Leuke laarsjes en snelle levering!

Blij met mijn bestelling!

Foto’s op de site komen overeen met geleverde producten.

Fijne service en mooie producten!

Een erg fijne webshop met een groot aanbod aan prachtige spulletjes! Klantvriendelijk, goede service en een snelle levering. Ook wordt alles mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij, erg leuk om thuis te ontvangen!

Geweldige winkel en webshop

Goede service, snel verzonden pakketjes en in de winkel kan je niet naar buiten lopen zonder een tasje vol leuks

Mooie merkjes bij elkaar

Fijne winkel

Fijne webshop!

Mooie webshop en supersnelle verzending. De mooie sjaal van Maed for mini is al in gebruik :)

Mijn lievelingsshop met mijn favoriete stylisten

Persoonlijk, snel, enthousiast, eerlijk, fantastisch advies en meer dan flexibel.

Top klantvriendelijkheid

Ik woon ongeveer 250 km verderop. Met zo'n groot scala aan merken en kennis is het voor mij geen probleem om online te shoppen. De dames helpen me altijd als geen ander en iets terug sturen een vraag stellen of iets overleggen kan altijd en overal.. via de mail, Instagram, overal zijn ze even snel berijkbaar!!! Dikke 10!

Uitstekende service!

Alles verliep heel vlot!

Zeker top

Zeker volgende keer weer hier voor me kinderen

Correct, snel en bij openen tref je de bestelling prachtig ingepakt ❤️

Heel tevreden over het bestelproces en de levering. Tot de volgende keer!

snel en betrouwbaar

snelle en betrouwbare winkel

Snelle en goede persoonlijke service

Bestel altijd graag bij kidsdepartment. Ze bellen of mailen als ze een advies hebben over de bestelling qua maatvoering. Reageren snel op een bericht op Insta. Pakketjes worden snel verstuurd.

Zeer goed!

Super goede service!

Klantvriendelijkheid ten top

Ze geven persoonlijke service via mail en zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam . Heel fijn. Ook het spaar systeem werkt heel fijn . Een site waar ik graag bestel!!

Helemaal te gek

Ik had laarsjes maat 26 besteld en in de winkel opgehaald, mocht ze gelijk passen. Ze bleken toch te groot en kreeg gewoon gelijk een andere maat. Ik zeg perfect. Bedankt voor jullie makelijkheid vrijheid en service.

Geweldig leuke winkel met super toffe merken en te lief en betrokken personeel!

Helaas weinig leuke kledingwinkels in de buurt, al bijna 5 jaar shop ik met liefde online en in deze stenen winkel outfitjes en assecoires voor de kids. Personeel is super behulpzaam en geintereseerd.

Mooie producten.

heel goede ervaring

Fijne en snelle service

Zeer fijne winkel en webshop met mooie spullen en goed advies

Zeer fijne winkel en webshop met mooie spullen en goed advies

Bestelling zorgvuldig afgehandeld. Ik stelde in het opmerkingenveld nog een vraag over mijn bestelling en daar werd ik nog even over gebeld. Goede service!

Snelle Service, met hoofdletter S!

De broekjes werden erg snel verstuurd. Ook leuk om te zien dat er geen onnodig grote dozen (en vulling) worden gebruikt!

Excellent

Excellent

Excellent!

Leuk aanbod, goeie prijzen, overzichtelijke website en snelle service. Aanrader voor online shoppen voor de kids!

Fijne webshop!

Ik zocht naar een specifiek paar schoenen en Kids Department was de enige webshop die ze nog op voorraad had. Ik kende ze niet, dus gebruik gemaakt van Afterpay. Ik had de schoenen snel in huis, goed verpakt en wel.

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!