Veel keuze in leuke en goede kinderschoenen! Snelle reactie bij een vraag per e-mail, zelfs nog in de avond laat. Snelle vlotte en nette service!

Top service!

Aan de telefoon al keurig te woord gestaan met uitleg hoe ik het beste de bestelling konnolaatsen en tijdstip kunnen aangeven om de laarsjes op te halen. Plus nog een ballon voor de kleine man toe!

Super snelle service en een fijn assortiment

Ik word bij Hatshoe altijd fijn geholpen. De mensen nemen de tijd voor een passend advies en hebben geduld met kinderen, die niet altijd even geconcentreerd bezig zijn. Op dit moment kunnen wij natuurlijk niet fysiek terecht in de winkel, maar ook nu zijn ze servicegericht. De mogelijkheid om producten zelf op te halen is super. Op die manier ben je niet afhankelijk van drukte bij de bezorgdiensten.

Heel vriendelijk en veel fijner kopen dan bij de 'giganten'.

Heel fijn

Gelijk antwoord op mijn mailtje. Lief persoonlijk berichtje bij de schoentjes. Wij gaan hier vaker bestellen!

Altijd vriendelijk, goed advies.

Geweldige winkel en service

Ik koop alleen nog maar in deze winkel. Ze hebben er verstand van en zeer goede service

Super fijne en snelle service

Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen en ik met de snelle en prettige bezorging!

Snelle en goede levering

Super snel geleverd! Pakket goed verpakt en een persoonlijk handgeschreven tekst erbij! Dat vond ik nog het leukste van de hele bestelling, dat zie je ( bijna ) nergens meer! Ik bestel zeker vaker hier.

Was goed we werden zelfs gebeld of we thuis waren

Vakkundig en met aandacht geholpen

Oog voor de klanten, En vooral de kinderen.

Alles top

Mooie schoenen!

Super zoals altijd!

Super...zelfs in Corona tijd denken jullie out of the box en zijn jullie creatief. Toppers!

Fantastisch geholpen

Weer fantastisch geholpen via de mail om de juiste schoenen voor m'n zoon te vinden. Normaal altijd naar de winkel en nooit een miskoop gehad sinds we naar deze winkel gaan. Tijdens deze lockdown bleek m'n zoon opeens 2 maten groter nodig te hebben. Via de mail aan de hand van foto's advies gekregen en hij rent weer heerlijk in de rondte.

Goed product, snelle verzending en goede prijs

De dames denken met je mee en geven goed advies; ook van een afstand nu in Corona tijd.

Goede service en communicatie. Snelle levering!

Betreft bestelling van Munich schoenen maat 31. Duidelijke website dus eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden en bestelling is snel geleverd.

Online geholpen alsof ik in de winkel sta

Ik ben online super geholpen door Caroline. Voetopmeting, alternatief zoeken, direct en snel reageren. Wow!

Alles perfect en snel en alles perfect!

Op t allerlaatste moment besteld ..volgende middag afgeleverd ..kind supertrots... prachtige schoenen

snel, goed bereikbaar en sympathiek

Vlotte verzending, prettig contact. Mooie collectie schoenen, goed advies. Een aanrader.

Klantvriendelijk en kundig.

Helaas had ik een paar schoenen besteld die niet leverbaar bleken te zijn. Dit werd goed opgelost met een ander alternatief, en bovendien kreeg ik advies over het onderhoud van de schoenen. Als cadeautje kreeg ik bij mijn bestelling van de schoenen en spray, een blokje om de suède schoenen goed te kunnen onderhouden.

Goed geholpen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Hele fijne service! Wij komen altijd in de winkel voor schoenen maar helaas gaat dat nu niet vanwege de maatregelen. Nu voor het eerst via jullie site besteld en heel snel mijn bestelling binnen gehad! Ook wat contact gehad via de mail. Super fijn en aardig personeel.

Tevreden en nette service

Netjes afgeleverd, naar wens.

Onverslaanbaar, zeer professioneel

Snel, efficiënt en supervriendelijk. We zullen het zeker herhalen!

Laat 119

1811ED Alkmaar