Helemaal top

Goede prijs/kwaliteit verhouding snelle levering

Geweldige service

Een een spirobuis 90 graden was wat ingedeukt. Na een mailtje hierover werd de zelfde dag nog een nieuwe verstuurd alsook wat moffen die ik door een vergissing vergeten was (ook gratis)

Goede service en prijs maar co2 compenseren is walgelijk

Netjes

lKeurig alleen vervoerder niet zo best op ander adres bezorgd zonder bericht

Scherpe prijs . snel geleverd en goede nazorg .

Prima geregeld

Prima, volgende dag in huis.

Vlotte levering, goede prijs,

Vlotte levering van de filters, prijs is ook concurrerend.,

Gewoon perfect een ander woord kan ik niet bedenken

Waanzinnig goed

Een typisch voorbeeld van goedkoop is duurkoop.

Een typisch voorbeeld van goedkoop is duurkoop. Inmiddels ben ik 3 weken verder na de aanschaf van een Itho MV box en heb ik om precies te zijn nog steeds niks. Na ontvangst gelijk gemonteerd, op het moment dat de box aan gaat ratelt deze dusdanig dat het in het hele huis te horen is. Binnen 12 uur na ontvangst en montage zoek ik gelijk contact en krijg ik gelijk te horen dat er eerst een garantiebepaling gedaan moet worden. Er lijkt wel een 2de hands box geleverd te zijn en daarvan krijg ik dan ook gelijk de schuld? Na iets minder subtiel nog een keer de mail in te duiken, mag ik aan de hand van een filmpje de box nu wel in eens retour sturen. Daarin staat dan netjes "Na ontvangst van retour krijgt u een credit." Iets te toevallig naar mijn zin is DPD inmiddels het pakket in eens kwijt.... Inmiddels 3 weken na aankoop en nu dan ook 2 weken na retour sturen moet er een onderzoek gedaan worden waar het pakket is. Alles behalve ontvangen door Ventilatieland en DPD weet ook van niks. +€200 verder wat krijg ik hiervoor? Een niet deugdelijk artikel welke inmiddels dus kwijt is, een zwaar belabberde klanten service, een kastje naar de muur verhaal tussen Ventilatieland, DPD, en de Buren (organisatie achter de pakketkluizen), zelf overal achteraan kunnen blijven gaan want elke vorm van nuttig reactie blijft dan ook uit. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden en met welke snelheid, iemand 3 weken laten wachten betekend niet heel veel goeds.

Beste R, Dank u voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Zoals besproken waren wij druk bezig met het achterhalen waar uw retourzending zich bevond. U heeft hier zelf ook van DPD bericht over ontvangen. DPD had op 7 mei bevestigd hier een onderzoek naar gestart te zijn en dit kon enkele werkdagen in beslag nemen. Het onderzoek is afgerond en wij hebben u oplossingen geboden. Zodra wij bericht van u krijgen over de gewenste oplossing, dan zullen wij dit in orde maken voor u. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Lisa

Mooi snel geleverd

Info op website was nuttig en helder om een goede keueze te maken

Supersnel geregeld

Ik heb vrijdagsmiddag een rooster besteld en de volgende dag al in huis. Dank voor de snelle actie.

Snel in huis

Zo snel geleverd

zeer fijne ervaring

vaste klant ondertussen, goede prijzen uitstekende levering

snelle levering, de juiste producten goede prijs

Snelle levering!

Website zeer gebruiksvriendelijk en de levering was super snel. Raad ik iedereen aan om hier te bestellen.

Juiste en vlotte levering

Goede prijs, duidelijke site en snelle, juiste levering.

Oke

Duidelijk snel komt afspraak na

Top, snel geregeld

Duidelijke afspraak

Snelle levering en goed geprijsd.

Service is snel en vriendelijk

Bestelling online plaatsen bij Ventilatieland ging snel. Service na de bestelling was snel en vriendelijk. Bij vragen over de bestelling heeft Demi mij persoonlijk te woord gestaan, hele vriendelijke mevrouw met kennis van zaken.

Beste SK, Dank u voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Excuses voor het ongemak hierdoor. Zojuist heb ik telefonisch contact met u opgenomen om de reden waarom wij deze niet meer kunnen annuleren beter toe te lichten. Zoals besproken u heeft bij ons een bestelling geplaatst via onze website, deze gaat op dat moment zodra order direct vanuit voorraad leverbaar is door naar ons magazijn. Onze klantenservice is dagelijks bereikbaar van 08:30 tot 17:00, onze collega's in het magazijn werken tot later in de avond en beginnen in de ochtend ook een stuk eerder zodat wij kunnen voldoen aan onze afleverbelofte en uw pakket zo snel mogelijk willen versturen. Uw pakket staat op dit moment tussen veel andere pakketten klaar in verzendkarren om vandaag meegegeven te worden aan de transporteur. Het is voor ons echt niet meer mogelijk om hier uw pakket tussenuit te halen. Dit is niet uit onwil vanuit ons maar omdat het helaas gewoonweg niet mogelijk is. Uw feedback over onze FAQ heb ik doorgezet naar onze content afdeling. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Perfecte service en perfecte producten

Snelle levering en goede producten

Duidelijke uitleg, snelle service

Duidelijk de bestel nummers doorgegeven. Zeer snelle levering

Vandaag besteld borgen in huis

Gemakkelijke website om te bestellen

Snelke levering en goede kwaliteit/prijsverhouding.

Snelke levering en goede kwaliteit/prijsverhouding.

Bedrijfsgegevens

Park Forum 1047

5657 HJ Eindhoven

040 249 1900

[email protected]

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.