Mooie collectie, goede service

Veel verschillende mooie merken op voorraad. Ondanks de coronacrisis een goede levertijd. En een leuk kadootje ontvangen. Dankjewel!!

Snel in huis, mooie producten met zorg ingepakt

Altijd erg blij met de spulletjes die ik bij kidsdepartment bestel.

Zeer positief

Duidelijke websitebezoek, Snelle levering, mooi en zorgvuldig ingepakt. Een cadeautje om te krijgen!

Super service & goede kwaliteit

Super mooie producten van een goede kwaliteit en een super service :)

super service

De bestelde items waren snel geleverd en wat waren we extra verrast door de leuke tattoos en mooie kleurplaten die er als presentje bijzaten. Super ervaring

Top service!

Snelle levering en ik had de gratis verzendactie gemist, heeft ze me de verzendkosten terug over gemaakt! 👍🏻😊

Top winkel

Leuke winkel, ze hebben altijd de nieuwste collecties en service is top!

Kids department heeft prachtige bijzondere kleding en snelle verzending!

Prachtige, bijzondere kleding en een snelle fijne verzending!

Vlotte service

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, mooie merkjes

Persoonlijke service!

Fijne winkel met brede collectie waar een premium service voor ouder én kind voorop staat.

Geweldige winkel

Altijd een goede service, snelle verzending en natuurlijk geweldige kleding!

Echt super leuke kleding en andere toffe items voor onze zoon. Zeer klantgericht en uitstekende service. Zeker het shoppen waard!

Bordjes besteld, Prima service. Snel geleverd.

Fijnste winkel, mooiste kleding, beste service!

Fijnste winkel, mooiste kleding, beste service!

Snelle levering & lief kaartje bij de bestelling. Heerlijke shop met een topteam!

Snelle service, goed stylingadvies

Wat een leuke winkel! Met de leukste inspiratie qua kleding.

Fijn contact, snel en mooie collectie

Superfijne service, snelle reactie bij vragen en hele mooie kleding.

Goed, snel, aardig

Goed spul, snel geleverd en aardig contact.

Te leuke kleren en super snelle service!

Leukste kledingwinkel!

Het liefst bestel ik hier!!!

Voor mij dé winkel om leuke kinderkleertjes te bestellen. Service is top! Bestelling zeer snel binnen en ook altijd leuk ingepakt! Helaas te ver weg om binnen te stappen maar online is een goed alternatief!

Snelle en goede service!

Ik had een bestelling online geplaatst en deze was vrijwel direct gelijk behandeld, de volgende dag had ik het pakketje al binnen en het zat netjes ingepakt!

Altijd super

Super services. Vind er altijd iets leuks.

Super leuke kleding

Ik voelde me alleen niet echt welkom in de winkel, de werknemers waren pakketten aan het inpakken en gaven mij het gevoel dat ze geen tijd hadden. Verder super leuke kleding!!

Heel snel gereageerd en de levertijd was ook buiten verwachting super snel. Het pakjetje was ook met zorg ingepakt.

Fijne winkel!

Goede service. Leuke producten.

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!