Fantastische service

Onlangs heb ik een kleine bestelling gedaan. Het kwam gekreukt binnen. Nu heb ik ter compensatie een kleine nabestelling gekregen en ik mocht alles terugsturen. Dat is nog eens klantenservice. Ik ga zeker weten hier opnieuw een bestelling plaatsen

Dank je wel Alinde! Graag geholpen :) - Larissa -

Wat een stront page

Je kan GODVERDOMME NIETS aan stippen Ik klik wat er op de polo moet staan dan de hoeveel heid en dat de maat en tis al dat je kan doen Tis al meer dan een halfuur dak bezig bent

Beste Frans, Dat is vervelend! Je mag ons altijd even bellen, dan helpen we je uit de brand.

Slecht, verkeerde kleuren

Eenmaal bestelling op gedaan. Herhaaldelijk nagevraagd over de kleur van de shirts en bij de proefdruk zag de kleur er zeer goed uit. Bij levering een compleet andere kleur gekregen die alles behalve gelijkenissen had met de bestelde kleur. Nu worden mijn mails naar de website gewoon compleet genegeerd.

Beste Jesse, We hebben inmiddels uitgebreid contact met je gehad, ook met onze groothandel gesproken en moeten concluderen dat het geleverde shirt echt overeenkomt met de bestelde kleur. We hebben je een voorstel gedaan om je tegemoet te komen en horen te zijner tijd graag van je.

Al mijn werkkleding hier besteld en laten bedrukken. Na een fout in de bedrukking allemaal nieuwe kleding ontvangen. Super service!!

Levering te laat (ondanks herhaaldelijke beloftes)

Wij hadden voor een manifestatie op zondag in Brussel een aantal flue-hesjes nodig voor onze stewards. Contact met deze firma opgenomen of de levering zeker voor die datum van de manifestatie kon gebeuren. Dit werd me bevestigd dat er nog ruimschoots voldoende tijd was. Een week voor de manifestatie vroeg ik naar de status. Nog steeds was er geen vuiltje aan de lucht. Daags voor de manifestatie nog eens gevraagd... "Ja het vertrekt straks onze drukkerij en vertrekt jouw richting uit. ... Helaas niks gezien. Nogmaals contact opgenomen, ging dag nadien aankomen. Middag nadien nog steeds niks. Terug contact opgenomen... Het ging de dag nadien aankomen. Inmiddels was het vrijdag en had ik nog steeds niks ontvangen... Gezien wij deze hesjes nodig hadden voor zondag begon ik zenuwachtig te worden, dus opnieuw contact opgenomen... Ze gingen terugbellen.... Tegen 16u kreeg ik telefoon met de melding dat ze het nagevraagd hadden bij de transporteur en dat het zaterdag 'per express' ging geleverd worden... Later die vrijdag kreeg ik een track&trace link in m'n mailbox... Hetgeen DUIDELIJK wil zeggen dat het pakket dan pas werd aangemeld om te verzenden... Zaterdag keek ik de Track&trace opnieuw na en was de leverdatum maandag...... Te laat dus. Zaterdag met man en macht getracht om contact op te nemen met deze firma... Helaas niemand te bereiken. Zelfs via LinkedIn een bericht gestuurd naar de zaakvoerder (waarmee ik vrijdag al in contact was). Zaakvoerder heeft het bericht gezien maar geen reactie gegeven. Ik heb uiteindelijk nog de hele zaterdag bezig geweest om andere fluo-hesjes (zonder bedrukking) te gaan kopen. (Dus een bijkomende kost voor onze vereniging) Absoluut ONTEVREDEN over hen, de manier van communiceren, de leugens, het afwimpelen.... Als enige troost hebben we dat de kwaliteit van de hesjes toch ok was. Al zijn we er absoluut NIKS mee nu.

Onlangs bestelden wij een 10-tal t-shirts met ons logo gedrukt op voor- en achterkant. In perfecte staat geleverd/snelle levering en heel dankbaar!

3 verschillende bestellingen, alle 3 top top top!

Ondertussen bestellen wij vaker bij shirts-bedrukken.nl . Hiervoor hadden wij een andere leverancier, waar wij niet tevreden over waren, dat is bij shirts-bedrukken.nl wel anders! We hebben 3 verschillende bestellingen geplaatst en we zijn zeer tevreden. Shirts bedrukken is maatwerk en vereist persoonlijke aandacht. Dat hebben ze voor elkaar en tegelijkertijd produceren ze ontzettend snel, veel en niet te duur. Een persoonlijk compliment voor Janneke, voor uitstekende hulp.

Gaat voor goud!

In eerste instantie was de ervaring met shirts-bedrukken niet geweldig. De truien werden niet geleverd bij hen, waardoor ook het bedrukken en daarmee de levering vertraging op liep. Echter hebben ze dat tijdig kenbaar gemaakt en hebben we veel contact gehouden over de levering. Uiteindelijk hebben zij de truien zelf naar ons toegebracht, waardoor ze nog op tijd waren voor onze reis. Onder de indruk!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik ben heel erg tevreden met mijn bestelling. Ik heb mijn bestelling van 1 bedrukt t-shirt zeker 2 dagen eerder ontvangen dan de aangegeven tijd op de website. De kwaliteit van het shirt is hoog en de print is ook zeer netjes. Goede, scherpe randen van de print, de kleuren precies zoals op de monitor en het materiaal waar de print mee gemaakt is voelt dun en luchtig. Het enige wat mij opviel was dat de print iets groter uit is gevallen op het shirt dan het voorbeeld op de site. In mijn geval is dit geen groot probleem, maar ik zou het iets kleiner op het shirt hebben gezet als ik dit had geweten.

Ze denken gewoon mee!

Een top service! De communicatie begon wat rommelig, maar toen we eenmaal aan het bellen waren: Top! Volledig beschikbaar om alle vragen te beantwoorden en persoonlijke levering tot aan de deur (was een spoedje). Iedereen ook tevreden met de kwaliteit van de shirts en ook daar gaven ze helder advies in.

Pluspunten

Onlangs een bestelling geplaatst van 14 truien. Ik kwam er toch nog twee te kort en heb deze nabesteld. In de tussentijd ben ik verhuisd dus ik belde om te vragen wanneer de bestelling bezorgd zou worden zodat ik deze bij mijn oude adres op kon halen. De medewerker heeft er gelukkig voor gezorgd dat de bestelling op het laatste moment toch nog op het nieuwe adres bezorgd werd. Ik hoefde me dus nergens meer zorgen over te maken. Erg fijn, ik zou er zo weer bestellen.

Pluspunten

Vriendelijke service Let op de planning/houdt aan de afspraken Goede kwaliteit Prima verhouding prijs/kwaliteit

Pluspunten

Perfecte service! Ik had nog een fout gemaakt in de tekst, maar dit hebben ze rechtgezet. Super kwaliteit van kledij en drukwerk! Echt een aanrader!

Geen verbetering nodig!

Pluspunten

Helaas bleek er een fout te zijn gemaakt in de kleur van de shirts. We hadden 50 zwarte besteld maar kregen donker blauwe bedrukte shirts toegestuurd. Na contact te hebben gehad met het bedrijf, is dit netjes en correct opgepakt en hebben ze nieuwe shirts, zwarte, laten bedrukken en geheel kosteloos! De "foutieve" shirts hebben we voor reserve mogen houden. Fouten maken is menselijk maar dit bedrijf heeft het heel goed opgepakt en behandeld! Complimenten... De kwaliteit van de shirts en de bedrukking is helemaal geweldig. Een aanrader...

Communicatie kan wat beter. Aangezien ik meerdere malen heb gebeld en er toen niks mee is gedaan. Uiteindelijk heeft Janneke Veld dit opgepakt en met een dag was alles geregeld, en 3 dagen later hadden wij de shirts binnen. Nogmaals dank Janneke!

Pluspunten

De bedrukking is mooi, T-shirts zitten comfortabel.

De vrouwen t-shirts vielen kleiner uit dan verwacht.

Pluspunten

- je kan duidelijk invullen waar je bedrukking wilt - goede communicatie - leveringstijd goed (zelfs sneller dan verwacht) - mooie ontwerpen

De truien zijn helaas niet zacht maar wel van goede kwaliteit.

Pluspunten

- Geduldig - vakkundig - Snelle levering - Nette afhandeling - Goede service

- Aangeven of een shirt dry fit is of niet

Pluspunten

alle maten wat groter uitgevallen dan verwacht, maar mooie afwerking, top

Pluspunten

Voor ons bedrijf bestelden we reeds een tweede maal loopshirts bij Shirts-bedrukken.nl. Net zoals de eerste keer was de service uitmuntend, de kwaliteit van zowel shirt als bedrukking geweldig, en werkten de medewerkers creatief mee om tijdslijnen tot levering te behalen. Ook onze volgende shirts zullen hiervan komen, zonder twijfel!

Pluspunten

Meteen snel geholpen, alles naar wens, goede communicatie vanuit het bedrijf

Pluspunten

erg klantvriendelijk, echt goed geholpen.

Beste Marieke, Wat vervelend dit te lezen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de foto's, want dit kan niet de bedoeling zijn. Dan gaan we even kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Janneke

Pluspunten

Heel goed drukker voor je kleding.