Snelle levering goede producten

Snelle levering goede producten met duidelijke uitleg

Klant-vriendelijk

… niet als dooddoener bedoeld: ik doel met name op info-vetstrekking en retourbeleid.

Keurig geleverd

Prima en snel geholpen

Heel goed.

uitgebreid assorti en snel

Fijne verfrissende zuurstofrijke ervaring, mijn reis naar Ventilatieland.

Top bedrijf

Snelle en goede communicatie. Er was te weinig geleverd, volgende dag al opgelost.

Snelle levering.

Product voldoet geheel aan de verwachting. Ventilatieland hanteert scherpe prijzen.

Goede ervaring

Goede ervaring k hoop bij artikelen te routeren net goed gaat

Goede prijs en snelle levering

Alles prima verlopen

Prima product en vlotte levering

Top geregeld snel geleverd.

Eye opener

Ik heb een Envisense CO2 meter gekocht bij Ventilatieland.nl. Aansluiten was een fluitje van een cent, zo gemakkelijk. De metingen waren een echte eye opener. De woonkamer heeft gemiddeld genomen een acceptabel CO2 gehalte, maar er zijn pieken rond de tijd dat we gaan koken. Dan loopt de gemeten waarde snel op. Het stoplicht springt op rood en er moet dan echt geventileerd worden. Het raam open zetten is in de koude maanden niet zo handig vanwege het warmteverlies. We hebben gemerkt dat het helpt als de afzuigkap tijdens en na het koken op de maximale stand nog een uurtje of 2 blijft doorzuigen. Dan daalt het niveau weer naar een acceptabel gehalte met het stoplicht op groen. In de slaapkamer was het best schrikken. Ik zag op het dashboard dat gedurende de nacht het CO2 gehalte bijna altijd tussen 1300 en 1400 ppm schommelt. Veel te hoog. Ik heb nu raamvastzetters gemonteerd op het kozijn zodat via het raam geventileerd kan worden. Dat helpt goed. Al met al ben ik blij dat we nu gericht kunnen ventileren voor een gezonder binnenklimaat. Ben dus zeer tevreden over de Envisense meter. De handleiding en het dashboard zijn goed. De prijs (€ 92,63 met winterkorting) is niet gering, maar zeker de investering waard.

Goeie service vrijdag besteld om 1700zaterdag geleverd

geweldige snelle service

De motor van onze afzuiginstallatie maakte op een gegeven moment zeer veel geluid. Ventilatieland reageerde snel en klantvriendelijk nav dit probleem en kwam met een zeer passende oplossing. Mijn complimenten voor de zeer snelle reacties, Dit bedrijf verdient mi een hele grote pluim. Een echte aanrader.

Snel geleverd op hang ging ook snel Top

Goede website, snelle levering en als je iets per abuis verkeerd hebt besteld, is retour geen probleem

Goede zaak

Goede informatie, snel verstuurd, goed verpakt en dat tegen een schappelijke prijs, top gewoon

Breed assortiment, snel geleverd!

Duidelijke webshop en breed assortiment, tevens snel geleverd.

snelle levering en goed telefonisch advies

nieuwe huisventilatie besteld volgende dag in huis gebeld voor technisch advies gelijk geholpen met antwoord goed geregeld

Fijn bedrijf om als particulier zaken mee te doen

Geen vraag blijft onbeantwoord en medewerkers zijn zeer oplossingsgericht gericht. Dank zover

Zeer goede service.

Omdat mijn product niet op voorraad was werd ik meermaals op de hoogte gehouden van de vertraging van levering. Erg prettig!

Besteld en keurig geleverd

Gemak

Tevreden klant

Snelle levering, mooi product voor een goede prijs

Ruime keus, goede prijs, snel geleverd

Ruime keus, goede prijs, snel geleverd

Nette levering

De bestelling verliep eenvoudig en snel, zo ook de levering.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]