Snelle levering en persoonlijk contact

Compleet ventilatiesysteem voor een woning besteld, nadat ik een offerte met projectkorting had ontvangen. Vrijdagmiddag besteld en maandagochtend is alles geleverd. Goede ervaring dus met ventilatieland

Snelle levering zoals beloofd

Op de site staat vandaag besteld, volgende dag geleverd. Dat wordt zeker waargemaakt. Nette levering en je wordt goed op de hoogte gehouden door ontvangen email.

Top kwaliteit

Mooie duidelijke website en snelle levering.

Super snelle levering en via de chat perfect geholpen

Na contact gehad te hebben over wat ik nodig had een super snelle levering

Goede prijs, kwaliteit verhouding, snelle levering

Ruime keuze, goede prijs, snelle levering en perfecte info

Snel en naar tevredenheid geleverd!

Snel en naar tevredenheid geleverd!

Top bedrijf die is echt pro klant

Ik had een foutje gedaan tijdens bestelling maar zij hebben een oplossing angeboden.

altijd op voorraad en supersnel geleverd

Bestel al jaren mijn filters voor de Ventilatieunit en ze zijn altijd op voorraad en supersnel geleverd

Mijn ervaring

Snelle levering, grote kracht na installatie, er is wel wat geluid.

Goede communicatie,vlotte afhandeling.

Prijs kwaliteitsverhouding goed.

Super goede zaak!! TOP!!

Fijne winkel, doen wat ze beloven.

Nette ventilator.

Juiste omschrijving van het artikel. Snelle levering. Goede handleiding te downloaden. Makkelijk aan te sluiten

Volledig volgens verwachting

Snelle kosteloze levertijd.

Ik had zelf niet goed opgelet met bestellen. Naar dat ik zag dat ik de verkeerde had besteld gelijk de chat op gestart heel vriendelijk personeel die heeft mijn fout gelijk hersteld. Echt perfect afgehandeld.

Super weer een snelle levering

Een bestelling gedaan en dag later al binnen

Duidelijke website makkelijk kiezen

We zochten en vonden de stilste ventilator. Daarnaast hebben we ook wonderschone ventilatie afvoer ventielen gekocht ze zijn gewoon chique.

Prima ventilator gekocht. Ik ben er blij mee. Niet goedkoop, maar wel het geld waard.

zeer snelle levering!

top

snelle levering, alleen geen nederlandse beschrijving. opgezocht via internet

zie hierboven

Snel levering, vriendelijk service

Snel geleverd en de whatsapp contact met de klantenservice was heel vriendelijk en behulpzaam.

Levering binnen 24 uur

Nog nooit zo snel een ventilator vervangen

goed product

Alles oké

Alles naar wens verlopen , dank u !

Positief

Park Forum 1047

5657 HJ Eindhoven

040 249 1900

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]