Leuke aanbiedingen kunnen scoren, snelle service, leuke producten!

Mooie kleding veel onkosten

Ze hebben kwalitatief goede kleding. Echter, de verzendkosten en retourkosten voor de klant. Dit vind ik een slechte zaak. Met een webshop heb je veel verder bereik dan zonder webshop. Een winkel als deze zou op zijn minst de verzendkosten vanaf 25 euro op zich kunnen nemen.

Nice people, great brands, fashionable clothes, ... i highly recommend Kids Department!

Snelle levering, goed product, goede prijs!

Ik vond het zo leuk dat er een briefje bij zat met een met de handgeschreven naam!!

snelle levering en fijne keuzes

wederom bestelling snel ontvangen, leuk verpakt en fijne duurzame merken!

Mooie kleertjes en fijn advies

Via de app fijn advies gekregen over de maatjes en combinaties. Prachtige merkjes.

Alles helemaal goed!

Snelle bezorging en altijd mooi en goed kwaliteit kleding

Fijne website, goed in gebruik. Leuk aanbod

Website werkt echt enorm prettig, blij met de kleertjes altijd, goed aanbod. Vriendelijk en goed contact. Super tevreden!

Snel en netjes

Snelle en nette levering

Een van mijn favoriete webshops

Kids Department is een fijne webshop met mooie kleding en accessoires voor kinderen. Ze verzenden snel en pakken het altijd mooi in, vinden de kinderen telkens weer een echt feestje om de nieuwe kleding uit te pakken.

Perfect!

Topkwaliteit! Goede service en duidelijke communicatie via mail bij online aankopen. Altijd netjes verpakt en snel verzonden! Top!

Snelle levering en mooie kwaliteit spullen

Steeds vlotte levering

Toffe merkjes bij elkaar

Mooie spullen, snel geleverd

Super leuke kleding van mooie merken. Snel geleverd, retour ook snel afgehandeld.

Goede service en mooie kwaliteits spullen

Snelle levering en duidelijke omschrijvingen

Kleding is gewoon precies zoals omschreven (incl maatvoering als dat er bij staat) en de levering was erg snel :).

Veel keus en goeie service

Fijne webshop, op maat te filteren! Duidelijke mail communicatie over de status van mijn bestelling.

Snelle levering Super leuke kleertjes

Super! Was al heel lang opzoek naar de Liewood sandaaltjes in deze kleur en maat, eindelijk gevonden! Ook voor een gewone prijs. De dag erna al in huis! Daar worden we blij van!!

nog wachtende op leuke kleertjes

Mijn pakje werd nog niet geleverd... ik wacht er nog op!

Blij met mijn aankoop, snel geleverd.

Prima service!

Persoonlijk advies gehad via Instagram & snelle levering. Jammer dat we niet in de buurt van de winkel wonen. Mooie en grote collectie kinderkleding.

Snel geleverd, goede en mooie pasvorm voor mijn kind. Kwaliteit is hoog en ziet er tot in detail uitgewerkt uit. Je kan zien dat er goed na is gedacht over het product, sluitingen mooi afgewerkt, rits goed lopend en beschermd en kleuren mooi en goed van kleur. Zeer tevreden klant.

Hele fijne webshop met heel veel keus

Heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam! Al heel vaak iets besteld en het was altijd naar wens.

Geweldige service en veel leuke kleding

wat een fantastische service. Te allen tijden te bereiken en mee willen denken. Top!

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!