Altijd op tijd en correct

Helemaal goed.

Duidelijk site en vlotte levering. Wat wil je nog meer.

top geregeld en snelle levering

Helemaal super snel en makkelijk

Prima ervaring alles ging snel makkelijk en ook nog is heel snel in huis

Snelle levering en goede service

Bestelde ventilator voor toilet is snel geleverd, een van de andere artikelen die ik had bijbesteld paste niet en kon ik makkelijk retourneren.

ik was een fan van ventilatieland, maar die heeft een deuk opgelopen door niet nakomen van levertijd

spullen gekozen, deels met advies, gekocht, met twee dagen speling voor het weekend dat ik ventilatiebox wilde monteren. de levering is doorgeschoven omdat er een rolletje plakband bij zat die 4 dagen levertijd had. toen daar een melding van kwam, direct dat rolletje geannuleerd, maar toch kwam de rest van de spullen die gewoon op voorraad was toch veel later. het weekend dat ik wilde monteren had ik geen spullen en kon niet doen wat ik gepland had die spullen kwamen de dinsdag daarna pas. op zich positief dat alle spullen verzameld worden en in 1 keer, maar door een rolletje plakband die ook nog geannuleerd is, is mijn planning in de soep gelopen. dat is wel serieus minder . . .

Goed product en snelle levering.

Duidelijke website en snel geleverd.

Goed product met snelle levering

Product voldoet aan alle verwachtingen, was scherp geprijsd en snel geleverd.

+ Snelle levering + duidelijke website + duidelijke handling met heldere communicatie

Alles goed ontvangen en snel verstuurd

De producten voldoen aan de verwachting en zijn snel verstuurd en ontvangen.

Prima product

De door mij bestelde producten werden snel geleverd en voldeden volledig aan de verwachting. Enig minpuntje is dat, net als bij de meeste webwinkels, de betaling wel direct wordt afgeschreven maar bij een retour zending duurt het minimaal 1 tot 1 1/2 week voordat het bedrag teruggestort wordt.

Top bedrijf!

Wat een fijn bedrijf. Volop keuze, duidelijke website, fijne prijzen en snelle levering.

zeer tevreden

Zeer tevreden. Vlotte levering en prima producten.

Snelle, betrouwbare, goede levering.

Goed product. Snelle levering en transport is goed te volgen.

Makkelijk te bestellen en levering verliep vlekkoos. Product zoals omschreven.

Hele goede service

Goede service en raad

Prima webwinkel

Alles was gemakkelijk te vinden, snel bezorgd en goed verpakt.

Levering was iets langer als verwacht

Van het zwarte rooster was een hoekje behoorlijk krom.. heb deze terug gebogen met een baco.. toch zonde..het inpakken zou dus iets beter mogen. Helaas gooien ze met de pakketten.. goed opsluiten in de doos is beter.. verder een mooi product en tevreden.

Snel correct geleverd

Na bestelling compleet en keurig geleverd. Wel aandacht voor de vervoerder i.v.m beschadigingen

snelle levering, duidelijke instructie

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goede website, top producten en snelle levering!

Een fan ventilator box alles-in + vochtsensor + RFT auto bediening + 4 ventielen aangeschaft i.v.m. veel vocht in huis en omdat onze ventilatie niet goed werkte. Sindsdien is er aanzienlijk minder vocht thuis.

Goed op tijd bezorgd.

Ze hebben het goed op tijd en netjes bezorgd Niets op aan te merken.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via info@ventilatieland.nl