prima geregeld

goede en snelle levering,prima geregeld

Super snel

Goed bedrijf kan ik iedereen aanraden.

All Ok

A big advantage is the possibility of sending goods abroad.

• Doporučili byste nás? Ano

Geen reactie op retour

2 weken geleden bestelling retour gestuurd, niks geen reactie. 3x gemaild en nog steeds geen reactie en ook geen geld terug Dan maar op deze manier, misschien komt er dan wel een reactie. Order 3596028

Beste Michael, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Goede prijs, op tijd geleverd

Ze hadden de laagste prijs en ik kreeg het op tijd en netjes verpakt. Gewoon wat je wilt.

Snel geleverd.

Ik had 1 ventilator nodig ordernummer : 3599478. Om voor mij onduidelijke reden had ik er 2 besteld,en betaald! Ordenummer 359959 heb ik 24-9-2022 retour gezonden Barcode:3SLFZ327454110, Tot op heden wacht ik nog op een bedrag van € 262,99

Probleemloze levering

Overzichtelijke website, duidelijke specificaties, heldere prijzen. Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

goed verpakt

Alles snel geregeld

Vervelend dat de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is voor bestellingen

De ervaring op de website was prima, de bestelling was zo gedaan. De levering was ook prima, alles was compleet. Alleen doordat de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is voor bestellingen en je maar 1x per dag contact krijgt met iemand via de mail, heeft mijn bestelling meer dan een week geduurd ipv voor 16.30u bestellen, morgen in huis. Dit omdat een buis van een halve m niet meer op voorraad was, terwijl ik er meerdere van een m had besteld. Ik had de ochtend erop meteen gebeld, als we telefonisch contact hadden kunnen hebben, dan was dit meteen verholpen en was mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd. Nu heeft het op en neer mailen met de klantenservice meerdere dagen geduurd, waardoor mijn spullen niet op tijd waren, waardoor ik een werk bij klanten heb moeten uitstellen. Zeer vervelend! Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent, ook voor bestellingen.

Beste Syl, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

goed geregeld

Doet wat het moet doen

Snelle levering. Bezorging prima. Minpunt…. Veel te grote doos waar artikel in was verpakt!!

snelle levering , goeie website

websitebezoek prima snel en goed geleverd

Produkt voldoet goed.

Mijn oude ventilatiebox had een 3 standen schakelaar in de keuken. In eerste instantie deed alleen stand 3 iets. Na het verwisselen van wat draden in het stopcontact deed de box het op alle standen

Maakt belofte niet waar

Als je schermt met next day delivery, dan moet je het waarmaken. Dat doet ventilatieland niet. Levering kwam 4 dagen later. Slechte communicatie. Alles wel compleet en in goede orde ontvangen.

Beste JB, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Goed geregeld

Alles was snel en correct geleverd

Juiste en correcte werkwijze....volgens de afgesproken regels en tijd product binnen

Duidelijk, kort en krachtig

Prima service en levering.

Bestelde een ventilatie frame voor mijn wtw systeem en bestellen was simnpel. levering liep volgens afspraak. top dus

Gewoon goed

Mooi product Op tijd geleverd Voldoet aan verwachting

Levertijd was groot fiasco

Op internet staat vandaag besteld morgen geleverd. Maar na 4 dagen nog niets en ook geen track en trace. Na telefonisch contact werd verteld dat er totaal geen zicht was op de levering.

Beste JJGM, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Excuses voor het ongemak hierdoor. Om de leveringskwaliteit van Ventilatieland te verbeteren hebben wij een nieuw Warehouse Management Systeem geïmplementeerd. Hierdoor was ons warehouse een paar dagen gesloten. Helaas is er een achterstand ontstaan in het verzenden van uw bestelling. Nogmaals excuses voor deze vertraging. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

perfect en snel geleverd

Goed product en nette prijs

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via info@ventilatieland.nl