Prachtige winkel, mooi assortiment en hele lieve meiden! We worden er altijd zeer goed geholpen. Al langere tijd onze favoriete winkel.

De leukste winkel die een top collectie aanbied en bovenal heel fijn en leuk personeel heeft.

Ik kom er ontzettend graag! Maar daarnaast volg ik ze ook zeker op social media. Ik merk dat ik daar echt ideeën uit op doe maar zeker ook vragen stel. En echt erg leuk dat ze daar ook alle tijd en energie voor nemen. Soms iets, al voor het online komt, reserveren is echt een extra leuke service. Want ze hóeven dit niet te doen natuurlijk. Maar ook in de winkel ben je erg welkom en de mensen weten waarover ze het hebben. En praatje pot kan altijd :-)

Goede service.

Bestelling snel ontvangen. Goed verpakt, service gewoon goed.

Mooi ingepakt

Mooie en leuke kleding. Snel geleverd en met zorg ingepakt

Goede snelle levering

Kwaliteit goed en snelle levering

Uitstekend!

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle verzending!

Snel verzonden

Leuke kleding en snel verzonden

Hartelijk

Goed geholpen

Snelle verzending

Via social media contact gehad en goed advies gekregen.

Fijne communicatie

Toffe collecties, mooie winkel, super meedenkend en ook op de socials erg actief. Leuk om te volgen.

Mooie producten, zeer snelle service!

Mooie producten, zeer snelle service!

Verzending duur

Ik kocht vrij prijzige schoenen (voor een kind). Helaas bleken ze niet te passen en dan moet je veel moeite doen om ze terug te sturen voor hoge kosten. Jammer

Dank voor de genomen tijd om een review te schrijven. Echter vinden wij het uiteraard jammer een onvoldoende te ontvangen alleen omdat retourzenden voor eigen rekening is. Op onze site staat vermeld wat onze procedures zijn, dus het was op voorhand iets wat u had kunnen weten. Uiteraard denken wenken wij altijd graag mee naar de goedkoopste opties voor retourzenden. M.v.g. Team Kids Department

Mooie kleding, netjes verpakt

Mooie merken!! Overzichtelijke website

Snelle nette en duidelijke levering

Alles naar wens.

Fijn geholpen

Zeer vriendelijk geholpen en ze hebben er mooie cadeautjes van gemaakt!

Top service!

EnFant laarsjes waren te klein besteld en we hebben ze in de winkel kunnen ruilen. Toevallig was de maat die we moesten hebben, retour gekomen. Hele fijne mail correspondentie hierover gehad. Dus zeer tevreden!

Een hele leuke winkel.

Super leuke kleding en je wordt altijd vriendelijk geholpen. Je krijgt goed advies en ze denken graag met je mee.

Goeie service en leuk assortiment

Fijne communicatie en oplossingsgericht bij gemaakte fout van mijn kant. Super leuke kleding! Ik shop er graag !

Per ongeluk het verkeerde item besteld, na 1 telefoontje super snel opgelost en het item werd alsnog de volgende dag geleverd!

Topklantenservice bij Kids Department!

Verkeerde maat laarzen besteld, maar via e-mail snel en vriendelijk geholpen. Ze dachten met me mee en hopelijk gaat vandaag de juiste maat met de post mee. Bedankt voor de snelle oplossing!

Snelle en prettige levering

Fijne webshop en snelle en prettige levering.

Met black friday besteld, prima prijs. Netjes verpakt en snel geleverd.

Goede ervaring

Ik kende Kids Departement nog niet, maar goede ervaring gehad. Mijn tas van Susan Bijl met korting kunnen kopen en alles keurig op tijd ontvangen.

Snel!

Supersnel en goed en duidelijke communicatie

Super mooie laarsjes, mooie prijs en snelle levering!

Hele mooie laarsjes gekocht, goede kwaliteit, goede maat en snelle levering!

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.