Super collectie!

Goede schoenenwinkel!

Goede attentie en mooie schoenen! Mijn meiden vinden het altijd leuk daar!

Top service, top schoenen, mega blije meisjes

Hatshoe is een hele leuke kinderschoenen winkel en zelfs nu (tijdens de lockdown) heel erg goed te bereiken. Zo kon ik telefonisch vriendelijk antwoord krijgen op mijn vraag over de bestelde schoenen. Ik kon meteen een dag/tijd doorgeven wanneer ik de schoenen op wilde komen halen. Mijn meiden zijn helemaal blij en laten aan iedereen hun nieuwe schoenen zien. Super bedankt voor de goede service!

Zeer aangename winkel met vriendelijk en deskundige personeel

Samenvatting zegt alles

Okay

Ook tijdens lockdown super goed geholpen

Goed geholpen om tijdens de lockdown toch aan de deur nog verschillende laarzen te kunnen passen voor mijn zoon. De vriendelijke verkoopster en de mooie balon aan het einde maakte het compleet.

Weer ontzettend goed geholpen bij hatshoe de dames zijn echt ontzettend vriendelijk ze hebben verstand van zaken en ik ga er heel graag heen met onze kinderen schoenen kopen want dat is altijd een feestje

Zoals altijd een TOP service, ook tijdens lockdown!

Na een niet helemaal correct werkende webshop even contact met de winkel gehad. Na wat overleg over het gewenste paar schoentjes werd aangeboden om deze dezelfde middag nog langs te brengen. Helemaal top dus! Fantastische kwaliteitsschoentjes (zoals altijd) weer bij jullie gekocht. Onze dochter is weer blij met de mooie Pinocchio's!

Altijd top service

Zelfs in lockdown staan ze voor de kindervoetjes klaar!!! Het is zo fijn dat ze zoveel ervaring hebben en je goed kunnen helpen!!!!!

Top service!

Kwaliteit schoenen en goede service!

Snelle levering en een leuke kaart erbij!

Snelle levering, goed verpakt en een kaartje erbij.

Ik heb het juiste product ontvangen. Deze heb ik besteld in het weekend van Black Friday en had em al heel snel in huis

Zeer snelle levering

Na bestelling online schoenen snel geleverd!! Duidelijke website!!

Geweldige service.

Schoenen van onze kleinzoon waren paar weken na aankoop al kapot. Aangezien we niet in de buurt van Alkmaar wonen konden we foto's sturen. Binnen half uur terug gebeld er was contact met fabrikant geweest, kleinzoon mocht andere Schoenen uitzoeken. Wij komen zeker terug, goede en vriendelijke service.

Persoonlijk

Erg persoonlijke en zeer vriendelijke service. Een zaak met een hart

Leuk met een persoonlijke boodschap op de factuur

Goede prijs, snelle levering

Zeer tevreden over aankoop. Gratis verzending en retourneren zou het nog beter maken haha

Goed en snel geleverd

Top website

Zoals beschreven en de volgende dag netjes thuis geleverd

Geweldige service!

Snelle service en top spullen! Super tevreden.

Vlotte levering,

Goede en snelle service

Goede ervaring, Snelle en goede service.

Super lief personeel

Hele lieve mensen die de tijd voor je nemen en je overal mee helpen

Mooie schoenen, erg blij mee

Telefonische bestelling, erg behulpzaam, vlotte levering, goede service. Voor herhaling vatbaar!

Wat een goede service

Ik zat met m’n gezin in quarantaine en m’n dochters hadden sandalen nodig. Na telefonisch advies met de winkel over de maat heb ik ze online besteld. Eind vd dag werden ze persoonlijk op de fiets door een medewerker bezorgd. Ze zaten perfect en m’n dochters kregen even een glimlach in zo’n rare week. Bedankt Hatshoe