Super lief personeel

Hele lieve mensen die de tijd voor je nemen en je overal mee helpen

Mooie schoenen, erg blij mee

Telefonische bestelling, erg behulpzaam, vlotte levering, goede service. Voor herhaling vatbaar!

Wat een goede service

Ik zat met m’n gezin in quarantaine en m’n dochters hadden sandalen nodig. Na telefonisch advies met de winkel over de maat heb ik ze online besteld. Eind vd dag werden ze persoonlijk op de fiets door een medewerker bezorgd. Ze zaten perfect en m’n dochters kregen even een glimlach in zo’n rare week. Bedankt Hatshoe

Uit de kunst!

Bestelling gedaan vlak voor deadline (voor volgende dag in huis). 2 Minuten later nog iets toe willen voegen, gebeld en geregeld. Inclusief verrekening verzendkosten. Flexibel en uiterst klantvriendelijk!

Hatshoe is een hele fijne winkel. In coronatijd staan de dames je goed en snel te woord. Zo kon ik de (via de site) gekochten schoenen snel aan de deur omruilen. Heel fijn! De dames in de winkel zijn erg klantvriendelijk.

Erg persoonlijk en goeie service!

Verkeerde schoenen geleverd maar dit werd meteen opgelost. Medewerker heeft telefonisch contact met ons opgenomen en het heel netjes afgehandeld.

Vlotte bezorging met kaartje&ballon! Kind blij, mama blij!

Vlotte bezorging met kaartje&ballon! Kind blij, mama blij.

Goed!

Klantvriendelijk, goede service en expertise

Zie hierboven

Prima, schoenen netjes en op tijd binnen gekregen.

top winkel met top service en leuk personeel

Deze keer een online bestelling gedaan. Snel contact, goed advies en niets is onmogelijk. Mn betaling leek niet goed te zijn gegaan; snel duidelijkheid over gekregen en bevestiging dat mn bestelling gewoon stond. In de winkel wordt je top geholpen en kijken ze echt goed naar wat het beste is voor je kind zijn/haar voeten.

Doordat mijn dochter therapeutische steunzolen draagt, is het altijd weer een uitdaging om leuke maar vooral goed passende schoenen te vinden. Bij Hatshoe wordt dit uitstekend geregeld. Daniëlle en Caroline zijn super vriendelijk, en zeer geduldig om op een gezellige wijze deze uitdaging steeds weer aan te gaan en het lukt altijd weer! Zelfs beer kreeg de laatste keer slofjes. Kinderen krijgen altijd leuke kadootjes, nu weer een brandweerhelm. Grote complimenten! Wij zijn erg blij met jullie!

Goede ervaring, retourneerkosten niet van deze tijd

Goede ervaring. Aardige en behulpzaam personeel. Alleen zelf retourneerkosten betalen is niet meer van deze tijd.

Perfect! Erg goede service!

Erg blij met de service! Een hele snelle verzending en werd zelfs op zondag gebeld met een vraag over de bestelling, echt top!

Zoals altijd top!

Even anders dit seizoen; online uitkiezen, voeten meten en passen in de deuropening, maar zoals altijd met een topservice! Alle 3 de kids voelen zich altijd op hun gemak bij de dames van hatshoe en voor alle 3 slagen we altijd, ook nu! Stappen trots met de nieuwe sneakers rond ☺️

Goede en enthousiaste service, ruime keuze

Prettig en kundig geholpen . Brede keuze.

Super service!

Geweldige service en top schoenen!

Goede ervaring

Goede service. Fijn geholpen. En super bedankt voor de schattige baby slofjes

Prima service snelle levering

Fijne slofjes gekocht. Ook al vaker schoenen in deze fij e winkel gekocht. Erg vriendelijk en goed geholpen.

Perfect!

Klantenbinding staat hoog in het vaandel bij Hatsjoe, zal deze webshop vaker bezoeken.

Klantgericht

Fijne winkel en klantgericht met schoenen die duurzaam zijn en anders dan anders.

Zeer vriendelijk en snelle service

In deze lockdown snel laarsjes nodig. Gebeld met Hatsjoe en dezelfde dag kreeg ik ze persoonlijk gebracht.

Een kadootje om uit te pakken voor mijn zoon.

Fijne site met een goede zoekfunctie. De schoenen besteld en ze kwamen snel aan. Zelfs het uitpakken van de schoenen was super door het geschreven kaartje!!! Echt leuk!

Wat een super service, ook in deze lastige coronatijd!!