Zeker goed

wat ik besteld heb op tijd gekregen

wat ik besteld heb op tijd gekregen

Uitstekend service en snel

Snel besteld, duidelijke status melding gedurende levertijd, goede kwaliteit tegen normale prijzen

Goede prijs producr en snelle verzending.

In vergelijking met dhz winkels een voordelige prijs. Geen verzendkosten en snel in huis. Prima toch...

Goeie service

Kwam snel binnen. Netjes behandeld

Conform afspraak geleverd en snel.

Snel geholpen, en duidelijke uitleg

Geheel naar wens!

Duidelijke site, vlotte bestelling en heel snel in huis. Top!

Door een goede en professionele communicatie kon ik het juiste product in no time uitkiezen.

Ik zocht en vond daardoor een geluidsarme ventilator die ik mede door de nagestuurde beknopte handleiding zonder enige technische opleiding, kon monteren. Top!!!

Snel geleverd, origineel product

Product komt exact overeen met beschrijving op website. Snel geleverd, in het weekend besteld, dinsdagochtend in huis, zoals ook op de website stond aangegeven.

Snelle levering. Goed product

Drie ventielen besteld voor onze mechanische afzuiging. Ze werden snel geleverd. Ze voldoen aan de omschrijving zoals op de website staat.

Snelle en prima service!

Snelle en prima service ook is de klanten service snel en goed bereikbaar (door mij via mail).

Makkelijk installeren

Hij werkt op dit moment

Reageren snel en leveren snel

Alles gemakkelijk te vinden en te bestellen op de site. Ook telefonisch bereikbaar. Producten professionele kwaliteit. Aangekomen levering op tijd en geheel onbeschadigd en compleet kunnen ophalen bij een ophaalpunt naar keuze.

Voordelig en snel

Prima, goed geregeld, én de goedkoopste!

Duidelijk, en goed prijsniveau

erg positief vond ik dat toen ik iets verkeerd besteld had, ik de materialen snel, simpel en gratis kon retourneren.

Snelle nette levering

Snelle levering. Vond wel het product erg plastic fantastic voor het geld, en de afstandsbediening werkt niet in de woonkamer. Dat is wel een dingetje. Ik heb hier over gemaild maar nog geen reactie op terug ontvangen.

Service en produkt stellen teleur

Betaling via Afterpay verlangde een app die direct na de bestelling niet installeerbaar bleek. Dat het een bug was bleek na de de herinnering voor betaling, toen de app wel geïnstalleerd kon worden. Afterpay was gekozen om achteraf, na levering, te betalen. Maar er bestaat geen koppeling met de leverdatum, de herinnering en schema voor boetes lag voor de leverdatum.. Om problemen te vermijden toch maar betaald. Het Produkt EnviSense CO2 Monitor belooft veel, is goed geleverd en bevat gebruiksaanwijzing, maar gebruik van het produkt is erg moeizaam, mede omdat de druktoetsen (meestal) niet werken, dwz het apparaat reageert slechts heel af en toe op het drukken van bijv. de menu toets. Het apparaat is daardoor slechts bruikbaar in één modus. Ik vermoed dat het apparaat een (assemblage-)fout heeft. Liefst zou ik het apparaat willen vervangen.

Twijfel

Heb dat ding binnen die afstandsbediening maar geloof niet dat het werkt

Beste M, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat dit zo verkeerd is gegaan. We hebben u hierover proberen te bellen, maar helaas was u niet bereikbaar, waarna wij u een email gestuurd hebben. Heeft u deze ontvangen? Wij willen u vragen hier op te reageren zodat wij dit snel op kunnen lossen. Wij horen graag en nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel

Goed advies en snelle levering van goederen.

Ik ben zeer tevreden over het advies en het leveren van de bestelde goederen, maar ook over de afhandeling van de order. De korting was niet mee genomen in de eerste factuur, maar na een melding van mijn kant, werd er direct een credit factuur gestuurd en betaald. 1 puntje waar echt aandacht aan moet worden geschonken, is dat de telefonische bereikbaarhied beter kan/ moet.

Een solide bedrijf met een snelle levering van goede produkten

Gewoon uitstekend.

Teleurstellende service

Via de website van Ventilatieland kocht ik een nieuwe WTW unit inclusief installatie, borstelreiniging van de kanalen en het inregelen van de ventielen. Eventuele extra materialen waren niet bij de prijs inbegrepen. Het installeren van de WTW unit blijkt Ventilatieland uit te besteden bij een derde partij. Na installatie werd ik door de installateur verzocht 78 euro extra te betalen voor de installatie. Bij ontvangst van de factuur achteraf bleek dit niet alleen voor materialen te zijn, maar bleek ook 35 euro in rekening te zijn gebracht, omdat voor installatie slechts 1,5 uur in de prijs inbegrepen zou zijn. Dit is echter nergens in de voorwaarden van Ventilatieland terug te vinden. Bij navraag zegt Ventilatieland dat er meerwerk was doordat er buizen verplaatst moesten worden. Dit is echter niet juist. Op advies van Ventilatieland had ik juist voor deze unit gekozen omdat het installatieschema identiek is aan dat van mijn oude unit. Ventilatieland reageert niet meer. Erg teleurstellend dat Ventilatieland mij laat opdraaien voor het feit dat hun installateur andere voorwaarden hanteert dan zij zelf.

Snelle levering Helaas was de bestelling niet compleet Dit werd vriendelijk en snel opgepakt

Zoals afgesproken is het verzonden En bezorgd

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.