Top servies

Mooie site en producten.

Zeer goede en snelle service

Zeer prettig

Super goede sevice

Super goede service producten zo als omschrijving. Helaas duurde de levering wat langer. Maar werd elke dag hier van dat het langer duurden op de hoogte gehouden. Dat vindt ik echt super netjes

Makkelijk besteld, snel gelevert

Aanrader

Veel spullen in huis en goedkoop verzending, Top!

Ik heb mijn bestelde product nog niet ontvangen, dus kan het moeilijk beoordelen.

Ik heb een factuur, een track & trace code en ik heb betaald, maar nog altijd (na 3 weken) geen product. Maar de vraag voor een review heb al wel. ;)

Snelle bezorging

Het bestellen en verzenden ging heel snel . Maar er was jammer genoeg een foute maat mee gestuurd. Dit is netjes opgelost na watsapp Contant. En daarna is de goede maat na gezonden. .

Prima prijs/prestatie

Levering snel.

Prettig geholpen via chat.

Via chat situatie besproken. Werd super geadverteerd en op mogelijke aanpassing gewezen

Product voldoet aan verwachting, snel geleverd

Snel geleverd en producten voldoen aan verwachting.

Goed verpakt en snel geleverd. Product voldeed aan specificaties en makkelijk in gebruik.

Top service en snelle verzending!

Snelle verzending van de artikelen en gratis retour van verkeerd bestelde onderdelen. Perfect!

Twee EnviSense CO2 monitors werden na bestelling vlot geleverd.

Twee EnviSense CO2 monitors werden na bestelling vlot geleverd.

Fijne website

Goede feedback

Zeer snelle levering en veel keus en als je vragen hebt wordt je goed geholpen.

top

Had mij vergist in een onderdeel nummer. Gebeld en werd direct geholpen met een nieuwe. Retourneren was geen probleem. Super geregeld

Enorm goede service

Perfecte website. Snelle levering. Redelijk geprijsd. Goede retour regeling

Snelle levering en duidelijke voortgang

Duidelijke website en na bestellen word je goed op de hoogte gehouden. Snelle levering

Alles geregeld volgens afspraak voor een prima prijs

Bijzonder prettig en adequaat

Weer binnen 24 uur geleverd tegen een zeer scherpe prijs...!

Ondanks dat er een artikel van de bestelling pas een paar dagen later op voorraad zou zijn. Is de complete bestelling met 6 artikelen toch binnen 24 uur keurig op tijd thuis afgeleverd...Top...(duimpje op..;-)

Snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Prima snelle levering

De bestelling is snel geleverd en van prima kwaliteit

Snel en goedkoop

Bestelde onderdeel doet wat hij moet doen. Snel bezorgd tegen een goede prijs

Prima bedrijf

Snelle verzending

Dank voor de snelle verzending.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]