Pluspunten

Goede en snelle communicatie; levering volgens afspraak

Pluspunten

Supergoede en klantvriendelijke medewerkers En een super snelle levering van kwalitatief goede spullen!

Pluspunten

Ik heb Jobo Promotions (CTG) op vrijdagavond een offerte gevraagd voor een kleine order: 2 shirts bedrukken en leveren binnen 3 werkdagen (!). Op zaterdag kreeg ik al een offerte en op maandag werd -na mijn order- direct doorgepakt. Ook al leek het even onmogelijk, door aspecten die buiten hun invloed lagen, Maarten zette door en wist 2 prachtige bedrukte shirts per expressepost op woensdag af te leveren. En daar waren we heel blij mee! Wat een service!

Geen, het was super klantgericht, een betere service had ik me niet kunnen wensen. Volgende keer bestel ik hier weer!

Pluspunten

goede site, producten (onbewerkt geleverd) goed, prima pasvorm,

Levertijd kan iets vlotter (4 dagen)

Pluspunten

Mooie producten en strak drukwerk.

De levertijd duurt langer dan 48 uur. En indien je contactpersoon afwezig is dien jezelf nogmaals de mail door te sturen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed contact met Sandra en werken snel em secuur

Paar keer gehad dat sommige producten kapot waren

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Snelle levering en goede service

Pluspunten

Goede en snelle oplossing bij de misdruk.

Pluspunten

Super ontwerpers , goede klantendienst , wat andere drukkerijen niet konden , maakten ze zonder problemen . Anders kort weg gezegd : zeer zeker aan te aanbevelen . eigenlijk een zesde ster was hier op zijn plaats .

Pluspunten

Alles perfect. Alle afspraken nagekomen zoals deze waren afgesproken

Pluspunten

Door een leverfout van een ander bedrijf was ik opzoek naar een bedrijf waar ze een spoedlevering konden doen. Na vele malen een nee te horen te hebben gekregen kwam ik bij Jobo Promotions terecht, die actief voor mij aan de slag gingen om een oplossing te vinden. De kleuren die ik zocht waren helaas niet voorradig, maar dat stopte hen niet om een andere oplossing voor mij mogelijk te maken. Echt een top service die getuigd van enorme flexibiliteit en inzet. De order is zojuist geplaatst en morgen kan ik de levering verwachten. Op deze manier kan ik zelf nog tijdig de shirts bedrukken als een geweldig aandenken voor het scoutingkamp waar ik zaterdag naar toe ga. Heel hartelijk bedankt voor alle moeite!

Pluspunten

* snelle levering * goede communicatie * goede prijs Allemaal super geregeld

Pluspunten

- prettige communicatie. - snelle levering.

Pluspunten

snelle lelvering

Pluspunten

Van order plaatsen tot levering zowel telefonisch als per e-mail. Helemaal top!

geen

Pluspunten

Pluspunten

snelle service en advies

Pluspunten

Het contact met het bedrijf vind ik zeer fijn lopen. Je word snel geholpen en ze denken ook goed mee. Voor mij is dit de beste keuze die ik heb kunnen kiezen.

Volgens mij is er niets te verbeteren vanuit mijn oog punt.

Pluspunten

Vroeger was er "overtoom d'as pas snel" maar jobopromotions doet er niet voor onder snel, correct en vriendelijk

Zo door gaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en duidelijk alles tip top geregeld!!

T-shirts in maat xl die ik heb besteld zijn door mij niet te dragen. Opening bovenkant voor je hoofd is gemaakt voor maat chimpansee. Vallen bij mij nu bijna over mijn schouders waardoor ik er niks aan heb.

Over CTG Group BV / Jobo Workwear

Jobo Workwear is de werkkleding specialist uit de regio Bommelerwaard, maar uiteraard ook online. Met een mooie webshop bedienen we het hele land. We doen ons best onze klanten tevreden te houden en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Naast promotionele kleding, werk- en bedrijfskleding kunt u bij ons ook terecht voor schoenen, beschermingsmiddelen en relatiegeschenken.