Alles correct verpakt, in goede staat en op tijd ontvangen.

Prima. Wederom, want al eerder bij ventilatieland producten besteld, al was dat wel even geleden. Ook toen zeer tevreden. De kwaliteit van winkelen op afstand valt of staat met de kwaliteit van het logistieke proces. Van samenstellen en verpakken tot afleveren bij de voor (of achter) deur. Tot en met het laatste stukje keurig geregeld.

Uitstekende website en geleverd volgens afspraak.

Prettige website: volledig en met veel “plaatjes”.

Bestelling correct afgehandeld

Bestelling correct afgehandeld

prima ervaring, niet moeilijk doen als er iets geruild moet worden

gewoon goed

goed bedrijf overzichtelijke website

makkelijk bestelling plaatsen netjes bezorgd

Toppie!!

Super bedrijf, met hele goede service. Duidelijke website en je krijgt wat je besteld, duidelijke foto's van de producten tegen een scherpe prijs. Telefonisch goed te bereiken voor raad en advies.

Lange levertijd

op de website werd aangeven op voorraad en voor 0:00 besteld morgen in huis. Uiteindelijk een week later maar eens gemaild en gebeld. 9 dagen na bestellen kreeg ik de verzendbevestiging, dag er na in huis.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw bericht. Op de website hebben wij de voorwaarde voor 16:30 besteld morgen in huis. Dit geven wij ook bij de producten op voorraad aan. Daarom ben ik benieuwd waar u deze informatie heeft gezien? Ik heb uw order er even bij gepakt en zie dat deze later naar u is verzonden dan dat wij aangeven op de website. Hiervoor mijn oprechte excuses. Hiervoor hebben wij u ook een bericht gestuurd dat de aangegeven levertijd niet haalbaar is. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak hierdoor. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel

Alles was op een perfecte manier geleverd.

Snelle levering & goede online ondersteuning

Conform toezegging, snelle levering. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Prima in orde!

Snelle en complete levering

Gemakkelijk en snel ook als first time buyer.

Goede communicatie, snelle levering.

Materiaal is geleverd zoals besteld, goed verpakt, vlot in reactie mbt uitleverdata indien niet op voorraad.

snelle service en levering

snelle service en levering

Goed geholpen, geen probleem met retouren

Goed geholpen, geen probleem met retouren

Aanbeveling

Super vriendelijk Goede service

Prima en snelle levering

Prima geregeld snelle levering

Producten eenvoudig te selecteren van de webshop. Product volgende dag in huis. Niks op aan te merken.

Keurig op tijd geleverd

De levering was keurig op tijd, jammer ik had er niks aan maar na even bellen kon ik de spullen terug sturen en binnen no time werd het betaalde bedrag weer compleet op mijn bankrekening gestort. Dit is dus een blijk van waardering en jullie hebben voor altijd deze klant aan je gebonden Bedankt en een vriendelijke groet Michael

Altijd prima service gehad

Al vaker iets besteld en nooit problemen ondervonden.

Snelle en correcte levering

Vandaag besteld en morgen in huis, duidelijke beschrijving over het product, en de prijzen zijn veel lager dan de concurrent

duidelijke webshop

Waar een vakman aan een paar woorden genoeg heeft, heeft de doe-het- zelver juist behoefte aan uitgebreide informatie: maattekeningen, afbeeldingen, tutorials etc. Dat doet Ventielatieland heel goed.

Snelle goede service !

Bestelling geplaatst, goede duidelijke communicatie per mail, en geen verzendkosten! Zoals het hoort super!!

Communicatie igv retourneren

Proces om producten te retourneren is eenvoudig, maar verdere communicatie mbt dit proces is zeer omslachtig

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat wij met elkaar via de mail contact hebben gehad. U heeft ons gevraagd of het mogelijk is om op locatie een bestelling om te komen ruilen. In verband met corona en om dit administratief goed te regelen vragen wij dan altijd deze online retour te melden. Dit heb ik u via de e-mail ook aan u gevraagd en gevraagd aan mij terug te koppelen zodra dit is gelukt. Dan kan ik in het systeem de ruiling ingang zetten, de terugbetaling verwerken omdat het gewenste product goedkoper is en ervoor zorgen dat het klaarligt bij het omruilen. U heeft mij dit laten weten en ik heb dit voor u verwerkt. Wij zijn een online webshop, normaliter sturen klanten producten aan ons retour en verwerken wij dit pas als wij het product retour hebben ontvangen. Ik begrijp dat dit meer acties van u vraagt, helaas is dit wel nodig om dit zo goed en veilig mogelijk voor u te regelen. Omdat wij ons afhaalmagazijn graag willen openstellen voor het afgeven of ruilen van een retour orders, vragen wij in verband met de huidige maatregelen wel extra stappen te volgen. Mijn excuses voor het ongemak hierdoor. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel

Snelle en correcte levering producten

Terugslagklep voor de wasemkap en ventiel voor mechanische ventilatie besteld. Beide zijn goed en snel bezorgd, tegen een redelijke prijs. Een puntje t.a.v. het ventiel: De oude van een bekend NL merk had cijfers voor de instelling, de nieuwe niet, dus nu wordt het instellen een beetje nattevingerwerk als je geen drukmeter hebt.

Redelijk tevreden

Wat betreft assortiment, snelheid van leveren en gemak van bestellen een vette 9. Echter als men via het keuze menu een technische vraag wil stellen aan een "technisch medewerker", gaf deze te kennen geen technisch inzicht te hebben, dit is op zijn zachtst gezegd een aanfluiting.

Overzichtelijke site en snelle levering

DE CO2 meter was vlot gevonden, voor een nette prijs en blijkt ook vlot geleverd. Een tevreden klant dus!

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.