Helemaal perfect, niets meer aan doen

BBQ voor 40 man gehad Was super lekker en genoeg van alles Krijg allemaal appjes van mensen dat ze heerlijk hebben gegeten

Fijne service en goed eten

De BarbecueBoer is ideaal voor bedrijven! Alles was netjes volgens afspraak geleverd. Daarnaast kan je tot kort van te voren de aantallen aanpassen en super fijn dat alles vies terug mocht. Wij hadden het Boer’n barbecue pakket, onze groep bestond uit bijna alleen maar mannen en we hadden meer dan genoeg eten gekregen. Wel jammer dat ze alleen vega opties hebben een geen vegan.

Top verzorgd!

Ongelooflijk compleet. Aan alles is gedacht vwb eten, sausjes, brood, servies en barbecues. Het vlees en de salades zijn van echt goede kwaliteit! Je wordt volledig ontzorgd omdat alles in een keer geleverd en weer opgehaald wordt zonder dat je alles hoeft af te wassen.

Lekker, goede service, duidelijke communicatie.

Tweede keer dit jaar bij dit bedrijf een barbecue voor een grote groep mensen besteld. Iedereen was tevreden, meer dan genoeg eten. Volgende keer weer!

Goed verzorgd.

Goed contact, bezorgd zoals gewenst. Salades,vlees,vis alles was prima echt aan te raden! In 1 woord samengevat “ fantastisch “

Top service en kwaliteit

De bezorging was ontzettend vriendelijk en behulpzaam Het eten was erg lekker en voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar, aanrader!

Totale ontzorging!

Van vlees tot salades tot andere bijgerechten: allemaal prima. Nooit klachten over het eten of de service!

Alles was goed zelfs aparte halal salade, vlees,vis en vegetariers hebben genoten op ons buurtfeest. Alles is opgegaan.

Heerlijk!!

Heerlijk gegeten tijdens ons personeelsfeestje. Alles zit erbij van vlees, salades totbestek, borden, brood, sauzen enzo. en dat je het weer vies mee kan geven is ook zo fijn. Echt een aanrader!! Bij de volgende personeelsfeestje weten wij wie we moeten bellen.

Super goed

Heerlijk vlees, goede salades , goed verpakt. Op tijd geleverd. Alles ruim voldoende

Top event

Goede kwaliteit en prima Service

Heerlijk vlees, nette BBQ, een aanrader!

Bedrijfs BBQ gehad met onze monteurs. Vlees is allemaal opgegaan, was heerlijk en onze jongens niet een keer horen mopperen over iets! Zeer goede kwaliteit vlees en de salades waren ook heerlijk. De goede meegeleverde BBQ haalde het beste in een van onze jongens naar boven, wellicht hierdoor een nieuwe carriereswitch! Op naar de volgende keer :-)

Een geweldige barbecue zonder zorgen!!!

Wij hebben op vrijdag 23 september 2022 een personeelsfeest gehad. Ruim 60 personeelsleden waren er. Iedereen vond het eten geweldig, we hadden vis, vlees, vegetarisch, Halal, ...voor ieder wat wils. Groentepannetje, maïskolven, spiesjes, burgers, zalm, biefstuk salades, stokbroden, sauzen en fruit. En als afsluiting keuze uit verschillende toetjes...we hadden lemon, oreo, strawberry en choco toetjes. En ze waren verrukkelijk!!! We kregen complimenten van alle kanten. Het eten was zo goed geregeld! Maar ik kan zeggen niet dankzij ons maar dankzij De Barbecueboer!!! Te makkelijk voor woorden, je gaat naar de website maak je keuzes en bestelt. En op de afgesproken dag komen ze alles ruim op tijd bezorgen. Dus al het vlees, vis, groente, sauzen, toetjes etc. maar ook de (gas) BBQ natuurlijk. Maar dat is nog niet alles?? Het is zelfs inclusief borden en bestek en na afloop hoef je ook niet af te wassen...wie wil dat nou niet. Volgens afspraak komen ze de volgende dag alles (vies) weer ophalen. Ik zal dit aan iedereen aanraden echt 100% kwaliteit en service. Dit heb ik natuurlijk tijdens het feest dan ook aan iedereen verteld. Met vriendelijke groet, kinderopvangservice De Droomplaats

Goede prijs kwaliteit en goede smaak

Iedereen vond het heerlijk .. tja wat kun je dan nog meer zeggen? Oh de bbq zelf werkte prima en duidelijke bezorg afspraken

Fantastich complete bbq geregeld tot in detail.

Voor de eerste keer besteld bij de bbq boer. Compleet verzorgt en erg lekker. Voor alles is gezorgd. En iedereen vond het lekker. En ik had er erg weinig werk aan.

2de keer bestelling geplaatst, de 1ste keer was beter....

De 1ste keer bij de BBQ boer was zo goed bevallen dat we gisteren nog een keer over deden. Het bezorgen en halen is perfect geregeld. Goed op tijd en super makkelijk. Helaas viel de kwaliteit van het vlees en de vis wat tegen. Er zat veel water in de bakjes, vlees en vis was bevroren geweest. Smaak en kleur/geur van vlees en vis niet geweldig, goed doorgebakken dan maar. De salades, sausjes en stokbrood waren prima! Geef ze het voordeel van de twijfel en zal het vast nog wel een keer proberen, in de hoop dat het dan stukken beter is.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prettige site en flexibel te regelen

We hebben genoten van het eten alles was goed verzorgd en genoeg te eten en sauzen. Makkelijk dat alles gebracht en ongewasssen weer terug mag zo kan jezelf ook genieten van je feestje zonder veel te moeten doen top was het.

kwaliteit was perfect

ideaal voor een grote groep bbq vlees was fantastisch bijbehorende producten in overvloed geen afwas,:)

Goed verzorgde bbq, zeer tevreden.

We hadden een mooie prijs gekregen voor 40 personen. Op de afgesproken tijd is het gebracht, fijn dat alles vuil mee terug kan gaan. Vlees en salades van goede kwaliteit.

Fantastische, snelle service èn heerlijk gegeten!

We maken nu een aantal jaar gebruik van de BbQboer voor ons burenfeest. Heerlijk eten, ruime keuze aan pakketten, en; van alles voorzien! Dit jaar moesten we een aanpassing doen op de bestelling; ik heb nog niet eerder zo snel reactie gehad van een klantenservice. Zonder problemen werd het aangepast en netjes het juiste bedrag terug gestort. Bedankt en tot volgend jaar!

Heerlijk!

Wat super geregeld, zowel het brengen en halen van de spullen duidelijk aangegeven. Vlees en vis was van goede kwaliteit en wat een enorm assortiment aan salades. Het brood wat er bij zat was ook lekker met al onwijs goed geregeld, wij hebben een fantastische burendag gehad door deze goede zorgeloze service.

Gewoon helemaal top!

Bij de bbq boer is de communicatie duidelijk en snel! Alles is tip top verpakt en verzorgd! Zo was onze bbq mega gezellig! Opruimen zo gedaan! Je plaatst de bordjes en het bestek terug in het kratje en de afwas is gedaan!!!! zeker voor herhaling vatbaar!.

Goed verzorgde BBQ!

Wij hebben voor het eerst als appartementencomplex een BBQ georganiseerd met elkaar, 22 personen. We hebben 2 soorten pakketten besteld. Iedereen was goed te spreken over het vlees, de salades, stokbroden en de prijs-kwaliteitverhouding. Er was genoeg voor iedereen!

Altijd heel goed

Een hele goede service en verzorging ook heel klant vriendelijk en altijd op de afgesproken tijd .