Super heerlijke complete verzorgde BBQ

Wij hebben al eens eerder een BBQ besteld bij de BBQ Boer en dat is ons super bevallen. Goede service en goede kwaliteit vlees en broden en salades. Groot voordeel is,geen afwas alles wordt de dag erna weer opgehaald. Kan het iedereen aanraden. Top !!!!

gewoon goed

nette goed verzorgde bbq

Beveel het iedereen aan

Genoten, zelfs in Coronacrisis

Fijn dat er nu voor 5 personen besteld kan worden. Gisteren lekker gebbqt met ons gezin. Een fijn extraatje als je al een paar weken thuiszit. Ruim voldoende en zoals altijd prima kwaliteit. Afleveren bij de deur met alle hygiëneregels. Betaalt met IDeal dus geen extra handelingen. We hebben een super gezellige avond gehad.

Zoals altijd....perfect!!!

Vlees heerlijk mals, verse salades. Fijn dat jeniets hoeft af te wassen waardoor het heerlijk relaxed is ook voor diegene die het organiseren

goed geregeld, behoeft verder geen aanvulling of boodschappen

overal is aan gedacht, zelfs de opscheplepels voor de salades.

Netjes en kompleet verzorgt.

Zoals afgesproken, netjes op tijd en netjes verzorgt en goed ingepakt. Compliment.

Alles zo goed verzorgd en op tijd.

Het bestellen ging super. Het contact is super. Het bezorgen is super. Hygiene is super. Prijs kwaliteit verhouding is super. Genoeg vlees en salades (Wij zijn grote eters) Het contact is top.

super

Vlees en vis was uitstekend, vers en mals. Salades ook heerlijk, stokbrood lekker knapperig . Klein minpunt is dat de bezorger nog een keer moest terug komen ivm geen borden en bestek, deze had hij teveel afgeleverd bij vorige klant. Ook was de fruit salade niet geleverd, na een belletje uiterst vriendelijk te woord gestaan en alles uitstekend geregeld, zelfs de bezorgkosten werden terug gestort!! Chapeau

lekker lekker lekker voor iedereen

wij waren met 35 man en iedereen was super tevreden de salades was ook top veel variatie vis was erg lekker personeel super vriendelijk

Goed verzorgd en perfecte bezorging en ophaal dienst tot de volgende keer zeker voor herhaling vatbaar

Wederom super lekker en super lekker geregeld!

Netjes op tijd, goede kwaliteit. Zoals we gewend zijn van de BBQ boer!

Lekker eten salades en vlees enigste min pintje maar een kuipje kruidenboter op zes stokbroden

Het eten is heerlijk en alles is goed geregeld

Het eten is goed en verzorgd. Alles word geleverd en weer gehaald. Borden en bestek ongewassen retour. Goede tips gehad en gebruikt. Super!

Volgende x weer!!

Met een beetje afkijken van het winterpakket van bbq boer hebben wij onze eigen pakket samen gesteld met het luxe pakket. Er was genoeg variatie en kwaliteit voor iedereen! Netjes op tijd geleverd, vriendelijke bezorger, alles netjes verpakt en netjes op tijd opgehaald...zonder afwas en plastic servies/bestek!! Volgende keer weer dus 😉

Goed verzorgd en lekker vlees Was top!

Prima geregeld

Na klein malleur prima door jullie opgelost

Super goed!

Heerlijk gegeten, alles werd netjes op tijd geleverd. Enorme hoeveelheid keuze aan vlees, vegetarisch, salades, sauzen, noem maar op! We hebben genoten.

Geweldig geregeld!

We hebben een top feest gehad. Het was heerlijk vlees, ruime keuze uit salades aldus top in de puntjes was alles geregeld. Voor herhaling vatbaar!

Was top

Iedereen heeft genoten van het vlees en de vis. Ook de salades waren helemaal op dus die waren heerlijk. Bedankt

Lekker en ruim voldoende

Ik kan de bbq boer aanbevelen. Wij kozen voor het budget pakket. Ruim voldoende vlees en salades en ruime keuze. Al onze gasten hebben heerlijk gegeten en heeeeel fijn dat niemand de afwas hoeft te doen ;)

Weer uitstekend

Het was zoals verwacht weer uitstekend,meer dan voldoende vlees en salades

Zeer geslaagde BBQ

Voor ons 12,5 jarig huwelijksfeest hadden we gekozen voor verschillende buffetten van de BBQ Boer. Het fijne is dat je tot nog kort voor het feest wijzigingen kunt doorgeven, je krijgt netjes op tijd door hoe laat ze het komen bezorgen (en ook weer ophalen). Klein minpuntje was wel dat de link die je krijgt om de tijd precies te checken bij ons niet functioneerde, maar de opgegeven tijd was prima. Het BBQ's waren mooi schoon, alles was mooi apart verpakt. Vlees, Vis, salades, stokbrood en sauzen waren erg lekker!! Kortom, wij en onze gasten hebben een heerlijke maaltijd gehad. Het enige waar ze nog in kunnen verbeteren is het plastic waar alles in verpakt zit. Als ze dit nog kunnen minderen dan zou dat helemaal mooi zijn.

Prima geregeld

Bezorging mooi op tijd. BBQ wordt door bezorger aangesloten en opgezet. Alles ruim voldoende en prima kwaliteit. (Worstjes iets te zout) Vega bbq was ook lekker ( begreep ik ) Met andere woorden, moet jij de bbq regelen en wil je dit in 5 minuten gedaan hebben. Dan weet je nu waar je moet wezen. Waarom 4 sterren en geen 5? Omdat iedereen zich kan blijven verbeteren.

Fantastisch geregeld!

Wat een superfijne manier om het jaar in te luiden met een nieuwjaars-bbq. Super lekker gegeten, zowel vlees als Vega als de salades, alles werd zeer op tijd bezorgd en klaargezet en hoe lekker dat de boel weer wordt opgehaald en dat je er niets meer mee van doen hebt. Echt een aanrader!