Inmiddels al 3 jaar een zeer tevreden klant van de BBQ Boer. Wat betreft service, kwaliteit en klantvriendelijk zijn wij er blij mee. #Perfect

fantasties.

Het was heel goed verzorgd, zag er heerlijk uit.was ook echt heerlijk en ruim voldoende, voor herhaling vatbaar . bedankt mensen van de barbeque boer. wij hebben genoten. groeten Ria van Westerlaak..

Goed BBQ pakket. Je hoeft zelf amper wat te doen, het wordt gebracht en weer opgehaald. De afwas kan je dus overslaan. BBQ pakket is meer dan voldoende per persoon.

Super geregeld en heerlijk eten.

Het was voor onze vrijwilligers bbq op 2 locaties goed geregeld. Alles was mooi op tijd en het was weer heerlijk.

Grandioos

Super vriendelijk geholpen , heel goed meegedacht over het houden van de BBQ in 2 fase door de corona maatregelen. Uitstekend vlees en salades. Kortom bijzonder geslaagd.

Gewoon fantastisch en super lekker met deze spullen is het heerlijk smullen een echte aanrader

Gewoon super lekker Gewoon super kwaliteit Gewoon aan alles gedacht Gewoon top een echte aanrader voor een heerlijke feest om nog lang over na te praten

Weer fijn voor elkaar

Zoals als altijd netjes op tijd en heerlijk eten zeker een aanrader

Heel erg genoten van het lekkere eten.

Het zag er allemaal prima uit, de bezorging was goed op de afgesproken tijd, het vlees was prima smaakte goed en de salades waren ook heel erg lekker. Al met al prima en goed verzorgd.

Was primA

Het was genoeg, lekker

Prima prijs/kwaliteit voor een geheel ontzorgde bbq

Voldoende keuze uit goedverzorgde pakketten. Reuzehandig dat alles is inbegrepen en maar een paar dagen van te voren reserveren.

vrij positief

We hebben alle eten gekregen dacht ik. totdat ik bezig was dat ik zag dat ik 1 product miste. Verder staat wel duidelijk op de verpakking wat glutevrij/vega is maar er staat niet op wat voor salade het is idem met vlees alle vlees krijg je wel apart maar niet opgeschreven wat het is dus voor de gasten en personeel was het een werk om alles uit te zoeken en veel wisten we ook niet wat het was. De gas bbq, mooi en aardig maar er is geen olie bij om op de grill te doen dus vlees plakt snel. na een paar momenten was het ff zoeken hoe het ging met de vuur. Het eten was wel lekker en de gasten vonden dit ook. Volgend jaar weer een nieuwe poging.

Top top top

Het was super kon niet beter echt een aanrader

Het was weer super

wij zullen de volgende keer hier weer bestellen. mensen het was top tot de volgende keer.

prima verzorgde bbq

alles perfect in orde. zeker de volgende keer weer deze”Boer”

Perfect ook voor glutenvrij

De eerste keer besteld bij de barbequeboer. Perfecte service , komen afspraken na en erg belangrijk .... zeer goede kwaliteit vlees en zeer smakelijke bijgerechten. De verzorging van het glutenvrij deel was uitmuntend, alles apart verpakt en van etiket voorzien. Leuk was de verrassing bij de twee kinderpakketten.

Goed eten!

We hebben goed gegeten iedereen tevreden

Goed geregeld, lekker vlees

Zeer tevreden, goed vlees! Salades goed! Jammer dat sausjes niet optioneel zijn. Hier wordt alleen de pindasaus gebruikt, de rest gaat weg.

Super eten, goed verzorgd, Corona Proef, 40jarig jubileum.

Heerlijk gegeten, had er gelukkig (had mensen met veel honger denk ik) wel iets extra’s bij besteld. Later in de avond is alles wel op bij de na honger. Gewoon goed verzorgd in de bizarre tijd! :-)

Niemand is ziek geworden haha

Bbq was goed goed gevuld en ruim voldoende

Heerlijk eten uitstekend verzorgd

Voor mijn 50e verjaardag met 6 gasten en wijzelf.... wat een héérlijk vlees zeg, lekker mals! Jeetje wat veel!! Waren de opmerkingen van onze gasten. Zelf al meerdere keren etne besteld dus wij wisten wat er kwam!! Top hoor

Goed vlees en prima service

Geweldig Bbq avond gehad mede door jullie

Voor een geweldige BBQ avond moeten ze bij jullie zijn alles vers heerlijke salade s Helemaal verzorgd tot in de flesjes saus toe in een woord geweldig Top!! Zal jullie zeker overal aanbevelen. Gr Hennie

Totaal verzorgde bbq

Bezorging was op tijd en correct. Goed verpakt en zeer uitgebreid. Bbq aansluiten en gaan. Met de retour ging het door overmacht even mis van de barbecueboer uit, maar na telefonisch contact zijn we tot een oplossing gekomen. Echt waar voor je geld en zeker voor herhaling vatbaar. Twijfel je? Gewoon doen, dit is een all inclusive pakket.

Heerlijke bbq! Uitgebreide verzorging

We hebben heerlijk gebbqed voor een fijne prijs! Het was uitgebreid met een goede uitleg erbij van de vleessoorten. Ik zou in de folder nog wel beschrijven welk vlees er bv medium gebakken kan worden en welk vlees echt doorgebakken dient te worden.

Top van begin tot eind!

De communicatie, de zorg voor voortreffelijk en voldoende eten en ook de afhandeling na afloop, hebben ons feest een extra impuls gegeven.