Alles prima

Snelle levering precies als omschreven 👌

Snel en goed geleverd

Bestelling zondag gedaan, maandag geleverd. Snel en correct.

Excellente service en schappelijke prijzen

Van begin tot eind was het bestellen van artikelen een fluitje van een cent. Ook het retourneren van een verkeerd besteld product ging eenvoudig en efficient. De klantenservice toonde zich daarbij uitermate behulpzaam en attent. Ik beveel deze webwinkel van harte aan.

ventilator besteld en volgende dag keurig geleverd.

Positief

Het product werd keurig op tijd bezorgd, maar zat wel in een wat oudere, slecht dichtgetapete doos en was vanuit Lelystad verstuurd. Ik was even bang dat het een door iemand anders afgekeurd exemplaar betrof. Maar alles zat in de doos, en het apparaat doet zijn werk keurig.

Uitstekende samenwerking in vertrouwen.

Telefonisch goed geadviseerd, bestelling via prima website goed geregeld. Aan al mijn eisen en verwachtingen voldaan

Duidelijke site

Kekker snel geleverd zoals altijd

Prima product

Ik heb 2 lichtslangen (led) besteld. Eerst even gebeld en uitleg gekregen van de mogelijkheden hoe wel en niet de slang te vouwen is. Het product werd keurig verpakt snel geleverd.

Duidelijke website, snelle levering. Ook nog wat eenvoudige uitleg op de site van verschillen tussen de verkrijgbare ventilatoren. Voor mij prima.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Betrouwbaar

Goed. Alles netjes op tijd, en goed afgeleverd.

Absoluut een fijn bedrijf maar ze beloven te veel.

Ik ben al een aantal jaren klant bij ventilatieland. Ik vind het een goed en fijn bedrijf. De site is op het eerste gezicht erg goed. Maar veel artikelen lijken op voorraad en blijken dat toch niet te zijn. Een levering de volgende dag heb ik maar zelden meegemaakt. Vaak is het een week of meer. Dat vind ik echt een minpunt. De mogelijkheid om op zaterdag te kunnen bellen lijkt leuk, maar niet voor een meer gedetailleerde vraag. De persoon op zaterdag moest alle antwoorden schuldig blijven. Maar bellen tijdens kantoor uren is een feestje. Vriendelijk en kennis van zaken. Mijn hele zelfgebouwde warmte terugwin systeem komt van Ventilatieland.

Goede site. Netjes geleverd

Goed. Netjes en snel geleverd.

Correct, snel en prijs gunstig

Correct, snel en prijs gunstig

niet goed

technisch advies klopte niet en retournering ging in eerste instantie helemaal fout

Een verrassend snelle levering van mijn nieuwe Zehnder Stork Comfofan S P mechanische ventilator ter vervanging van de 20 jarige lawaai-papagaai. Aansluiting op het bestaande ventilatiesysteem was een fluitje van een cent! Alleszins aan te raden een oude lawaaierige ventilator in uw woning tegen redelijke kosten te vervangen!

snel en goed geleverd

makkelijk en overzichtelijk gevonden wat ik zocht met een duidelijke productomscrijving en zelf eens installatie video. Goede prijs en dezelfde dag verstuurd

Parfait. Livraison rapide. Bon prix. perfect. Snelle levering Goede prijs.

J'ai commandé des "bouches d'extraction" pour un chantier en France. Les prix sont moins cher qu'en France J'ai reçu les produits en 3 jours bien emballés. Merci. Ik bestelde metalen "afzuigroosters" voor een site in Frankrijk. Prijzen zijn goedkoper dan in Frankrijk Ik ontving de producten in 3 dagen goed verpakt. Dankjewel.

Prima, goede info vooraf, juiste product direct kunnen bestellen

goede prijs en faktuur en snelle levering

Eindelijk een internet shop die weet hoe een factuur er uit hoort te zien, en in PDF op de mail.

Snelle levering met goede prijs-kwaliteit verhouding.

De bestelprocedure en de status van de bestelling wordt heel duidelijk gecommuniceerd en ook zeker niet onbelangrijk het product voldoet boven verwachting. Prima bedrijf om u aankopen te doen!

Top service, Top artikelen

Overzichtelijke website en duidelijke product omschrijving, het bestelde artikel werd snel geleverd, kwalitatief zeer goede producten voor een betaalbare prijs en keuze genoeg.

Goed vindbare producten en een snelle levering

Via zoekmachine snel het juiste product weten te vinden. op ventilatieland.nl was het bestellen heel eenvoudig en de levering was snel en zonder problemen.

Matige communicatie en weinig serivice gericht

Onlangs diverse bestellingen gedaan. Voorbeeld1 : Een bestelde doos pijpen was incompleet. Veel moeite gedaan om dit gemeld te krijgen, en daarna niets meer vernomen Voorbeeld2 : Bestelling gedaan en factuur voldaan, Geen communicatie omtrent levering. Tot op heden ook niets meer vernomen.

duidelijke site snelle en correcte levering

mijn ventilatie box was stuk. op de site bekeken keuze uit diverse modellen ,et duidelijke omschrijving besteld en volgende dag geleverd

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met ruim 45 medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.