Goed textiel en kwaliteit en bedrukking Top!

Snelle en nette levering

Nette kwaliteit snelle levering

matig

begon goed maar gaandeweg een process van achter iemand aan bellen, slechte reactie. Uiteindelijk polo's ontvangen die te klein zijn geweest. Polo begonnen ook na 2 dagen kapot te gaan.

Langzame communicatie en bedrukking ongelijk

Toen de shirts uiteindelijk besteld waren, kwamen ze snel binnen, dit was erg fijn! Helaas liep het contact moeizaam, ik kreeg vaak pas na dagen antwoord of moest zelf opbellen om te kijken of mijn aanvraag wel gelezen was. Daarnaast verschilt de bedrukking qua grootte op de shirts. Ze zijn dus niet symmetrisch bedrukt en gelijk aan elkaar. Toch wil ik het bij een volgende bestelling weer proberen omdat ik ook goeie reacties over CTG hoor.

Mijn ervaring in èèn zin; " in èèn wòòrd zal men be- doelen, ' BEROERD ' ! !

- ' B E- R O E R D ' ! ! ! - " meer woorden maak ik er niet aan vuil " ! Aanbevelen; " N È V E R, N Ó Ó I T & N I E T " !

Beste Rop, Jammer om te horen dat u dit zo ervaren heeft. We hebben geprobeerd u een alternatief aan te bieden omtrent uw klacht. Helaas ging u daar niet op in. Wij hebben hierdoor uw geld terug gestort. Indien u alsnog een bestelling wenst te plaatsen kunt u contact opnemen met ons. Wij zijn bereikbaar van 08:30-17:00 via de mail, telefonisch en/of via de website. Met vriendelijke groet, Jobo Promotions

Super en netjes

Goede afhandeling, netjes gedrukt en snel contact bij vragen Een dikke 10.

Snel en efficient

Dit was mijn eerste keer met Jobopromotions. Maar ik ben onder de indruk. De matentabel is zeer accuraat. Waardoor ik zonder problemen mijn bestelling kon doen.

Zeer goede service!

Over het algemeen echt een topbedrijf! Al meerdere keren met Jobo promotions te maken gehad en iedere keer weer met succes. Net voor het opsturen van de shirtjes nog een paar shirtjes bijbestellen wordt niet moeilijk over gedaan. Kortom top-service!

perfect

van bestellen tot levering alles perfect. bedrukking en kwaliteit kleding een dikke 10

Heel fijn geholpen

Er werd echt moeite gedaan om de gewenste artikelen op tijd bij ons te krijgen, en dat is dus ook gelukt!

Mooi product, snel geleverd.

Deze polo's gebruik ik op mijn werk. Nu ook voor privé, in andere kleuren besteld. Mooie kwaliteit en echt 100% katoen. Heerlijk om te dragen. Relatief snel geleverd en zonder problemen. Prima zo!

Goede en snelle service

Snelle levering en service

Goede afhandeling, netjes gedrukt en snel contact bij vragen

vlot en correct

prima snelle levering

Vriendelijk personeel, snelle levering

Zoals altijd, duidelijke offerte, goede kwaliteit en snelle levering! Top!

Pluspunten

Mooie kwaliteit. Snelle levering.

Pluspunten

zeer snelle en correcte levering

pakket was op het verkeerde adres afgeleverd. is echter meer denk ik het probleem van de transporteur dan CTG group

Pluspunten

goede service, levering was sneller dan via de site werd aangegeven.

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Werkelijk waar alles is positief ervaren, communicatie is top en snel, levering is snel, en producten van goede kwaliteit voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

Echr super goed geholpen door de medewerkers. En de bedrukkingen zijn precies zoals ik het wil

Pluspunten

Goed service, snelle levering, fijn communiceren met vast contact persoon