Barbecue boer: prima voor elkaar!!!

Goed via mail op hoogte gehouden wat betreft bezorging. Bezorger stelde zich netjes voor. Meer dan genoeg vlees/brood/salades. Bestek en bordjes etc netjes verpakt. Kortom: ik raad het iedereen aan!!!!

Geweldig vlees en goed verzorgd

Goed service en ruime keuze

Website is duidelijk, veel keus. Eten is bij ons en onze gasten goed bevallen. De salades zijn ook erg smakelijk. Het eten wordt in kool boxen met koelelement geleverd. De borden zijn van porselein en normaal bestek. Alles netjes verpakt en afgesloten. Genoeg vlees, stokbrood, kruidenboter en sauzen. Glutenvrij eten apart verpakt. BBQ met gasfles, bezorgen en schoonmaken zit bij de prijs inbegrepen! Kortom voor herhaling vatbaar!!

Super kwaliteit

Goed verzorgd, prima service, veel keus,goede producten zowel het vlees al de salades. Erg tevreden een echte aanrader

De BBQ was super verzorgd!

Nadat ik had besteld van de verzorgde website kreeg ik via mail een bevestiging en na een aantal dagen nog een herinnering om eventueel wat te veranderen aan mijn bestelling of nog wat toe te voegen. De dag voor de bezorging ontving ik een bericht op mijn telefoon met de geplande bezorgtijd en op de dag zelf nog een bericht me5 de exacte tijd. De bezorger was erg aardig en alles zag er super verzorgd uit en was heerlijk. Super bedankt!

Gekregen wat ik had verwacht.

Ik heb in het verleden al eens besteld, met goede ervaring. Ik hoop in de toekomst ook weer gebruik te maken van de B.B. Als iets goed is , kom je terug het is heerlijk, en ziet er keurig uit.!!!!!

Goed geregeld, goede kwaliteit

Goed vlees en goede bbq .

Doordacht, compleet, heerlijk... kortom: perfect

Als enig deel van de familie wonen we vlakbij Barneveld (Kootwijkerbroek) terwijl de verdere familie bij Roermond woont. Voor een gezellige familiedag hebben we gebruik gemaakt van de diensten van de Barbecue Boer. Naast Boer'n pakketten hebben we ook een aantal Halal pakketten afgenomen. Vlees en salades worden keurig verpakt in koelboxen met koelelementen aangeleverd. Om vergissing met Halal te voorkomen zijn Halal vlees en salades goed gemarkeerd en er zijn zelfs apart aluminium tray's bijgeleverd zodat het Halal vlees toch op dezelfde BBQ gebakken kan worden, handig! Kortom boxen, koeling, markeren en extra trays maken deel uit van de doordacht en compleet systeem. Daarnaast vond echt iedereen het vlees heerlijk en vroeg men mij van verschillende kanten of De Barbecue Boer ook in Limburg levert. Dat moest ik even nakijken maar zelfs dat doet De Barbecue Boer. De porties zijn groot compleet en - zoals gezegd - heerlijk van smaak Kortom: een aanrader!!!!

Super fijn, alles wat je nodig heb thuis krijgen, en later alles weer opgehaald. Alleen dat al kon voor mij niet meer stuk. Dan is alles wat je nodig heb in overvloed aanwezig, goed van smaak en super op temperatuur te houden. Een heel compleet, geweldig concept. Voor iedereen die een feestje heeft zeg ik doen Liefs Jose

Fenominaal

Voor het eerst geprobeerd via deze site/bedrijf, maar echt grandioos en gemakkelijk en keurig verzorgd alles

goed eten

heerlijk vlees / vis. goede salades niet te vet. top . Alles goed verpakt en bestickert zodat je weet wat het is.

Gewoon weg SUPER

Super ervaring. Mooi op tijd gebracht. Medewerker legde alles goed uit en teste ook de BBQ. Vlees kwaliteit lekker mals. Salades heerlijk. Brood heerlijk, nadat we het nog even een paar minuutjes in de oven hebben gedaan. (Weer lekker knapperig) Borden met bestek maakt het helemaal af. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar.

Grote klasse.!!

Op 17 augustus barbeque gehad van de Barbequeboer. In 1 woord geweldig. Keurig geleverd,alles heerlijk en in ruime porties voldoende.Ook glutenvrij en vegetarisch besteld en we waren erg blij verrast om te zien dat alles apart verpakt was ,zelfs aparte lepels en barbequetangen verpakt.Alles erg lekker!! Daar kan een goed restaurant een voorbeeld aan nemen. Bert en Marga van Beusekom

Heel goed verzorgd net zoals ik verwachtte.

Er was van alles genoeg geleverd en ruimschoots op tijd. Zeker voor herhaling aanbevolen.

Goede kwaliteit, perfecte service!

Bestelling werd netjes binnen het aangegeven tijdvak geleverd. Vriendelijke bezorger, goede afhandeling. Het vlees smaakte erg goed, de salades waren smakelijk en ook het stokbrood was perfect. De buren hebben genoten van de BBQ en wij ook! Echt een aanrader.

toppppp

BarbecueBoer bestellen via internet overzichtelijk en makelijk om te doen.ook nog 2dagen van te voren het aantal nog kunnen veranderen. top op de dag zelf alles netjes optijd bezorgd,wat zag het er allemaal netjes en verzorgd uit alles geceald we hebben heerlijk gegeten alles is op gegaan er was genoeg en maandag word alles weer opgehaald top top top een bedankje van onze bewoners in onze straat we gaan zeker nog een keer van jullie diensten gebruik maken . ik ga zeker voor jullie mondelinge reclame maken groetjes van de bewoners Hunzestraat in deventer

Hoeveelheid salades viel tegen

Vlees en brood en sauzen was genoeg echter voor 8 personen salade zou betekenen 2,4 kilo. Dat kwam niet overeen met de hoeveelheid salade die in de bakken zat dus was helaas te weinig. Verder was het vlees erg lekker.

Goed verzorgd

Prima verzorgd! Alles in aparte bakken die goed koel blijven door de koelelementen. Het vlees was van goede kwaliteit en netjes soort voor soort verpakt, dus geen kruisbesmetting. Wel jammer dat je exact 25 borden krijgt en niet een stuk of wat extra waardoor je toch nog je eigen service in sommige gevallen moet gebruiken, maar dit meer als tip. Ruim op tijd geleverd en snel afgehandeld door zeer vriendelijk chauffeur.

Super kwaliteit/prijs/klantvriendelijk bedrijf

Al 3 keer De BBQBoer onze jaarlijkse familiedag laten verzorgen en al 3 keer dik tevreden met de prijskwaliteit(heerlijk vlees) en de klantvriendelijkheid. Word in koelboxen bezorgd dus neerzetten alles en pas openen als je gaat beginnen.IDEAAL!!!! Ik raad het iedereen aan.

Onze ervaring is bijzonder positief. Prima kwaliteit van de producten. Werd correct aangeleverd. Uitrusting heel compleet inclusief vleestang voor de barbecue etc.

Een keurig verzorgde barbecue

Wij ( 20 personen) hebben genoten van de barbecue. Het werd keurig op de afgesproken tijd thuisbezorgd. Er was ruim voldoende eten voor iedereen, lekker vlees goede salades en veel stokbrood. Iedereen was zeer tevreden. Alleen het weer zat die dag niet zo mee, maar dat was dan ook het enige minpuntje.

perfect

al meerdere keren besteld zowel barbeque als buffet, elke weer goede kwaliteit..

Perfect!

Precies op tijd door een aardige man afgeleverd, en netjes verpakt allemaal. Ruim voldoende voor ons gezelschap met perfecte salades en brood. Volgend jaar mogen jullie weer een bestelling verwachten!! Op en top kwaliteit!! Ga zo door

In het algemeen weer hoge kwaliteit van vlees/vis en salades.

Weer leverde De Barbecueboer keurig op tijd het goed verzorgde barbecuepakket af. Alleen de kabeljauwsticks waren wat aan de zoute kant. Graag tot een volgende keer.

Altijd keurig geleverd.

Over De BarbecueBoer