Filtre

10

Super

Zoals het hoort...... snel en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke webshop, gebruiksvriendelijk met groot aanbod

Webshop is gebruiksvriendelijk met een ruim aanbod en vlotte afhandeling voor betaling en verzending. Ontvangst zoals vermeld bij de leveringstermijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Alles netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

De co2 meter kwam op tijd. Een iets langer snoer zou handig zijn om de co2 meter ook midden tussen de mensen te kunnen plaatsen, dat doe ik nu met een eigen verlengsnoer. Ik was verrast over de invloed van mijn gaskachel op de luchtkwaliteit en hoeveel ventilatie dat vraagt. Het geeft mijn leerlingen een veilig gevoel. Het was een beetje lastig dat ik ging winkelen, een voorlopige kortingscode kreeg (die niet werkte) en dat ik na de aankoop op de mail zag dat ik een andere kortingscode had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon helemaal perfect

Producten, levering, website.. alles is super geregeld. Helemaal tevreden, compleet aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en betrouwbaar

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ik was toe aan een nieuwe mechanische ventilatie. Via de chat diverse technische vragen gesteld en deze werden netjes beantwoord. Bestelling geplaatst en deze was binnen 48 uur in huis. Afgelopen weekend de mechanische ventilatie geinstalleerd en functioneert prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en duidelijke communicatie

Ik had een spiro buis van 3 meter besteld en hiervoor gelden extra vervoerskosten. Dit werd mij netjes via mail medegedeeld en ook gelijk een goedkopere oplossing geboden van twee keer 1,5 meter met koppelstuk voor dezelfde prijs. Prima meegedacht en ook financieel een perfecte oplossing. De levering was ondanks de extra mailwisseling binnen twee dagen en dat is heel netjes.

  • Aanbevelen? Ja
4

geen

Ik kan nog niets beoordelen want ik heb nog niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet geleverd en geen oplossing geboden

2 producten besteld op jullie site en zijn tot heden nog niet eens bij post nl aangemeld (zie link) Wacht inmiddels alweer 4 werkdagen voor een oplossing..

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle levering

Het door ons bestelde rooster werd supersnel geleverd. Prima dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

Snel geleverd en een hele stille afzuiging echt een aanrader makkelijk capaciteit in te stellen top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle levering

De bestelling was makkelijk te bestellen op de website, en was super snel geleverd. Het is een product wat je snel wilt hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

alles snel afgehandeld en geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

prima ventilator. snel geleverd.

De handleiding is niet erg duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

De ventilator die ik besteld had, deed het niet goed. Er werd meteen actie ondernomen; communicatie verliep clot en uiteindelijk kreeg ik mijn geld retour en heb ik een andere ventilator besteld. Geen gedoe, gewoon opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf. En zéér snelle levering. Ook op de waddeneilanden.

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geleverd

Prima materiaal en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

De communicatie is bedroevend slecht, helaas.

Als je iets bij jullie koopt, verloopt alles voorspoedig. Als je echter advies nodig hebt of iets wilt retourneren word je constant een worst voorgehouden. Er wordt van alles beloofd, maar niets wordt nagekomen. Hier zouden jullie absoluut in kunnen verbeteren.

  • Aanbevelen? Nee
5

Spullen goed geleverd, gevraagd technisch adies niet gekregen

De bestelde spullen zijn geleverd zoals besteld. Technische vragen die ik had over het aansluiten van de spullen werden niet beantwoord door de technische dienst. Ik kreeg alleen een nietszeggende reactie van de klantenservice (zowel telefonisch als per mail)

  • Aanbevelen? Nee
6

Snelle levering

Ik heb onlangs een terugslagklep besteld voor op mij afvoer van de afzuigkap. We hebben nu geen tocht meer naar binnen. Maar de klep kleppert wel als het waait. Maar goed dat lossen we wel op door er een heel klein gezichtje op te plakken. Verder tevreden over de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Goede prijs kwaliteit en snelle levering Super content

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product

Alleen te laat,dat was jammer. De 5 euro is wel leuk maar voorlopig hebben wij niets meer nodig,het was leuker geweest inden u dit had teruggestort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Ik heb een Itho remote besteld. Keurig verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Company details

1047 Park Forum

Eindhoven 5657 HJ

040 249 1900

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer