goede prijs. Hij doet t prima dus ik weet niet hoe de klachten afhandeling is.

bevalt mij prima

Fijn in gebruik ben er erg blij mee.

Once in a life-time

Supersnelle levering, absoluut prima product en voldoet meer dan aan de verwachtingen. Niet van nieuw te onderscheiden.

Afspraken worden nagekomen

Snelle reactie Snelle levering Goede prijs/ kwaliteit 2 jaar garantie

Sneller kan niet

Misschien is het handig om een link mee te sturen met de handleiding van het betreffende apparaat, om te voorkomen dat je die van een verkeerd type neemt.

Doen wat is beloofd

Op de website een MacBook Pro gevonden welke door Apple als refurbished is aangeleverd. Deze ziet er bij ontvangst gewoon als nieuw uit en werkt uitstekend.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

De reden dat ik geen volle 5 sterren geef is omdat ik na de bestelling moest wachten op een track&trace nummer. Toen ik dit aangaf, kreeg ik dit wel meteen en de bestelling was ook snel binnen. De MacBook die ik bestelde zat zelfs nog in de originele doos in het plastic. Ziet er prachtig uit en werkt fantastisch.

Tot zo ver prima

Mijn gekochte telefoontje was snel bezorgd voor dit punt 5 sterren Alleen weet ik niet of ik hem houd omdat hij af en toe een beetje vreemd doet'daarom vind ik het moeilijk om een totaal score te geven

Prima iMac 27 inch 2017

Woensdag besteld en donderdag in huis en de iMac was binnen een paar minuten weer online.