Snelle bezorging van Macbook en bestellen was eenvoudig.

Door uw medewerker ben ik goed geadviseerd en kon daarna makkelijk mijn keuze maken. Bestellen is gemakkelijk en de bezorging was prima in orde.

Goede service, onduidelijk bij levertermijn

Product en service prima. Wel erg lang op aflevering moeten wachten. In de track en trace stond, dat mijn apparaat al bezorgd was, terwijl ik nog niks had ontvangen. Dan kom je wel in paniek. Uiteindelijk alles ok, maar dat laatste had niet gehoeven.

Ik heb vaker een macbook gehad, toen nieuw. Deze werkt precies even goed, voor een heerlijk fijne prijs. Bizar snelle bezorging en duidelijke communicatie.

Net als nieuw

De laptop is net als nieuw. Je merkt niet dat het gaat om een tweedehands. Aan het uiterlijk van de laptop kan er wel iets zijn, zoals een paar schrammetjes, maar dat wordt ook eerlijk aangegeven. Ik ervaar geen problemen en ben heel blij met mijn aankoop!

Prima werkende iPad 2019 (128 GB, zwart) en service

Ik heb een iPad 2019 refurbished besteld (7e generatie; 128 GB; zwart) en deze is keurig binnen 3 werkdagen geleverd zonder aanwijzingen van gebruikerssporen of systematische problemen aan de hardware of reeds geïnstalleerde software (iOS).

Ik ben super blij met mn bestelling.

Snelle levering en perfecte product binnengekomen

vlot bestellen, de levering behoeft enige verbeterpunten.

In de webshop stond: voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Niet dus. Vrijdag om 11:00 uur besteld, maandag namiddag geleverd.

correcte uitvoering van de aangeboden service

correcte prijszetting, juiste levering. straightforward en duidelijk

Wordt geleverd wat wordt beschreven op de site

Snelle reacties op vragen, snelle levering. Prima producten en 2 jaar garantie geven zekerheid. Prima dus. Al jaren klant Zegt ook genoeg.

Gewoon goed!

Het was mijn eerste refurbished aankoop en ik kan zeggen: geen woord gelogen van wat Swoop belooft!

Perfecte oplossing voor mijn ipad probleem

IPad Wifi kapot, gratis teruggestuurd. De technische dienst heeft er naar gekeken en niet repareerbaar verklaard. Geld terug gestort gekregen en een andere uitgezocht met een beetje bijbetalen. En dit alles in 4 dagen geregeld. Top.

Prima product, mooi verzorgd, snel in huis

Prima, maar kan beter

Pakket voor de deur gelegd, niet aangebeld. Oplader bij levering stuk. Helaas geen koptelefoon erbij.

Goede website, snelle levering, zeer goede macbook

Ik ben zeer tevreden over de service en de MacBook. Levering binnen 2 dag! Zeer tevreden!

Zoals beloof, verwacht en gehoopt.

Zoals belooft, verwacht en gehoopt.

Precies zoals verwacht!

Een iMac bestellen die volledig aan de beschrijving voldoet en er inderdaad als nieuw uitziet is wat je verwacht te krijgen als je bij SWOOP via de website een bestelling plaatst. Onder de huidige omstandigheden je bestelling een dag te laat ontvangen is geen bijzonderheid. Ook de track and trace niet ontvangen op het e-mailadres waar je wel het verloop van je bestelling ontvangt kan gebeuren. Een telefoontje en de gewenste informatie direct verkrijgen is ook iets wat niet overal vanzelfsprekend is. Besteld, gebeld en ontvangen in de juiste staat. Eigenlijk gewoon zoals het hoort!

Snel en een goede service

Prettig om zaken mee te doen.

Uitermate tevreden

Deze aankoop is inmiddels mijn 2e iPad via Swoop. Duidelijk zoeksysteem op hun site, duidelijke informatie bij gekozen product. Product zorgvuldig ingepakt, iPad eerst in cellofaan envelop, daarna in een beschermzakje en nog een dunne schuimrubberen hoesje. Inclusief nieuwe adapter en laadsnoer. Wederom geen spijt van mijn aankoop.

Erg klantvriendelijke en snelle service

De site was erg duidelijk. Ondanks de "corona situatie" een erg snelle levering! Erg blij met mijn aankoop.

Uitstekend materiaal en snelle levering

Ik woon in België en mijn iMac werd in minder dan 24h geleverd. Het product is en presteert volgens de site omschrijving en dit zal niet mijn laatste koopje zijn , nergens goedkoper refurbished Apple toestellen Sam

Grandioos op elk aspect

Je zou waarschijnlijk denken "Waarom is Swoop zo grandioos?" nou om te beginnen met de prijzen, dit zie je toch als eerst als je op Swoop kijkt. De prijzen zijn uitstekend en competitief met andere refurbished (en Marktplaats waar je tevens geen garantie krijgt) sites. De MacBook Pro die ik had besteld had als conditie "Zo goed als nieuw - refurbished door fabrikant", en laat ik dit zeggen: je ziet geen verschil tegenover een nieuw apparaat. Er zit geen krasje, deukje of wat dan ook in en dit allemaal voor 200-400 euro minder dan een nieuwe MacBook. Ook de levering was heel snel, zaterdag besteld en ik had de MacBook uiteindelijk woensdag vroeg binnen. Ik kan zelf (nog) niet oordelen over de klantenservice van Swoop omdat de MacBook Pro in principe in nieuw staat bevind. Als ik ooit een vervanger nodig moet hebben dan zou ik weer een refurbished MacBook kopen.

Uitstekende IMac geleverd

Duidelijke site Goede info Goede prijs/kwaliteit verhouding

Super service en first grade Macbook’s

Rennen al lof voor de sales en zeker de after sales. Heerlijk fijn team en alles wat ze zeggen klopt!

Snelle service en goede kwaliteit

Een refurbished iPad 2017 besteld. Na 2 dagen kwam de IPad binnen en ik moet zeggen niet te onderscheiden van een compleet nieuwe. Er zit geen krasje op, werkt uitstekend en lijkt als nieuw.

Een nieuwe laptop voor substantieel minder geld. De tijd zal leren nog ha.

Snel geleverd. Nieuwe laptop. Hoe kan T. Waar komt ie vandaan. Blije klant