snel en zoals verwacht

snelle levering en voor scherpe prijzen

Alles vlot

Goed werkende webshop.

Uitstekende ondersteuning voor koop en snelle verzending

Vooraf uitstekend advies gekregen voor juiste keuze van ventilators.

eerste keer fout product ontvangen verder alles vlot afgehandeld

vakkundig, duidelijk en snel

Duidelijke website, goede uitleg bij de producten, prima service en snelle levering

Netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd voor een mooie prijs

Eenvoudig bestellen. Snelle levering.

Eenvoudig bestellen. Snelle levering.

Top in orde

Snel en netjes geleverd. Goede informatie. Scherpe prijs.

Mijn bestelling is altijd goed en snel geleverd

Prima vlotte levering correcte prijs

zo is het wel genoeg hoor

De prijzen zijn prima! Daarnaast is mijn bestelling een dag eerder bezorgd dan werd aangegeven bij de bestelling.

Snelle levering en een prima product.

Snelle levering, makkelijk te plaatsen, en goeie uitleg d.m.v. filmpje

Snel en voordelig geleverd

Duidelijke website, goede prijzen en snel geleverd. Enige opmerking die ik kan maken is dat men geen omdoos gebruikt, en je produkt dus gedeukt of gescheurd aan kan komen. Als er dan iets uit de doos mist is dat op zijn minst heel vervelend

Eerst een inschuif buis ventilator van 100 mm gekocht, bleek een 125 mm nodig te zijn. Kosteloos retour en herbestelling geheel vlot en vlekkeloos. De 125mm doet wat hij moet doen.

Zeer tevreden met het aangekochte product. Je wordt goed op de hoogte gehouden en het bedrijf houd zich aan de gemaakte afspraken.

Prima webshop

Ruim assortiment

Smooth as silk

Ik had 2 jaar geleden de afzuiger geïnstalleerd. Helaas begaf die het een paar dagen terug. Kon niets vinden en had geen zin in het opstarten van het moeizame traject om een monteur te vinden en laten komen en vervolgens te horen dat het niet repareren viel. Dus besloten en nieuwe te laten komen. Site werkt perfect, Het hele proces verliep gladjes. Goed aangegeven producten. Duidelijke bestelprocedure. Geen stagnatie en tijdige levering. Het hele proces verliep gladjes. Geen stagnatie. duidelijke mails en tijdige levering. Complimenten. En de "oude" afstandsbediening werkte direct op het apparaat. :-)

meedenken geen probleem overall goede service

een fout kan voorkomen. gaat erom hoe en of het wordt opgelost. prima service.

uitstekend product, snel geleverd.

Conform afspraak is het pakket keurig op tijd afgeleverd in een onbeschadigde verpakking. Bij opening bleek echter dat de plastic zak waarin de ventilator zat verpakt helemaal opengescheurd was (hij was er blijkbaar al eens uit geweest). Voorzichtig verder uitgepakt bleek dat er een klein scheurtje (+/- 3 cm) vooronder in het huis te zitten, waarschijnlijk ontstaan door ondeskundig het front te verwijderen of een val. Het front sluit overigens desondanks naar behoren en de ventilator hangt met de rechterachterzijde in een hoek tegen de wand, waardoor het niet opvalt. Hij hangt in mijn kelder/hobbyruimte en de ingebouwde hygrometer doet zijn werk naar behoren.

Gewoon netjes

alles geleverd naar behoren Pvc wel wat aan de dunne kant

Ik vind het heel vreemd dat een bedrijf die een installatie levert, niet de nalevering van filters k

In december 2017 heb ik bij Ventielatieland een WTW installatie gekocht. Nu ruim twee jaar later wil ik nieuwe filters voor deze installatie bestellen en heb hiervoor eerst gebeld welke filters ik hiervoor moest hebben. Aan de hand van het gekregen bestelnummer heb ik nieuwe filters besteld maar die bleken niet juist. Na correspondentie blijkt dat Ventielatieland de filters die ik nodig heb helemaal niet kan leveren en dat vind ik heel erg vreemd. Inmiddels heb ik de filters bij Tops WTW filters wel kunnen bestellen.

Informatie van de website was uitstekend, daarom hier gekocht

Dankzij de goede specificaties op de website (met tekening en zelfs handleiding van de gekozen ventilator) heb ik gekozen voor Ventilatieland.

Eenvoudig besteld en snel in huis

Bestellen op de website ging eenvoudig. De beloofde levering kwam op de afgesproken tijd. Prima zo

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op (+31) 040 249 19 00.