Geen schoenen ontvangen !

Ik moet een beoordeling schrijven maar heb tot op heden niets ontvangen

Snelle service. Mijn dochter kreeg nog een ballon bij haar laarzen

Parfait!

Chaussures de très bonne qualité, livraison rapide...je recommande

Perfect!

Fast delivery and fabulous sneakers with discount!

Persoonlijke service

Ze willen je graag helpen de juiste maat te vinden.

Vriendelijk, persoonlijk, kundig

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Verstand van kinderschoenen. Goede service!

Fijne bedrijf

Goed bedrijf Snelle levering Leuke verrassing in de doos voor de kleine kinderen

Duidelijke site. Redelijk snelle levering! Goed!

Snelle levering en mooie prijs

Snelle levering, mooie prijs en bedankkaartje in de doos

Supersnel

Super snelle bezorging en een persoonlijk briefje bij de bestelling!

Door een foutje van PostNL naar de klantenservice moeten mailen wanneer ik mijn pakketje kon verwachten. Ik kreeg meteen een hele fijne reactie waar mijn pakketje was. Bleek dus al op een PostNL punt in de buurt te liggen en ik kon het meteen ophalen!

Goed geholpen, snelle reactie

Goed geholpen, snelle reactie

Kwaliteit schoenen, kwaliteit service

Sinds ik kleintjes heb koop ik bijna alle schoenen bij Hatshoe. In de winkel helpen ze je heel goed en nemen ze alle tijd voor je. Waarvan ik soms denk; dat is een goed schoentje voor mijn kind, blijkt dat soms toch anders te zijn. Je krijgt echt service op maat bij Hatshoe. Heel blij mee!

Altijd goeie en mooie schoenen.

Worden fijn geholpen

Goede service en behulpzaam.

Advies in de winkel, advies online via social media. Nergens te beroerd voor en zelfs bij het ophalen, even tussen de drukte door werd de bestelling gepakt & nog even de maat snel gevoeld. 100% aanrader! Thanks ladies

Goede prijzen, snelle levering! Erg tevreden!

Geweldig product en services zoals altijd

Fijne service!

We zijn heel erg goed geholpen en schoenen van goede kwaliteit!

Duidelijke website, snelle levering, leuk persoonlijk kaartje.

Duidelijke website, snelle levering en bij thuiskomst zat er ook nog een leuk handgeschreven kaartje bij emmer voor de dochter een ballon. Kleine moeite, groot gebaar.

Lieve medewerkers en leuke schoenen!

Ik kom sinds 5 jaar graag bij de Hatshoe. Ontzettend leuke medewerkers met verstand van zaken. Het is er vaak druk en je moet soms even wachten, maar als je eenmaal aan de beurt bent, nemen ze alle tijd voor je. Ben nog nooit met lege handen de deur uit gestapt. Ook voor een 'eerste schoentjes' voor de allerkleinsten ben je hier aan het juiste adres!

Een absolute aanrader om hier te bestellen

Vanwege de Corona online laarzen moeten bestellen. Supersnelle levering, netjes verpakt. Kortom zeer tevreden.

Super collectie!

Goede schoenenwinkel!

Goede attentie en mooie schoenen! Mijn meiden vinden het altijd leuk daar!