Snelle levering en goed verpakt

De faux die bontjas die ik voor mijn dochter heb besteld is prachtig. Snel geleverd en goed en netjes verpakt.

Het bestelde product zag er precies zo uit als verwacht en werd snel geleverd. Het was ook met zorg ingepakt. Alleen maar positief dus!

Fijne webshop met hippe duurzame merken voor mijn kinderen!

Ik heb al een aantal keer bij kids department besteld, de laatste keer bleef ik maar mailen of er toch nog een artikel bij kon en nog een en nog eentje dan! Dat was geen probleem, zo werden al m’n items in 1x verzonden, blije mama, blije kindjes! Dus goede service, netjes ingepakt en super mooie kleertjes voor de kids!

Aangepast koopadvies

Ik kocht voor het eerst een nieuw merkje, helaas waren alle stuks te groot. Kids Department hielp me om de kleinere maat op te meten. Bedankt voor de goed hulp!

Prachtige kledij en super service

Prachtige collectie voor jongens!! Kledij werd snel geleverd. 10/10

Super snel bezorgd

Was weer leuk ingepakt, ene dag besteld, volgende dag in huis. En... ook nog eens prachtige items. Erg blij mee!

Tot nu toe niks dan positief

Zeer goede service Doen er alles aan om je te helpen bij foute bestelling, iets vergeten bestelling,... Ook zeer snelle levering naar BE

Uitstekend!

Heel goed geholpen, snelle verzending, mooi verpakt, vriendelijk personeel!

Mooi assortiment

Leuke collectie, snelle levering, top!

Toffe items, goede service

Zie boven

super

Ik vind het altijd leuk bij jullie te shoppen op de site voor mijn kleinkinderen! Geweldig ingepakt altijd is het en cadeautje! Mvgr, Marijke van Duuren

Betrouwbaar

Leuke dingen in de online winkel ontdekt tegen een mooie prijs!

Snelle verzending en ingepakt als een cadeautje!

Erg fijn

Toppie

Leuke kleertjes. Goede service, snelle verzending.

Super goede service

Hele goede maat adviezen en foto’s ontvangen via instagram hierdoor van afstand een super leuke set online gekocht. Snel geleverd, leuk ingepakt en precies zoals omschreven! Top!

Super snelle levering

Alles was de volgende dag keurig geleverd

Zoals altijd goede en snelle service. Reageren altijd snel op berichten en hebben ieder seizoen weer prachtige collecties

Gewoon de leukste!

Altijd fijn om te komen winkelen. Bedankt voor de hulp met de maatjes!

Great (online) shop

I am from Belgium and I live this shop. People are nice and available to answer any question or IG of FB. They also provide good advices on sizes. Furthermore they have so gorgeous tastes. They make me want to buy everything. Keep up the good job guys.

Top service!

Mooie site en snel bezorgd.

Bestelling snel ontvangen.

Perfecte service

Ontzettend vriendelijk geholpen toen er bij mijn bestelling een foutje in een vestje zat. Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd. Snelle reacties per mail! Echt heel fijn.

De leukste kinderkledingwinkel met het liefste personeel en geweldige merken

Heerlijk om online en in reallife te shoppen. Behulpzaam en enthousiast om setjes te laten zien/te stylen.

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!