Levering supersnel en geheel volgens verwachting :)

prima product

snelle levering. prijs is naar mijn mening hoog voor een papieren filter.

Bestelling retour gaat goed

Bestelling bleek een fout te zijn op de site.,na telefonisch overleg zag men dat er n fout in de levering zat betreft afmetingen filter. Direct retourneren en geld komt terug. Dat is top service

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

T.b.v. metingen heb ik een aantal ronde luchtkanalen besteld. Dit proces verliep makkelijk en soepel. Bestellling is netjes afgeleverd op de gewenste locatie. Prima website met een goed assortiment.

Goede prijzen, snelle service

Een mechanische ventilatiebox met toebehoren besteld. Er wordt goed gecommuniceerd over de bestelling status, het zou wat vertraagd zijn maar is alsnog snel geleverd. Alles keurig verpakt. Prima zo!

Klantvriendelijke website, goede service

De website is makkelijk te gebruiken. Het artikel dat ik nodig had was goed te vinden. Snelle service

Als afgesproken

Snelle service en levering

Bestellen van onderdelen is simpel, levering snel met duidelijke instructies.

Leveringsproces was inzichtelijk en snel.

Prima bedrijf met zeer ruim assortiment.

Product goed beschreven op de site, snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Gewoon goed

Goed product voor een goede prijs.

perfect

Goed te vinden welk product wij nodig hadden. Snelle levering.

Snelle levering voor een goede prijs

Na mijn bestelling kwam het product reeds de volgende dag, goed verpakt en schade vrij aan. Product is geleverd voor een prima prijs.

Makkelijke bestelling en snel en keurige levering

Goeie ervaring met ventilatieland

Eerste keer besteld, snelle levering.

Perfect zoals omschreven. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Doen wat het moet doen

Doen wat het moet doen, simpel te verwerken en bevestigen.

Alles keurig, behalve retourneren

Alles verliep volgens verwachting en supersnel. Echter wilde ik retourneren en dan blijkt de toelichting niet overeen te komen met het proces. De toelichting geeft aan in te leveren bij PostNL, maar de barcode (geen 3S) wordt niet herkend door PostNL. Als je dan telefonisch wilt bellen waar dit geretourneerd kan worden wordt je door een computer naar de site verwezen (waar het fout staat) en moet je mailen. Ik wacht nog steeds op het antwoord.

Heb een hekel aan schrijven

Goede prijs/kwaliteit en prettige website. Prima te woord gestaan.

goed advies en snel geleverd

goed advies en snel geleverd

Snelle en correcte verzending

De bestelde badkamer ventilator was zoals beschreven op de website. De informatie was compleet en het beeldmateriaal was hierbij ondersteund en goed. De verzending was snel en correct (goed verpakt)

Super snel en netjes geleverd

De plint roosters worden snel en netjes geleverd. Top!

Uitstekende service en overzichtelijke website

Snel besteld en snel bezorgd. Netjes verpakt en niets beschadigd. Kwalitatief uitstekend materiaal.

Snelle levering.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via info@ventilatieland.nl