Top kleding

Mooie kledij en super snel geleverd. Dankuwel

Snelle levering, mooiste klere, uitgebreide collectie.

Product beloofde iets wat het niet was

Leuke kleding en snel verzonden, maar een fleece broek was niet van fleece en ik mocht het niet kosteloos retourneren. De productnaam is aangeleverd door het merk, maar er werd ook niet in de omschrijving aangegeven dat het geen fleece is.

Goedendag, dank voor de review. Toch willen we graag nog een reactie geven. U raadt ons niet aan omdat wij uw verzoek tot gratis retourneren niet konden honoreren. U bent uitgegaan van iets anders dan u had verwacht. U verwachte een gevoerde winterse broek en dit was het niet. Is ook nergens zo vermeld en u kocht artikelen uit de zomercollectie. Jammer dat dit een directe reactie daarop is. Echter wensen we u veel plezier met de mooie items. M.v.g. Team Kids Department

Altijd snel verzonden, ze hebben veel outfit inspiratie op instagram :)

Heel tevreden

Mooie kleding, ruime keuze en snel verzonden

Een heerlijke winkel om te shoppen

Kidsdepartment heeft een fijne en betaalbare collectie. Ze versturen het super snel

Mooie kleding

Mooie kleding. Goede service

Zoals altijd top

Goed maatadvies en maken altijd leuke sets via de socials. Leuk en inspirerend!

Mooie kleding en snel in huis

Fijne kleding, goede sale en snelle bezorging

Makkelijke webshop en snelle levering

Op de website staat maat duidelijk aangegeven

Hierdoor terug moeten sturen, maar ook verzendkosten moeten betalen

Goedendag, wat jammer om te horen dat de zonnebril niet naar wens was. Helaas is retourneren voor eigen kosten. Echter kunt u ook het bestelde artikel in de winkel retourneren. Jammer dat we hierdoor een negatieve review ontvangen. M.v.g. team Kids Department

Slecht

Mijn pakje is nergens te vinden in onze garage!

Goedendag, jammer om te lezen dat het pakketje niet is ontvangen. Echter heeft u toestemming gegeven dat het pakketje ergens achter mocht worden gelaten. Dit brengt echter wel een risico met zich mee. Wij hebben er alles aan gedaan om GLS te contacten maar ook van u krijgen we geen gehoor meer. Wellicht is het inmiddels terecht en wensen we u veel plezier met het item. M.v.g. team Kids Department

Great as always

Good communication. Sent quickly.

Hele goeie service!

Er was een klein dingetje en dat werd direct opgepakt en geregeld. Goeie service!

Online snel en duidelijk geholpen en de kleertjes zijn prachtig en passen perfect!

Zeer klantgericht

De laarsjes voor mijn kleindochter waren niet op voorraad. Ik werd gemaild of ik een andere kleur wilde. Ik vond de moeite die gedaan werd om toch de juiste kleur voor mij te vinden erg aardig. Daarna waren ze snel binnen in een mooie verpakking.

Keurig en vlot

De dames denken altijd mee als dat nodig is. Bestelling vlot en netjes in huis. Breed assortiment!

Goed! Niets op aan te merken!

Goed!

Snelle en nette levering

Eerste keer voor mij een goede ervaring! Kleindochter erg blij met haar bijzondere jack wat je niet overal kunt kopen!

Zoals als altijd TOP

Zowel online als in de winkel worden we altijd leuk geholpen. Leuke merken en prachtige winkel.

Prima!!

Snelle verzending en netjes verpakt.

Mooi produkt goede prijs

Snelle levering Goed verpakt

Snelle levering en leuke kleding

Leuke kleding! En snel in huis!

Snelle verzending

Prima! Snelle verzending.

Alles altijd keurig verpakt en verzonden.

Herenstraat 130

2291bk Wateringen

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.