Eénvoudig bestellen en snelle levering.

Mijn zoon was superblij met zijn verjaardagscadeau. Zag er uit al nieuw en compleet geleverd in een goede verpakking.

Top telefoon en snelle service.

Snelle levering en mooie telefoon.

Supersnel en goed product

Toen ik de laptop uitpakte sloeg ik stijl achterover Hij lijkt wel nieuw wat een mooie machine en voor een prima prijs. In één woord Super. Bedankt Swoop!!!

Tablet was heel netjes verpakt, om beschadigingen te voorkomen. Dag 1 besteld, dag 2 geleverd.

gewoon goed!!

goede service, maken waar wat er vermeld wordt op de website

Prima tot nu toe

Prima iPad heel blij mee

Perfecte service

Iphone besteld. Was inderdaad zo goed als nieuw. Telefoon zag er perfect uit. Snelle service. Leuke verpakking. Top!

Happy

Everything is just as advertised, the price is perfect for a student, and Everything including the battery work properly

Goede service en kwaliteit

Snelle, goede service.

Kort geleden een IPHONE X besteld bij Swoop. Paar dagen later kwam er een IPhone XS (Zo goed als nieuw) beschikbaar en deze ook laten bezorgen. Snelle service en beide telefoons zagen er prima uit. Ervoor gekozen om de XS te houden en de ander retour gestuurd. Via de chat wederom een snelle, duidelijke service. Retourformulieren via de mail gekregen en paar dagen later stond het geld weer op terug op mijn rekening. Het blijft altijd spannend om een Refurbished telefoon te kopen maar ik kom zeker de volgende keer terug bij SWOOP.

Snelle levering en goede support

De support belde mij dat iPhone die ik had besteld helaas niet meer in de gewenste kleur leverbaar was. Gelukkig was er wel een andere kleur op voorraad en dat was zelfs mooier! Vlotte levering, vriendelijke supportmedewerker en uiteindelijk een goed product ontvangen. Super blij mee!

Goede Service!

Laptop besteld hij is top! kwaliteit prijs verhouding is perfect levering etc alles! niks op aan te merken dit is een top bedrijf!

Supertoestel voor een superprijs

Je bent bezig met bestellen en ergens vrees je, in je achterhoofd, dat je misschien wel, een kat in de zak koopt. Niks is minder waar! Het bestellen ging snel, de communicatie verliep snel en duidelijk, de levering was écht een dag later, kwaliteit van de iPhone is subliem. Het toestel ziet er geweldig uit en alles werkt, zoals het moet. Waarom dan geen 5 sterren? Er zit een niet-originele lader bij en uiteindelijk heb ik een toestel van een bedrijf, wat vaart onder de vlag en de goeie naam van Swoop. Swoop is en blijft een tandje beter in het randgebeuren. Ook al is het in dit geval zwaar minimaal. Het is allemaal gewoon goed. Volgende keer, zeker weer! Naar Swoop.

Vlotte levering mooie I phone

De bestelde I phone 8 is snel bezorgd. Het voldoet aan de omschrijving: een heel mooi perfect functionerende phone!

Beste Klaas, hartelijk dank voor je lovende review! Fijn dat we je blij hebben kunnen maken. Veel plezier met de iPhone. - Team SWOOP

Excellent service

De service die ik ervaren heb verdient een beoordeling, normaal ben ik niet zo van de reviews maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.

Beste Frank, hartelijk dank voor je lovende review! Leuk om terug te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met de MacBook! - Team SWOOP

Super snelle levering

Supersnelle levering Complimenten

Beste Immanuel, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze levering. Mocht u nog vragen hebben over uw product of onze services zijn wij altijd voor u beschikbaar bij onze klantenservice op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SWOOP

Doen wat ze zeggen (zeggen wat ze doen)

Goede communicatie. Prima product.

Beste Richard, Bedankt voor uw review op onze Kiyoh pagina! Het is goed om te horen dat u positieve ervaringen heeft met onze webwinkel. Ik zal aan mijn collega's doorgeven dat de communicatie voor u goed is verlopen! Team SWOOP

Snelle en punctuele levering van een uitstekend product.

Enkele jaren geleden heb ik voor het eerst kennisgemaakt met Swoop en heb er mijn 2e iPhone gekocht die mij tot volle tevredenheid heeft gediend. Door het technisch overlijden van dit toestel ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe ... 2e handse uiteraard bij Swoop en weer is mij een zeer goed toestel geleverd waarvan ik niet anders verwacht dan dat het mij lang zal plezieren.

Hartelijk dank voor je lovende review! Wat fijn om te zien dat je wederom voor onze milieuvriendelijke refurbished oplossing hebt gekozen. We hopen dat je vele jaren plezier hebt met de iPhone X. - Team SWOOP

Goede prijs voor goede producten

De iPad zou zo goed als nieuw zijn. En dat is hij ook zeker. Netjes afgeleverd. Snel. En inclusief oplader en snoer. Zeer tevreden er mee.

Beste Eric, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Mocht u nog vragen hebben over uw product of onze services zijn wij altijd voor u beschikbaar bij onze klantenservice op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SWOOP

Snelle levering, mooie telefoon !

Telefoon besteld, volgende dag in huis. De Samsung Galaxy S20 ziet er uit als nieuw en zo werkt hij ook. Ontzettend blij mee!

Beste Anne, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze levering en de kwaliteit van onze producten. Mocht u nog vragen hebben over uw product of onze services zijn wij altijd voor u beschikbaar bij onze klantenservice op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SWOOP

Heel tevreden

Beste Tinne, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u nog vragen hebben over uw product of onze services zijn wij altijd voor u beschikbaar bij onze klantenservice op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SWOOP

super snelle levering

alles perfect en supersnel afgehandeld

Beste Tania, Dank u wel voor uw review op onze Kiyoh pagina! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u nog vragen hebben over uw product of onze services zijn wij altijd voor u beschikbaar bij onze klantenservice op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SWOOP

Top geregeld

Ze hadden verkeerde oplader geleverd kan gebeuren geen probleem maar wat een top service gelijk volgende dag nieuwe gestuurd echt topp

GREAT! but...

The phone works well, battery lasts long and generally nothing seems to be an issue. The only thing I noticed and that it is a little bit annoying is that the selfie camera is unable to focus when the object in front is relatively close to it.

Heel goed.

Goede ervaring met de medewerkers van Swoop. Heel goed. Marianne Ik ben nog niet zover om de iPhone te beoordelen. De pc hulp van Seniorweb gaat me helpen om hem gebruiksklaar te maken.