Laden reviews...
Laden reviews...
287 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Tilbakemeldingene viser generelt en positiv opplevelse med rask levering og hjelpsom kundestøtte. Kunder peker ofte på tydelig informasjon på nettsiden og en enkel bestillingsprosess. Totalt sett er opplevelsen positiv med pålitelig service og god verdi.
Goede evaring mee
Beveelt aan
18 February 2022
Riana
Alphen aan den rijn
Goede materialen, snelle levering en nette prijzen
Beveelt aan
18 February 2022
e
Noordwijkerhout
Ventilatieland komt haar afspraken na. vooral zo doorgaan
Beveelt aan
18 February 2022
Peter Roelofsen
TIEL
Ventilator rooster kwam was wat vertraagd qa levering. Goed geïnformeerd en fijn contact met de klantenservice. Helemaal top!
Beveelt aan
18 February 2022
Richard
Rosmalen
Zeer snelle levering en foto assortiment.
Beveelt aan
18 February 2022
Otto
Eppenhuizen
Helaas is het zo dat als er iets fout gaat dat er verschillende mensen met verschillende oplossingen komen. Het oplossen van een verkeerde levering duurt namelijk een paar dagen langer dan als je het even snel opnieuw zou bestellen. Erg slechte service!! Een klus die door toedoen van, stil komt te staan. De producten zijn wel goed. Alleen klant is koning kent dit bedrijf niet.
Beveelt aan
17 February 2022
Jacques
AMERSFOORT
Beste Jacques,
Dank voor uw beoordeling.
Wij vinden het erg vervelend dat dit zo verkeerd is gegaan. We hebben u hierover proberen te bellen, maar helaas was u niet bereikbaar, waarna wij u een email gestuurd hebben.
Heeft u deze ontvangen?
Wij willen u vragen hier op te reageren zodat wij dit snel op kunnen lossen.
Wij horen graag en nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Namens het Ventilatieland klantenservice team,
Demi
Moeilijk contact te krijgen en duurde heel lang voordat het goede product opgestuurd werd was daarvoor al 2x mis gegaan een verkeerd product ontvangen en daarna een defect product ontvangen en dan duurt het heel lang voor dat je het voor elkaar hebt om het goede product te ontvangen wat heel wat belletjes kost wachten en mailen
Beveelt niet aan
17 February 2022
Marjanne
Sliedrecht
Beste Marjanne,
Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen.
Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hebben daarbij ook aangegeven dat het op dit moment enorm druk is bij onze klantenservice waardoor we u helaas niet zo snel kunnen helpen als we zouden willen. We doen ons uiterste best om uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.
We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is.
Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest.
Met vriendelijke groet,
Namens het Ventilatieland klantenservice team,
Demi
Voor de eerste keer bestelling gedaan, correct en snel geleverd en zeer goed verpakt, alleszins redelijke prijs
Beveelt aan
17 February 2022
F
Asten
Ik heb een ventilatie advies gekocht en het project trekt erg lang. Na 1/2 jaar word ik nog steeds geholpen bij de installatie. De levering is snel en anders gecompenseerd. zeer snelle en correcte communicatie via de mail zelfs als het druk is. tot nog toe is alles netjes verlopen.
Beveelt aan
17 February 2022
Bo
sintjoost
Uitstekende uitvoering van de bestelling.
Beveelt aan
17 February 2022
Willy
Lonneker
Het bedrijf verdiend 5 sterren, dus zeker aan te bevelen! Het product vind ik echter middelmatig. De aansluitconnector van de stroom kwam al snel los van de printplaat en de vochtsensor werkt niet. Bij maximale stand gaat de ventilator uit na de ingestelde tijd terwijl de ruimte toch echt nog vochtig is volgens de gebruikte meter.
Beveelt aan
17 February 2022
Jeroen
Arnhem
Ik had een zender van Orcon gekocht en deze was binnen de garantieperiode defect geraakt. Opgestuurd en toen een nieuwe zender geleverd gekregen. Erg over te spreken!
Beveelt aan
17 February 2022
Rob
Weesp
Snel geleverd, kwaliteit is goed en de prijs ook.
Beveelt aan
17 February 2022
Karel
Hilvarenbeek
Ventilator is kapot Contact opgenomen Eerst foto’s moeten sturen Nu na 2 weken gedoe bericht dat t nog twee weken kan duren Volgende keer maar gewoon gelijk retourneren
Beveelt niet aan
17 February 2022
Peter
Gorssel
Tot drie keer ander lever datum Telefonisten zeggen morgen wordt u bestelling thuis afgeleverd Dat gebeurt dus niet . Na vervolgens voor de zoveelste keer bellen weten ze niets en kunnen ze niets terug vinden waneer er geleverd gaat worden
Beveelt niet aan
17 February 2022
Paul
S Gravenmoer
Snelle levering, goede prijs en eenvoudig te installeren.
Beveelt niet aan
17 February 2022
Marco
Delft
Totaal geen probleem en keurig op tijd geleverd.
Beveelt aan
17 February 2022
Ton
De Goorn
Goede service ook bij garantie gevallen.
Beveelt aan
17 February 2022
John
Vlaardingen
De producten zijn makkelijk te bestellen. Goede berichtgeving over de status van de order en snel geleverd.
Beveelt aan
17 February 2022
Ronald
Harderwijk
Prima
Beveelt aan
17 February 2022
Diederik
Kamerik
Makkelijke website, goede prijzen en snel geleverd.
Beveelt aan
17 February 2022
Ted
Woerden
Goed product, duidelijke omschrijving, snel geleverd
Beveelt aan
17 February 2022
HA
Bergschenhoek
Zoals een webshop moet zijn, duidelijk, goede prijzen, snelle levering. Een aanbeveling waard
Beveelt aan
17 February 2022
Elmar
Drachten
Het artikel kwam snel en was precies volgens mijn verwachting, de zending was goed te volgen
Beveelt aan
17 February 2022
Willeke
Moerkapelle
Betaalbaar, en snel geleverd!
Beveelt aan
17 February 2022
Leila
Schiedam
Park Forum 1047
5657 HJ Eindhoven
Branch
Installation, Engineering
Specializations
Climate control, Cooling, Air conditioning
Overige bedrijven