Slechte service

Als bedrijf hier een veiligheidsjas besteld met logo's. Bij aflevering van de jas blijkt het logo op de rug op een andere plek te zitten als waar bij de proefdruk akkoord op is gegeven. Contact opgenomen waarbij men aangaf dat het inderdaad op een andere plek zat en of ik de jas terug kon sturen. Daarna word ik gebeld door een andere persoon die hier niets vanaf wist en is er vervolgens een hele discussie ontstaan waarbij Jobo vol bleef houden dat het logo wel op de juiste plek stond omdat ze het altijd zo doen ivm capuchon, maar het lijkt mij dat als je iets anders afdrukt dan de proefdruk, je dit eerst overlegd met de klant of dit akoord is. Vervolgens is er korting beloofd op het drukken, maar nooit meer iets gehoord. Jas wel ontvangen, maar dus niet zoals gewenst. Slechte communicatie binnen dit bedrijf. Heel klantonvriendelijk.

Netjes

Truien besteld die mooi zijn en op tijd binnen! Helaas was er iets fout gegaan met de maten waardoor we een paar truien in de maat L kregen in plaats van XL. Vervolgens hebben we een paar extra goede maten ontvangen, erg netjes!

Ontzettend slechte service

Vijf hoodies besteld, met uiterste leverdatum 6 februari, wegens een georganiseerde rally. CTG / Jobo Promotions gaf aan dat ze zeker op 6 februari konden leveren, mits de proefdruk op tijd werd goedgekeurd, dus vol vertrouwen gekozen voor Jobo Promotions / CTG Groep. Na meermaals bellen/mailen op 3, 4 5 en 6 februari, met het verzoek echt uiterlijk 7 februari te leveren, kregen wij géén Track & Trace en géén pakketje. De rally vertrok zonder de hoodies. Inmiddels is het 13 februari en er is nog steeds geen pakket. Ik heb hier inmiddels vijf(!) keer achteraan moeten bellen, het pakket blijkt verloren bij de vervoerder. Een track & trace is nog steeds niet beschikbaar. Als ik voorstel een kleine compensatie te bieden voor het feit dat de rally zonder hoodies is vertrokken, krijg ik nul op het rekest. Geen kleine korting, geen extra hoodie voor de helft van de prijs, geen enkele vorm van tegemoetkoming. In plaats van excuses, wordt mij uitgelegd dat CTG / Jobo hier ook verlies op draait. Ik word dus de dupe van slechte contracten tussen CTG / Jobo en hun vervoerder. Een eventuele nieuwe bestelling kan pas halverwege volgende week geleverd worden. Ik ben ontzettend ontevreden, zal hier nooit weer een bestelling plaatsen. Als je iets op tijd wilt hebben, raad ik CTG / Jobo dan ook ten zeerste af, zeker als ze beloven het wel op tijd te leveren. EDIT: Na het plaatsen van deze recensie, kreeg ik van een medewerker het aanbod een gratis extra trui mee te leveren bij een nieuwe zending. Ik vind dit een nette compensatie voor het ongemak dat ik heb ervaren. Ik zou niet snel nogmaals bestellen bij Jobo, in ieder geval niet als ik haast heb met een bestelling. Wel weten ze het gelukkig nog met een klein glimlachje op te lossen.

Beste Marieke, Vervelende situatie dit. Jammer dat je dit zo ervaart. Het betreft hier geen slechte afspraken met onze vervoerder maar overmacht. Wij van Jobo Promotions doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Het laatste wat we willen is namelijk een slechte beoordeling van onze klanten. In jullie geval is de order geheel volgens planning verlopen maar is er helaas bij de vervoerder iets fout gegaan; overmacht. We hebben de mogelijkheden samen telefonisch besproken en je hebt aangegeven de hoodies alsnog te willen ontvangen, dus dat gaan we uiteraard voor je verzorgen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen je ondanks dit voorval toch nog eens te mogen verwelkomen als klant. Met vriendelijk groet, Jobo Promotions

Wel wat lange levertijd maar dat kan ook aan het product liggen

Gewoon top, goede service, snelle afhandeling nooit geen problemen

Gewoon top, goede service, snelle afhandeling nooit geen problemen

Ben zeer tevreden

Snelle reactie en ook nog snel in huis, Top

Top ervaring

Flexibele organisatie

Door het af laten weten van een andere textieldrukker klopte ik bij Jobo Promotions aan met mijn aanvraag wat dus inmiddels een spoed verzoek was geworden. Jobo Promotions heeft me echt uit de brand geholpen. Vriendelijk en flexibel bedrijf dat ook nog eens top bedrukt textiel levert.

Gewoon goed

Mooie website,goede service en kwaliteit

super snel geregeld

Voor een klein evenement polo's nodig , binnen een paar dagen geregeld bij Jobopromotions Goed geholpen door Nicole echt een topper!

Goede kwaliteit van spullen en snel geleverd

Goede producten

Goede producten, worden snel geleverd via de "normale weg" (de website), echter als je daar iets van afwijkt, bijvoorbeeld via de mail kan het allemaal een stuk langer duren.

Prima service en kwaliteit materiaal

Goed op de hoogte gebracht over de voortgang en een super resultaat!

Ik ben gewoon 100% tevreden!

CTG Group heeft onze bestellingen snel en correct geregeld. Ook prima rekening gehouden met de tijdsdruk die er op zat.

Goedkoop, leveringen en vervolg contact slordig.

Al een paar bestellingen gedaan vanwege de prijs. Ben niet ontevreden maar in een bestellingen werd er iets verkeerd geleverd, ik zend vervolgens de producten terug en krijg de verzendkosten vergoed. Daarna krijg ik de goede producten opgestuurd en worden er verzendkosten in rekening gebracht? Uiteindelijk na een telefoontje wel hersteld. 2e levering een defect. Dus gemaild met foto. Krijg ik een ander shirt toegestuurd van een latere bestelling. Verder prima hoor, kost alleen meer moeite steeds om iets voor elkaar te krijgen.

Erg behulpzaam

Al een paar keer iets besteld, telefonisch contact loopt goed, ze zijn behulpzaam en denken met je mee en komen met diverse oplossingen. Helaas bij de laatste bestelling kreeg ik slecht contact, maar ik had niet gezien dat ze vakantie hadden. Dit kan de volgende keer nog iets duidelijker op de website aangegeven worden.

Geweldig. Snelle service en goed bereikbaar.

Men was heel flexibel en hield zich aan de afspraken. De service ging veel verder dan standaard.

Goed textiel en kwaliteit en bedrukking Top!

Snelle en nette levering

Nette kwaliteit snelle levering

matig

begon goed maar gaandeweg een process van achter iemand aan bellen, slechte reactie. Uiteindelijk polo's ontvangen die te klein zijn geweest. Polo begonnen ook na 2 dagen kapot te gaan.

Langzame communicatie en bedrukking ongelijk

Toen de shirts uiteindelijk besteld waren, kwamen ze snel binnen, dit was erg fijn! Helaas liep het contact moeizaam, ik kreeg vaak pas na dagen antwoord of moest zelf opbellen om te kijken of mijn aanvraag wel gelezen was. Daarnaast verschilt de bedrukking qua grootte op de shirts. Ze zijn dus niet symmetrisch bedrukt en gelijk aan elkaar. Toch wil ik het bij een volgende bestelling weer proberen omdat ik ook goeie reacties over CTG hoor.

Mijn ervaring in èèn zin; " in èèn wòòrd zal men be- doelen, ' BEROERD ' ! !

- ' B E- R O E R D ' ! ! ! - " meer woorden maak ik er niet aan vuil " ! Aanbevelen; " N È V E R, N Ó Ó I T & N I E T " !

Beste Rop, Jammer om te horen dat u dit zo ervaren heeft. We hebben geprobeerd u een alternatief aan te bieden omtrent uw klacht. Helaas ging u daar niet op in. Wij hebben hierdoor uw geld terug gestort. Indien u alsnog een bestelling wenst te plaatsen kunt u contact opnemen met ons. Wij zijn bereikbaar van 08:30-17:00 via de mail, telefonisch en/of via de website. Met vriendelijke groet, Jobo Promotions

Super en netjes

Goede afhandeling, netjes gedrukt en snel contact bij vragen Een dikke 10.

Snel en efficient

Dit was mijn eerste keer met Jobopromotions. Maar ik ben onder de indruk. De matentabel is zeer accuraat. Waardoor ik zonder problemen mijn bestelling kon doen.

Over CTG Group BV / Jobo Workwear

Jobo Workwear is de werkkleding specialist uit de regio Bommelerwaard, maar uiteraard ook online. Met een mooie webshop bedienen we het hele land. We doen ons best onze klanten tevreden te houden en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Naast promotionele kleding, werk- en bedrijfskleding kunt u bij ons ook terecht voor schoenen, beschermingsmiddelen en relatiegeschenken.