Bestelling was prima alleen bezorgen grotere pakketten ging moeizaam

mooie materialen goede kwaliteit goede prijs kwaliteit verhouding

Ondanks foute info, perfecte oplossing

Bestellen gaat snel, erg veel keus, bezorging ook in orde. Ondanks de verouderde informatie, waardoor het niet ging werken, is er een prima oplossing geboden. Dus de aftersales zit ook goed in elkaar. (Kom je normaal niet zo vlug achter). Ik kan dit bedrijf dan ook, ook al vanwege de mooie prijsstelling, van harte aanbevelen.

Correct geleverd

Ik heb ontvangen wat ik heb besteld, goed verpakt in een grote doos.... Ik heb wat spullen over, die ga ik retour sturen, moet nog zien hoe dat wordt afgehandeld. Tot nu toe tevreden.

Goede uitleg over artikel.

Goede uitleg, snelle levering.

Te laat

Post nl heeft er 3 dagen over gedaan om mijn pakket te bezorgen waardoor ik het te laat kreeg en ik mijn afspraak heb moeten verzetten erg vervelend

Beste Jerrie, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak hierdoor. Ik zie dat deze wel op de dag van bestellen ons magazijn is verlaten. Wij betreuren dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Helaas zijn wij in het versturen van pakketen afhankelijk van PostNL, dat hierdoor u een afspraak heeft moeten zetten is erg vervelend. Nogmaals excuses voor het ongemak hierdoor! Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel

Superhandig

Na een jaar lang aanmodderen van een professionele aannemer, namen wij de werken over. Lang leve ventilatieland. Superhandig, morgen in huis, en duidelijke omschrijvingen. Soms ontbreken de dimensies van een stuk (bv Y-broekstuk), zodat je het niet perfect kan plannen. Geen nood echter, je kan het bestellen en daarna terugsturen.

Zeer goede service

Ik heb assistentie gevraagd bij de keuze voor een ventilator. Top advies

Snelle levering en prima product.

Snelle en juiste levering

Duidelijke website.

Snel en netjes geleverd!

Mooi assortiment en duidelijk website! Daarnaast leveren ze snel en goed verpakt! Niets op aan te merken. Aanrader!

Snelle levering, voldoet aan verwachting

Snelle levering. En goedkoop

Compleet met duidelijke specificaties

Alle materiaal beschikbaar, duidelijke specificaties. Je kunt je vooraf verdiepen in het product. Materiaal komt altijd snel en goed verpakt aan.

Snel en compleet

Een overzichtelijke duidelijke site, verzending verliep zeer soepel en was ook op aangegeven moment bezorgd. Product was goed verpakt.

alles in één keer goed!

goede web site, makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd. Goed product tegen concurrerende prijs.

Betrouwbaar bedrijf

Uitstekende klantenservice die mij op vriendelijke en geduldige wijze begeleide naar mijn daadwerkelijke aankoop van de Itho Daalderop CVE-S eco Ventilator. Ook aan een gemaakte terugbel afspraak werd adequaat gevolg gegeven.

Goede bereikbaarheid, goede voorlichting en snelle levering

Zoals al geschreven

Alles is precies zo gegaan als beloofd

Het bestellen ging makkelijk, de keuze was ruim en de bestelling kwam om het moment zoals was toegezegd.

Alles binnen de afgesproken tijd

Ik heb de items zoals beschreven op de website, op tijd en goed verpakt ontvangen.

Goede ervaring

Desondanks dat er een fout zat in de levering. Is dit meteen opgelost op een correcte manier. En de geleverde goederfen zijn van goede kwaliteit. dus zou dit zo aan andere aanraden. Mvg Geoffrey

goed product

Fijne snelle levering!

Goede ervaring alleen laatste levering wat minder

Al meerdere keren een Ventilatie unit besteld en de laatste keer was deze beschadigd. Het duurde toch na deze melding wat lang en onduidelijk waneer de beschadigde unit werd omgeruild. Heb hier meerdere keren telefonisch contact over gehad.

Goede snelle service en levering

Besteld en volgende dag al in huis

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.