Snelle levering, prettige koopervaring. Geweldige en professionele klantenservice. Als ze je niet a la minute kan helpen, doen ze hun best om erachter te komen. Goed advies gekregen. En wat erg fijn is is dat je spreekt met echte mensen! Ik moest helaas mijn eerste aankoop retourneren en dat ging vlot en zonder probleem. Binnen 5 dagen mijn geld teruggekregen. Top shop !

Levertijd is goed Prijzen zijn marktconform

Snelle levering en prima product

Prima product en snel geleverd.

Goede, simpele bestellingsprocedure

Aflevering volgens schema; proces goed te volgen via internet.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Door de duidelijke omschrijving wist ik dat dit het juiste product was en zoals ik al zei: makkelijk besteld, snel geleverd!!

Prima service, product en levering

Alles goed, niets op aan te merken. Misschien de prijsstelling van mijn gekochte product, maar daar kies ik zelf voor.

Zeer goed geholpen bij bestellen van materialen Levering volgens afspraak. Kortom dik tevreden over dit bedrijf !

zeer snelle verzending, product goed verpakt

Ik moet de roosters nog plaatsen, maar uit ervaring weet ik dat het een goed product is

Snel

Makkelijk om te bestellen ,,snelle levering

Slechte retour afhandeling termijn 90 dagen!!!!

Dat je niet eens ongeopende goederen welke standaard in jullie collectie zitten NIET buiten de 90 dagen retour kan sturen is echt slecht. Als je zelf een huis aan het bouwen bent wil je alvast je spullen hebben voordat je gaat beginnen. Als blijkt dat je de artikelen niet nodig hebt kun je NIET terug sturen buiten de 90 dagen. Ook geen voorstel van waardevermindering net als de HORNBACH.

Beste Wilfred, Bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor het ongemak hierdoor. Per mail hebben wij contact met u gehad en aangegeven dat het inderdaad niet mogelijk is om buiten onze retourperiode van 3 maanden artikelen aan ons te retourneren. U wenst producten te retourneren uit een order van 6 maanden geleden. Hiervoor kunnen wij geen uitzondering maken. Wettelijk heeft u recht op een retourtermijn van 14 dagen, omdat wij weten dat klussen uit kunnen lopen hebben wij besloten om een retourtermijn van 90 dagen aan te bieden. Ik betreur dat dit zo bij u is overgekomen, hopelijk begrijpt u ook dat wij ergens een lijn moeten trekken. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Duidelijk en overzichtelijke website

Snelle levering de volgende dag al. Keurig verpakt. Dit bedrijf is een aanrader

Snelle levering in 1 dag duidelijke website

Goede service en scherpe prijs

Scherpe prijs en goede service. Even telefoontje op te overleggen omdat 1 artikel nog niet leverbaar was. Aanpassing snel gebeurd.

Prima volgens verwachting

Prettig

Toppie

Goed product..volgens schema bezorgt en mooi op tijd...zeer tevreden.

Top service en materiaal!

Goede product informatie top producten en prima prijzen en fijne service.

Goed product

Ik ben tevreden Eb dat is niet makkelijk

HEEL GOED

GOEDE BEGELEIDING BIJ PROBLEEM

Goed en betrouwbaar

Snelle reacties, prijs is heel erg goed en contact vriendelijk.

Snelle levering goede prijs

197407gabibuburuza

Acest produs l-am implementat intr-un proiect din Romania unde la momentul actual sunt numai 3 si incerc sa sensibilizez persoane si oameni pentu a-i face sa realizeze ca produsul Duco este cel mai bun pe care l-am testat personal

Zeer goede klantbehandeling

Voor het eerst wat artikelen besteld,helaas de verkeerde. Het retourneren en opnieuw bestellen was geen enkel probleem .Binnen 3 dagen had ik de betaling van de geretourneerde zending al weer op mijn rekening.Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Uitstekend geholpen door de klantenservice en goede terugkoppeling van de chat met demedewerkers.

Echt vreselijk slechte service

Product dat ik geleverd kreeg, badkamerventilator, was defect en veroorzaakte kortsluiting. Netjes het ingepakt en binnen de wettelijke herroepingsperiode teruggestuurd. Kwamen toen met het smoesje dat het niet aan de retour voorwaarden zou voldoen. Dus pure oplichterij reden zoeken om bedrag van kapot geleverd artikel niet te hoeven retourneren. Ze willen alleen maar tevreden klanten hahah en over hun rug geld verdienen met slechte producten. Mijn advies koop nooit iets bij deze oplichters

Beste Willian, Dank u voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Gewoon goed.

Keuze genoeg om je klusje te klaren. Netjes en op tijd bezorgd.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]