Prima service en snelle afhandeling

Fijn contact gehad, snelle afhandeling en het pakketje werd keurig en snel afgeleverd. Heel erg blij mee. Goede kwaliteit en prima service dus.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!!!

Geweldig.

Vlotte levering, nette afhandeling bij retouren

Vlotte levering, nette afhandeling bij retouren

Leuke webwinkel en snel in huis.

Vlotte service!

Heel tevreden over shoppen bij Kidsdepartment.

Was snel en goed

De site is prima en makkelijk te vinden. Erg leuke kleren en makkelijk te bestellen

Geweldig assortiment en zeer klantvriendelijk

Geweldig mooie kinderkleding en zelfs laat in de avond nog prima bereikbaar via de mail om het probleem wat ik tijdens de bestelling tegenkwam op te lossen.

Zo een leuke en fijne winkel, en ook online shoppen is een feestje!

Zulke leuke dingen hebben ze bij Kids Department! Het liefste ga ik lekker shoppen in de winkel maar bij tijdnood is het online shoppen ook helemaal top!

Geweldige persoonlijke service

Prettige service, ik had wat foutjes gemaakt in mijn bestelling. Een belletje en alles werd rechtgezet voor me. Snelle bezorging, alles netjes verpakt. Ik ben erg blij!

Overzichtelijke site, snelle levering

Heerlijke site met de mooiste merken allemaal bij elkaar. Snelle en keurige levering met de mogelijkheid achteraf te betalen!

GEWELDIGE en persoonlijk!

Superwinkel! Erg behulpzaam, altijd snek geleverd en de mooiste collectie! Mijn favoriet­čĹî

Snel en erg behulpzaam!

Zo fijn dat jullie altijd alles willen opmeten of vergelijken zodat als ik bestel de maat goed is! Ga zo door! Enige minpunt : dat jullie zulke leuke setjes maken op insta dat ik altijd blut ben ;-) ­čśé hi hi!

Snelle levering en prima afhandeling bi het ruilen van het product

Zeker aan te raden

Netjes en snel geleverd

Erg tevreden over product, levering, verpakking en retour afhandeling.

Super service. Snel in huis en heel snel geholpen via de e-mail.

Hele fijne service en snel geholpen met vragen via de e-mail. Ook de kleding is geweldig. Ik ga snel weer bestellen!

Snelle en vriendelijke service

Mooi divers assortiment en goede service. Pakketjes altijd snel in huis!

Perfecte service!

Vlugge levering naar Belgie toe + vlotte communicatie. Aanrader!

Top kwaliteit met een persoonlijke touch

Snelle service, de outfits van Carlijn Q zijn van een goede kwaliteit. De extra info rond grootte was zeer accuraat.

Pluspunten

Hele leuke kleding en leuke merken, duidelijke webshop, leuke inrichting, goede afhandeling bestellingen

De vriendelijkheid van een deel van de medewerkers zou wat mij betreft vriendelijker mogen. Het voelt wanneer je geen dagelijkse klant bent alsof je te min bent, er kan soms geen lachje vanaf.

Hi! Ik heb je nav jouw klantervaring even een mailtje gestuurd. Groetjes Brenda

Pluspunten

Gewild product nog op voorraad en voor een eerlijke prijs. Super snelle levering.

Pluspunten

Supersnelle levering!

Pluspunten

Super leuke en fijne producten! Daarnaast een snelle levering, fijne communicatie en veel inspiratie qua kledingcombinaties. Dus Top!

Pluspunten

Reageren snel en een snelle levering.

Pluspunten

Goede service, bijvoorbeeld online bestellen en ophalen in de winkel en altijd bereid om maatadvies te geven, fijne merken.

Over Kids Department