Fijne collectie en super service, als altijd!

Fijne collectie, snelle verzending, goede verpakking van item en aardig kaartje erbij. Niets meer te wensen!

Super klantvriendelijk

Mooie winkels. Vriendelijk personeel Na in de kids te zijn geweest, doorgestuurd naar de babyzaak Toen we weer in auto stapten bij de kinderzaak kwam de verkoopster nog naar buiten of het allemaal was gelukt. Super attent.

Fijne, snelle levering van mooie producten

Veel keus ook dubbele maten wat fijn is als je twee kids in dezelfde maat hebt.

Super leuke collectie. Vriendelijk en persoonlijke service.

Het is altijd een feestje om naar de winkel te gaan. Fijn dat je op de website alvast ideeën kan opdoen.

Fijne website

Product omschrijving + foto komt overheen met wat ik fysiek heb ontvangen.

zoals altijd helemaal top!

Verrassend en goed advies via Whatsapp! Snel binnen. Blij mee!

De leuke ingepakte kado's snel mogen ontvangen!

De leuke ingepakte kado's snel mogen ontvangen!

Top, netje geregeld.

Mooie winkel en leuk assortiment. Unieke items. Mooi ingepakt.

Supergave merken en heel veel leuke outfit inspiratie

Fantastische merken, bezig met duurzasmheid, prachtige nieuwe bsbywinkel erbij. En op insta heel veel gave outfit inspiratie! Maken mooie love filmpjes om outfuts te laten zien en te vertellen hoe kleding zit.

Super fijn contact in deze tijden. Goed geslaagd

Goed contact gehad via social media. Iets besteld vervolgens telefoon gesprek gehad om mijn winkelafspraak te bevestigen en mijn spulletjes te kunnen. Halen.

Nog steeds is mijn pakket niet bezorgd...

Wacht al ruim 1,5 week op mijn pakket. Voorraad wordt slecht bijgehouden en daarna wordt er traag verzonden. Dan wordt er ook nog met een trage bezorgpartij in zee gegaan. Al met al, 1e en laatste keer hier een bestelling geplaatst.

Goedendag, dank voor uw review. Ik wilde toch graag even reageren. Helaas bleek inderdaad 1 item niet op voorraad. We hebben dit naar u gecommuniceerd en gewacht totdat we een reactie ontvingen of u mogelijk een vervangend item wilde of liever het aankoopbedrag retour. Na uw reactie is de bestelling 1 dag later verzonden en 1 dag daarna aangeboden maar was er niemand thuis. Wegens paasweekend, is het daarna opnieuw aangeboden en afgeleverd. Ontzettend jammer dat het net wat langer heeft geduurd en dat het item niet op voorraad was. Wij wensen u uiteraard heel veel plezier met uw bestelling. M.v.g. Brenda, Kids Department

Leuke winkel waar ik zeer vriendelijk ben geholpen.

alles in orde

snelle levering, artikel perfect in orde

Geweldig kleren, ruime voorraad en super service ❤️

Netjes en snel geleverd

Het bestelde product was snel geleverd, netjes ingepakt en met een kaartje erbij. Helemaal prima :)

TOP service!!

Ik ben super tevreden over de service van KidsDepartment! Ze helpen van op afstand naar het zoeken van de juiste maat (opmeten is geen probleem) en stellen leuke combinaties voor. Spijtig genoeg ging mijn pakje verloren, maar onmiddellijk zijn ze in actie geschoten om me de kleertjes alsnog te bezorgen in een nieuw pakketje. Vriendelijk, enthousiast, inspirerend en ongelooflijk klantvriendelijk!

Lievelingswinkel

Altijd snel verstuurd en prachtig ingepakt.

Helemaal geweldig

Super service!

Altijd een fijne winkel, snelle bezorging en mooie producten!

Snelle nette levering.

Snelle en nette levering. Wel hoge bezorgkosten voor een brievenbus pakketje.

Super fijne en snelle service

Ik heb nu twee keer hier besteld en het wordt zo mooi ingepakt en netjes verstuurd.

Alle mooie merken, geweldige service en behulpzaamheid onder één dak.

Geweldige onderscheidende webshop! Wij wonen ver weg maar Kidsdepartment is altijd dichtbij ;)

Kleding is verstuurd, helaas kreeg ik de trake en tracé niet geopend! Gebeld,

Blijkt dat het pakket op een heel ander huisnummer ligt, daar aangebeld, weten van niks. Nu helaas nog niks

Goedendag, wat ontzettend jammer deze review te ontvangen. Graag willen wij toch even reageren. Nadat u had aangegeven het pakket niet te hebben ontvangen, hebben wij dit uitgezocht en bleek bij de buren geleverd te zijn. We hebben u direct op de hoogte gesteld waar dit zou zijn en u zou het ophalen. We hebben aangegeven mocht iets niet lukken, dan even contact te zoeken zodat we verder kunnen helpen. Helaas is dit direct gegaan in de vorm van een negatieve review, terwijl wij niet op de hoogte waren dat het pakket niet bij de buren lag. Meermaals contact met u gezocht om u een oplossing te bieden. We hebben de items nogmaals besteld bij onze leveranciers en het pakket opnieuw aangeboden. Deze was zoals u aangaf in goede orde ontvangen. Helaas krijgen wij geen respons op ons verzoek of u de review wilt aanpassen ondanks dat het 'probleem' nagenoeg direct opgelost was. Wij betreuren dit ten zeerste aangezien we service in een hoog vaandel hebben staan. Desondanks wensen u veel plezier met uw bestelling.

Heel mooie producten en persoonlijke touch

De kleding die ik heb ontvangen was precies zoals beschreven. Prachtige maillots van mooie stof en kwaliteit. Er zat een heel leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling. Leuk gedaan!

Leuke collectie, zelf voor jongens hebben ze heel wat! De online service is top. Uitleg per merk voor maten, pasvorm en kleur. Zeker een aangename ervaring.

Over Kids Department

kids department onderscheidt zich door een unieke collectie kinderkleding en –accessoires (maat 50 t/m 152). maar wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. wij nodigen je graag uit langs te komen: come play with us!