Beloven dat het pakket binnen de 24u aankomt en na 3 dagen nog steeds niets ontvangen

Ik heb al 3 maal een smartphone via SWOOP besteld. De grote factor was dat ik voor een degelijke prijs een volledig refurbished smartphone kon kopen en dit binnen de 24 u ontvangen. Dat ik er de afgelopen 4 jaar 3 heb meoten bestellen ligt aan mijn eigen persoon. Over de kwaliteit van de smartphone zelf valt niets aan te merken. Over de "service", meer bepaald het transport val wel wat pver te zeggen. Op de site wordt beloofd dat indien men voor een bepaald uur bestelt, het pakket binnen de 24u bij u aankomt. 3 maal besteld , 3 maal dat ik meer dan 3 dagen moet wachten. Als je geen reserve smartphone hebt is dit zeer vervelend. Ik kan begrijpen dat het soms iets langs dan 24u kan duren en als er dan nog een weekend tussen zit dat het nog wat langer duurt. Maar 3 maal hetzelfde liedje kan ik moeilijk nog goed praten. Op een woensdag bestellen en deze de vrijdag nog niet mogen ontvangen? Dan ligt daar nog het weekend tussen dus kan ik deze ten vroegste maandag verwachten... 5 dagen, een kleine week... dat is 'net' wat meer dan 24u ...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer Antoine, Hartelijk dank voor uw openhartige recensie. Wij versturen dagelijks vele pakketten vanuit Nederland naar België uit vol vertrouwen dat elke levering op het juiste moment bij onze klanten aankomt. Echter, wij zijn en blijven altijd afhankelijk van de handelingen van die betreffende koerier en het is altijd spijtig wanneer een levering later aankomt dan gepland. Al is het overmacht, onze excuses hiervoor. Uw pakket is geheel volgens afspraak naar u opgestuurd op de eerstvolgende werkdag na uw bestelling. Het is wel jammer dat u ons zo laag beoordeeld door een situatie waar wij feitelijk (helaas) niets aan kunnen doen. Desondanks wensen wij u veel plezier van uw aanschaf. Met vriendelijke groeten, - team Swoop.nl

Goeie service

Goeie service, snelle levering. Hier kan je met een gerust hart een aankoop doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

al eerder telefoons via swoop snelle levering

snelle levering geen problemen ,tevreden klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, behulpzaamheid en klantvriendelijkheid!

Zeer goede service (inderdaad), ben erg geholpen door uw medewerker via de "chat". Als zakelijke klant had ik verzoek (bij de eerste bestelling) om van de mogelijkheid tot vooruitbetalen gebruik te maken in plaats van de opties die mij standaard geboden werden. Na een korte check d.m.v. ons KvK nummer was dit na "vernieuwen" van de pagina opgelost en werd me de optie van vooruitbetalen geboden, erg fijn dat snelle schakelen! Overigens was uw medewerker via de "chat" wel erg amicaal haha, begon over het (te) warme weer, hetgeen zeker een kern van waarheid bevatte die dag....(36 graden lokaal buiten, poeffff)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en adequate aftersales.

Snelle reactie ( telefonisch ) op leverantie storing. 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en telefoon doet volledig aan verwachting!

Super ; handig en simpel

Goede site prettige communicatie

Great customer service!

Great choice of refurbished MacBooks and very good customer service answering questions very quickly. I have purchased a MacBook Pro from early 2015 and I am happy so far. Very glad there is 2 year guarantee.

Goede Service

Erg snel en duidelijke website Dank voor de service mvg Yuri Private Canal Cruises

Prima en snel geregeld

Via de website snel en duidelijke keuze kunnen maken ! Dit is al de 4 keer dat ik iets bij Swoop heb besteld en tot nu toe nog steeds tot volle tevredenheid

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige service na aankoop van een minder produkt

Goed meegedacht qua omruilen van een i phone zes die het niet goed deed, thx

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Telefoon in goede staat (positief)

Product is kwalitatief goed. Bezorging wel aan de late kant, is wel op tijd gestuurd. Bleef in het depot 3 dagen hangen.

Betrouwbare snelle levering

Geweldig en vlot!

Na chatsessie, ook handig, een telefoon besteld. Zou vrijdags bezorgd worden, maar ik had hem donderdag al en dat terwijl ik de dag ervoor 's middags pas tegen vijf uur de telefoon besteld had. Zeer snelle service dus.

Goede service, snelle levering

Ik bestelde voor de tweede keer bij Swoop. De eerste keer bestelde ik een iPhone 6s: deze bleek na een tweetal maanden een probleem te hebben met het scherm. Ik heb de iPhone binnengebracht bij een winkel in Rotterdam, en ik was binnen het kwartier verder geholpen. Het probleem met mijn scherm was opgelost zonder kosten en zonder tijdsverlies. Deze keer heb ik opnieuw voor Swoop gekozen en voorlopig is alles verlopen zoals het hoort: snelle levering en een goed product. Van de lichte gebruikssporen is er zo goed als niets te zien.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, keurige telefoon.

Snelle levering, keurige telefoon

Product conform omschrijving

De telefoon is conform omschrijving en zag er eigenlijk nog beter uit. Ik zou alleen al ik swoop was de verstoring niet meer via dpd doen, de heren hebben niet conform de omschrijving op de site de telefoon bij de “buren” afgeven (dus gelijk bij de eerste keer) het lijk mij dat bij zo’n bedrag/aankopen er getekend voor ontvangst moet worden? En de buren was aan de andere kant van het wijk!!!!! Dus dat vond ik niet zo netjes van dpd en vind dat swoop moet weten. Verder heel tevreden. Gft Hans

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, degelijk & geen valse beloftes!

Zeer tevreden over levertijd, informatie die verschaft werd (van het bestellen tot levering) en het toestel zelf. Lichte gebruikssporen heb ik met een loep moeten zoeken; en ik heb er enkele gevonden die zo miniem zijn dat ik 'nieuwstaat' ook geloofd had. Lang verhaal kort; heel tevreden! Klein issue aangaande de batterij maar daar heb ik voorlopig nog geen reactie op gekregen (ook letterlijk net voor het schrijven van deze review een mail gestuurd) en dat tel ik dus niet mee bij m'n overall mening. Batterijen zijn nu eenmaal goederen onderhevig aan slijtage. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en mooie kwaliteit!

Ik kreeg de gsm heel snel en die was tiptop in orde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed apparatuur geleverd

Snel geleverd en de phone is in goede staat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Chatfunctie op de website super handig en snelle service.

Dit is 100% klasse!

Top! Alles verliep op een gebruiksvriendelijke manier: inloggen, aanmelden, afrekenen en het allerbelangrijkste: het nakomen van afspraken zoals levering. De kwaliteit van het geleverde product was geheel conform de beschrijving op de website. Topleverancier!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede tweedehandse opties voor telefoons

Ik ben blij een mooie tweedehands mobiel te vinden. Zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij bepaalde fouten intern heeft.

Prima tot dusver.

Goed!