Slecht

Schrijven voor half vijf besteld morgen in huis nee dus terwijl je op de site staat dat het op voorraad is. Hebben al drie bezorgmeldingen gekregen maar tot op heden niets ontvangen. Vierde bezorhmelding is inmiddels ook al binnen nu maar afwachten of het morgen komt. Kost een hoop vrije tijd. Zou het bedrijf direct niet aanbevelen.

Snel geleverd, zoals beloofd.

Snel geleverd, zoals beloofd. Meer kan ik er niet van maken :) Had mijn product binnen 2 dagen in huis en werd goed geinformeerd via de mail en website. Prima dus.

Handig te bestellen èn snel binnen

Fijne overzichtelijke Website. Snel besteld en de volgende dag al in huis! Ideaal!

Product is zeer snel en correct geleverd

Op aanraden van mijn broer heb in lichtdimmers besteld, en ik moet zegen ze werken perfect. De prijs kwaliteit verhouding is goed En zelfs nog twee garantie. Top.

Goede prijs kwaliteit verhouding correcte levering

Alles is conform afspraak geleverd

stevig .

Zeer snelle levering

Een bedrijf wat doet wat ze zeggen

Onduidelijk

Op de site stond bij specificaties duidelijk aangegeven dat de ventilator 3 standen had en te bedienen was. Eenmaal besteld bleek dat je dit los bij moet bestellen. Erg onduidelijk aangegeven. Tijdens het retourproces wordt ook net een keer te vaak gewezen op "als je product niet in de originele verpakking zit dan.. " of "is de verpakking beschadigd, wordt de waarde opnieuw bepaald", dus ondanks dat ik alles in de doos heb gelaten, heb ik er een hard hoofd in dat het volledige bedrag terug komt.

Top service top levering top zaak

Al heb je iets kleins nodig of heel veel. Niks is te gek of belachelijk voor jullie. Ben er heel tevreden over en ja de spullen zijn echt top in orde..

Eenvoudig en snel alles te bestellen

Alle ventilatie benodigdheden eenvoudig te vinden op site, simpel te bestellen en snelle correcte levering. Bij product beschrijving is niet altijd duidelijk wat b.v. 125 mm is per product, binnen of buiten diameter. gelukkig paste alles.

Snelle levering en alles volgens afspraak

Levering de volgende dag was niet mogelijk omdat 1 product niet op voorraad was. Dit werd direct duidelijk gecommuniceerd. Paar dagen later was de levering binnen!

Overzichtelijke website, snelle levering en een scherpe prijs

Deze 3 dingen zijn voor mij als klant belangrijk.

Ik ben tevreden over de bestelling

Goede ervaring en snelle levering

goed afgehandeld

goed afgehandelde opdracht

Snelle levering en goede afhandeling van een retourzending.

Nvt

Duidelijke site, lage prijzen, goede service, snelle levering

duidelijke website die de keuze voor onze Orcon HRC 300 ecomax gemakkelijk maakte, snelle levering en duidelijke instructie video

een heel snelle levering en service

prima service

Prima, goede website en snelle levering

Prima afhandeling en snelle levering

Het juiste product makkelijk gevonden, besteld en optijd bezorgd.

Zowel professioneel als privé bij Ventilatieland besteld. De juiste producten werden tot nu toe altijd op tijd bezorgd. Het zoeken naar het benodigde product op de site is relatief eenvoudig.

Redelijk

De ventilator is wel te krijgen in het wit met timer, maar als deze antraciet wordt dan opeens niet meer, dus eigenlijk een beetje raar

Goed te woord gestaan door de receptioniste.

Maar het wachten op advies van een monteur of installateur is waardeloos, Ik moet daarvoor twee dagen wachten. Dit werkt echt niet in een tijd van carona. Als het bedrijf wil blijven bestaan, moet het toch echt betere service gaan leveren.

Beste Leendert, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. In verband met de vakantieperiode is het op dit moment drukker bij onze technische afdeling waardoor we u helaas niet zo snel kunnen helpen als we zouden willen. Wij willen iedereen zo goed mogelijk helpen en hiervoor de tijd nemen. Hierdoor communiceren wij dat het op dit moment 2 werkdagen kan duren voordat wij u kunnen adviseren, dit om zeker te zijn dat wij u geen belofte doen die wij niet waar kunnen maken. We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen. Ik had u hierover graag telefonisch gesproken om ook te kijken of ik u eventueel nog kan helpen of adviseren, helaas zie ik in ons systeem geen correspondentie en daarom ook geen telefoonnummer. Zou u dit in een reply op dit bericht toe kunnen sturen? Dan neem ik contact met u op. Ik kijk uit naar uw reactie en alvast dank! Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel

uitgebreid assortiment en super snelle levering

Zeer overzichtelijke web site en een super snelle levering.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.