Hartstikke leuke laarsjes maar echt te klein (ondanks een maat groter te hebben besteld). Retour sturen kostte me helaas 6,95 :-(

Duidelijk site

Duidelijk site, werd goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Goede service, snelle verzending. Helemaal top :)

Goede hulp in de winkel maar ook via socials erg inspirerend.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Snelle levering. En klantenservice was klantvriendelijk

Fijne shop

Top! De keuze is reuze. Verzoekjes via Instagram worden vlot gemaakt en zijn origineel.

Nog net het laatste exemplaar van een boek kunnen kopen en werd zeer snel verzonden. Super!

Super geholpen met de maten

Via social media gevraagd of ze mij konden helpen, omdat ik niet zeker wist hoe de maten vielen. Snelle en duidelijke reactie gekregen

Snel verzonden en mooi assortiment. Ook via socials goede hulp ontvangen.

Veel keuze en fijne service

Goeie en klantvriendelijke service bij oplossen van problemen ! Ben goed en snel geholpen. Leuke kleding en ruime keuze ook! Toppp!

Hele fijne klantenservice!

Goede kwaliteit, maat valt goed, en fijn contact gehad met de klantenservice. Super!

Prima zaak. Niet heel persoonlijk dmv een vriendelijk kaartje oid, je koopt toch dure kleding bij ze. Wel lekker veel keuze.

Goed geregeld

Fijne webshop, snelle levering. Keurig verpakt

Snelle levering. Prachtige items! Zeer tevreden.

Helder en duidelijk service. Leuke kleding.

Overzichtelijke website. Duidelijk wanneer het geleverd werd. Alles in orde. heel leuke kleertjes ;-)

Snelle verzending. Netjes verpakt. Leuke kleding.

Besteld en supersnel geleverd. Hier al meerdere keren online iets besteld en nooit ontevreden!

Ik heb de door mij bestelde spullen naar tevredenheid ontvangen.

Geweldige winkel

Mooie duurzame kleding. Pakken ook online bestellingen leuk voor je in als je bij opmerkingen aan geeft welk artikel een cadeautje is. In één woord Top!

Top kleding

Mooie kledij en super snel geleverd. Dankuwel

Snelle levering, mooiste klere, uitgebreide collectie.

Product beloofde iets wat het niet was

Leuke kleding en snel verzonden, maar een fleece broek was niet van fleece en ik mocht het niet kosteloos retourneren. De productnaam is aangeleverd door het merk, maar er werd ook niet in de omschrijving aangegeven dat het geen fleece is.

Goedendag, dank voor de review. Toch willen we graag nog een reactie geven. U raadt ons niet aan omdat wij uw verzoek tot gratis retourneren niet konden honoreren. U bent uitgegaan van iets anders dan u had verwacht. U verwachte een gevoerde winterse broek en dit was het niet. Is ook nergens zo vermeld en u kocht artikelen uit de zomercollectie. Jammer dat dit een directe reactie daarop is. Echter wensen we u veel plezier met de mooie items. M.v.g. Team Kids Department

Altijd snel verzonden, ze hebben veel outfit inspiratie op instagram :)

Heel tevreden

Mooie kleding, ruime keuze en snel verzonden

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.