Heel goede service!

Mijn online bestelling liep niet zoals gehoopt, maar de goede klantenservice zorgde ervoor dat alles helemaal in orde kwam zonder enig probleem! Ook een snelle verzending.

Altijd fijne service en advies!

Ik bestel altijd online en als ik advies nodig heb wordt ik fijn geholpen via Insta!

Geweldige webshop!

Fijn en overzichtelijk! Te veel leuke spulletjes

Snelle service en mooie producten.

Snelle service en mooie producten. Jammer was dat een van de truien die ik bestelde niet meer kon worden geleverd en de site dus niet volledig up to date bleek. Doet niet af dat ik vaker zal bestellen!

Mooie merken, goede kwalilteit, goede service, te gekke stylingtips!

Niet erg klantvriendelijk

Beschadigd item ontvangen, personeel geeft aan dat ik dit zelf kan repareren. Bij retour worden de kosten niet vergoed. Niet erg klantvriendelijk.

Hartelijk dank voor uw review. Via deze weg zouden wij graag willen reageren. U geeft aan een beschadigd item te hebben ontvangen. Echter is hier geen sprake van. Het plastic venstertje, van de verpakking om het artikel, is losgeraakt tijdens transport. Wij hebben een deugdelijk product geleverd, dit betekent dat het product geheel zonder schade is bezorgd. Indien dit niet zo zou zijn, dan zijn wij ten alle tijde bereid een passende oplossing te vinden. Jammer dat u dit anders ervaart. M.v.g. Kids Department

Ondanks dat het sale was heel mooi als cadeautje verpakt. Medewerker ontzettend vriendelijk heeft goed geholpen, bij maat advies. Snelle verzending. En natuurlijk prachtige kleding. Super !

Mooie kleding , komt binnen als een cadeautje

Snelle verzending. Leuk verpakt alles prima

goede en snelle service

Snel verstuurd

Er was een broek niet op voorraad dat vond ik wel jammer. Maar ze hebben gelijk een berichtje gestuurd en mijn factuur aangepast. Dat vond ik wel snel en handig

Blijft mijn favoriete (web) shop!

Snel en mooi verpakt!

Hele mooie producten, en echt een cadeautje om de doos open te maken :)

De leukste kinderkledingwinkel als je met mij vraagt!

Een stukje rijden voor ons, maar het is het meer dan waard. Lief en behulpzaam personeel, staat altijd voor je klaar, fysiek maar ook online. Een mix van verschillende merken, zo leuk om te zien hoe enthousiast er setjes worden gemaakt. Echt de moeite waard om eens heen te gaan en anders zeker online te shoppen.

Snelle bezorging. Blij met mijn aankoop.

Snel verzonden, mooi verpakt. En duidelijke uitleg bij factuur ivm retourneren sale items.

Superleuke kleding met hele fijne service

Het was de eerste keer dat ik bestelde bij Kidsdepartment. Kan niet anders zeggen dan dat ik heel goed ben geholpen en heel blij ben met mijn bestelling. Dit was zeker niet de laatste keer dat ik een bestelling heb geplaatst.

Mooie, hippe kinderkleding.

Nog een tip: het zou fijn zijn als de kleding wat langer in het winkelwagentje zichtbaar blijft.

Leuke spullen en norm prettig geholpen

Leuke spullen en norm prettig geholpen

Goede ervaring!

Snel geleverd. Mooie kwaliteit

Snelle verzending Pakje perfect

Cadeauverpakking valt tegen

Ik heb bij mijn bestelling, ook de cadeauverpakking besteld. Ik kreeg het pakje in bruin pakpapier gewikkeld. Dat viel me tegen.

Hi Gerda, dank voor de review. Ik moet de hand in eigen boezem steken. Ik heb de optie van cadeauverpakking helemaal over het hoofd gezien. Inmiddels is de toeslag daarvan ook geretourneerd en hebben wij u gemaild. Excuus voor de verwarring, had niet mogen gebeuren. M.v.g. Brenda

Snel en geen enkele extra leveringskosten

Fijne webshop

Mooie en duidelijke webshop en mijn bestelling snel en mooi verpakt ontvangen.

I keep coming back here for more!

Fijne, vriendelijke, behulpzame toppers die altijd weer klaar staan. Maar wees gewaarschuwd: als je hier eenmaal hebt geshopt, blijf je terug keren ♥️

Snelle levering, mooie stuks

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.