Gaat voor goud!

In eerste instantie was de ervaring met shirts-bedrukken niet geweldig. De truien werden niet geleverd bij hen, waardoor ook het bedrukken en daarmee de levering vertraging op liep. Echter hebben ze dat tijdig kenbaar gemaakt en hebben we veel contact gehouden over de levering. Uiteindelijk hebben zij de truien zelf naar ons toegebracht, waardoor ze nog op tijd waren voor onze reis. Onder de indruk!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik ben heel erg tevreden met mijn bestelling. Ik heb mijn bestelling van 1 bedrukt t-shirt zeker 2 dagen eerder ontvangen dan de aangegeven tijd op de website. De kwaliteit van het shirt is hoog en de print is ook zeer netjes. Goede, scherpe randen van de print, de kleuren precies zoals op de monitor en het materiaal waar de print mee gemaakt is voelt dun en luchtig. Het enige wat mij opviel was dat de print iets groter uit is gevallen op het shirt dan het voorbeeld op de site. In mijn geval is dit geen groot probleem, maar ik zou het iets kleiner op het shirt hebben gezet als ik dit had geweten.

Ze denken gewoon mee!

Een top service! De communicatie begon wat rommelig, maar toen we eenmaal aan het bellen waren: Top! Volledig beschikbaar om alle vragen te beantwoorden en persoonlijke levering tot aan de deur (was een spoedje). Iedereen ook tevreden met de kwaliteit van de shirts en ook daar gaven ze helder advies in.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onlangs een bestelling geplaatst van 14 truien. Ik kwam er toch nog twee te kort en heb deze nabesteld. In de tussentijd ben ik verhuisd dus ik belde om te vragen wanneer de bestelling bezorgd zou worden zodat ik deze bij mijn oude adres op kon halen. De medewerker heeft er gelukkig voor gezorgd dat de bestelling op het laatste moment toch nog op het nieuwe adres bezorgd werd. Ik hoefde me dus nergens meer zorgen over te maken. Erg fijn, ik zou er zo weer bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke service Let op de planning/houdt aan de afspraken Goede kwaliteit Prima verhouding prijs/kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service! Ik had nog een fout gemaakt in de tekst, maar dit hebben ze rechtgezet. Super kwaliteit van kledij en drukwerk! Echt een aanrader!

Geen verbetering nodig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helaas bleek er een fout te zijn gemaakt in de kleur van de shirts. We hadden 50 zwarte besteld maar kregen donker blauwe bedrukte shirts toegestuurd. Na contact te hebben gehad met het bedrijf, is dit netjes en correct opgepakt en hebben ze nieuwe shirts, zwarte, laten bedrukken en geheel kosteloos! De "foutieve" shirts hebben we voor reserve mogen houden. Fouten maken is menselijk maar dit bedrijf heeft het heel goed opgepakt en behandeld! Complimenten... De kwaliteit van de shirts en de bedrukking is helemaal geweldig. Een aanrader...

Communicatie kan wat beter. Aangezien ik meerdere malen heb gebeld en er toen niks mee is gedaan. Uiteindelijk heeft Janneke Veld dit opgepakt en met een dag was alles geregeld, en 3 dagen later hadden wij de shirts binnen. Nogmaals dank Janneke!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bedrukking is mooi, T-shirts zitten comfortabel.

De vrouwen t-shirts vielen kleiner uit dan verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- je kan duidelijk invullen waar je bedrukking wilt - goede communicatie - leveringstijd goed (zelfs sneller dan verwacht) - mooie ontwerpen

De truien zijn helaas niet zacht maar wel van goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Geduldig - vakkundig - Snelle levering - Nette afhandeling - Goede service

- Aangeven of een shirt dry fit is of niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

alle maten wat groter uitgevallen dan verwacht, maar mooie afwerking, top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor ons bedrijf bestelden we reeds een tweede maal loopshirts bij Shirts-bedrukken.nl. Net zoals de eerste keer was de service uitmuntend, de kwaliteit van zowel shirt als bedrukking geweldig, en werkten de medewerkers creatief mee om tijdslijnen tot levering te behalen. Ook onze volgende shirts zullen hiervan komen, zonder twijfel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meteen snel geholpen, alles naar wens, goede communicatie vanuit het bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

erg klantvriendelijk, echt goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel goed drukker voor je kleding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, klantgerichte medewerkster.

Als nabestelling bij een ander terecht komt, dan verdient het aanbeveling om afspraken met klant te checken. Nu werd onnodig nabestelling te laat geleverd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

7 dagen geleden poloshirts besteld. 5x gevraagd of zij de levertijd van 7 dagen gaan halen. Meermaals zowel telefonisch als schriftelijk bevestigd dat dit geen enkel probleem is. Dit is ook de reden dat wij besteld hebben bij shirts-bedrukken.nl 1 dag voor levering een mail gestuurd met de status, voor de zekerheid. Geen reactie. Op de dag van levering in de ochtend direct gebeld. Door zelf initiatief te nemen en te bellen kwam ik er achter dat de shirts nog helemaal niet klaar waren. Als ik niks had gedaan had ik niks geweten. Ik zou terug gebeld worden door Andre maar hij stuurt mij een mail. Met een alternatief waarvan ik nog steeds niet weet wat dit is. Weer gebeld, en hij beloofde om het binnen 10 minuten te sturen. 3 uur later nog niks. Toen een mail met een alternatief (geen link) alleen dat ze witte shirts kunnen aanbieden en dat ze dan vrijdag klaar zijn. Terwijl wij 10x hebben aangegeven dat we ze uiterlijk donderdagochtend moesten hebben. Daarna nog 2x gebeld maar er werd niet opgenomen, ook op mail werd er niet meer gereageerd. Ze komen niet met een oplossing en als klant wordt je genegeerd. Hele slechte service. Ik ga hier nooit meer bestellen. Je kunt niet eens een reactie verwachten. Onprofessioneel bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Mooie shirts, wilden eerst graag bedrukking. Na overleg voor borduring gekozen, de shirts zijn erg mooi geworden

Zelf per abuis 2 verschillende kleuren shirts besteld, jammer dat ze niet even gecheckt hebben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden over bedrukking en kwaliteit! Snelle levering en goede service, aanpassing volgens uw wensen. Voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en communicatie, zelfs pro-actief geholpen door een medewerkster die ziek thuis was.

Meer mogelijkheden tot aanvraag van samples zodat de juiste keuze qua product gemaakt kan worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, snelle communicatie en goed inspelen op gewenste levertijd. (en goede kwaliteit ook nog) Voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denkt mee: 5 sterren

opvolging kan beter, de maten bleken vele malen kleiner uit te vallen (XS valt als kindermaat 148) waardoor ik met overschot aan kindermaten zit (kinderen zijn niet eens onze doelgroep). Ik zou hier nog wat over horen vanuit fabrikant maar niets meer gehoord. Anders zeker 5 sterren

Over Shirts-bedrukken.nl

Filter op Taal