Snelle en nette levering.

Snelle en nette levering. Producten zoals aangegeven op de website. Niets te klagen en zeer tevreden.

Prima bedrijf

Vlotte afhandeling van bestelling

Verkeerde rooster besteld; snel en eenvoudig kunnen retourneren.

Zoals verwacht

Super snelle service

Artikel besteld en dag later al geleverd. Helemaal goed kon ik meteen verder met de verbouwing.

prima levering

Levering op het juiste moment, is er een probleempje word dat goed opgelost. Een vette + als eindresultaat.

Supersnelle verzending. Geleverd wat gevraagd is.

Goede snelle levering duidelijke uitleg.

Echt toppie

De bezorging ruim op tijd goede prijs. Echt een top bedrijf :-)

Deskundig advies, duidelijke info, snelle levering en kwaliteitprima

Ben zeer tevreden, na keuze van het product via de website voor een vraag contact gehad met Ventilatieland, zeer goed advies gehad. De levering was zeer snel, product was goed en veilig verpakt en de kwaliteit prima. Zeer tevreden over bedrijf en kwaliteit

Snelle en correcte levering

De artikelen zijn duidelijk omschreven op de website, en worden snel en correct geleverd. Echt een aanrader

Goed snel geleverd duidelijk

Fijne snelle levering

Zeer slecht qua service en klantgerichtheid

Ik heb een product (ventilatierooster) besteld en na een foutieve levering, krijg ik het verwijt een foutieve bestelling te hebben gemaakt. Dit lijkt een gevolg te zijn van het niet kunnen terugnemen van het product, echter mag een dergelijke situatie nooit op een klant worden geprojecteerd. Het product, ondanks een foutieve versie, is wel van een hoge kwaliteit, echter kan ik er zelf nu niets mee. Ik zou ventilatieland echt willen adviseren om hun klanten constructief en fatsoenlijk te benaderen. Erg jammer.

Beste heer Verheugd, Dank voor uw beoordeling. Wij hebben gisteren contact met u proberen op te nemen over het rooster dat helaas verkeerd is besteld bij ons. We hebben uw voicemail ingesproken, maar helaas tot op heden (tot deze beoordeling) geen reactie van u ontvangen. We willen graag persoonlijk met u in contact om dit te bespreken. Wij hebben het rooster geleverd dat u heeft besteld, we geven alle maten en dergelijke precies weer op de website. Het spijt ons als dit niet duidelijk voor u is geweest. We geven ook op de website op meerdere plekken aan dat dit rooster buiten het retourrecht valt omdat dit maatwerk betreft. Dit geven wij aan op de productpagina, bij de beschrijving en bij de specificaties, zodat u dit weet voor u de bestelling plaatst. We hopen met u in contact te komen zodat wij dit netjes met u kunnen bespreken en een oplossing bieden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Lisa Schoenmakers Teamleider Webshop Klantenservice

Goede ervaring

Deskundig, behulpzaam

Goed bezorgd

Alleen ontzettend jammer dat er geen duidelijke beschrijving bij zit hoe op te hangen en aan te sluiten,zijn na een week nog bezig! En moeten nu helaas iemand in huren.

website is goed en levering is snel en goed.

Mijn oude ventilator één op één vervangen en nieuwe werkt super goed en stil. Condens in de douch is zo weg.

Correct en kordaat afhandeling !

Overzichtelijke site en makkelijke bestel procedure en de afhandeling was ook op tijd ! Dus top 👍

Goede info ivm vervangen van defecte huisventilator.

Goede informatie gekregen op mijn vragen ivm het vervangen van een defecte huisventilator. Was 1 op 1 te vervangen, juiste type en zelfde maatvoering. Super snelle levering. Was mijn eerste kennismaking met Ventilatieland en naar tevredenheid. Volgende keer weer Ventilatieland.

Eindelijk de juiste ventilator

Om een eenvoudig probleem van vocht na het douchen op te lossen waren er toch de afgelopen jaren diverse ventilatoren geprobeerd. Instellen was lastig of na korte tijd was er weer iets defect. Dit keer de Lo Carbon Svara geïnstalleerd ondanks de aanbieding nog een fors bedrag voor een ventilator, maar het risico toch genomen. Daarna de App geïnstalleerd en de ventilator afgesteld.(dit is zeer eenvoudig) Wat gelijk opvalt is het lage geluids- niveau zelfs op de hoogste stand is dit acceptabel te noemen. ( s'nachts gaat hij overigens automatisch uit.) De ventilator is nu een week in gebruik en ik kan zeggen dat we er zeer tevreden over zijn. De badkamer is snel droog na het douchen en de ventilator doet onopvallend wat hij moet doen. Kortom een aanrader.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering, bij douchen springt de ventilator (met vochtsensor) binnen 10 seconde op stand 2. Ook mooi dat alle 3 standen instelbaar zijn, is even uitzoeken maar dan heb je het zo gedaan. Enige puntje is dat de ventilator volgens handleiding bij de standen 1-2-3 na 60 minuten terug zou moeten schakelen naar de oorspronkelijke stand. Dit zou ik zelf wel makkelijk vinden als je bijvoorbeeld gaat koken, maar dit gebeurd dus helaas niet.

Snel en voldoet aan verwachting

De producten worden snel geleverd en worden netjes en beschermd verpakt.

Prima services met juiste uitleg van het aangekochte materiaal

Zeer goede services .

Super snelle levering!

Product voldoet aan mijn verwachtingen! Top

Snelle levering tegen een prima prijs

Heel goed , goedkoper dan bij de loodgieter ondanks de verzendkosten toch nog goedkoper.

Top Service!

Nadat bleek dat het product niet op tijd leverbaar was, werd ik telefonisch benaderd, om voor een alternatief te kiezen die wel direct leverbaar was. Dit product bleek iets duurder te zijn, maar die kosten hebben zij voor rekening genomen. Echt top service! Heel erg blij met het product en de communicatie!

top service

good price

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met ruim 45 medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.