Altijd vriendelijk, goed advies.

Geweldige winkel en service

Ik koop alleen nog maar in deze winkel. Ze hebben er verstand van en zeer goede service

Super fijne en snelle service

Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen en ik met de snelle en prettige bezorging!

Snelle en goede levering

Super snel geleverd! Pakket goed verpakt en een persoonlijk handgeschreven tekst erbij! Dat vond ik nog het leukste van de hele bestelling, dat zie je ( bijna ) nergens meer! Ik bestel zeker vaker hier.

Was goed we werden zelfs gebeld of we thuis waren

Vakkundig en met aandacht geholpen

Oog voor de klanten, En vooral de kinderen.

Alles top

Mooie schoenen!

Super zoals altijd!

Super...zelfs in Corona tijd denken jullie out of the box en zijn jullie creatief. Toppers!

Fantastisch geholpen

Weer fantastisch geholpen via de mail om de juiste schoenen voor m'n zoon te vinden. Normaal altijd naar de winkel en nooit een miskoop gehad sinds we naar deze winkel gaan. Tijdens deze lockdown bleek m'n zoon opeens 2 maten groter nodig te hebben. Via de mail aan de hand van foto's advies gekregen en hij rent weer heerlijk in de rondte.

Goed product, snelle verzending en goede prijs

De dames denken met je mee en geven goed advies; ook van een afstand nu in Corona tijd.

Goede service en communicatie. Snelle levering!

Betreft bestelling van Munich schoenen maat 31. Duidelijke website dus eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden en bestelling is snel geleverd.

Online geholpen alsof ik in de winkel sta

Ik ben online super geholpen door Caroline. Voetopmeting, alternatief zoeken, direct en snel reageren. Wow!

Alles perfect en snel en alles perfect!

Op t allerlaatste moment besteld ..volgende middag afgeleverd ..kind supertrots... prachtige schoenen

snel, goed bereikbaar en sympathiek

Vlotte verzending, prettig contact. Mooie collectie schoenen, goed advies. Een aanrader.

Klantvriendelijk en kundig.

Helaas had ik een paar schoenen besteld die niet leverbaar bleken te zijn. Dit werd goed opgelost met een ander alternatief, en bovendien kreeg ik advies over het onderhoud van de schoenen. Als cadeautje kreeg ik bij mijn bestelling van de schoenen en spray, een blokje om de suède schoenen goed te kunnen onderhouden.

Goed geholpen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hele fijne service! Wij komen altijd in de winkel voor schoenen maar helaas gaat dat nu niet vanwege de maatregelen. Nu voor het eerst via jullie site besteld en heel snel mijn bestelling binnen gehad! Ook wat contact gehad via de mail. Super fijn en aardig personeel.

Tevreden en nette service

Netjes afgeleverd, naar wens.

Onverslaanbaar, zeer professioneel

Snel, efficiënt en supervriendelijk. We zullen het zeker herhalen!

Uitstekend!!!

Product ondanks de drukke kerstdagen snel bezorgd!

Snelle service!

Mooie timberlands voor onze zoon besteld. Erg snelle service!

Snelle goede service!

Super snelle service. En prachtige schoentjes. Ik ga daar zeer zeker vaker bestellen.

Super goede service!

Snelle en vriendelijke service

Ik heb eerst telefonisch contact gehad. Hier werd goed advies gegeven. Daarna heb ik online schoenen besteld. Deze kon ik dezelfde dag al ophalen aan de deur. Hele vriendelijke medewerkers en een snelle service!