Goede prijs en vlotte bezorging

Had een Imac besteld en was benieuwd naar de conditie van de computer. De spullen waren netjes ingepakt in de originele doos en op wat lichte krasje na was alles als nieuw.

precies dat wat ik wilde …. top!

werkt super!

Met een beetje haperingen zijn we er

Laptop besteld, was defect met Kernel probleem. (Dit had gevonden kunnen worden door macbook beter na te lopen). Teruggestuurd, 3 dagen later nieuwe binnen, deze had alleen 0% batterij, ipv de 85% garantie. Deze kwam dus duidelijk vancde bovenste plank waar ie al ff lag. Maar goed, hij doet het dus dat is fijn. Maar dit soort onzorgvuldige dingen voelen als klant een beetje gaar. Zeker als de prijs van refurbished zo dicht op nieuwprijzen komt te zitten.

Wat je ervan mag verwachten, goed op de hoogte gehouden van de stappen, zonder tientallen mails! Prima service.

Vriendelijke service, maar een matig product.

Binnen 1 dag was mijn Iphone 11 geleverd. Top! Helaas was deze niet geüpdatet met de laatste software, zodat er niet geconfigureerd kon worden. Na diverse pogingen ondersteund door de vriendelijke helpdeskmedewerker was ik een halve zaterdag verder en had ik geen werkende Iphone 11. Maandags weer contact gezocht voor het retourneren en nu(woensdag) in afwachting van mijn nieuwe toestel. Jammer dat er geen geüpdatet toestel verzonden werd. Had veel ergernis en tijd bespaard.

Onlangs een iPad Pro refurbished besteld. Na onvangst bleek de iPad niet te functioneren. Na contact de iPad terug gestuurd. Helaas was er geen alternatief maar ondanks dat ben ik heel goed te woord gestaan. Zo kan het dus ook....

Prestatie van de accu

Ik gebruik mijn Iphone XS de hele dag door en moet tot nu toe elke dag opladen

Snel en goed.

Erg betrouwbaar, kom graag weer terug.

bestelling binnen 24 uur thuis ontvangen

overzichtelijke site

Mooie producten en prachtige klantenservice

Ik bestelde een ipad air 3 voor mijn dochter met optie apple pencil bij. De ipad was helemaal in orde. Niet te onderscheiden van een nieuwe, de pencil die ik aankreeg werkte niet. Contact via klantendienst: retourticket en teruggestuurd. 3 dagen later viel de 2de in de bus. Deze werkte ook niet. Same story. De 3de is helemaal top. Het heeft dus iets langer geduurd, maar de service is top!!

Niks op aan te werken

Omdat de telefoons refurbished zijn was ik bang voor beschadigingen, maar dit viel enorm mee. Mijn iPhone was heel goed aangekomen, lijkt bijna zo goed als nieuw, en een enorm snelle levering. Erg tevreden!

Uitstekende Service

Ik heb al eerder een laptop besteld bij Swoop en nog steeds tevreden ermee. Onlangs nog één besteld en zag er wat minder uit dan wat bij 4 sterren hoort te zijn maar binnen een dag zeer vlot geruild voor een beter versie. Uitstekend gewoon!

Snelheid gekoppeld aan kwaliteit

De dag na bestelling werd het toestel geheel conform afspraken geleverd. Absoluut een aanrader en ben nog steeds erg blij met m’n toestel

Kopen is normaal. Terug komen is SUPER!!!!!

Wat ze bij SWOOP beloven komen ze na. Al jaren klant bij SWOOP. Prima service. Geen nonsens verkoop. Ook de online klantenservice is top. Niet verder zoeken. SWOOP is het juiste adres als je een telefoon, computer TV of tablet zoekt. G.Marki Dordrecht

Snelle levering en prima product

De eerstvolgende dag nog mijn MacBook Pro ontvangen, en staat precies zoals omschreven!

Goed product, als nieuw en zeer snelle levering.

De refurbished Macbook pro is als nieuw verpakt, werkt als nieuw en ziet er uit als nieuw. Heb eerder artikelen bij Swoop besteld. Volgens mij de beste on-line winkel voor laptops, mobiele telefoons, computers en artikelen. Kan Swoop bij iedereen aanbevelen.

Prima ervaring

Product snel en compleet bezorgd (iPad). Kids zijn er blij mee. Hij werkt prima.

heel tevreden

super gisteren besteld dag erna in huis doen wat ze beloven

Goede site, snelle levering, prima service

uitstekend

chatten tijdens het zoekproces was snel en duidelijk en vriendelijk de koop is makkelijk te sluiten je wordt op de hoogte ge houden van het bestelproces en verzendproces het werd bezorgd zoals beloofd (de volgende dag) duidelijke factuur

Verliep probleemloos

Ging snel en zonder problemen.

Goed verzorgde snelle levering.

Activeren verliep moeizaam. Online hulp konden niet helpen. Zouden Technische dienst probleem doorgeven en terugmailen. Niets meer gehoord. Probleem zelf opgelost

Erg goede service en kwaliteit is uitstekend, aanrader!

Ik raad Swoop echt aan! Ik moest een nieuwe telefoon kopen, want mijn oude was al een tijdje kapot gegaan. Mijn moeder had hier 4-5 jaar terug een IPhone 6 gekocht en die deed het na 4 jaar nog perfect, vandaar dat ik wist dat de kwaliteit hier uitstekend is. Ik heb een zo goed als nieuwe IPhone XS gekocht en hij lijkt inderdaad als nieuw ben er erg blij mee. Naast de kwaliteit is de service echt geweldig, je kan gewoon live met een medewerker chatten en je kan echt alles vragen en je krijgt er een goed antwoord op, want ze gebruiken geen onduidelijke chat-bots zoals sommige websites wel doen. nogmaals ik raad Swoop sterk aan, bedankt Swoop!! Groeten, Thijs

goede en duidelijke communicatie

Het bestelproces ging prima. De Ipad was minimaal verpakt dat vond ik een minpuntje. daarna snel antwoord op aanvullende vraag. De ipad werkt prima.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Mooie T460 gekocht, licht gebruikt, snel geleverd. Windows 10 Pro keurig netjes voor geïnstalleerd, complimenten. Heb er waarschijnlijk nog jaren plezier aan