Fijn dat alles voor ons geregeld werd!

Het eten was heerlijk en het was super dat er een kok was die alles ging klaarzetten en organiseren. 1 BBQ was kapot. Hebben wij niks van gemerkt maar de kok vond het wel vervelend. Ik had 1x een lactosevrij pakket besteld maar mijn collega moest na het eten naar huis met hevige buikpijn dus wellicht moet daar nog eens naar gekeken worden.

Lekker makkelijk

Voor een bbq op het werk was ik op zoek naar een partij die alles in één wilde aanleveren. Onwijs handig dat je alle vieze vaat gewoon weer terug in de kratten kan doen. Het vlees-vis pakket was lekker. Ik vond alleen het brood erg droog en niet krokant zoals je dat zelf in de supermarkt koopt. Tevens smaken alle salades hetzelfde. Wat je mist is een pastasalade en een groene salade. Ik zou de Barbecue Boer wel aanbevelen voor bedrijven, maar wanneer je thuis een bbq geeft, dan zou ik in ieder geval de salades gewoon lekker zelf maken.

Hardstikkene best

Top. Adequate klantenservice. Duidelijke communicatie omtrent levertijden. Een all-in-one pakket met een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben lekker gegeten, dank!

Perfecte service en heerlijk vlees en lekkere salades

Op de verjaardag van mijn dochter die 18 is geworden die dag en de geboortedag van mijn onlangs overleden moeder was dit heerlijk om zo verwend te worden door De Barbecue Boer. Het vlees de sausen de salades bestek en servies werden ruim op tijd gebracht in schitterende koelboxen. Oja inclusief een grote gasbarbecue. En het mooie was ze kwamen alles weer vuil ophalen. Hoefde we helemaal niets te doen. Een echte aanrader. Kwaliteit was zeer goed. Top en bedankt De Barbecue Boer

Top geregeld! Gemak dient de mens

De keuze was goed te maken op internet. We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer alles zou worden gebracht. Alles was aanwezig. De koelboxen houden alles de hele dag koel. Eten was heerlijk! Vlees was goed en de salades erbij ook. Alles was vers. Tip: brood was wat zacht en aan de weinige kant. De volgende dag werd alles weer prima opgehaald. Kortom, gemakkelijk, heel lekker en niet duur. Aanrader!

Helemaal af!

Met een groep van 17 mensen genoten van een heerlijke barbecue. Wat was het top geregeld, levering precies volgens afspraak. Prima kwaliteit vlees en vis, heerlijke salades (met name de pastasalade), helemaal compleet. Ook de desserts waren voortreffelijk! En heerlijk dat de afwas voor je gedaan wordt. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed geregeld!

Goed vlees en verse vis, goede service bij brengen en halen, niks te klagen!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

We hebben met een groep het bij een vakantiehuis laten bezorgen en hebben genoten

een goed betrouwbaar bedrijf goed afgeleverd,lekker vlees met bijhorend sausen alleen vind ik satesaus en knoflook boter te weinig voor bbq voor 10 mensen

Heerlijk vlees, perfecte bezorging, geslaagde avond

Perfect. Goed verzorgd, helemaal compleet.

Goede service, mooi op tijd en ruim voldoende overheerlijk vlees.

Onze eerste kennismaking met de bbq boer. Voor herhaling vatbaar. Zeer compleet en alles keurig gekoeld verpakt. We hoefden alleen het stokbrood maar te snijden en konden direct beginnen. Top!

Prima kwaliteit en service. Weer heerlijk gegeten en genoten zonder zorgen.

Goed verzorgd

Ben heel tevreden over de bezorging van de barbecue, alles is kompleet de bijlagen als salades en sausen ook de andere bijhorende dingen, brood, bord, bestek enz enz. Voor herhaling vatbaar, ook alles is heel lekker en in overvloed. Ook het af halen van spullen ging goed, stond allemaal in de schuur die ik open heb gelaten met een briefje voor de chauffeur.

Lekker eten, goede communicatie, scherpe prijs

Heerlijk eten, het is genoeg voor iedereen

Super bedrijf

de barbecueboer is echt helemaal top Het was zo lekker dus alles is op Dit is zeker voor herhaling vatbaar Alles regelen ze voor je dus geen gemaar

Onze buurtbbq was geweldig door jullie heerlijke bbq pakketten!

Al een aantal jaren bestellen wij Onze bbq pakketten bij de bbq boer voor onze jaarlijkse buurt bbq. Heerlijk vlees en vis en met de lekkere salades, broden, kruidenboter en sauzen; een zeer compleet pakket! Bbq, gasfles, borden en bestek erbij: en we hoeven niets af te wassen! Ook wordt alles gratis bezorgd en weer opgehaald. Dat noem ik Top service!

Goeie kwaliteit eten

Iedereen zeer tevreden Goed vlees en lekkere salades

Op tijd geleverd. Genoeg van alles.

Super goed. We waren met grotendeels mannen en er bleef zelf veel vlees over. Salades ten overvloed. Zeer goede prijs. Zeker aan te bevelen.

Heerlijk eten en goed geregeld

het eten werd ruim op tijd gebracht in een koelbox die alles tot s avonds goe koel hield. Vlees en salades waren echt heerlijk!

Alles was zeer lekker en goed geregeld

Beste service

Het ziet er verrukkelijk uit. Het was een geslaagd BBQ. Iedereen een aanrader! Bovendien hoeven we geen afwas doen! Bedankt !

Geweldige kwaliteit en levering

Geweldige levering en kwaliteit van het vlees, de salades en het stokbrood, je krijgt echt waar voor je geld

Zoek nu een reden om de volgende BBQ te organiseren.

Prima vlees, lekkere salades, vers brood, heerlijke sauzen, mooie BBQ, schone borden en bestek en een volle gasfles. Neerzetten en gezellig eten met z'n allen.

Compleet verzorgd, lekker vlees

Fijn dat de levertijd een dag van tevoren wordt aangegeven met maar één uur speling. De sauzen waren erg lekker, drie verschillende soorten stokbrood was ook super. Rauwkostsalade verdient ook een compliment. Bbq werkte goed en de uitleg was duidelijk. Vlees smaakte goed. Bedankt voor de service!

Fijne service en een goed bedrijf

Goede levering, nette spullen en zeer goed vlees, kip en salades!