Hele fijne winkel, met superkwaliteit kinderkleding

Mijn favoriete webshop! Goede en snelle bezorging, netjes verpakt en super leuke merkjes. Echt een aanrader als je van een wat uniekere stijl houdt voor je kids.

Erg goed fyne einkel

Fyn survers gr jose

Snelle levering en fijn contact.

Zelfs in het weekend reactie op een vraag. Top service en enorm leuk assortiment.

Perfect!

Top service en verzending!

Super mooie winkel met snelle levering

Snelle en nette levering

Fijne site, mooie kleding.

Super leuke collectie en behulpzaam advies!

Via de insta chat stel ik wel eens vragen over de pasvorm oid en ik wordt altijd keurig beantwoord. Erg fijn natuurlijk, want dat maakt de keuze soms net even wat makkelijker!

Altijd goed!

Snelle verzending, mooie kleding en altijd vriendelijke briefjes. Ik koop graag kleding voor mijn zoontje bij jullie! :)

Geen tas gekregen wat wel beloofd was

Reageren niet meer op je mails hierover. Maargoed ik word niet rijker met een shopper en jullie worden niet armer. Zal niet meer kopen.

Beste Ferda, wat ontzettend jammer om deze review te lezen. Zeker ook omdat we wel degelijk hebben geantwoord op jouw mail. Echter is er geen sprake van het weggeven van een shopper en is dit ook zeker niet beloofd. Wij hebben in onze feestmaand november shoppers weggegeven. Jouw bestelling was in december. Wat jammer dat je hierdoor ons een cijfer 1 geeft. Desondanks wensen we je heel veel plezier met de aangeschafte items. Team Kids Department

Heel tevreden

Duidelijke website, veel keuze en snel verzonden.

Goede communicatie, snelle levering

Goede communicatie, snelle levering. Keurig verpakt.

Netjes ingepakt en op tijd

Alleen jammer dat de klant verzendkosten en retour kosten moet betalen. Niet echt van deze tijd. Verder prima

Super snelle en goede service

Fijne webshop, mooi ingepakt en snelle verzending! Helaas was een deel van de bestelling te klein waardoor de kleding retour moest. Het geld stond binnen notime weer op m’n rekening. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snel en leuk geleverd.

En mooi assortiment.

Snel en leuk geleverd.

En mooi assortiment.

Vlotten én correcte service!

Heel snel en correct geleverd!

Vlotten én correcte service!

Heel snel en correct geleverd!

Behulpzaam, vriendelijk en snel

Super feestje om uit te pakken!

Prachtige kleding!

Netjes verpakt, snelle verzending mooie artikelen

netjes en keurig op tijd geleverd.

Ging iets mis met de bestelling, althans zo leek het. Ik werd netjes gebeld en het pakket werd snel verstuurd.

Bedankt!

Snel verzonden, mooi verpakt en prachtige producten!

Prima, Wel met de opmerking dat 1 paar sokken niet is geleverd. Foto gemaakt en mail verstuurt . Dus ik wacht af of ik dit morgen ontvang.

Herenstraat 130

2291bk Wateringen

Over Kids Department

Kids Department onderscheidt zich door een unieke collectie baby- en kinderkleding. Wij hechten veel waarde aan een goede service, snelle levering en vooral persoonlijke aandacht. Een winkelbezoek voelt als een feestje, je raakt er nooit uitgekeken en doet er continue nieuwe inspiratie op. Wij nodigen je graag uit langs te komen, zowel online als offline.