Prima site, snel geleverd, goed spul

Alles goed en mooi product

snel geleverd na duidelijk advies per e-mail

snel geleverd na duidelijk advies per e-mail

Een aantal keer hier wat onderdelen besteld. De website is duidelijk, producten zijn goed geprijsd, passen goed en verzending is snel en komt netjes aan. Je kan er op rekenen en dat is naar mijn mening belangrijk.

De volgende dag de bestelling al in huis

Vlug geleverd en goed verpakt top

Netjes op tijd geleverd zoals beloofd

Goede kwaliteit en snel geleverd

De geleverde producten zijn onbeschadigd, snel en in normale verpakking geleverd.

Groot assortiment, normaliter goede product voorraad (buiten de corona periode), concurrerend tarief, geen transportkosten. Heldere site opzet en uitleg. Waar van toepassing goed advies en ondersteuning. Als afnemen meer dat tevreden.

Goede ondersteuning en vlot. Redelijke prijzen.

Besteld en geleverd.

Maakt waar wat wordt besteld.

Snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit en geen gebreken.

Geweldige service

Nieuwe mechanische ventilatie snel en goed geleverd. En ook nog eens goedkoop! Zelf installeren was zo gedaan.

Prima keuze geweest om bij Ventilatieland te kopen.

Website is overzichtelijk en compleet, de bezorging vlot en de bereikbaarheid van dr service-afdeling is goed. Prima ervaring gehad met Ventilatieland.

Informatief en klantvriendelijk

De bestelling had enkele dagen vertraging. Ter compensatie krijg ik 5 euro korting bij de volgende bestelling.

Goede levering en snelle verzending

Goede en snelle levering van het product!

goed en snel

2e rfz geplaatst ,werkte meteen.

Zeer snelle levering.

Snelle levering en prima product.

Scherp geprijsd, snelle levering en goede service

Heldere site, scherp geprijsd, snel geleverd (dag eerder dan beloofd / verwacht) en ook goede klantenservice na afloop. Voor een volgende klus zal ik zeker weer kiezen voor ventilatie land.

Ik raad dit bedrijf aan

Ik raad dit bedrijf aan

Goede kwaliteit voor een goede prijs en levering!!!

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit.

Gemakelijk en snel

Het uitzoeken en bestellen ging er gemakelijk, de website is erg duidelijk en met voldoende informatie voor het keizen van het juiste product. De levering was snel en zoals afgesproken. Alleen was de doos beschadigd, geen idee waar en waneer dat gebeurt is natuurlijk. Gelukkig waren de spullen onbeschadigd. 'Al met al' zou ik er zo weer bestellen!

alles volgens plan

Klopt precies wat men zegt !

Zocht een ventilatierooster op kleur. Meteen gevonden door de heldere website.

A Kwaliteit voor een goede prijs.

De spullen die ik had besteld werden snel en juist geleverd. Zodat ik snel verder kon met de klus!

Graag tot de volgende keer

Roosters kwamen netjes per stuk verpakt binnen in stevig plastic. Dit zat in een ruim doosje die goed was opgevuld met kuchtzakjes zodat de roosters absoluut niet konden beschadigen. Echt zoals je het graag ziet. Ik heb er eerdaags nog meer nodig. Dan weet ik wel waar ik ze koop.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.