Productgoed, levertijd te lang.

Bestellen ging vlot, heel veel keus. Redelijke prijzen. Maar wat duurde het lang voordat mijn drie roostertjes bezorgd werden! Ze zien er prima uit, goed afgewerkt.

Keurig geholpen

Voor plaatsing telefonisch contact gehad voor advies. Keurig geholpen, en het juiste product besteld. Service zoals je zou moeten kunnen verwachten.

Snel geleverd werkt goed

Goed voor me kaar.

Zeer goed !

Makkelijk bestellen, betalen en snel geleverd

Dit bedrijf reageert als dikke stront

Na een week en twee mails van mij verder kunnen ze ineens vertellen dat de bestelde producten niet voorradig zijn en dat ik daar nog een maand op moet wachten . Heb alles geannuleerd ,en hoop dat mijn geld dit jaar nog word terug gestort

Beste Han, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. Uw annulering is vandaag verwerkt en kunt u zo snel mogelijk terug op uw rekening verwachten. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Betrouwbaar aparaat en snelle levering

Betrouwbare weergave van CO2, temperatuur en relatieve vochtigheid. Heeft geen eigen voeding. Wil er een ventilator in clubgebouw mee aansturen maar dat lukt helaas niet.

Waarom 3 mailtjes voor beoordelen

Stop met het vragen van beoordelingen, dit is irritant

Beste Jaap, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik heb u nu afgemeld voor onze e-mails. Onderaan onze e-mails kunt u zich ook altijd afmelden hiervoor. Excuses voor het ongemak hierdoor. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

supersnel

Avond besteld, ochtend geleverd

Het duurde lang voor dat mijn bestelde producten in huis waren.

Helaas moest ik na een paar weken een E-mail sturen om te vragen wanneer mijn bestelde producten geleverd zouden worden. Het product was niet op voorraad. Maar na een paar dagen werd alles keurig afgeleverd.

Op tijd met kwaliteit.

De eerste plek op internet waar ik zoek. Altijd aanwezig met scherpe prijzen, goede support en snelle levering.

Great!

Everything perfectly delivered!

Choice

Good choice of quality materials

Uitstekend aanbod en uitstekend aftersales

Helaas had ik de verkeerde ventilator besteld. Daarop contact gehad met een vriendelijke klantenservice en zonder problemen de kapotte ventilator kunnen opsturen. Service met een glimlach.

Snelle levering en qualiteit is zeer goed, netjes verpakt. Héél tevreden.

Snelle levering, alles netjes verpakt. Ik zou zo nog een keer bestellen!

super mooi op tijd , product prima , prima verpakt !

super mooi op tijd , product prima , prima verpakt !

Precies zoals afgesprokrn

na aantal benaderingen telefonisch contact gehad

Het bleek om een miscommunicatie te gaan de huisventilator wordt opgestuurd met een aansluitschema en dan zou het moeten functioneren. Nu in afwachting van het apparaat dan wordt de aansluitschema gevolgd En kijk ik of het apparaat werkt . Telefonisch contact was prettig en duidelijk . Tot zover oke.

Beste Jacques, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Ik heb gisteren telefonisch contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak hierdoor. Inmiddels is het voor iedereen duidelijk wat de vervolgstappen zijn en gaan wij de unit aan u retourneren. Helaas is er iets verkeerd gecommuniceerd met u, dit betreur ik. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

geweldige service

zeer correcte levering door Ventilatieland

zeer snelle levering

product helft goedkoper als bij fabrikant (zehnder).

fluitend

Prima correct en super

Producttechnisch prima, bereikbaarheid erg slecht en voorraadinformatie onjuist.

Producten besteld via de website, geen probleem. Zou volgende dag geleverd worden, werd 1 dag later. Soit, dat kan in coronatijden. Blijkt er 1 item (7stuks) in backorder te staan. Ik: huh? Op de site staat het artikel als ‘op voorraad’. Weet je, dan bel ik even, wellicht dat een andere maat wel op voorraad is, dan kan ik verder. Maar je komt in een ‘wachtrij’?, iig geen indicatie hoeveel wachtenden nog voor je en na een minuut of 20 krijg je de mededeling dat het te druk is en het verzoek een email te sturen waarop de verbinding verbroken wordt. Hierop mij per email beklaagd over de gang van zaken, je raad het, geen reactie.. Ik heb op eigen initiatief maar de andere maat besteld, die dan overigens wel keurig op tijd geleverd werd. Een volgende bestelling voor een ander project: zaterdag 11.30 besteld, volgens de site maandag geleverd -> werd woensdag..

Beste Tunne, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Mooi bedrijf

Opzich ben ik dik tevreden alleen mogen ze er een betere beschrijving bij geven wat de ventielen betreft. Om twee bestellingen te voorkomen.

Snelle bezorging

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via info@ventilatieland.nl