Zeer snelle levering en veel keus en als je vragen hebt wordt je goed geholpen.

top

Had mij vergist in een onderdeel nummer. Gebeld en werd direct geholpen met een nieuwe. Retourneren was geen probleem. Super geregeld

Enorm goede service

Perfecte website. Snelle levering. Redelijk geprijsd. Goede retour regeling

Snelle levering en duidelijke voortgang

Duidelijke website en na bestellen word je goed op de hoogte gehouden. Snelle levering

Alles geregeld volgens afspraak voor een prima prijs

Bijzonder prettig en adequaat

Weer binnen 24 uur geleverd tegen een zeer scherpe prijs...!

Ondanks dat er een artikel van de bestelling pas een paar dagen later op voorraad zou zijn. Is de complete bestelling met 6 artikelen toch binnen 24 uur keurig op tijd thuis afgeleverd...Top...(duimpje op..;-)

Snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Prima snelle levering

De bestelling is snel geleverd en van prima kwaliteit

Snel en goedkoop

Bestelde onderdeel doet wat hij moet doen. Snel bezorgd tegen een goede prijs

Prima bedrijf

Snelle verzending

Dank voor de snelle verzending.

Prima bezorging

Bestelling op tijd ontvangen jammer dat er geen handleiding bij zit moet je weer via PC zelf opzoeken.

Snel en goed.

Binnen een dag binnen. Artikel aantrekkelijk geplaatst.

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd

Snelle levering Goeie kwaliteit met een scherpe prijs

Snelle levering en kwaliteit

Goede , snelle levering

Veel keus en snelle levering

Goed geregeld

Goed geregeld alles in 1 keer verstuurd Het enige wat ik een nadeel vond dat ik niet wist wanneer het verstuurd zal worden toen de versturing was gedaan had ik ook een track en trace dus goed geregeld

Snelle en goedkope levering

Goefe ervaring

vlotte correcte levering.

Keurig gemeld product niet op voorraad, toch zeer snel geleverd.

Snelle levering en goede prijzen

Goede (project)prijzen en veel diverse ventilatieproducten op voorraad.

simpel

lekker snel het product te vinden

Snelle levering, maar klantvriendelijkheid niet optimaal

Ik heb een Daalderop centrale afzuig ventilator-alles in een- besteld. Kijkend op de website zag ik bij het betreffende pakket een foto en video van het uitpakken van het pakket. De foto en de video geven duidelijk aan dat hier ventielen bij geleverd worden. Echter, bij het pakket dat ik geleverd krijg zitten geen ventielen. Ik contact gezocht, maar er wordt gezegd dat er in de omschrijving niet wordt vermeld dat er ventielen bij zitten. Omdat het enigzins verwarrend is en ik ze niet alle 4 nodig heb stel ik voor om mij uit coulance ( zij hebben de onduidelijkheid veroorzaakt) maar 2 van de vier ventielen op te sturen. Maar helaas, ik krijg wel excuses voor de verwarring maar geen oplossing. Jammer, ik zou als bedrijf niet moeilijk doen over een tientje en mijn klant tevreden willen houden.

Beste Erik, Dank u voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. In de titel, op de afbeeldingen en bij de artikelomschrijving communiceren wij duidelijk dat dit een pakket is met alleen de unit en de bediening. Mijn excuses als dit wellicht niet duidelijk was, wij proberen dit echt zo duidelijk mogelijk op de website te communiceren. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

super snel en netje geleverd!

duidelijke info op website en snel en adequaat geleverd.

Snelle levering goede kwaliteit.

Over Ventilatieland

Ventilatieland, de grootste ventilatiewebshop van Nederland en België. Ventilatie is onze passie Met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor jouw als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om je van dienst te zijn en de ervaring te bieden die jij wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten klaar om net dat stapje extra advies te geven. Heb je nu al vragen? Mail ons dan via [email protected]