Snelle service en vriendelijke medewerkers

Nu 2x een bestelling geplaatst. Beide keren snelle service, keurig verpakt en heeeeel vriendelijk geholpen. Zò fijn!

Prachtig

Hele mooie kleding besteld. Netjes en op tijd geleverd

Mooie merken, fijne site, snelle levering

Een prettige, duidelijke, overzichtelijke website met mooie dingen! En altijd snel en goed geleverd. Hele fijne webwinkel

Hele fijne kinderkleding webshop

Mooie kleren, ruime voorraad en vlotte levering.

Goed en tijdig geleverd

zie hierboven

Ruim assortiment en goede klantenservice!

Bij een klacht zeer snelle en goede afhandeling. Verder prachtige winkel met ruim assortiment; van mooie kleding tot boeken en accessoires voor haar of kinderkamer.

De si jolis vêtements

Kids Department est de bon conseil pour de jolis ensembles tant pour les filles que pour les garçons. Ils ont un vaste choix… La livraison est rapide et soignée. Je recommande vivement! Merci pour les idées de looks sur votre page Instagram. J'adore.

Feestje

Mooie collectie kinderkleding, altijd op tijd bezorgd en dan is het weer een feestje om alles uit te pakken

Wat een super fijne webshop :-)

Het is een super fijne webshop, met een geweldig aanbod en snelle service :-) Ik ben helemaal blij

snelle bezorging, goed product

Het duurt lang eer de bestelling geleverd is

Zie boven

helemaal top en lekker snel

Snelle service, leuk ingepakt

Ik had een kraamcadeautje besteld en gevraagd of ze het in wilde pakken. Hier waren geen extra kosten aan verbonden, super service en erg leuk ingepakt.

Zeer vriendelijk personeel en goede service!

Als je contact opneemt, word je meteen te woord gestaan. Het personeel is vriendelijk en vakkundig.

Leuke collectie

Snelle levering, netjes ingepakt met een attent kaartje! Leuk.

Snelle levering, tiptop in orde

Goede ervaring, klantvriendelijk.

Beetje omslachtig retourbeleid en het punten systeem is niet zo transparant. Maar de service is top en het aanbod is fantastisch. Alle merken op 1 locatie. O en de activiteit op insta is geweldig altijd leuke ideeen voor mooie setjes.

Heerlijke winkel, goede service!

Mooie, schone winkel. Ruime keuze en ervaren collega’s voor het beste styleadvies

Mooi product

Betaling liep vast maar was wel afgeschreven. Kreeg daarop tot twee maal toe een herinnering zelfs op de dag dat het product geleverd werd. Oeps, technisch probleempje denk ik. Het product was gewoon weer prachtig net als altijd!

Super service, mooie kleding

Altijd snelle reactie bij vragen, snelle en goede service ook als je via internet bestelt. Snelle verzending.

Snelle en goede levering

Snelle levering, mooi ingepakt. Enige puntje is dat de kleuren van de maillots van MP Denmark op de website anders zijn dan in het echt. Maar na telefonisch contact een goede oplossing gevonden!

Snelle vriendelijke service

Alles zoals beloofd.

Goede snelle service! Hele leuke mode voor kids!

Ik heb al een paar keer iets besteld. Ben heel tevreden over de snelle goede service! Hele leuke kindermode. Leuke instagram site waar je leuke tips en Ideen krijgt hoe je de kleding kunt combineren.

Goede kwaliteit en nette service!

Mooi ruim assortiment kinderkleding met goede kwaliteit, snelle verzending en hele nette service!

Heel snel verzonden. Mooi ingepakt! Leuk kaartje erbij. Heel erg tevreden. Ik ga er zeker nog eens bestellen voor ons dochtertje! Dank je wel :)

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!