Snelle bezorging met persoonlijke touch

Snelle bezorging met persoonlijke touch

Ruime keuze, snelle levering

Niet erg krantvriendelijk

De online bestelling in de winkel afgehaald. Het was eind van de dag en de medewerkster benadrukte dat het de hele dag al druk was geweest en dat zij het gehad had, niet erg krantvriendelijk. De ballonnen in de winkel en die ze aan de kinderen geven mogen van ons achterwege gelaten worden.

Altijd goed geholpen!

Ze nemen de tijd voor je kind. Geven goed advies

Top!!

Nette en snelle levering

Helaas was de maat toch niet op voorraad (zat verkeerde maat in doos). Maar kreeg op zondag een mail met de mededeling en een alternatief. Heel goed opgelost! Bedankt nog.

Persoonlijk bericht bij de bestelling

Pakket is snel geleverd met een persoonlijk bericht wat erg leuk was. Bedankt.

Kapotte schoenen sturen

Ik wilde ook in deze tijden “de locals supporteren” dus heb ik schoentjes bij hatshoe besteld. helaas waren de Schoenen kapot bij ontvangst en was dit ook al voor het versturen van de schoenen het geval. Daarom kreeg ik van Hatshoe een retour label opgestuurd van post.nl. wat blijkt nu: schoenen kwijt. Post nl zegt dat er iets met het retour label is geweest. Weg geld en weg schoenen..... duur geintje om je locals te helpen. Helaas is Hatshoe ook niet de winkel die de pijn deelt. Zij hebben het geld, ik heb niets.

Een snelle levering en goede service. Ook bij retouren snel en netjes afgehandeld. Leuk dat er een kaart met handgeschreven boodschap en ballon bij zit. Dat is net dat beetje extra waar je niet om vraagt maar wel erg gewaardeerd wordt.

Geweldige service

Super fijn contact gehad via de email, er werd snel gereageerd op mijn vraag. Erg goede service door de mogelijkheid te bieden om de reeds online bestelde slippers in Wormerveer te laten passen.

Vanwege corona nu online besteld. Ik woon vlakbij en ze kwam het na sluitingstijd langs brengen zodat ik het dezelfde dag nog had. Wat een service!

Waar voor zijn geld

Altijd goed in de winkel geholpen, nu online. Snelle reactie, kon zelfs papieren kortingsbon meteen online verzilveren met snel aangemaakte kortingscode. Schoenen zijn snel verstuurd, ook dit jaar weer mooie kwaliteit.

Snelle duidelijke service! Ook na retour Sturen meteen bevestiging.

Goede ervaring

Makkelijk besteld en duidelijke website. Enige minpuntje was dat ik expliciet een andere bezorgdatum had aangegeven en deze niet nageleefd werd maar gewoon de eerst volgende leveringsdag.

Snel bezorgd

Gratis verzending en snel bezorgd.

Super snel bezorgd

Snel bezord, duidelijke website

Bij tijd ontvangen. Handgeschreven bericht en ballon maakt het helemaal af. Min punt is dat het om uggs gaat die bestel je meestal maat kleiner, klanten die voor het eerst kopen zullen dat niet weten waardoor het tot een retour zal leiden.. Maar wel 1 zin, "geef net dat beetje extra,top!"

Goede hulp en geduld.

Goede hulp en geduld. Wel zou ik wat meer advies geven omtrent het behoud van de schoen met speelgedrag. Daar denk je toch vaak niet bij na tijdens een aankoop. Dus laatst een schoen gekocht voor 109 en na 1 dag voorkant al stuk. Zou niet hoeven.

Ook bij uitstel van bezorging door PostNL werd ik correct telefonisch geholpen.

Snelle levering en goede service.

Great Shoes and service doesn’t matter where you are in the world thanks Danielle and Caroline

Positief

Mooie winkel veel aanbod fijn personeel

Heel behulpzaam

Heel behulpzame medewerkers, snel en makkelijk contact, vriendelijk geholpen.

Pluspunten

Prima levering, persoonlijke benadering en een snelle levering. Ik zeg bestel maar.....

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en keurig geleverd met een persoonlijk briefje erbij. Top!

• Kwaliteit
  • Communicatie