Zeer snelle en correcte levering.

Mooi product voor een mooie prijs. Ik had de schoentjes zeer snel in huis.

Late order

Order did not arrivd all that

Goedemiddag Basma, Dank dat je de moeite hebt genomen om ons een beoordeling te geven. Helaas is deze onvoldoende. Waar kunnen we ons in verbeteren? Je bestelling is nog dezelfde dag op de post gegaan. Zou het kunnen zijn dat door de drukte bij PostNl deze vertraagd is? Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Danielle Butter Hatshoe Kinderschoenen

Snelle goede service, leuke collectie schoenen

Uitstekend.

Leuke laarzen snelle levering!

Helemaal top

Snelle verzending en goede communicatie. Veter was net stuk, maar werd meteen een nieuwe opgestuurd. Blij mee!

Geen schoenen ontvangen !

Ik moet een beoordeling schrijven maar heb tot op heden niets ontvangen

Snelle service. Mijn dochter kreeg nog een ballon bij haar laarzen

Parfait!

Chaussures de très bonne qualité, livraison rapide...je recommande

Perfect!

Fast delivery and fabulous sneakers with discount!

Persoonlijke service

Ze willen je graag helpen de juiste maat te vinden.

Vriendelijk, persoonlijk, kundig

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Verstand van kinderschoenen. Goede service!

Fijne bedrijf

Goed bedrijf Snelle levering Leuke verrassing in de doos voor de kleine kinderen

Duidelijke site. Redelijk snelle levering! Goed!

Snelle levering en mooie prijs

Snelle levering, mooie prijs en bedankkaartje in de doos

Supersnel

Super snelle bezorging en een persoonlijk briefje bij de bestelling!

Door een foutje van PostNL naar de klantenservice moeten mailen wanneer ik mijn pakketje kon verwachten. Ik kreeg meteen een hele fijne reactie waar mijn pakketje was. Bleek dus al op een PostNL punt in de buurt te liggen en ik kon het meteen ophalen!

Goed geholpen, snelle reactie

Goed geholpen, snelle reactie

Kwaliteit schoenen, kwaliteit service

Sinds ik kleintjes heb koop ik bijna alle schoenen bij Hatshoe. In de winkel helpen ze je heel goed en nemen ze alle tijd voor je. Waarvan ik soms denk; dat is een goed schoentje voor mijn kind, blijkt dat soms toch anders te zijn. Je krijgt echt service op maat bij Hatshoe. Heel blij mee!

Altijd goeie en mooie schoenen.

Worden fijn geholpen

Goede service en behulpzaam.

Advies in de winkel, advies online via social media. Nergens te beroerd voor en zelfs bij het ophalen, even tussen de drukte door werd de bestelling gepakt & nog even de maat snel gevoeld. 100% aanrader! Thanks ladies

Goede prijzen, snelle levering! Erg tevreden!

Geweldig product en services zoals altijd

Fijne service!

We zijn heel erg goed geholpen en schoenen van goede kwaliteit!

Duidelijke website, snelle levering, leuk persoonlijk kaartje.

Duidelijke website, snelle levering en bij thuiskomst zat er ook nog een leuk handgeschreven kaartje bij emmer voor de dochter een ballon. Kleine moeite, groot gebaar.