Snel, degelijk & geen valse beloftes!

Zeer tevreden over levertijd, informatie die verschaft werd (van het bestellen tot levering) en het toestel zelf. Lichte gebruikssporen heb ik met een loep moeten zoeken; en ik heb er enkele gevonden die zo miniem zijn dat ik 'nieuwstaat' ook geloofd had. Lang verhaal kort; heel tevreden! Klein issue aangaande de batterij maar daar heb ik voorlopig nog geen reactie op gekregen (ook letterlijk net voor het schrijven van deze review een mail gestuurd) en dat tel ik dus niet mee bij m'n overall mening. Batterijen zijn nu eenmaal goederen onderhevig aan slijtage. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en mooie kwaliteit!

Ik kreeg de gsm heel snel en die was tiptop in orde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed apparatuur geleverd

Snel geleverd en de phone is in goede staat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Chatfunctie op de website super handig en snelle service.

Dit is 100% klasse!

Top! Alles verliep op een gebruiksvriendelijke manier: inloggen, aanmelden, afrekenen en het allerbelangrijkste: het nakomen van afspraken zoals levering. De kwaliteit van het geleverde product was geheel conform de beschrijving op de website. Topleverancier!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede tweedehandse opties voor telefoons

Ik ben blij een mooie tweedehands mobiel te vinden. Zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij bepaalde fouten intern heeft.

Prima tot dusver.

Goed!

Goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb veel van mijn appel producten bij jullie gekocht. Zelf ben ik student en is sloop een uitkom! Met mijn Macbook Pro wel heel veel problemen gehad en steeds aan hetzelfde. Enkele keren terug gestuurd maar het product bleef dezelfde problemen houden. Nu dus besloten het er op te wagen en een nieuwe laptop aan te schaffen. De prijzen zijn erg schappelijk, het concept van hergebruiken van devices is aantrekkelijk en de klantenservice is goed. Met andere woorden is Swoop een betrouwbaar bedrijf

Snel en corect

Super snel en maakt het waar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot te bestellen, duidelijkheid en maken het waar (kwaliteit) over het bestelde product.

Eerder verschillende bestellingen geplaatst. En zijn altijd dik tevreden over de geleverde producten. Makkelijk te bestellen, regelmatig geïnformeerd over de status van het product. En de levering is zoals het belooft is. Zal mogelijk binnenkort nog een product bestellen. See you😊

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een MacBook pro uit 2015 gekocht via Swoop. Mijn vragen werden keurig beantwoord via de chat. Na bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van het proces en de MacBook werd snel geleferd. Ik was benieuwd naar de staat van de MacBook: kleine zichtbare gebruikers sporen. Na inspectie bleek de MacBook er nagenoeg perfect uit te zien! Alleen op de onderkant zitten wat lichte krasjes door het schuiven. Bovenkant, scherm en toetsenbord zien er als nieuw uit. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, goede informatie, snel te vinden wat je zoekt.

Meer tip voor bezorging: In track en trace staat niet wanneer en hoe laat je een pakketje kunt verwachten. Dit is best wel lastig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze mogelijkheden tegen scherpe prijzen service is goed en de bestelling was snel thuis zal dit zeker ook bij anderen aanbevelen succes

geen, prima zo

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Refurbished telefoons voldoende op voorraad

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

makkelijk bestellen. Snelle levering

Misschien iets gedetailleerder hoe laat het pakje komt.Daar heb ik pver opgebeld en ze wisten het.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle verwerking. bij problemen goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed chat contact en uitleg Snelle levering Donderdag besteld laat en vrijdag al in huis super blij

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel! en geleverd als beschreven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Staat van het product klopt , zoals je het koopt. Dus nieuwstaat is ook nieuwstaat. Doen wat ze beloven. Prijs is goed voor een refurbished apparaat. Contact met Swoop is ook prettig als iets niet klopt dan word dit snel opgelost naar tevredenheid.

Geen, ben zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering en fijne service. Bij de vorige iPhone was er zeer snel reactie en is het probleem op een hele snelle manier opgelost. Prima. Zo zouden ze het allemaal moeten doen. Ga zo door Swoop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle adequate levering; goede prijs-kwaliteitverhouding

geen

Over SWOOP