Heerlijk en zeer goed met ook goede survice, nooit meer een andere leverancier!

De Winter BBQ is een aanrader

Een goede samenstelling van de gerechten met goede service en flexibel in het op- en afhalen van het materiaal.

Kwaliteit en smaak boven verwachting

Wij organiseerden een winterbarbecue voor de buurt en kwamen al zoekend op internet bij de BBQ-boer terecht. Het eten was heerlijk en wij kregen alleen maar complimenten van onze buren! Wat ik ook fantastisch vind is dat er servies en bestek bij zit en dat je dit zelf niet hoeft af te wassen. Ik raad de BBQ-boer bij iedereen aan!

Alles top geregeld en heerlijk!

Voor een feest hadden wij voor 50 mensen een bbq buffet besteld en hierbij ook gevraagd voor een kok. Alles keurig op tijd aangeleverd, de kok heeft alles verder neergezet en het vlees en de vis heerlijk bereid. Iedereen heeft heerlijk gegeten en er was ruim voldoende vlees, vis en salades.

TOP geregeld!

Het boeren bbq pakket was helemaal perfect. Vlees van goede kwaliteit en smaak, 6 verschillende en verse salades, vers brood. We hebben echt van alles genoten! Hartelijk dank!

Redelijk goed

Was goed hoor maar bij het luxe pakket zaten er in verhouding niet veel luxe vleesjes. En ja veel kool.. heel veel kool salades.

het was perfect voor mekaar

Ik was dik tevreden over de service en het eten prima voor mekaar.

Super goed

Het vlees was heerlijk mals en de salades waren erg lekker

We hadden een ideale BBQ bij regenachtig weer :-D

Onze oudste zoon wilde voor zijn verjaardag niets liever dan een BBQ. Ik dacht hoe doen we dat, want meestal regent het in het weekend na zijn verjaardag. Dus op zoek op het internet, en gelukkig werd alles zoals afgesproken netjes op tijd bezorgd, en hoefde ik niet door de regen voor de boodschappen. Omdat de instructies bij de Gas-BBQ heel duidelijk waren, kon zelfs ik er mee overweg; en dat zegt wat ;-D En hij was zo warm, dus we hoefden steeds maar kort buiten te staan (onder een voor de regen gespannen zeil), wat het heel gezellig maakte om te herfst-BBQ-en. Geen afwas, en geen BBQ schoonmaken achteraf, wat was dat heerlijk zeg! Kortom geen gestresste moeder, en een geslaagd BBQ-feestje voor mijn zoon; TOP!

Top geregeld goed vlees netjes bezorgd. Vriendelijk personeel zeker een aanrader

Wij hebben genoten van een geweldige barbecue!

Drie dagen van tevoren een barbecue geregeld met een ruime keuze aan mogelijkheden en stipt op tijd geregeld! De barbecue, het gas en de schoonmaak is inclusief, dus ook achteraf geen gedoe: alles wordt netjes weer afgehaald op het afgesproken tijdstip.

Slechte kwaliteit vlees en salades .

Eten had geen smaak , vlees was smakeloos. Bbq deed het niet .

In één woord: “goed”

Goede kwaliteit vlees en geleverd volgens afspraak

Super goed verzorgd en heerlijk vlees!

Alles was goed verzorgd! Heerlijk om nergens over na te denken. Bestellen en feest vieren maar. Vlees en salades waren heerlijk!! En voldoende voor iedereen.

Zorgeloos genieten!

Wat een topservice! Alles was super geregeld en het eten was heerlijk. Goed vlees en heerlijke salades. De kok maakte het helemaal af. Die heeft alles super geregeld. Voor herhaling vatbaar!

super lekker maar te weinig vlees

bestelling gedaan voor 15 personen Luxe BBQ. Wel 10 verschillende soorten vlees. keurig op tijd geleverd met een goed werkende BBQ voldoende gas in de fles, genoeg salade en stokbrood, saus, bestek en borden. 3 personen kwamen niet opdagen helaas maar dat was achteraf maar goed ook want toen de BBQ aan ging en iedereen lekker begon te eten van het erg lekkere vlees. Bleek al snel dat het veel te kort was want het vlees wordt op gewicht geleverd en niet van ieder 1 per persoon. Ik ga er maar vanuit dat dit een leesfout van mij is. wel erg jammer dat hierdoor niet iedereen van ieder vleesje er 1 kon eten. Het is toch sneu als je bijvoorbeeld de speklapjes klaar heb en naar de groep van 11 toe loopt met maar 7 lapjes. Als ze hier duidelijker over waren is dit bedrijf zeker een aanrader. Voor nu zou ik zeggen bestel het ergens waar ze wel duidelijk zijn over wat je bestel.

Prima verzorgd en erg lekker

Het was allemaal uitstekend verzorgd. Al onze gasten hebben genoten van het lekkere eten. Echt aan te bevelen.

Gewoon super goed geregeld

Was gewoon perfect. Lekker vers vlees, heerlijke salades en stokbrood. Goed optijd geleverd en door lekker opruimen in de bakken en alles vies weer terug. Ik vind het een prima concept en goede kwaliteit

Goede service, voor een zorgeloze bbq

Ideaal als je snel en eenvoudig een bbq wilt organiseren, je hoeft alleen nog maar voor de drankjes te zorgen de rest is geregeld.

Geweldig. Super service!

De BBQ was in 1 woord.. Geweldig. Alles tiptop verzorgd en kok Danny was zeer professioneel en had de gehele situatie onder controle. Top! Bedankt.

Weer een fantastische bbq gehad verzorgd door de BBQ boer. Het vlees was zoals altijd weer van goede kwaliteit en smaak. Ook de salades zijn absoluut top.

Al meerdere keren besteld en nog steeds zeg ik ....het is weer geweldig geregeld!! Gisteren ook voor op de zaak geregeld en ja hoor!! Top weer! Krijg altijd complimenten en die krijgen jullie dus weer van mij!

Alles komt keurig op tijd netjes ingepakt aan. Het vlees en de salades zijn heerlijk. En het is super makkelijk. Alles wordt ook weer opgehaald en hoeft niet eens afgewassen te zijn

Top Service en goed gegeten

Ik kan niet anders zeggen dan een TOP service!! Met een vriendenkoppel van 30 man het budget BBQ pakket besteld. Ik werd d.m.v. de email op de hoogte gehouden van de status en wanneer de bestelling geleverd zou worden. Het is een zeer compleet pakket met meer dan voldoende vlees, salades, sauzen en brood. De gas BBQ's deden het perfect en we mochten het zo weer retourneren. Geen schoonmaak!! Echt Ideaal!

Wauw!

Het was een heerlijke BBQ! Wat een weldaad en kwaliteit! Alles werd netjes op tijd geleverd, zelfs in de middle of nowhere...haha. Het vlees en de vis waren van uitstekende kwaliteit. Goede variatie en heerlijke verse producten. En de kers op de taart... Geen afwas!! Alles wordt na de BBQ weer netjes opgehaald. Kortom...een hele fijne ervaring. En mijn collega's en ik weten nu waar wij moeten zijn voor een goed geregelde BBQ.