Goede ervaring met bestellen en keurige levering. Traag antwoord op mijn online vraag. Overall tevreden
Goede ervaring met bestellen en keurige levering. Traag antwoord op mijn online vraag. Overall tevreden
Geen problemen en juiste artikel geleverd
Prima Snel Werkt makkelijk Zelfs voor een non techneut te doen
Prima Snel Werkt makkelijk Zelfs voor een non techneut te doen
Prima Snel Werkt makkelijk Zelfs voor een non techneut te doen
Helaas niet alles op voorraad wat niet duidelijk was aangegeven
Zhender ComfoFan silent besteld met Rand aarde, geleverd met Perilex. Netjes gebeld en geholpen. Enkel naderhand geen daden. het wordt niet opgepakt zoals beloofd en je zit met een verkeerde box opgezadeld . kort om geld weg.
Beste Dylan, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
Snelle levering
Bestellen was eenvoudig, de levertijd kort, maar niet alles wat geleverd. Na een bericht hierover gestuurd te hebben heb ik niets meer vernomen.
Beste Jeroen, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
Prima, precies zoals gewenst en snel geleverd.
Hoge kwaliteit spullen voor een nette prijs. Service is prima net als het snelle leveren.
Uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen. Snelle en complete levering.
Via de webshop een bestelling gedaan. Duidelijk en makkelijk. Bestelling vlot in huis.
Ze gaven snel dat mijn bestelling niet leverbaar is op dat moment, en met wat anders kwamen dan vervolgens geen info waar ik om vroeg en nog geen twee dagen later mijn product toch verstuurd dus het was wel leverbaar maar dan een week later beetje raar maar toch bedankt voor de levering.
De zending is er echt de volgende dag al. Netjes ingepakt en alles wat besteld is. Heen naleveringen e.d.
Prettig contact n.a.v. activeren van bedrijfsaccount, word snel gereageerd op de e-mails, gewoon een goede service
Op bericht achterlaten via website wordt pas na een week gereageerd. Telefonisch kun je niet terecht voor technische vragen. Op terugbelverzoek wordt ook pas na een week gereageerd. Zelfde geldt voor email. Voor 17:00uur besteld, morgen in huis betekent in werkelijkheid: na 3 weken. Maar het product is nieuw en goed.
Beste Zwier, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. U heeft ons op 25-11-2022 een e-mail gestuurd en wij hebben u op 29-11-2022 van een reactie voorzien. Helaas is het op dit moment drukker waardoor wij de e-mails niet zo snellen kunnen beantwoord als wij zelf ook zouden wensen. Wij zijn zelf niet in het weekend werkzaam, ik betreur dat u 2 werkdagen heeft moeten wachten op reactie hierop. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
Overzichtelijke website snelle levering
Goed geprijsd en snel geleverd
Ik heb een week geleden een Badkamerventilator 120 mm Wit met automatische sluitklep - luxe X120Z aangeschaft, welke ook in het toilet en voor zowel muur- als plafondmontage gebruikt kan worden volgens de website van Ventilatieland. Wij hebben gekozen voor dit product omdat er een een automatische sluitklep, lees, plastic lamelletjes, welke zouden moeten sluiten als de stroom onderbroken wordt. Bij montage in plafond en aansluiten van de ventilator, werd als snel duidelijk, dat de zogenaamde automatische sluitklep /lamelletjes uit het raampje vielen, wanneer de stroom onderbroken werd en de lamelletjes, stuk voor stuk uit het raampje in de overzetkap vielen. Uiteindelijk heb ik ventilator zonder lamelletjes/sluitklep gemonteerd, omdat ik in het plafond een aanpassing heb moeten maken. Als ik niet misleid was op de website van Ventilatieland inzake de montage-instructies voor zowel muur- als plafondmontage had ik niet tot de aanschaf van dit product overgaan omdat een luxe ventilator zonder sluitklep een stuk voordeliger was geweest.
Beste Raimond van Gelder, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
Ventilatiestanden prima alleen jammer dat ik het nog altijd niet ontvangen heb
Beste Arthur, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. U heeft bij ons op 23-11-2022 een order geplaatst om 17:29 en ik zie dat dit uiteindelijk een paar uur later naar u is verzonden ondanks dat wij normaliter bestellingen na 16:30 niet meer dezelfde dag versturen. Helaas zie ik dat uw bestelling een flinke vertraging heeft opgelopen bij PostNL waardoor deze pas op 4-12-2022 is afgeleverd. Oprechte excuses voor het ongemak hierdoor. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
Duidelijke webshop met goede informatie. Snel geleverd.
Snelle levering. Goede aftersales!! WTW Systeem bleek niet geschikt voor onze woning maar prima opgelost door meedenken Ventilatieland.
Op 20-11-2022 een Zehnder Comfofan450 met RFZ bediening gekocht bij Ventilatieland via internet hij was op voorraad volgens de site. Kreeg na een paar dagen dat hij niet op voorraad was en pas 9 december leverbaar zo zijn. Ik terug gemaild dat als de 350 wel op voorraad was dat ze die opstuurde. Na weer een paar dagen stuurde ze de 350 op maar bleek er een verkeerde stekker aan te zitten weer gebeld en als ik die terug zou sturen en een kopie naar Ventilatieland zou opsturen dat ze meteen een andere op zouden sturen. Ik 29 weer gebeld ze kregen het niet geregeld voor het weekend maar zouden nog contact met me opnemen maar tot nu nog geen reactie gehad,
Beste Jw van Erp, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi
1047 Park Forum
Eindhoven 5657 HJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas