Gevarieerd, super kwaliteit, perfecte service. 10 aanwezigen hadden dit nog nooit meegemaakt, zo uniek

Keurig verzorgd.

Alles netjes verpakt fijn dat het in koelboxen afgeleverd wordt.Voor mij was her de eerste keer dat ik het bestelde toppie. Voor herhaling vatbaar

Compleet service en van goede kwaliteit

Het decor is een uitstekende website waar veel aandacht aan besteed is. Makkelijk in gebruik en prachtige foto's waardoor je meteen trek krijgt. Een verbluffende mix van luxe en moderniteit. Elk gerecht was van goede kwaliteit en een genot om mee te BBQ-en. Prachtige salades en de BBQ bier biedt menu's aan met een grote verscheidenheid aan heerlijke en watertandende combinaties van vlees en vis die zowel jong als oud zullen aanspreken. Ik heb van alle combinaties kunnen genieten zoals mijn zelfgemaakte gerookte zalm met mierikswortelcrème, evenals garnalen en prachtige witvis zo van de visboer. Alles wat we heerlijke hebben klaar gemaakt was vers en heerlijk. Om maar niet te spreken van het gebruiksgemak. Voor de deur afgeleverd nadat 30 minuten van te voren even een telefoontje was gepleegd wanneer de chauffeur de goederen kwam brengen en de volgende dag weer halen. Ook het materiaal zoals de BBQ, koelboxen, servies is van een uitstekende kwaliteit. We gaan weer gauw een bestelling doen in juni met al onze vrijwilligers. Jullie hebben bijgedragen aan een fantastische avond.

Het is een top service!

Echt super, alles is netjes bezorgd en later weer opgehaald. Goede kwaliteit vlees, het bezoek was er ook erg over te spreken! Zeker voor herhaling vatbaar!

bbquen met de bbqboer is zo relaxed

Bestellen gaat duidelijk overzichtelijk en er is veel keuze, je kunt ook je eigen bbq gebruiken. Dan gaat er wat van de prijs af. Bezorging precies op de vooraf aangegeven tijd. De bbq is geïnstalleerd en even uitgeprobeerd. Vlees vis en salades zijn in boxen koel verpakt en blijft zeker nog een halve dag in de zon koel. T feest kan beginnen. Kwaliteit van vlees/vis is gewoon goed. De hoeveelheid perfect. En de vuile afwas in een krat. Dat is super. Beste Bbqboer, tis helemaal top!

Prima en snel geregeld

Het bestellen ging snel en makkelijk. Het aanbod is ook goed. Eten smaakte prima en was voldoende uitgebreid met brood, sausjes en bijgerechten. Het aantal vlees/vis stukken in de dozen vonden we relatief weinig van wat we gewend zijn van andere soortgelijke BBQ-aanbieders. Een ander klein minder puntje is dat je niks kunt regelen met aflevering. Je krijgt een dag van te voren een tijdsblok maar hierin kun je niets regelen. Overall prima en ook fijn dat het mogelijk is om alleen eten te bestellen, dus zonder BBQ.

Ik was wel heel erg jarig op deze manier!!

Ik heb mijn verjaardag gevierd met al mijn kids en kleinkinders op Duinrell. Wij hadden besloten om de BBQ boer te bestellen. Het eten kwam keurig op de afgesproken tijd en de chauffeur had alles keurig klaar gezet. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg1 En de afwas mochten wij zo in de krat doen en inleveren! De andere dag kreeg ik weer keurig een mailtje hoe laat ze de spullen weer op kwamen halen! Echt top geregeld. Hoe Jarig kan je dan zijn! Bedankt BBQ boer

Fantastisch verzorgde BBQ, mooi op tijd bezorgd en jullie hadden perfect weer geregeld.

Een lekkere mix van diverse vlees pakketen, vis en vegetarische pakketten. Voor iedereen wat om van te genieten. En de hoeveelheid eten wat er in een pakket zit is ruim voldoende. We gaan dit zeker herhalen.

Prima, goed geregeld

Op tijd, genoeg, vers, lekker, goed geregeld

Ontzorgd lekker genieten

Kwalitatief goede producten. Vriendelijke en hulpvaardige bezorgers. Veel keus. Afspraak is afspraak. Geen stress en gedoe. Fijn dat er echt servies en bestek is. Goede hoeveelheid. 1 puntje van kritiek...Veel plastic in verpakkingen. Zeer tevreden en zou zo weer bestellen

Super tevreden

Wij hadden een familiedag en tegelijk een 40 jarig huwelijk. De Barbecueboer heeft alles schitterend verzorgd. We hebben heel lekker gegeten, complimenten aan de kok. Zeker weten, bij de Barbequeboer moet je zijn voor lekker eten !

Zeer goed van brengen, het eten tot het ophalen.

Perfect geregeld en zeer goed verzorgd.

Heerlijkkkk

Wat een goede service, en bovenal, wat een heerlijk vlees, salades, alles!!

Prima kwaliteit, goede service

De levering was precies volgens afspraak. Goede communicatie. Slechts 1 minpuntje, er waren voor 16 personen (10 stokbroden)maar 2 bakjes kruidenboter

De bezorging was goed geregeld (volgens afspraak) Het eten was heerlijk. Iedereen gaf aan dat de salades en het vlees erg lekker waren. De salades waren te snel op. Was het te weinig of werd er extra van gegeten omdat ze zo lekker waren??? Ook het afhalen van de spullen was weer goed geregeld.

Heerlijk

Het was een complete BBQ. Heerlijk vlees, lekkere salades, brood, sauzen, borden en bestek. Van alles was ruim voldoende. Een dikke 10.

Goed verzorgt!

Goed verzorgd heerlijk vlees! Tijden van bezorgen komen alleen niet helemaal overeen. Maar door de goede kwaliteit is dat vergeven.

Prima verzorgd en hele goede prijs/kwaliteit-verhouding

Heerlijke BBQ die aan alle verwachtingen voldeed. Loutere positieve reacties gehad

Geweldige service en heerlijk eten

Alles wat betreft de bestelling, bezorging en ophalen was geweldig. Wij hadden het pakket van 15 euro, prima kwaliteit/prijsverhouding. Lekkere salades, heelijk knapperig stokbrood ( wel nog 3 min in de oven gehad). Prima vlees. Iedereen was zeer tevreden

BBQ prima verzorgd, lekker vlees en salades

BBQ spullen mooi op tijd bezorgd. Goed verzorgd en compleet. Met heerlijk vlees en salades.

Het bestelproces verliep uitstekend. Zelfs wat last minute aanpassingen konden nog worden verwerkt. De levering verliep volgens de planning! En alle gasten hebben genoten van de kwaliteit van het vlees, vis en vegetarische gerechten. Voor herhaling vatbaar (alweer)! Dikke pluim voor De BarbequeBoer

Super verzorgd met verse producten en snelle service

Vond het heel geslaagd. Verse producten en alles mooi verpakt. Zeer goede service van brengen en halen zeer op tijd.

Het was fantastisch! Heerlijk gegeten!

Het was heerlijk! Zo makkelijk dat alles gebracht en gehaald wordt. Ook is alles goed van smaak en heel netjes verpakt en geleverd. Dikke 10!

goede kwaliteit

goede service

Gemak dient de mens met eten naar wens

Soepel besteld , stipte en complete aflevering en geen zorg!