Mijn bestelling bestond uit diverse onderdelen. Alles werd met wat vertraging geleverd. Hierover werd ik tijdig geïnformeerd. Een van de artikelen werd verkeerd geleverd. Deze fout werd in goed overleg en met spoed opgelost. Prima.
In eerste instantie kreeg ik de melding dat spullen pas na 10 dagen geleverd konden worden, terwijl volgens de website alles op voorraad zou zijn en de volgende dag geleverd zou worden... Dat kan dus beter, vooral mbt de communicatie! Uiteindelijk werd de hele bestelling na 4 dagen geleverd. Dat viel dan weer mee. Een aardig gebaar was dat er een kortingsbon werd gegeven van €5 vanwege de vertraging, maar op een bestelling van meer dan €400,- houdt dat ook weer niet over.
Ik had voor 16 uur besteld dus dacht mijn bestelling de volgende dag in huis te hebben. Helaas kreeg ik die avond een mailtje dat het product niet voorradig was en dat het een week later bezorgd zou worden. De volgende dag heb ik contact opgenomen via de chat en er werd al snel gezocht naar een oplossing. Ik kon namelijk geen week wachten qua installatie. Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan maar de dag erna had ik alsnog alle spullen in huis. Prima actie van de klantenservice. Top!
Echter, tot mijn verbazing kwam er nog een tweede identieke levering dus ergens is iets fout gegaan. Na telefonisch contact heb ik die laatste zending geretourneerd dus....... ik maak vast kans op die waardering
Helaas was de levering niet de volgende dag maar dat werd direct netjes gemeld. De daarbij genoemde levertijd, 4 dagen later, werd keurig gehaald. Dus goed gedaan.
Snel geleverd , netjes verpakt en precies wat ik nodig had.
Ik bestel vaak bij Ventilatieland omdat ze veel op voorraad hebben en snel kunnen leveren.
prettig
materialen op tijd geleverd in een juist prijs kwaliteit verhouding. mooi bedrijf waar we nog lang zaken mee zullen doen
prettige ervaring . voor de eerste keer besteld . alle afspraken nagekomen en zonder schade of andere problemen . In een woord GOUD .
Levering conform afspraak en levertijd.
Tijdig aangegeven dat niet direct kon worden geleverd. Echter niet aangegeven wanneer dan wel.
Netjes en op tijd geleverd
Zie boven
Levertijden niet gehaald ook 2 leverdatum niet gehaald. Producten zijn prima moet ze nog wel plaatsen Let op bij bepaalde merken zijn ze behoorlijk duurder dat is jammer.
Zeer vriendelijk bedrijf en snellen levering. Vriendelijke klantenhulp bij vragen.
Bij ontvangst bleek grote barst in de aansluitingsbuis te zitten. Metten klantenservice gebeld en e-mail met photos opgestuurd. Nu vierde werkdag later, plus een vervolg e-mail, en geen al reactie van hun.....mijn indruk via hun website was toch wel dat zij een beter klantenservice zouden hebben. Erg jammer
Beste Jan, Bedankt voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. Inmiddels is het voor iedereen duidelijk wat de vervolgstappen zijn. We hebben daarbij ook aangegeven dat het op dit moment enorm druk is bij onze klantenservice waardoor we u helaas niet zo snel kunnen helpen als we zouden willen. We doen ons uiterste best om uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel
Kort en duidelijke site. Doen wat ze zeggen en kwalitatief dik in orde!
Het ging heel even rommelig. Maar daar heb ik zelf ook schuld aan. En zij hebben het proffesioneel opgelost. Aanstaande donderdag word de ventilatiesysteem bij mij geïnstalleerd. Is zeker een aanrader.
Mooie producten alleen staat op side dat het product leverbaar is maar moest toch nog 14 dagen wachten op de levering en dat duurt te lang.
precies wat ik nodig had. snel geleverd ondanks alle vertragingen omtrend corona maatregelen.
Ondanks dat alles voorradig was en ik dus de volgende werkdag de bestelde goederen in huis zou verwachten ben ik na een week maar gaan bellen om te vragen wanneer ik me bestelde items kan ontvangen. Schijnbaar lag t in t magazijn om een onverklaarbare reden. Kan gebeuren, maar ondanks dat het nog vroeg was, was de zending alsnog de volgende dag verstuurd conform de tracking details. Maar helaas heb ik tot heden niks steeds niets mogen ontvangen. Zending staat al een paar dagen vast bij post nl met status zending gesorteerd. Post krijg ik met geen mogelijk te pakken. Inmiddels contact gehad met ventilatielland en aangegeven wat er aan de hand is en of ze iets voor me kunnen betekenen gezien me verbouwing nu hierop al dagen stil ligt. Jammer genoeg kreeg ik te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen. Jammer dit. Dan zit er niks anders op dan elders me spullen te bestellen om alsnog door te kunnen gaan en zodra de spullen ooit binnen komen gaan deze uiteraard weer retour afz. Service is veel meer dan klanten voorzien van technische informatie!
Beste Jaoud, Bedankt voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Wij hebben gisteren telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken en ik heb hierbij mijn excuses gemaakt voor het ongemak. Het is momenteel drukker dan normaal. Hierdoor zijn sommige bestellingen zijn langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Naar aanleiding van ons gesprek heb ik direct een onderzoek laten starten bij PostNL. Wij verwachten vandaag of uiterlijk morgen dat wij reactie hierover ontvangen. Zodra ik reactie ontvang neem ik uiteraard direct contact met u op. Hierin zijn wij helaas afhankelijk van PostNL. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, uiterlijk morgen hoort u meer van mij. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel
De bestelling is veel te laat geleverd. Dat kan gebeuren, maar men heeft verzaakt mij te informeren. Daarnaast kreeg zou ik als nieuwe klant een korting van euro krijgen. Deze is niet gehonoreerd. Dat is teleurstellend. Verder zijn de spullen goed.
Beste Martien, Bedankt voor uw moeite die u heeft gedaan de beoordeling in te vullen. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hebben daarbij ook aangegeven dat wij altijd een e-mail sturen zodra uw bestelling vertraging heeft, helaas hebben wij in ons gesprek moeten constateren dat hierin iets mis is gegaan en dat deze mail niet bij u is aangekomen. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dit is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi de Nobel
Al vaker e.e.a. gekocht bij Ventilatieland en nog steeds favoriet.
In aantal mailsessies is de nieuwe WTW init die nodig is vastgesteld aan de hand van mijn behoeften. Het niet kunnen aangeven van een installateur in het hoge noorden is ren minnetje. Nu moet ik het zelf doen.
1047 Park Forum
Eindhoven 5657 HJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.