super

Online besteld en in de winkel opgehaald waar ik nog even gezellig kon snuffelen tussen alle leuke spullen. Leuke winkel! Aanrader.

Great service!

Great and fast delivery.

Goede mooie producten en bovenal snel in huis blij!!!

Verzorgd, betrouwbaar en attent.

Alles verloopt naar behoren en zoals er vermeld staat.. Cadeautje om je spullen te ontvangen. Snelle reactie en versturen van items..

Super kinderwinkel!

Altijd en snel in antwoord en geeft goede tips!

Snelle bezorging, mooie producten

Quick delivery and great items

I highly recommend Kids Department. Those nice people sell a huge amount of amazing clothes and brands.

Top service!

Absoluut mijn favoriete shop! Het team denkt creatief mee met het samenstellen van combinaties en zijn heel behulpzaam. Naast online shoppen is de winkel ook absoluut het bezoeken waard. Je komt in elk rek wel iets leuks tegen.

Snelle levering en goed verpakt

De faux die bontjas die ik voor mijn dochter heb besteld is prachtig. Snel geleverd en goed en netjes verpakt.

Het bestelde product zag er precies zo uit als verwacht en werd snel geleverd. Het was ook met zorg ingepakt. Alleen maar positief dus!

Fijne webshop met hippe duurzame merken voor mijn kinderen!

Ik heb al een aantal keer bij kids department besteld, de laatste keer bleef ik maar mailen of er toch nog een artikel bij kon en nog een en nog eentje dan! Dat was geen probleem, zo werden al m’n items in 1x verzonden, blije mama, blije kindjes! Dus goede service, netjes ingepakt en super mooie kleertjes voor de kids!

Aangepast koopadvies

Ik kocht voor het eerst een nieuw merkje, helaas waren alle stuks te groot. Kids Department hielp me om de kleinere maat op te meten. Bedankt voor de goed hulp!

Prachtige kledij en super service

Prachtige collectie voor jongens!! Kledij werd snel geleverd. 10/10

Super snel bezorgd

Was weer leuk ingepakt, ene dag besteld, volgende dag in huis. En... ook nog eens prachtige items. Erg blij mee!

Tot nu toe niks dan positief

Zeer goede service Doen er alles aan om je te helpen bij foute bestelling, iets vergeten bestelling,... Ook zeer snelle levering naar BE

Uitstekend!

Heel goed geholpen, snelle verzending, mooi verpakt, vriendelijk personeel!

Mooi assortiment

Leuke collectie, snelle levering, top!

Toffe items, goede service

Zie boven

super

Ik vind het altijd leuk bij jullie te shoppen op de site voor mijn kleinkinderen! Geweldig ingepakt altijd is het en cadeautje! Mvgr, Marijke van Duuren

Betrouwbaar

Leuke dingen in de online winkel ontdekt tegen een mooie prijs!

Snelle verzending en ingepakt als een cadeautje!

Erg fijn

Toppie

Leuke kleertjes. Goede service, snelle verzending.

Super goede service

Hele goede maat adviezen en foto’s ontvangen via instagram hierdoor van afstand een super leuke set online gekocht. Snel geleverd, leuk ingepakt en precies zoals omschreven! Top!

Super snelle levering

Alles was de volgende dag keurig geleverd

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!