Goede ervaring

Goede service. Fijn geholpen. En super bedankt voor de schattige baby slofjes

Prima service snelle levering

Fijne slofjes gekocht. Ook al vaker schoenen in deze fij e winkel gekocht. Erg vriendelijk en goed geholpen.

Perfect!

Klantenbinding staat hoog in het vaandel bij Hatsjoe, zal deze webshop vaker bezoeken.

Klantgericht

Fijne winkel en klantgericht met schoenen die duurzaam zijn en anders dan anders.

Zeer vriendelijk en snelle service

In deze lockdown snel laarsjes nodig. Gebeld met Hatsjoe en dezelfde dag kreeg ik ze persoonlijk gebracht.

Een kadootje om uit te pakken voor mijn zoon.

Fijne site met een goede zoekfunctie. De schoenen besteld en ze kwamen snel aan. Zelfs het uitpakken van de schoenen was super door het geschreven kaartje!!! Echt leuk!

Wat een super service, ook in deze lastige coronatijd!!

Veel keuze in leuke en goede kinderschoenen! Snelle reactie bij een vraag per e-mail, zelfs nog in de avond laat. Snelle vlotte en nette service!

Top service!

Aan de telefoon al keurig te woord gestaan met uitleg hoe ik het beste de bestelling konnolaatsen en tijdstip kunnen aangeven om de laarsjes op te halen. Plus nog een ballon voor de kleine man toe!

Super snelle service en een fijn assortiment

Ik word bij Hatshoe altijd fijn geholpen. De mensen nemen de tijd voor een passend advies en hebben geduld met kinderen, die niet altijd even geconcentreerd bezig zijn. Op dit moment kunnen wij natuurlijk niet fysiek terecht in de winkel, maar ook nu zijn ze servicegericht. De mogelijkheid om producten zelf op te halen is super. Op die manier ben je niet afhankelijk van drukte bij de bezorgdiensten.

Heel vriendelijk en veel fijner kopen dan bij de 'giganten'.

Heel fijn

Gelijk antwoord op mijn mailtje. Lief persoonlijk berichtje bij de schoentjes. Wij gaan hier vaker bestellen!

Altijd vriendelijk, goed advies.

Geweldige winkel en service

Ik koop alleen nog maar in deze winkel. Ze hebben er verstand van en zeer goede service

Super fijne en snelle service

Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen en ik met de snelle en prettige bezorging!

Snelle en goede levering

Super snel geleverd! Pakket goed verpakt en een persoonlijk handgeschreven tekst erbij! Dat vond ik nog het leukste van de hele bestelling, dat zie je ( bijna ) nergens meer! Ik bestel zeker vaker hier.

Was goed we werden zelfs gebeld of we thuis waren

Vakkundig en met aandacht geholpen

Oog voor de klanten, En vooral de kinderen.

Alles top

Mooie schoenen!

Super zoals altijd!

Super...zelfs in Corona tijd denken jullie out of the box en zijn jullie creatief. Toppers!

Fantastisch geholpen

Weer fantastisch geholpen via de mail om de juiste schoenen voor m'n zoon te vinden. Normaal altijd naar de winkel en nooit een miskoop gehad sinds we naar deze winkel gaan. Tijdens deze lockdown bleek m'n zoon opeens 2 maten groter nodig te hebben. Via de mail aan de hand van foto's advies gekregen en hij rent weer heerlijk in de rondte.

Goed product, snelle verzending en goede prijs

De dames denken met je mee en geven goed advies; ook van een afstand nu in Corona tijd.

Goede service en communicatie. Snelle levering!

Betreft bestelling van Munich schoenen maat 31. Duidelijke website dus eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden en bestelling is snel geleverd.

Online geholpen alsof ik in de winkel sta

Ik ben online super geholpen door Caroline. Voetopmeting, alternatief zoeken, direct en snel reageren. Wow!