Heel tevreden. Snelle levering. Leuke kleding en leuk ingepakt.

Snelle levering en kwaliteit

Bestelde producten snel ontvangen en kwalitatieve producten

Super leuke collectie en goede service!

Doordat de merken en de service fijn zijn staat ook ooit nog een bezoekje aan de 'echte' winkel op het lijstje! Voor nu heel fijne dat ik ze online heb gevonden! Tot snel!

Top. Prachtig ingepakt

Kadobon besteld voor kleinzoon. Mega mooi ingepakt. Ik hou daar van!

Prima levering

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en prima levering.

De leukste merkjes, goede service en super behulpzaam

Het is een super leuke winkel voor wat grotere kindjes maar zeker ook voor de kleintjes. Leuke acties en dagen. Altijd behulpzaam om leuke setjes te maken. Ik kom er graag wat vaker online dan offline maar binnenkort ga ik weer live langs met de kids.

Super snel

Mooie enfant laarzen voor mijn zoon besteld, volgende dag binnen..Super!

Fijne ervaring

Mooie site, vlot aankoop- en retourproces Huisstijl (site, verpakking) spreekt aan Eén item (broek) stelde wel teleur - stof was helemaal anders dan ik verwacht had. Maar retour ging vlot

Levertijd vermeld op de website komt totaal niet overeen met werkelijke levertijd

Goedendag, hartelijk dank voor uw beoordeling. Toch wil ik nog graag een reactie op geven. U was ontevreden omdat u een bestelling plaatste op 2 januari net voor 12:00 en wij (doorgaans) nog dezelfde dag verzenden. Helaas bleek dit niet haalbaar en is de order 1 dag later verzonden. De reden was het feit dat de sale op 1 januari verhoogd was. Via de nieuwsbrief hebben wij aangekondigd dat wij onze best zouden doen alle orders z.s.m. te verzenden maar dat gezien de drukte en het feit dat wij 1 januari ook gesloten zijn, het mogelijk kon voorkomen dat de order iets later dan men gewend is, verzonden zou kunnen worden. U gaf zelf aan het 'belachelijk' te vinden om een nieuwsbrief te lezen maar als dit was gebeurd, dan was u op de hoogte geweest. Het staat u uiteraard ook vrij even contact te zoeken indien er spoed bij een levering is. Dan zullen wij altijd onze best doen om dit op te pakken. Op onze site kunt u terugvinden dat wij tijdens launches en sale periodes ons best doen, orders z.s.m. te verwerken. Maar dat er mogelijk een vertraging kan zijn. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u veel plezier met uw aankoop. Mvg. Kids Department

Mooie spullen, snel geleverd. Nadeel is retour

Weer fijne kleertjes erbij! Mooie spullen en goede sale. Nadeel is wel het retour sturen op eigen kosten. Ik moest nu 7,25 betalen voor het terug sturen van 1 broekje van 19,- die ik echt niet leuk vond. De rest gewoon gehouden. Dat heb ik vooraf niet goed uitgezocht en zou een reden kunnen zijn om niet weer te bestellen. Je moet het toch eerst even zien voor je weet of het past en bevalt. Zo een dure hobby.

Goedendag, hartelijk dank voor de review. U mag het pakketje ook altijd (mits het past uiteraard) als brievenbuspakje verzenden. Dat scheelt behoorlijk t.o.v pakketpost. Een andere optie is om uw pakket naar een DPD punt in Wateringen (Dekor) te laten zenden en dat wij het pakket ophalen. Dan kost het ongeveer 4,50 voor een pakket. Wellicht is dit een fijne optie voor u. Veel plezier met uw aankoop. M.v.g. Kids Department

Enorm leuke collecties en hebbedingetjes

Kids department is leuk en eigenzinnig. Ze hebben altijd enorm leuke collecties en hebbedingetjes.

Snelle levering en leuk assortiment

Erg fijn als je pakketje snel binnen is en er ook nog een top uit ziet! Helemaal blij mee

Mooie webshop, snelle levering

Leuke webshop, snelle verzending, leuk en persoonlijk verpakt.

Keep up the good work

Snelle service en mooie kleren

Snelle service, mooie kleren, goede retourverwerking en op dit moment fijne korting.

Mooie producten en snelle levering

Alles prima verlopen

Makkelijk te bestellen.

Mooie kwaliteit, veel keuze en snelle levering

Erg blij met de nieuwe riemen van mijn dochter! Mooie kwaliteit, veel keuze en snelle levering. Hier koop ik zeker weer eens!

Zeer positief

Snelle service en heel leuk ingepakt

Zonder dat ik er om gevraagd had zat alles super leuk verpakt.

Leuke kleding, goede service!

Superleuke kleding. Komt altijd als een cadeautje binnen🥰 goede service ook!

Super mooie kleren in no time geleverd.

Top, ik kom zeker nog eens terug.

Mooi verpakt met een lief kaartje

Prachtige kleding en goede service

tevreden

Levering netjes op tijd, artikel helemaal naar wensen

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!