Kan vriendelijker

In het verleden toen ik bij kidsdepartment kwam toen er nog maar 1 winkel was ervaarde ik regelmatig geen vriendelijkheid. Niemand vroeg of ze even konden helpen en 1 mevrouw die daar werkt was alleen bezig met een Instagram filmpje van haar dochter voor de winkel. Die keek voornamelijk alleen boos en kwam geïrriteerd over alsof wij ook maar in de weg stonden. Ik heb mijn ervaring wel eens gedeeld en andere herkende deze ervaring helaas. Volgens mij zijn die nieuwe dames in de winkel veel liever:)

Hi Lisa, dank voor het delen van uw ervaring. Inderdaad zitten we inmiddels alweer bijna een jaar op de nieuwe locatie en hebben we de focus meer naar de winkel verlegd voor een goede winkelbeleving. Hopelijk zien we u snel in de nieuwe winkel waar u van harte welkom bent! Liefs team Kids Department

Gave merken coole outfit inspiratie

Heel goed. Alleen de site loopt bij mijn yekefoon arandaard vast als ik terug wil klikken naar het overzicht. Dat maakt dat je dan soms stopt met kijken en zoeken

Kwaliteitsvolle kinderkleding!

Mooie kledij! Snelle levering en soms fijne koopjes

Geweldige winkel!!

Wat een geweldige winkel met echt een meer dan uitgebreid assortiment en wat een mooie kleertjes de dames nemen alle tijd voor je… heel fijn als je zelf niet weet hoe te combineren ook de webshop is heel fijn om te bestellen en het is heel snel in huis!

Super snelle levering

Ik had dinsdagochtend een jasje besteld en woensdag werd het al geleverd. Dank je wel

Leuk team! Goed en eerlijk advies! We komen er graag.

Snelle levering, mooie collectie

Snelle levering, mooie collectie. Pakketje was mooi verpakt, een echt cadeautje

Goeie service

Snel verzonden

Topwinkeltje

Wij kopen hier heel graag. Altijd goede service van team kids dept.

Top Service tot nu

Bij het inpakken bleek 1 van de artikelen beschadigd. Ze hadden het betreffende t-shirt niet meer op voorraad maar hebben direct geschakeld of ze het t-shirt konden naleveren. Telefonisch geïnformeerd en samen de afspraak gemaakt dat alle artikelen in een keer geleverd worden. Ze doen echt de moeite om goed te leveren. Het duurt misschien iets langer maar dan wel 100% in orde.

Jullie inspireren mij via insta en jullie leveren zo snel! Het is altijd een feestje als het pakketje binnen komt.

Vlotte levering

Zeer vlotte levering, veel keuze!

Snelle levering - leuk assortiment

Zie titel. Na bestelling snel en goed geleverd. Niks op aan te merken.

Vriendelijke service en snelle levering.

Via instagram altijd leuk contact en gewoon súpermooie kleding!

Geweldige webshop

Mooie kleertjes… mooie merkjes en een hele fijne webshop! Personeel is heel behulpzaam! ❤️

Hele mooi spulletjes

Snelle verzending, hoogwaardige kwaliteit en zo schattig

Mooi cadeau met een schattige verpakking.

Ik had iets leuks uitgezocht om als verjaardagscadeau te geven. Ik had 1 van de kledingstukjes in de verkeerde maat aangeklikt. Geen probleem, de dame heeft alles optijd aangepakt. Leuk verpakt en een lief kaartje, ik ben heel tevreden. De kleding is uitstekend, de service indrukwekkend en de levering snel. Ik was al klant en dit is waarom.

Super elke keer weer

Fijne winkel, mooie merken en ook online een feestje

Geweldige service

Al vanaf het begin ben ik zeer tevreden over de super service. Even iets opmeten of advies geven is nooit teveel moeite! De produkten worden snel verzonden en de keus is groot wat aangeboden wordt op de website.

fijne producten!!

Snelle levering, mooie producten!

Mooie kleren, vlotte verzending, netjes verpakt

Tevreden met mijn aankopen!

Mooie kleding

Hele fijne site met super mooie kleding. Levering niet de volgende dag gehad, maar dit vind ik geen probleem

Vlotte levering

Prettig bestellen en ontvangen daar

Heerlijke shop! Met prachtige merkjes kleding.

De IG filmpjes met combineer tips vind ik zo fantastisch. Jullie combineren als de beste

Fijne winkel met mooie merken!

Fijne winkel, heeft veel mooie merken die je niet in de winkel in de stad vindt. Wel jammer dat je moet betalen voor retouren.

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!