Mijn iPhone X scherm deed het nog wel maar reageerde na ca. 10 maanden opeens niet meer. Gelukkig altijd hoesje gehad en in zeer goede staat terug kunnen sturen en netjes gerepareerd door Swoop, binnen garantie. Super service

tevreden

Tevreden met de hele afhandeling. Alleen was er een minpuntje. De rekening heb ik nooit ontvangen. Moest als bijlage meegestuurd zijn, maar dat was niet zo. Heb er nogmaals om gevraagd maar dat is niet gelukt.

Als nieuw

Perfecte iPhone XS conditie licht gebruikt besteld. Ik zie er niks aan werkt perfect. Nu al 2,5 maanden in gebruik en nog steeds in zeer goede conditie. Ga zeker in de toekomst weer bestellen.

Top service!

Zeker voor herhaling vatbaar

Beste klant, ontzettend bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. We wensen je veel plezier met de Lenovo Thinkpad. Het is een mooie laptop waar je weer jaren mee vooruit kunt. Groetjes, Team SWOOP

Snelle levering en een goede telefoon

Dinsdagavond besteld, woensdagavond werd de telefoon perfect afgeleverd.

Beste Bauke, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en product. Groetjes, Team SWOOP

Ben erg blij met de snelle service, ook al is het prijsverschil met een nieuwe iPad niet echt schokkend....

Snel en goed!

Telefoon werd snel geleverd en voldeed precies aan de beschrijving!

Geachte Petra Nieuwveen, Hartelijk dank voor uw review op onze Kiyoh pagina! Veel plezier met uw nieuwe iPhone! Met vriendelijke groet, SWOOP

Er was een defect aan de laptop. Deze werd binnen 3 dagen vervangen.

Prima en snelle service

Duidelijke website en klantvriendelijke verwerking. Prima en snelle service en het product voldoet aan de wensen en beschrijving.

Geachte Ester Voorthuizen, Hartelijk dank voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat onze producten uw bevallen zijn! Veel plezier met uw aankoop ! Met vriendelijke groet, SWOOP

Mooie “nieuwe” SE2020

Goede deal voor “nieuwe” SE 2020”

Geachte Theo Bergeijk, Hartelijk dank voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat onze deal u in de smaak viel, wij van SWOOP proberen altijd de scherpste deals te verzorgen! ;) Met vriendelijke groet, SWOOP

Een overzichtelijke webshop met goede beschrijvingen en een vlotte service.

Alle producten zijn keurig gerangschikt en goed beschreven en afgebeeld. Op vragen wordt vlot en correct gereageerd. De levering geschiedt snel en is goed te volgen. De gebruiksduur van de aangeschafte iPhone XR valt helaas tegen.

Prima webshop

Hier voor de tweede keer een ipad refurbished besteld en voor de 2e keer een prima ervaring. Ipad is in goede staat zoals ook vermeld was en ook lekker snel geleverd. De volgende dag al in huis!

Beste Jacqueline, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Wat fijn dat u een iPad voor de tweede keer bij ons heeft besteld. Wij hopen u nog vaker tevreden te stellen! Vriendelijke groeten, SWOOP Team

Snelle levering van top toestel

Toestel besteld en volgende dag geleverd. Netjes en onbeschadigd toestel. Nieuwste OS.

Geachte Rens, Hartelijk dank voor je review op onze Trustpilot pagina, daar zijn wij ontzettend blij mee. Fijn om te horen dat u het toestel heeft ontvangen en dat u er zo tevreden mee bent, wij van SWOOP focussen op de levering en de kwaliteit hier van. Wij van SWOOP willen u nog ontzettend veel plezier toewensen met uw apparaat en willen u nog een zeer fijne avond wensen. Met vriendelijke groet, SWOOP

snel en accuraat

heldere site, snelle en accurate levering

Geachte Arie, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Wij zien u graag terug. Veel gebruiksplezier met uw nieuwe iPhone ! Vriendelijke groeten, SWOOP Team

Heb heel snel de perfecte telefoon gevonden

Zocht even snel een telefoon, en die was er dus, en de volgende werkdag had ik m al. Mankeerde zoals was beschreven helemaal niets aan.

Beste Jos, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina. Wij zijn blij dat de iPhone u bevalt ! Veel gebruiksplezier. Vriendelijke groeten, SWOOP Team

Snelle levering, 2 mooie toestellen ontvangen

2 x iphone xr besteld (licht gebruikt). Toestel volgende dag in huis. Mooie toestellen zonder gebruikerssporen. Ik ben zeer tevreden!!

Hallo, Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina. Het is goed om te horen dat u tevreden bent met uw iPhone! Wij wensen u veel plezier met het apparaat :) Vriendelijke groeten, SWOOP Team

goede snelle service

Website is duidelijk en overzichterlijk. Het artikel dat ik besteld had was de volgende dag al in huis. Super snel.

Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina! Het is goed om te horen dat u tevreden bent met de bezorging van uw bestelling. Ik zal aan mijn collega's doorgeven dat zij goed werk geleverd hebben. Vriendelijke groeten, Klantenservice SWOOP

Heb al eerder zaken met jullie gedaan,goed bevallen

Zeer snelle levering,product is zoals omschreven!!!!!

Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina! Het is leuk om te horen dat u al vaker bij ons heeft besteld en dat u wederom tevreden bent met uw product en de levering. Ik zal aan mijn collega's doorgeven dat zij goed werk hebben geleverd! Vriendelijke groeten, Klantenservice SWOOP

Mooie IPad, in goede staat aangekomen.

Mooie iPad. Oude deed het bijna niet meer. Nu werkt alles weer gewoon zoals het hoort

Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina! Het is goed om te horen dat u tevreden bent met uw iPad! Wij hopen dat u er veel plezier mee heeft :) Vriendelijke groeten, Klantenservice SWOOP

Snelle levering producten prima kwaliteit

Zeer tevreden met mijn iPhone XS

Na lang overwegen bij Swoop een licht gebruikte iPhone XS besteld, deze werd hier het voordeligste aangeboden. Het is nauwelijks te zien dat deze eerder gebruikt is. Daarnaast is de batterij capaciteit nog 90%. Zeer tevreden!

Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina! Het is goed om te horen dat u tevreden bent met uw iPhone. Wij wensen u veel plezier met de telefoon! :) Vriendelijke groeten, Klantenservice SWOOP

Alles prima geregeld, helaas niet zoals beloofd vandaag besteld morgen in huis vandaar 4 sterren.

Veel keuze, snelle levering

Voor de tweede keer bij swoop een telefoon gekocht, veel keuze, snelle levering, en de telefoon is als nieuw!

Is me goed bevallen.

Binnen een dag al in huis, maar mijn ervaring met jullie was al goed.

Supersnelle levering

Heel snelle levering en uitstekende kwaliteit. Macbook leek net nieuw.