Leverancier op wie we kunnen bouwen

Prima producten met goede levering en service, ook als het soms op korte termijn moet.

De kleding is perfect Ook voor de kleur is samen naar de juiste kleur gekeken

goede service !

Goede service en erg behulpzaam en ruime keuze!

uitstekend

bestel al jaren onze bedrijfskleding bij Jobo/ CTG group altijd naar wens. goede prijs kwaliteits verhouding

Super en netjes bedrijf !!

Jobo Workwear is een zeer net en betrouwbare onderneming. Bij hun moest er nog een shirt binnenkomen, waardoor zij netjes telefonisch contact met je opnemen omdat de levering iets verlaat is. De kleding inclusief ons logo hebben wij binnen 1 week ontvangen. Ons logo hebben wij op onze shirts en sweaters bij hun laten drukken en dat ziet er super uit. Geen persvlakken te zien, precies zoals het hoort. Al met al een aanrader om hier je (werk)kleding te bestellen en te laten drukken. Volgende keer bestellen wij wederom weer bij Jobo.

zeer prettig!!

We zijn snel en heel goed geholpen! Binnen een aantal dagen de bestelling ontvangen. Alles gaat in goed overleg en met een extra controle. Ons ontwerp was toch niet helemaal goed en het was geen enkel probleem om deze nog even aan te passen. Ik raad iedereen aan om bij joboworkwear te bestellen!

tevreden als altijd

bestellen hier al enige tijd, altijd tevreden.

Top service! erg blij mee

Super tevreden over mijn aankoop en de goede service

Goede Kwalitiet, Snelle bezorging en Goede Customer Service

Wij hebben polo's 201003 en 201006 besteld en zijn erg blij met de kwaliteit. Bovendien waren we onder de indruk van de bezorgsnelheid. Na de digitale print te bevestigen hadden wij de 65 polos minder dan een week later! Zij hebben ons ook geholpen met de digitale print verbeter om ervoor te zorgen dat alle prints er mooi uitzagen en geen elementen zouden lekken. Aanrader!

Davelaar Klimaattechniek

Super! Offerte met drukproef ging uitstekend, accorderen een makkie. Bestellen we binnenkort weer. Weinig mailen, gewoon maken, factuurtje en klaar. Zo zien we dat graag!

Dame van de klantenservice was zo aardig

Een organisatie die meedenkt en zo fijn voor ons om mee te werken. Kleding op tijd geleverd, alternatief aangeboden en mooie staffelprijzen met voorraad logo's. Binnen een week hadden we alles binnen, super fijn zo voor sinterklaas

Goed geholpen met een snelle levering

Via de site kwam ik niet helemaal uit mijn bestelling. Hierdoor heb ik met de klantenservice van Jobo gebeld en zij hebben mij het juiste advies gegeven om de kleding te bestellen.

Koop hier u bedrukte kleding niet!!!

Denk 2x na voor je hier wat besteld. Slechte Communicatie Zeer slechte service. Onaardig personeel, die bijzonder veel vergeet aan de telefoon door te geven en op te schrijven. Garantie is 0. Dit bedrijf verdient geen sterren.

Beste Dirk-Jan, Wat vervelend dat u alsnog ervaart dat wij u slecht hebben geholpen. Wij hebben alles geprobeerd en in het werk gesteld om u blij te laten zijn met uw levering. Zo hebben wij alsnog het jasje voor u bedrukt wat u besteld had, wij hebben de levering zelfs 2 keer naar u verzonden welke door DHL bij ons geretourneerd was nav uw weigering en hebben u zelfs een korting verstrekt voor de ontvangen producten en geleden schade.

slecht

Ik heb twee 5 XL polosweaters besteld, maar ik krijg twee 7 XL polosweaters opgestuurd. Een eerder gekochte 5 XL was aan de ruime kant, maar 7XL is veel te groot. Het excuus van Jobo promotions : "De oude maat 7XL is per 1-1-2019 aangepast naar 5 XL.

Te late levering

66 hoodies besteld laten bedrukken. Melding gekregen dat dit in 3 dozen voor het weekend geleverd zouden worden. Dat gebeurde inderdaad. Maandag toch nog een doos ontvangen. Niet alles op tijd geleverd dus. Melding van gemaakt met als antwoord, dat zij er niets aan kunnen doen, maar dat het een probleem van de transporteur is. Dat klopt, maar JoBo blijft wel verantwoordelijk voor juiste levering. Jammer, want de bestelling was in orde.

Alles ging mis

Vorig jaar had ik 18 broeken besteld en ik kreeg de eerste helft keurig geleverd. De tweede helft zou nog komen dus daar heb ik geduldig op gewacht. Na een aantal keer bellen moest ik zelf tot de conclusie komen dat de broeken nooit meer geleverd konden worden. Ik heb toen wel 15 (!) keer moeten bellen over levertijden en alternatieven zonder dat er actie werd genomen aan de kant van Jobo. Daarnaast kreeg ik zelfs nog een incassobureau achter me aan terwijl ik ze niks verschuldigd was! Ik heb na een jaar mijn geld terug gekregen van de broeken die nooit geleverd zijn (zelf achteraan moeten gaan) en heb nooit een compensatie ontvangen. Het beginnen over eventuele compensatie of korting werd ook direct van de hand gewezen. Ook over alternatieven werd vaag gedaan en moest ik zelf weer het voortouw nemen. De communicatie aan de kant van Jobo was uiterst slecht, ik zou teruggebeld worden (wel 5x gezegd) maar dat is allemaal nooit gebeurd.. ik moest er telkens weer zelf achteraan. Nu een jaar later heb ik eindelijk m'n geld terug maar het ging allemaal niet van harte. Ik zou Jobo ten zeerste afraden als je op tijd en netjes je producten geleverd wilt worden, het was echt een verschrikkelijke ervaring!

helaas

werkelijk alles wat mis kan gaan, gaat mis, facturatie, levering, bedrukking, herdrukken enz enz geen communicatie. geen reactie op mails. lang gewacht of ik een reactie zou plaatsen, maar nu ik weer vanaf dinsdag wacht op antwoord op mijn mail, ga ik niet meer bellen, maar gaan jullie hopenlijk de zaak op orde maken. ik wacht nog steeds op reactie op mijn laatste mail. autospecialist Edwin

Vertraagd

Levering ruim vertraagd, JOBO communiceert zelf niks. Zelf achteraan moeten gaan. Ondertussen maar elders besteld heb hier dus niks meer aan.

Beste Laurent, U heeft gisteren telefonisch contact gehad met mijn collega. Eea berust op een misverstand. Bij het plaatsen van uw webshopbestelling heeft u akkoord gegeven op de levering van 31 mei. Dit is een vooraf ingestelde datum op de website (ivm de feestdagen). Waarbij u zelf de keuze heeft gemaakt en / of akkoord heeft gegeven op levering 31 mei. Dit misverstand is verholpen in het telefonisch contact en wij verwachten dat de bestelling op tijd bij u geleverd wordt. U bent er eveneens van op de hoogte dat er een vertraging vanuit de fabrikant op 1 product zat wat vooralsnog tijdig bij ons zal arriveren om de leverdatum van 31-5 te halen.

Snelle levering, zeer goede service en klant vriendelijk

Wij hebben mondkapjes met logo besteld en deze zaten niet helemaal fijn en waren te groot. Eerst een oplossing geboden met elastiekjes, maar toen dit niet werkt, geheel nieuwe mondkapjes ontvangen. Zitten perfect.

Zeer goede service.

Het bestelproces gaat snel en is overzichtelijk. Ik had binnen 5 minuten een mondkapje met m'n eigen logo in het winkelmandje staan. Door een fout bij DHL is mijn zending helaas nooit aangekomen en heb toen contact opgenomen met JOBO. Heel snel kreeg ik antwoord en werd de bestelling kosteloos opnieuw aangeboden met de deluxe variant. 1 dag later kreeg ik de bestelling binnen en ik moet zeggen dat dit de fijnste mondkapjes zijn die ik ken, soms vergeet ik zelfs dat ik 'm op heb. Het enige nadeel is dat ik er maar 10 heb bestelt, want iedereen in m'n omgeving wil ze ook en heb er nu maar 1 over voor mezelf. Dus de volgende keer ga ik voor de 50.

Goede snelle service, kwalitatief goed product

In een tijd dat iedereen opzoek is naar mondkapjes, weet Jobo goedkoop en kwalitatief goed bedrukte kapjes af te leveren. Ondanks dat de order een aantal keer aangepast is op mijn verzoek, was het bedrijf in staat om goede service te leveren en snel te reageren.

Super goede service, kwaliteit kleding en mooie bedrukking.

Ik heb hier een aantal hoodies laten bedrukken. Van te voren heb ik een offerte gekregen en ook vragen werden altijd snel beantwoord via de mail of via de site. De hoodies zijn snel geleverd en ze zijn ontzettend mooi geworden! Ben er heel erg blij mee. Bedrukking is clean en netjes en alles is goed gegaan, van begin tot eind van de bestelling en bezorging! Zal CTG Group/Jobo Promotions zeker aanraden.

Bedrijf kleding besteld en laten borduren pizzeria roma is weer voorzien mooie kleding.

prima service en kwaliteit

bestel al jaren mijn bedrijfskleding naar volle tevredenheid mooie kwaliteit kleding en bedrukking.

geen mooie kleur, slechte kwaliteit, vreemde maatstelling

Ik ben op 3 gebieden ontevreden over de Tshirts die we besteld hebben. De kleur opdruk (fluor oranje) is veel te roze. Het M shirt is zelfs voor mijn man (1,90 meter) wat aan de grote kant en de kwaliteit stof is nogal slobberig. Ik heb de Tshirts opnieuw besteld bij een andere leverancier. Jobo wil ons niet tegemoet komen. Dik 500 euro down the drain...

Over CTG Group BV / Jobo Workwear

Jobo Workwear is de werkkleding specialist uit de regio Bommelerwaard, maar uiteraard ook online. Met een mooie webshop bedienen we het hele land. We doen ons best onze klanten tevreden te houden en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Naast promotionele kleding, werk- en bedrijfskleding kunt u bij ons ook terecht voor schoenen, beschermingsmiddelen en relatiegeschenken.