Goed en snel geholpen

Makkelijke website en bij een telefonische navraag snel en goed geholpen. Produkten werden ook netjes op tijd geleverd in een goede verpakking.

Teleurstellend

Na een week was mijn bestelling nog niet binnen terwijl beloofd was de volgende werkdag te leveren. Na een telefoontje om opheldering (ik zat midden in een verbouwing) werd ik teruggebeld met de mededeling dat het nog een week zou duren. In onderling overleg besloten de bestelling te annuleren. Het betaalde bedrag zou worden teruggestort, maar ook dat duurt inmiddels een week. Ik wacht af........

Beste Harry, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden dit heel erg, we zijn hiervan geschrokken. Helaas krijgen we u niet te pakken om dit te bespreken. We zien dat u een artikel heeft besteld waar een levertijd op zit, vandaar dat dit de eerst volgende dag niet is geleverd. Onze excuses voor het ontstane ongemak. We zien dat de credit naar u word overgemaakt. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.

Super, afspraak geheel nagekomen :-)

Besteld en zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Goed assortiment en duidelijke informatie

De benodigde producten waren gemakkelijk te vinden en daardoor snel besteld. Jammer alleen dat beide producten de volgende dag geleverd konden worden, maar dat ik die dag niet uit kon kiezen bij de levering.

Snel

Je kan op je gemak artikelen bekijken en eenmaal besteld razendsnel in huis. De gewone bouw markten hebben het vaak niet en de firma Warmteservice had niet zo'n zin om een oplossing voor mij te bedenken.

Makkelijk en snel

Eenvoudig gevonden wat ik zocht en snel en keurig verpakt geleverd.

Zoals je mag verwachten

Omdat ik vergeten ben te vertellen dat ik de afzuigbuis in het zicht zou houden zonder deze af te timmeren kan ik het niet kwalijk nemen dar er een paar zeer kleine deukjes in zaten. De verpakking was wat aan de ruime kant waardoor deze deukjes ook door verschuiving van rooster en bocht gekomen kunnen zijn. Verder alles perfect volgens afspraak.

Zeer vlotte snelle levering, vriendelijke hulp per telefoon

Ik heb hier een WTW besteld, na betaling netjes de volgende dag ontvangen bij een belletje over de factuur direct vriendelijk geholpen. Dus gewoon goed!

Gewoon goed zoals je mag verwachten

Al diverse malen bestellingen gedaan bij dit bedrijf, omdat het betrouwbaar is en op tijd geleverd wordt.

Geen ventilator tot op heden ontvangen

250 euro armer, en geen ventilator.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wij schrikken hier heel erg van. We hebben u geprobeerd te bereiken, maar helaas zonder resultaat. We doen onze uiterste best voor u om te kijken waar uw zending is gebleven. Wat er is gebeurd is dat het hier op tijd de deur uit is gegaan, zodat het spoedig bij u zou worden afgeleverd. Nu is dit pakket door de post afgegeven(zoals de post dit aangeeft) U geeft aan niets te hebben ontvangen , en zijn daarom een onderzoek gestart. Nu gaf de post aan dat het bij u is afgeleverd door de chauffeur die zij hebben gesproken. Maar u geeft aan niets te hebben ontvangen. Wij zijn met de post in gesprek zodat dit spoedig word opgelost voor u. En houden u hierover ook op de hoogte. Onze excuses dat dit bij u gebeurd, wij proberen onze uiterste best voor u te doen zodat dit pakket snel bij u is. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, namens onze klantenservice ventilatieland.

Top bedrijf

Snelle levering alles in een keer goed. Top bedrijf.

Snelle levering en super service

WTW gekocht met benodigde materialen. WTW was niet direct leverbaar, stond ook op de site. Helaas waren niet alle bestelde onderdelen geleverd, dit pas na 7 dagen ontdekt. Na een e-mail werd direct gekeken waar het was misgegaan. De delen werden netjes na enkele dagen nageleverd.

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Prima webshop

Product was eenvoudig te bestellen en werd snel geleverd

Product was eenvoudig te bestellen en werd snel geleverd. Product kon ik eenvoudig installeren.

Erg tevreden over Ventilatieland

snelle levering en top kwaliteit producten!

Geleverd als gevraagd

Zie bovenstaand

vriendelijk en ter zake kundig

het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je en zijn zeer ter zake kundig

Voldoende keuze met informatie erbij en vervolgens binnen een dag het apparaat binnen!

De beloftes op de website worden ook waar gemaakt

Na makkelijk via de website mijn bestelling geplaats te hebben, we het bestelde item ook de volgende dag geleverd

el, effectief, redelijke verzendkosten voor kleine goedkope zending

Ik had snel een opzetstuk nodig voor afzuigkap. Simpel onderdeel, voordelig bij ventilatieland. En ook lage verzendkosten & heel snelle levering. Top!

Prima firma, wat je besteld wordt ook geleverd!

Nadat bij Ventilatieland een WTW gekocht hadden, hebben we nu neuwe filters besteld en zijn zeer tevreden. De volgende komen weer bij Ventilatieland vandaan !

De meetapparatuur is snel toegezonden en fuctioneert zeer goed

De ontvangen luchtmeetapparatuur heb Ik na bestelling snel ontvangen. De meetapparatuur werkt zeer goed omdat Ik de resultaten van deze apparatuur kan vergelijken met andere beschikbare meetapparatuur

Zeer goede snelle levering.

Zeer goede info en snelle levering

Op tijd geleverd

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met ruim 45 medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.