Gewoon geweldig

Wat ik had verwacht dat ik bestelde kwaliteit en snelheid gewoon perfect

Dik tevreden!

Het ophalen was even zoeken (geen naam op de buitenzijde van het pand, maar prima geregeld aldaar. De ventilator was in no time gemonteerd. Dik tevreden!

Behulpzaam en goede service

Ik belde voor uitleg over het rooster dat ik wilde bestellen, werd erg vriendelijk en adequaat aan de telefoon geholpen! Kreeg ook vlot iemand aan de telefoon. Het zou echter wel fijn zijn als het product met iets meer detail op de website zou staan. Er ontbreken de juiste binnenmaten die hierbij van essentieel belang waren. Wellicht zouden ook meer foto’s helpen. Uiteindelijk wel het goede product, kleine aanpassing aan deur gedaan.

Snelle levering, prima advies

Ik wist niet percies wat ik nodig had. De dame aan de telefoon heeft me prima geholpen een keuze te maken. Zelfs toen ik een verkeerde set had besteld heeft ze mij geholpen dat te corrigeren.

supertevreden

duidelijke website en levering verliep vlot en zoals beloofd. Bij de installatie via de chat hulp gevraagd en perfect geholpen

Ruime keuze, zeer tevreden met het eindresultaat

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit Prijs kwaliteit verhouding is goed

werd uitstekend geholpen n.a.v een telefoonesprek

Mijn eerste ervaring met Ventilatieland was uitstekend. Werd fantastisch geholpen tijdens het telefoongesprek, daar ik niet de juiste code kon vinden

snelle goede service en berichtgeving

Prima service en snelle levering. Aan te bevelen

Telefonisch goed geholpen. Daarna besteld en de volgende dag al afgeleverd

goede webshop, snelle levering, goede kwaliteit

goed product geleverd. snelle gedaan en een overzichtelijke webshop

Gewoon goed

Goede en snelle levering

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering.

Overduidelijke en snelle website laat u langer op deze website blijven surfen ;)

Jullie zijn heel duidelijk op de website Levering is niet normaal snel !

Altijd in orde.

Snelle service en doen wat ze beloven. Al jaren prima ervaring met ze.

prima product, snelle levering,

positief. Duidelijke uitleg op site en instructiefilm. Zeer snelle levering. Ook nog welkomstkorting.

Prima Snel geregeld!

Prima kwaliteit en prima service!

Door de gebruikersvriendelijke webshop ontdek je zo de producten die je nodig hebt. De kwaliteit is echt professioneel en de service en communicatie is meer dan prima en prettig.

bestelling snel geleverd.

De zoekopties bij Ventilatieland zijn heel eenvoudig,daarom snel gevonden en net zo snel geleverd.

Zeer prettige webwinkel

Nette mails en een snelle levering. Duidelijke website waar je kunt vinden wat je nodig hebt.

Deskundig advies, snelle levering

Via chat contact gehad. Goede antwoorden gekregen. Snelle levering

Precies wat ik nodig had en snel geleverd

Top bedrijf met goede voorraad en veel keuze

uitstekend

Ik heb twee keer gebeld omdat ik specifieke informatie wilde over het product dat ik wilde aankopen en ik ben uitstekend geholpen door 2 verschillende medewerkers. Ik heb hier meer gekocht en ik ben erg tevreden altijd

Juiste prijzen en een overzichtelijke site en netjes geleverd.

Mooi spullen goed te vinden en netjes geleverd tegen de juist e prijs.

Goed geregeld

De producten zijn goed omschreven en worden geleverd zoals aangegeven.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via info@ventilatieland.nl