Netjes verpakt, snelle verzending mooie artikelen

netjes en keurig op tijd geleverd.

Ging iets mis met de bestelling, althans zo leek het. Ik werd netjes gebeld en het pakket werd snel verstuurd.

Bedankt!

Snel verzonden, mooi verpakt en prachtige producten!

Prima, Wel met de opmerking dat 1 paar sokken niet is geleverd. Foto gemaakt en mail verstuurt . Dus ik wacht af of ik dit morgen ontvang.

snelle service

de zending was niet geleverd,ik werd daarna gelijk gebeld door kids department ze gaan meekijken en contact opnemen met de pakketdienst snelle service!

Zoals als altijd weer super geholpen

Prima levering, retourzending kan beter. Bijvoorbeeld met een retourlabel. Het wordt niet overal geaccepteerd zonder verzendlabel

Snelle service. Vriendelijk.

Leuke website, mooie kledij

Snelle levering en kleertjes waren mooi ingepakt. Leuke collectie voor jongens en meisjes.

Snelle verzending en prachtig producten!

Uitstekende service (opmeten is geen probleem, ze denken ook mee qua combinaties en iedereen die ik er online sprak is enthousiast en vriendelijk), snelle verzending en uiteraard prachtige producten.

uitstekend

Er is een fijn en duidelijk contact met Brenda, ook het lijntje is kort en er wordt snel gereageerd. De artikelen zijn zoals beloofd.

Super snelle levering

Jas besteld en de volgende dag in huis.

Prima site en groot aanbod Verzending door de winkel snel maar door de vervoerder duurde het vrij lang wat wel jammer is

Leuk en snel advies via de app. Prachtige sets kleding.

Makkelijk te bestellen en na een dag al in huis

Top, heerlijke collectie!!

Veel te veel leuke merken bij elkaar;) Beetje prijzig, maar staat wel goede kwaliteit tegenover. Blij deze webshop te hebben gevonden. Goede service.

Jammer dat de retour zending voor eigen rekening is verder helemaal tevreden!

snelle service, mooie en uitgebreide collectie

je kan altijd appen en krijg snel een reactie over de maten. zeer handig als je online shopt.

Snelle levering, mooie merken, goede kwaliteit.

Snel en correct

Snel en correct

Top en snelle levering!

Overzichtelijke site, snelle levering!

Geweldig geholpen

Niets is het Kids Department team te gek om je te helpen bij het maken van de juiste keuze in de webshop. Bij eerdere bestellingen werd de kleding al eens met liefde voor me opgemeten, zodat ik wist wat de beste maat was voor mijn kind. En nu is er zelfs speciaal een kort filmpje gemaakt waarop het speciale kleureffect van de Gosoaky Flipper Disco te zien was. Super!

Altijd super snel met verzending! En super mooie kleertjes voor de kids!

Top service!

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.