Prima en goed afgeleverd.

De schoenen werden al snel afgeleverd.

Uit sandalen gegroeid, zocht aparte Birkenstocks in de sale, met snelle levering. Gevonden en product zoals beschreven!

Slecht

Bezorging zou gisteren gebeuren, niks gezien en geen mailcontact over geweest. Niks laten weten, ook totaal onduidelijke mail over de levering.

Hallo Anna, Dank voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Helaas ligt dit buiten onze macht. Zodra je pakket verzonden is kun je je bestelling volgen via de track&trace link. Door drukte bij de post duurt het soms langer voordat je pakket bezorgt wordt. Onze excuses hiervoor.

De bestelling was bij betaling niet goed doorgekomen. Toen in even had gebeld was alles zo geregeld en de volgende dag had ik het in huis. Helemaal top!

Persoonlijk contact

Snelle levering en persoonlijk contact

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering de volgende dag al.

Kundig geholpen

Fijne mooie winkel en fijn personeel.

Goede service en mooie winkel

Winkel waar je echt vind waar je voor kom. Super veel keuze uit vele merken. Ons zoontje heeft een bredere voorvoet daardoor gingen zijn tenen al snel over elkaar staan nu leuke sandalen gevonden waarbij zijn tenen alle ruimte hebben. Wij komen er zeker terug!

Goede service veel keus top!

Ik belde met een medewerker/ster Ze waren super vriendelijk Goede service top aanrader deze schoenen winkel

Goede communicatie, schoenen waren niet binnen, mail contact gehad en netjes gebeld wat de status was. Super

Goed!

De schoenen bleken helaas te klein en moesten retour. Maar de klantenservice is top, reageren snel en denken met je mee, fijn! De levering van de schoenen liet wat langer op zich wachten, maar ik heb niet het idee dat dit aan Hatshoe te wijten is. Al met al, tevreden!

Heel goed schoenen en diesten

Altijd super!

Snelle levering, persoonlijk bericht bij levering heel leuk!

Snelle levering, zeer tevreden!

Blij met de schoenen! Snel geleverd.

Helemaal goed

Mooi product snel opgestuurd

Top webshop met top service!

Voorraad klopte niet door iets waar Hatshoe niets aan kon doen, maar oplossing was boven verwachting. Daarnaast ook zeer snel geregeld waardoor er geen vertraging is opgelopen met verzenden.