Filters

6

Bijna goed !

De online bestelling is goed gegaan. De levering niet helemaal goed. Ontbrekende onderdelen en nalevering is niet helemaal goed gegaan. Post nl heeft ook geen goede bezorgers. Toezeggibgen worden niet nagekomen op track&trace.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima firma !

snelle levering en goede after sales service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snelle service en vlotte levering voor een goede en redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke site met kwaliteit spullen.

Snel geleverd, Goede kwaliteit van de producten, Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en advies

Heb hoop vragen gesteld en maar beperkt dingen gekocht. Nog steeds zeer behulpzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Gehele bestelling snel en in goede order geleverd!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en correct geleverd

Duidelijke site, snelle respons van de medewerkers en snelle levering in Belgie

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes en op tijd geleverd pakket was uitstekend verpakt

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

in een woord: prima!

snel en correct, zeker ook betaalbaar, wat je verwacht van een webshop mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende bezorging en service

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering. Alles goed verpakt. Wij miste 1 flexibele slang welke extra was bijbesteld. Telefonisch contact opgenomen en de volgende dag werd het ontbrekende product direct weer geleverd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Goede informatie op de website. Bestellen gaat makkelijk. Ze hebben bezorgen op pickup points. Bestelling was goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit meer

Zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Snelle levering, top produkt voor een redelijke prijs. Prima aftersales.

  • Aanbevelen? Ja
9

De bestelling was OK.

Ik moet de afzuiger nog monteren, maar ga ervanuit dat het ding doet wat ze moet doen

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed.

Snel en netjes geleverd. Niet helemaal compatibel (een stukje pijp moeten aanpassen zodat het apparaat op dezelfde hoogte kon worden opgehangen) maar het is gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed maar een paar puntjes

Ik had een bestelling van bijna € 100,- gedaan en kwam achteraf 2 beugeltjes tekort. Op internet stond een filiaal in Son waar ik direct naartoe reed omdat de monteur bezig was met de afzuig buis op te hangen. Daar aangekomen trof ik een leeg pand! Toen gebeld naar het nummer online, filiaal bij vliegveld was tot 22.00 open (?) Wat bleek, dat was tot 17.30 uur...ze waren alleen tot 22.00 bereikbaar (extern). Dus, maar online besteld, helaas verzendkosten betaald en monteur naar huis omdat hij niet verder kon. Beetje onduidelijk op de site en jammer van mijn tijd, plus verzendkosten op zo’n kleine (na)bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon prima

alles volgende dag in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

De volgende dag al in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Heb de hele bestelproces mogen meevolgen top service !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en advies. Snelle levering

Goede adviezen om tot een juiste aankoop van een passende WTW installatie over te gaan. Snelle reactie op vragen. Bestellingen worden op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruime keuze met toelichting en nette levering

Ruime keuze met toelichting en nette levering.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte Zaak

Ik heb bij hun een ventilatie besteld, maar helaas was het niet de juiste. Vandaar dat ik hem de zelfde dag retour gestuurd heb. Deze wilde ik graag ruilen als dit mogelijk was. Er zijn al bijna 2 weken voorbij en ik heb geen andere ventilatie ontvangen en ook geen geld terug gekregen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn email.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte ervaring en zeer late levering

Stukken besteld 19/september leverdagen 3-5 werkdagen is een fabeltje zoals altijd, ik kreeg een mail op de 5de werkdag waarin stond dat deze stukken pas van 1 oktober zouden leverbaarzijn ,na een telefonisch gesprek kreeg ik de mogelijkheden 1 coupon van 5 euro bij volgende aankoop (lachen) 2 annuleren bestelling en teruggave geld

  • Aanbevelen? Nee
8

uitstekend !

ruime sortering, prima spullen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

1047 Park Forum

Eindhoven 5657 HJ

040 249 1900

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.