Ruim assortiment en snel en netjes afgeleverd.

Fijn Materiaal en ziet leuk uit.

Stevig en breekt niet als het valt.

Kwaliteit is top en snelle verzending!

Super leuke kleertjes, maar aanbieding zou ook retour moeten kunnen.

Ik vind de webshop te gek, anders had ik niet zo'n grote bestelling gedaan uiteraard. De levering was snel. Ik had 2 producten besteld die afgeprijsd waren en ook goed waren, dus hoeven niet retour. Maar het briefje aan de bon dat deze producten niet retour zouden mogen viel me vies tegen. Ik weet dat wanneer je een product via internet koopt je altijd 14 dagen bedenk recht hebt, ook wanneer dit product is afgeprijsd, dus mocht ik niet tevreden zijn geweest met deze producten waren ze gewoon retour gegaan. Ja je kunt het proberen als webshop eigenaar, om zo je klanten te intimideren, maar ik vind het niet heel klantvriendelijk overkomen. Ik zou er zo nog eens kopen, omdat ze leuke merkjes hebben, maar ik zou me 2x bedenken om nog een afgeprijsd product te kopen.

Prima levering, staan altijd klaar voor goed advies.

Mooie producten en of je nu via social media, telefonisch of in de winkel hulp nodig hebt, ze staan voor je klaar.

Omslachtige Klantenservice

Een volgende keer bestel ik liever ergens anders

fijne weshop

mooie kleertjes snelle levering

Top geholpen!

Via instagram uitstekend geholpen met het uitzoeken van een jurk +maillot voor onze dochter. Allerlei suggesties plus foto's werden aangedragen. En daarna super snel verzonden!

Mooie kleding, snel ontvangen

Uitstekend!

Prachtige kleding van mooie kwaliteit!

Webshop is fijn evenals de winkel.

Niet zo best

Mijn pakketje zou op maandag bezorgd worden maar kon niet geleverd worden ivm personeelstekort, wordt vervolgens geleverd op een dag dat ik niet thuis was, de rest van de week was ik ook niet thuis dus kon ik mijn pakje ( waarvoor bezorgkosten betaald was) ophalen in Huizen, reistijd 12 minuten heen en 12 minuten terug. Het pakketje is niet aangeboden bij buren. Nadat ik het pakketje had opgehaald , ik had het als cadeautje laten inpakken €1,95 extra, bleek na openmaken door degene die het kreeg de prijsjes op beide artikelen nog te zitten… dat is jammer, tip, beter opletten en goed communiceren met de vervoerder.

Hartelijk dank voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat jammer om te horen dat de bezorging niet vlekkeloos is verlopen. Echter hebben wij geen invloed op de levering zodra deze is afgegeven aan de verzendpartij. Communiceren met de vervoerder doen wij continue maar dan dienen we wel op de hoogte te zijn van wat er speelt. Tevens kunt u afspreken met GLS wanneer u de levering wil laten plaatsvinden via de tracking die u heeft ontvangen. Zij leveren dan op een moment en plaats welke u schikt. Doorgaans leveren zij niet bij buren tenzij dit specifiek aangeven wordt door de klant. Uiteraard zijn er dus diverse mogelijkheden bespreekbaar voor levering dus trek gerust aan de bel bij ons als wij ergens bij kunnen helpen. Dit doen we met alle plezier. M.v.g. team Kids Department

Word goed geholpen en meegedacht bij het uitzoeken! Leuke sets gemaakt! Top!

Snel en makkelijk

Gelukkig hier nog deze slippers gevonden voor mijn dochtertje.

Heel leuk aanbod en goede en snelle service!

Heel leuk aanbod en goede en snelle service!

Top.

ALLES WAS ZOALS VERWACHT EN SNEL GELEVERD.

Erg leuke en fijne webshop

Mooie webshop. Goede filters up to date. Snelle levering en hele mooie merkjes

Súper toffe items voor m’n mini!

Helemaal top! Snelle verzending en gave items!

geweldige webshop voor kids!

altijd hele leuke inspiratie via social media en veel persoonlijke aandacht voor de klant!

Goed behandeld super op gelost

Fijne items en goed Contact over cadeau

Enig ingepakt

Mooie producten, snelle verzending en snelle reactie. Helaas kwam het labelmaat in de jumpsuit niet overeen met de maat van de jumpsuit. Iets waar de winkel ook niks aan kan doen uiteraard en waarschijnlijk in de fabriek verkeerd is gegaan. Tevreden over hoe het contact hierover is verlopen.

Goede communicatie en snel

Mooie kwaliteit en goede communicatie

Fijne webshop

Leuk klanten contact & fijne webshop.

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.