Fijne webshop met mooie merken.

Fijne webshop met mooie merken, verzorgd ingepakt en snel ontvangen.

Lovely shop

Great service.

Snelle verzending

Mooi assortiment en snel verzonden! Ook goede hulp bij maken van setjes.

hele fijne winkel

snelle levering, alles helemaal ok!

Geleverd op verkeerd adres

Van te voren aangegeven dat item geleverd moet worden op aangegeven adres, ivm een bruiloft waarvoor het item nodig was. Reactie ontvangen dat dit zal gebeuren en dat het optijd verzonden zou worden. De verzending vond snel plaats, maar als nog werd het naar het verkeerde adres gestuurd. Dit heeft ontzettend veel stress, onrust en problemen veroorzaakt.

Beste Lotte, wij betreuren ten zeerste dat het pakje naar uw huisadres gestuurd is. De verwarring ontstond door mailwisselingen met een andere naam dan de naam waarmee de bestelling is geplaatst. Waar mensen werken, worden helaas ook fouten gemaakt. Wij hebben echt ons best gedaan en het zelfs met PostNL verzonden zodat het hopelijk op tijd op de Waddeneilanden aankwam. Ondanks de enorm hoge spoed vanwege een zeer last minute bestelling, hebben we ons best gedaan. M.v.g. Team Kids Department

Snelle levering, alles tip top

De website was heel duidelijk. Alles is overzichtelijk, wat het gemakkelijk maakt om je favoriete artikels te vinden. De bestelling en betaling gingen vlot, en de levering was snel. Aanrader!

Zeer tevreden!

Super aardige klantenservice, snelle reactie en verzending. Top!!

Suuuuper leuke slofjes

Super leuke slofjes en heel snel verzonden

Ik raad an!

Alles zonder obstakels, snel en efficiënt.

Heel tevreden

Zeer snel mooi pakketje ontvangen. Zeer blij mee.

Snelle levering en super leuk item!

Super leuke bestelling wederom ontvangen

Lieve medewerkers, altijd bereid om te helpen. Mooie merken en super toffe kleren en accessoires.

Uitstekende service!

Fijne en leuke webshop

Snel en netjes verpakt

Het is een mooi boek, met mooie tekeningen. De bestelling is snel en correct geleverd.

Snelle en correcte levering

Dag later had ik het al huis. Top!

Heel blij met mijn recente bestelling bij Kids Department. Omdat ik had gevraagd het in te pakken als cadeautje werd ik netjes gebeld waarvoor het cadeautje bestemd was, super attent.

Bestelling snel ontvangen

Mijn bestelling was zeer snel binnen.

Alles helemaal goed!

X

Zeer snelle en correcte levering!

Zeer snelle en correcte levering!

Fantastisch!!!

Door COVID-19 (en de maatregelen die toen nog van kracht waren) waren wij niet instaat om de spullen op tijd te retourneren. Hier hadden ze alle begrip voor en we kregen super lief een tegoedbon van de geretourneerde artikelen. Ze zijn altijd heel erg behulpzaam en reageren super snel! Naast dus de fantastisch mooie items op de site - ook nog eens super klantvriendelijk. Aanrader dus!

Snelle levering en fijne service

Prachtig broekje van marmar mogen ontvangen. En dat gelijk de volgende dag.

Snelle verzenden, mooie kleding

Mooie producten, snelle levering!

Ik ben erg enthousiast over deze overzichtelijke webshop met mooie producten. De mooiste merken komen voorbij en de levering was snel. Ik ben van plan om de winkel binnenkort te gaan bezoeken.

Snel opgestuurd

Alles naar wens

Fijne winkel. Zowel online als offline. Mooi merken pakket en lieve meiden. Ga zo door!

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.