Goed met ruimte voor verbetering

Op het onderdeel verzending een 6. Donderdag voor 17.00 uur een bestelling plaatsen en deze op maandag na het weekend ontvangen is vrij laat in vergelijking met andere kinder boetiekjes. Bij enkele kinderwinkels krijg je deze de volgende dag als je voor 17.00 uur besteld of een dag erna, desnoods op een zaterdag. Hier zit vind ik de grootste ruimte voor verbetering als het gaat om online winkelen. Ontzettend fijn dat jullie via de WhatsApp bereikbaar zijn en advies geven over combinaties en de maten. Dit is een 9 waard, maar wordt een 10 wanneer je de prioriteit kunt beschouwen alsof de klant in de winkel voor je staat en een vraag heeft. Op dit onderdeel een dikke 8. Bedankt ! En tot gauw weer :)

Correct!

Bestelprocedureverliep prima, levering 2 dagen later wat ik prima vind. 6€ verzendingskosten voor pakketje van 18€ is wel wat veel, gelukkig was er 30% korting maar die werd dus bijna volledig ongedaan gemaakt. Maar goed, prijs was nog steeds prima vs anderen! Bedankt!

Goed advies en snelle verzending!

Fijne webshop

Ondanks de drukte erg vlot bezorgd. Mooie merken en overzichtelijk zoeksysteem. Bedankt weer voor al het moois.

Sale gelukjes

Groot assortiment en overzichtelijke website

100% volgens verwachting

Eerst heel prettig telefonisch contact om naar voorraad te informeren Daarna bestelling gedaan en volgens verwachting heel vlot geleverd Goed telefonisch advies gehad Erg blij

Heel prettig

Prettige winkel, fijn advies en ze nemen alle tijd voor je.

Prachtige collectie

Na het afronden van mijn bestelling een mailtje gestuurd ivm een wijziging. De volgende dag direct een mailtje terug met de mogelijkheid de bestelling aan te passen. Bestelling keurig verpakt en snel ontvangen.

Snel verzonden, mooi verpakt. Heel blij met de duurzame kleding merken die jullie verkopen.

Prachtige kleding en top service!

Website werkt fijn, goede product foto’s

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke en goede service. Mooi ingepakt!

Wat een top service!

Afgelopen zomer al super fijn advies gehad via Instagram voor bruiloftskleding. Nu zocht ik verjaardagskleren voor mijn zoon. Ik had al wat moois gezien in de previews van de nieuwe collectie. Op basis van de door mij doorgegeven maten werd er een matchende maat gezocht, waarvan ik zelfs foto’s kreeg met het meetlint erbij! En meerdere foto’s met mogelijke matchende shirtjes, op basis van mijn doorgegeven smaak! Super lief! Toen de nieuwe collectie online kwam schrok ik even, want mijn maat stond er niet bij. Wat bleek; ze hadden hem al achter gehouden! Hoe lief en top! Hier heb ik heel de dag met een glimlach aan terug moeten denken, ongekend, zo top deze service! Steeds super snelle en vriendelijke reacties, zelfs buiten sluitingstijd van de winkel. Na het betalen, gewoon via Instagram, was mijn pakketje snel in huis! En de maten, zoals verwacht, perfect passend! Nogmaals dank je wel!

altijd top

zowel online als offline altijd fijne hulp! ga zo door meiden

Top! Snelle levering en mooi product

Snel geleverd, mooi ingepakt en net product. Heel blij mee.

Vlotte levering. Mooie kledij!

Aanrader

Alles heel vlot en verzorgd ontvangen

Snelle levering, mooie kleren!

Super fijn

Veel keuze en snel verzonden!! Helemaal blij

Goede ervaring, erg mooie merken en snelle verzending. Heel tevreden

Snelle verzending netjes verpakt leuke producten ontvangen ;-)

Snelle levering, mooie producten

Precies wat ik zocht en heel snel geleverd

Kids department

Mooie, overzichtelijke site met ruime keuze. Vlugge bestelling.

Leuke merken alleen de verzending niet snel

Donderdag besteld en zoals het er nu uitziet wordt het donderdag pas geleverd. Jammer dat jullie GLS als bezorger hebben.

Beste Joanne, dank voor de genomen tijd deze review te schrijven. We betreuren ten zeerste dat wij niet aanbeveelt worden omdat de levering langer duurt dan normaal. Heel eerlijk, 2 dagen voor de kerst bestellen, brengt het risico met zich mee dat de levering langer duurt. Wij hebben het binnen 24 uur verzonden. Aan ons heeft het niet gelegen maar wij als bedrijf worden nu afgerekend op het feit dat de levering langer onderweg is. Zowel bij ons als op de website bij GLS wordt duidelijk vermeld dat wegens drukte het langer kan duren voordat u uw pakketje ontvangt. Jammer dat hiervoor geen begrip is. Uiteraard wensen we u veel plezier met de bestelling. M.v.g. team Kids Department

Alles is zeer zeker naar wens verlopen

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.