Snelle levering.

De door mij bestelde macbook air werkt uitstekend en ziet er prima uit.

Goed maar de verzending zou binnen een dag moeten gebeuren, ik wacht nu al 1 dag langer en bij DHL hebben ze een vertraging van 1-2 dagen aangegeven. Dat is jammer.

Prima geholpen aan een perfecte iPhone.

De belofte 'morgen in huis' dreigde niet waargemaakt te worden maar na telefonisch overleg en via chat werd de iPhone (alsnog) keurig op tijd afgeleverd. Over de geleverde iPhone 6S Plus 64 Gb (A grade) kan ik kort zijn: ziet er echt als nieuw uit en werkt zoals je mag verwachten.

Vakwerk!

Duidelijk, overzichtelijk en snel, kortom een professioneel bedrijf die doet wat beloofd wordt.

Product voldoet aan de verwachtingen

Zondag besteld vanuit België en dinsdag ontvangen. Iphone was zo goed als nieuw zoals op de site vermeld. Zeer tevreden over de service !

Binnen 24 uur een nieuwe ipad

Een goede firma, die levert wat je bestelt.

De produkten zijn goed en zorgvuldig verpakt. Ze zijn 100% in orde. Prima firma.

GOUDKOOP MET SWOOP

Geweldige track en trace en perfect op tijd Less is more simpel ,goed, en efficient.Zeer vriendelijke persoon top! Dus aanrader voor kennissen.

Super goed

Snelle levering van perfect uit ziende refurbished iPad

Uitstekend!

Betrouwbaar; telefoon werd meteen opgenomen, medewerker was vriendeijk en op de hoogte en kon mij snel overtuigen dat Swoop betrouwbaar is. ( omdat ik het niet kende en voor zoon mc book wilde bestellen). Snelle levering ( 1 dag) goed op de hoogte gehouden via mail van bezorgtijd, factuur, bestelling etc. Mac Book werkt ( tot op heden) prima, ziet er goed uit..als nieuw ( is refurbished).

In een paar klikken een prachtige telefoon

Kind doet de was, wist wat ik wilde hebben. Na wat vergelijkingen kwam ik toch uit op Swoop. De reden daarvan is dat ik in het verleden bij hun in de winkel wat items heb gekocht en dat voelde goed.

Snelle, nette afhandeling van de bestelling.

Product zag er uit zoals verwacht en voldeed aan onze eisen zoals ook benoemd op de site.

Afspraken worden niet nageleefd

Ik zou vandaag voor 17.00 gemaild worden over mijn telefoon die vandaag binnen zou komen. Niet dus! Dus niet alleen dhl dikke vinger. jullie ook. Waardeloos. Echt waardeloos!

Geachte mevrouw Schuurmans, Bedankt voor uw recensie en bijzondere woordkeuze. Wij sturen dagelijks zeer veel pakketten in alle vertrouwen via onze koerier. In uw geval heeft het pakket helaas vertraging opgelopen. Dat is erg spijtig, maar voor zowel u als ons een stuk overmacht. Onmiddellijk hebben wij een onderzoek laten instellen om het pakket te laten traceren. Één dag na het verzenden van het pakket heeft u meerdere keren aangegeven niet langer te kunnen wachten. Daar hebben wij natuurlijk ook alle begrip voor en hebben u uw aankoopbedrag teruggestort, zelfs voordat het onderzoek was afgerond. De iPhone werd naderhand alsnog bij u geleverd en deze heeft u kosteloos aan ons mogen retourneren, waarvoor onze dank voor de medewerking en uw eerlijkheid. Met vriendelijke groeten, - Team Swoop.nl

de 3e telefoon en wederom goed

hoewel de prijs niet de laagste is, is de geleverde kwaliteit door Swoop en de kwaliteit van de telefoon gewoon (weer) goed.

Snel geleverd en top product.

Product iPhone X is in prima staat.

worst

i don't like my like Imac, becuase it was costly.

• Would you recommend us? No

Snelle levering, kwaliteit goed. Wel duur maar ook garantie.

Doet aan mijn verwachting

Duidelijke site en komt vertrouwd over ook de prijs verhouding is goed. Gekozen voor bijna nieuw , en is ook zo goed als nieuw geen beschadiging kunnen waarnemen.

Snelle levering! Prima artikelen.

Al meerdere keren een refurbished IPhone gekocht! Zien er prima uit en voldoen als een nieuwe. Wordt ook snel geleverd! Kortom: Een nieuwe is te duur!

Alles is top

Snelle en nette service en levering

Goed product en hele goede levering. Ben hier heel tevreden over.

Prima product, snel geleverd

Prima refurbished iphone, volgende dag geleverd.

De laptop was erg goed ingepakt. Hij is alleen een heel klein beetje traag. Voor de rest helemaal top

Sloop heeft mijn iMac supersnel geleverd, hij ziet er nog perfect uit en de installatie ging vlekkeloos.

Snel besteld en geleverd.

Zeer tevreden. In het verleden mijn iPhone 6 al verkocht tegen redelijke prijs nu een iPad air 2 gekocht tegen erg lage prijs. En de kwaliteit en conditie is erg goed