Beloofde levertijd niet nagekomen

Zeer duidelijke en mooie website. Ook de prijzen zijn zeker in verhouding met de kwaliteit. Echter de levertijd is absoluut niet nagekomen, terwijl op de site stond dat de roosters gewoon op voorraad zijn. Hierdoor heb ik extra kosten moeten maken om de man weer terug te laten komen om ze te plaatsen. Bij de volgende bestelling zou ik 5 procent korting krijgen. Erg Jammer, verder alles volgens verwachting

Ventilatieland is de beste partij op internet voor ventilatieproducten.

Prima website. Snelle levering. En....een scherpe prijs! Wat wens je als klant nog meer? Voor herhaling vatbaar!

Netjes en vlot gezorgd

Netjes op tijd geleverd

Niet duur en uitstekende voorwaarden

Mijn ervaring is, dat Ventilatieland vooraf een prima advies heeft gegeven (telefonisch), dat de prijs goed is (de goedkoopste), geen kosten worden gerekend voor evt. retourzendingen en keurig wordt gevraagd, of er hulp nodig is bij installatie.

Je krijgt wat je besteld, snel en efficient.

Je krijgt wat je besteld, snel en efficient.

Netjes geholpen en snelle levering

Product voldoet geheel aan de verwachtingen. Prijs kwaliteit is prima.

Komt afspraken na

Keurig geleverd volgens de vooraf opgegeven leverdatum. Reageren goed per tel en mail.

Prima keuze en reeele prijs

Zeer uitgebreide keuze, volledige omschrijving per product en prijstechnisch goed. Badkamer ventilator bevalt goed, is stil en regeart goed op te hoge vochtigheid.

Prima levering

Snelle en correcte levering!

Vlotte levering tegen een scherpe prijs

Via internet vele sites vergeleken voor een nieuwe Itho box. Bij Ventilatieland had men een goed overzicht van de te leveren installaties en kon men goed vergelijken.

mooie ventilator alleen moeilijk aan te sluiten

Op zich een mooie stille ventilator. Jammer alleen dat bij solid draden deze bijna niet zijn aan te sluiten omdat er zeer weinig ruimte tussen PCB en behuizing zit. Draden zitten heel strak in de behuizing.

Ventilatieland verkoopt mooie producten maar de orderafhandeling is bijzonder slecht

Ik heb vier bestellingen gedaan. Bij drie daarvan ging de afhandeling mis. Producten die volgens de website "in voorraad" zijn, zouden op de dag na de bestelling geleverd moeten worden. In de praktijk duurt het soms echter langer dan een week.

Goed product, levertijd iets minder.

Goed product, op tijd besteld maar pas 2,5 dag later geleverd. Levering kan bij Ventilatieland of bij Post.nl liggen, maar ik zat er wel op te wachten. Aansluiten was ontzettend makkelijk, gaten uitmeten, boren, ophangen, af- en aanvoer aansluiten en het werkt meteen, ook de afstandsbediening. (Als je iets niet weet, geeft de website allerlei mogelijkheden, filmpjes, uitleg en eventueel telefonische ondersteuning, geen probleem)

Goede prijs en snelle levering

Prettige site goed overzichtelijk

Snelle levering, goede uitleg/toelichting op website, ook d.m.v. filmpjes. En heel prettig dat achterafbetaling mogelijk is. Bovendien scherpe prijzen - ook prettig, toch? Kortom: prima webwinkel.

Apparaat werkt naar behoren.

Levertijd door PostNL kan sneller.

Het was een prima ervaring

Zat een fout in de levering maar die werdt prima verholpen

Duidelijke website, snelle levering

Je kunt goed vinden op de website wat je nodig hebt, krijgt snel geleverd, en als bonus nog handige instructie filmpjes!

perfect

snelle levering duidelijke website

Wellicht kwam het door Covid19 maar ik vond de service zeer slecht.

Op de website staat vandaag besteld morgen in huis! tenzij.. en dan volgen er 3 tenzijtjes. nou ik van onder geen van de 3 tenzijtjes dus ik bestel vandaag en verwacht mijn badkamerventilator de volgende werkdag. Inmiddels 4 werkdagen voorbij en mijn planning moeten wijzigen besluit ik even telefonisch contact met ze op te nemen. Na 5 minuten in de wacht krijg ik een dame aan de lijn die eigenlijk al aangeeft niet van Ventilatieland zelf te zijn maar van een ingehuurde callcenter. Het schijnt erg druk te zijn. Mijn bestelling is nog niet verzonden en ze weet ook niet wanneer. Ze gaat wel een notitie maken dat ik teruggebeld ga worden, alleen durft ze niet te zeggen wanneer dat gaat gebeuren. Vervolgens gaat er weer een weekend over heen en besluit ik maandag maar zelf nogmaals te bellen, Ik krijg weer de call center en die geeft aan dat het dan waarschijnlijk op die dag wordt verzonden, en weer een notitie gaat achterlaten dat ik teruggebeld ga worden aangezien dit nog niet is gebeurd. Die maandagmiddag word ik dan gebeld met de mededeling dat mijn bestelling verzonden wordt, punt. Geen uitleg waarom de vertraging en geen excuus voor het ongemak. De ventilator van mijn badkamer kon dan een week later worden gemonteerd dan gepland. Bedankt.

Helemaal correct

Ik dacht even bestellen en ja hoor ,top ,snel geleverd en alles erop en eraan

Overzichtelijke website

Snelle levering. Groot aantal producten. Ik heb de site al aanbevolen bij een zzp’ er.

Goed product en fijne service

Ventilator werd snel geleverd. Eenvoudig te monteren en werkt exact zoals is geschreven.

Kon niet beter

duidelijke informatie facturering en snelle verzending.

Factuur is duidelijk en na betaling had ik het pakket al de volgende dag in huis. Het product was stevig verpakt. gratis verzending.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.