Kei lekkere maaltijd super goed verzorgd

Gewoon heel kort.. Super lekker Super goeie service En meer als genoeg Zeker een aanrader voor elke bbq

Topkwaliteit en goede service

Het bestellen ging heel eenvoudig en alles was zo duidelijk beschreven. Geen nare verrassingen achteraf en alles keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Het eten kon, totdat we gingen eten, prima in de koelbox en blijven zodat je je eigen koelkast niet hoeft te gebruiken. Iedereen vond het eten heerlijk, ook de vegetarische gasten vonden hun BBQ pakket heerlijk, evenals de salades en stokbrood. Alles was van goede kwaliteit. Eindelijk een bbq georganiseerd zonder zorgen en zonder veel werk.

Prima.

Makkelijk lekker ruim voldoende eten.

heerlijk gegeten

nette en vriendelijke op tijd geleverde bestelling.Was netjes verpakt en goed gekoeld.Bestek en borden netjes schoon en verpakt.Heerlijk gegeten,alles was mals en lekker.De salades waren smaakvol.Hebben ondanks beetje kou heerlijk en gezellig gegeten.Aanrader zeker!!

Heerlijk en goed geregeld

We hebben er heerlijk van gegeten ondanks dat het regende. Maar onder de carport smaakte ons het goed

De BarbecueBoer heeft z’n zaakjes goed voor elkaar.

Alles goed geregeld bij de BarbecueBoer zowel logistiek als het aangeboden vlees en de salades, waardoor wij een gezellige en probleemloze dag hadden.

Super goed verzorgd

Wij zijn zeer tevreden. Netjes op het afgesproken tijdstip geleverd. Alles goed en verzorgd verpakt. Ook niet alles afgepast maar ruim bestek en borden en alles schoon. Kortom een aanrader!

Alles goed geregeld

Heerlijk

Goede servies. Heerlijk eten. Genieten

Perfect!

Met Koningsdag genoten van heerlijke bbq! Vlees en vis van goede kwaliteit. Goed verpakt in goede koelboxen. Netjes bericht van de levertijd en ook wanneer dat de spullen weer worden opgehaald. Wij zijn best flinke eters, het was voor ons meer dan genoeg. Wij zijn zeer tevreden, gaan dit zeker vaker doen!!

Eten was goed en ruim voldoende. Alleen de BBQ zelf wordt niet warm genoeg. Duurt veel te lang voordat het vlees / vis gaar is en dat is wel zonde van de steak en tournedos. De reactie van de BBQboer nadat we dat gemeld hadden was pas echt een teleurstelling, jammer dat.

Alles was netjes geleverd en verzorgd.

Levering was oprijd goede uitleg en top vlees!!

Lekker vlees

Goede en snelle communicatie. Lekker vlees, heerlijke salades en goed stokbrood. Keurig bezorgd binnen het tijdschakelaar door een zeer vriendelijke en behulpzame jongen.

Top geregeld en volledig verzorgd

Compleet onbezorgd BBQen met het hele gezelschap alleen de sfeer hoef je zelf mee te brengen TOP!!!

Genoeg te eten.

Heerlijk eten en er is genoeg. Alles netjes verpakt. Dit is voor mij de derde keer dat ik bestel en ben nog steeds erg tevreden.

Super goed verzorgd en lekker

De barbecue en het vlees werd bezorg en de barbecue netjes aangesloten en getest. Zoals sommige mensen aangeven dat het zogezegd weinig is deel ik niet. Als je grote eters heb is het normaal meer te bestellen. Wij en onze vrienden waren er super blij mee en goed vlees. De salades en toebehoren ook tot in de puntjes verzorgd. Wij komen zeker weer gauw bij jullie terug. Met vriendelijke groet Rudie

Een top verzorgde bbq!!!

Wat hebben wij lekker gegeten van jullie verzorgde bbq. Het vlees was erg goed! De salades waren erg goed! We waren verrast door de kleine attentie voor de kinderen bij een kinderwens. Bbq werkte perfect! Alles was super verpakt in mooie koelboxen! De communicatie verloopt perfect over het halen en brengen via de sms. Kortom....alles uit handen geven aan bbq boer is een aanrader...!!! Onze complimenten voor jullie!

Héérlijk

Lekker mals vlees, salades waren ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar

prima BBQ

Netjes verzorgd en voldoende voor iedereen . Echt een aanrader

Doen wat ze beloven

Erg tevreden,keurig op tijd gebracht,vlees en vis van goede kwaliteit,salades waren verrassend divers.

Dik in orde

Goede kwaliteit en kwantiteit en bezorging en retour

Dat was weer genieten,

We hadden een buurtfeest georganiseerd (wel 1.5 m afstand) met 35 personen, we hadden verschillende pakketen met vlees en vis zodat we van alles wat konden eten. Lekkere steaks en hele grote garnalen. wat hebben we gesmuld. alles was tot in de puntjes verzorgt. Tot de volgende keer.

Helemaal top

De barbeque was super. Kwaliteits vlees heerlijke smaken en het brood heerlijk. De salades waren fantastisch lekker fris een heerlijke toevoeging.

Gemakkelijker kan niet. En altijd lekker!

Een bqq voorbereiden vond ik altijd veel werk, maar niet meer sinds we de bbqboer ontdekte! Altijd goede, verse producten bij je thuisbezorgd en weer opgehaald. Wij willen niet meer anders!

De Barbecueboer, de beste barbecue leverancier in deze omgeving.

Wat waren onze gasten weer blij en tevreden met de geleverde barbecue. Alle duimen omhoog voor dit bedrijf! Hartelijke groeten, Camping Costa del Zeumeren