1e (lockdown) BBQ van het jaar is was een success!

Voormijn verjaardag had ik een BBQ besteld, optijd geleverd / opgehaald. Nette bezorger, kwaliteit van het eten was top!

Briljant

Winterwonderland met BBQ, dat was het thema voor de "andere kerst" dit jaar. Maar wat een succes door de heerlijke bbq's van de BBQboer. Ik ben en blijf een fan en heb weer andere kunnen laten meegenieten, DANK voor de super service en heerlijke gerechten.

In 2 woorden GEWELDIG LEKKER!!

Kerst is anders als andere jaren in 2020 we wilde toch iets speciaals doen dus een winterbbq. Wat was het overheerlijk en zeker voor herhaling vatbaar! Alles netjes gecommuniceerd ruim op tijd krijg je de rijd door dat het afgeleverd wordt. Heerlijk vlees en salades! Dit gaan we zeker nog een keer doen. Ga zo door BBQboer Alleen maar lof

Goed verzorgd,en gelevederd zoals afgesproken

Zie boven.

makkelijk met een brede lach

pff om 8 uur word de bbq gebracht maar mooi op tijd een vrolijke man met een brede lach maakt grapjes en doet zijn werk in een zucht staat alles binnen en wenst hij ons een prettige dag en laat ons verbaasd en blij achter met deze spontaniteit deze man houd echt van zijn werk en vind het heerlijk om mensen hun zorgen weg te poetsen GEWELDIG zullen zeker nog gaan bbq -en met deze service

Top geregeld!

Goede service en goed eten voor een prima prijs. Het is een onvergetelijke kerst geworden in deze bijzondere tijd met veel beperkingen. Dit gaan we ons tot in lengte van dagen herinneren. Thsnx bbq-boer. Tot een volgende keer..

Heerlijk gegeten

Super gebbqed. Goede service, ruime keuze, keurig geleverd. Alles was heerlijk vers. We hebben genoten van onze overheerlijke kerstbbq.

helemaal super geregeld

netjes op tijd en alles verzorgd bezorgd, vlees was lekker evenals de salades en stokbroden gewoon top !

Super eten en goede service

Heerlijk

We hebben half november heerlijk als gezin genoten van de BBQ. Het leek wel 'Oud en Nieuw' zei onze zoon Het was een kleine BBQ maar omdat hij in hoogte verstelbaar is konden onze kinderen ook heerlijk zelf knoeien

Wat een Toppie BBQ en service

Wij waren op vakantie in Nieuwvliet bad, Roompot. Een barbecue besteld voor 10 personen. Het werd keurig gebracht ,op afspraak. Lekker vlees en vis, heerlijke salades, sausjes, stokbrood e.d. Alles zat erbij! We hebben zo GENOTEN! En wat een vriendelijke bezorger, die zelfs de BBQ aansloot en testen! Wij bestellen hier zeker vaker! Groetjes, Familie Peters

Slecht

30-09-2020 geannuleerd zou binnen 5 dagen mijn geld terug ontvangen. Nu 21-10-2020 nog steeds geen geld ruim 200 euro niet terug ontvangen. Gemaild gebeld en weer gemaild echter nog steeds niets..........

Het was allemaal heel simpel bestelling e.d. Dan heb je altijd zoiets dat kan toch niet waar zijn. Maar alles perfect afgeleverd volgens afspraak en was zeer uitgebreid en smaakte heerlijk. Barbecue Boer het was super en heel erg bedankt. Groeten Wim

Super service, vlot, kwaliteit, vers!

Wij zijn erg tevreden met de levering. Het eten zag er verrukkelijk uit, en het smaakte nog eens goed! Bedankt! Hier bestel ik vaker.

Top! Alles erbij voor een gezellige avond!

Compleet en van goede kwaliteit.

Alles was gewoon perfect

Super goed, en zeker voor herhaling vatbaar

Na hiervoor bij de concurrent te hebben besteld toch eens hier geprobeerd en dik tevreden. Vriendelijke bezorger, uitgebreide keuze, smaakvol en voldoende vlees / vis en salades BBQ met poten is ook erg handig

Niet doen betaalt geld niet terug bij annulering

Niet doen betaalt geld niet terug bij annulering .Ik wacht al vijf weken op mijn geld terug € 250 en ze vertikken het om het terug te betalen dit bedrijf is pure oplichting

Iedereen vond het geweldig

Heerlijk eten. En goede service

Was top!

Netjes bezorgd in bakken ...voor 5 personen besteld...was voldoende voor ons vieren. Voor herhaling vatbaar.

super lekker

veel vlees en lekker ,mooie salade,s vers brood. al met al een geslaagde bbq

Hele goede service

Helaas moesten wij i.v.m. de aangescherpte corona maatregelen op het allerlaatste moment afzeggen, dus over de kwaliteit van de barbecue kan ik nog geen mening geven, maar dit is heel netjes opgelost, complimenten voor de goede service.

Wat we verwachten hebben we ontvangen, top

Mooie folder, diversiteit. Klopt allemaal met wat je ontvangt

Heerlijk eten met kwaliteitsvlees en uitstekende service!

Inmiddels al twee keer besteld bij de BarbecueBoer en twee keer tot volle tevredenheid. De kwaliteit van het eten is echt heel erg goed en ook de breng en ophaal service is perfect geregeld!

Perfect geregeld, goede communicatie, en hele nette bezorg en ophaal service!

Wij bestellen regelmatig bij de barbeque boer. Een bestelling plaatsen is erg makkelijk samen te stellen, en eventuele extra producten toevoegen ook. Mits er iets in het pakket zit wat je minder lekker vind, dit aangeven in opmerkingen en hier word door het bedrijf een hele nette oplossing voor in de plaats gebracht. Bij ophalen en brengen zijn ze altijd ruim op tijd, vaak nog voor het aangegeven tijdsblok waar je een mail en sms van krijgt! Kortom, perfect bedrijf voor een heerlijke barbeque voor elk feest of bijeenkomst! Wij raden iedereen de barbeque boer aan!