Heerlijk vlees en vis. Verrassende salades. Goede service en goede communicatie. Niet nadenken gewoon alles binnen handbereik. TOP!!

Geweldige service

Heerlijke vlees en vis producten Bezorg service perfect. Al meerdere jaren vaste klant en dat verveeld niet.

Heerlijke en goed verzorgde bbq! Top geregeld!!

We hebben genoten van het heerlijke vlees en de verrukkelijke salades! Alles netjes bezorgd en verzorgd!! Je krijgt waar voor je geld, want prijs en kwaliteit is top!! We gaan zeker nog eens bestellen.

Oke

De service was goed het eten was prima.

Het aanzien van het BBQ vlees en de mee geleverde BBQ maakte mij intens blij en hongerig.

Onze ervaring met de Barbecue Boer was erg goed. Zoals de betaling kon cash in plaats van I-deal. Jullie waren bereid mee te denken in het bestellen. Fijn was het dat er niets schoon gemaakt moest worden en wij allemaal alles zo konden retourneren. Het zag er allemaal verzorgd uit. En het vlees was volgens onze jongeren erg smakelijk. Echt een aanrader.

Geweldig eten, geweldige service!

Het eten was ruimvoldoende en smaakte heerlijk!

Goede en lekkere ervaring!

Alles prima verlopen, het eten was erg lekker en goed verzorgd! Zeker voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer!

voor de tweede keer de barbecueboer inclusief kok ingehuurd bij ons op ze zaak. Vlees was netjes op tijd net als de kok. De kok heeft alles netjes neergezet en precies op tijd begonnen met de barbecue. alles tot in de puntjes verzorgd en het smaakte echt goed. zelfs na afloop geholpen met afruimen. wil je zorgeloos barbecue en zelf genieten? huur dan de barbecueboer in! :)

Perfecte levering, alles netjes verpakt. Enigste wat ik miste was een beschrijving/uitleg of/hoe de stokbroden nog afgebakken moesten worden En op 12 stokbroden, vondt ik 2 kuipjes kruidenboter erg weinig. Verder helemaal top, vlees smaakte uitstekend.

Vlees en vis waren van top kwaliteit Brood en saus prima Verpakking top Echt super ervaring.

Erg lekker vlees.

Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de BarbecueBoer. De salades waren ruim voldoende, de rest was goed tot zeer goed,. Ook de afspraken werden goed nagekomen.

BBQ voor 35 man en iedereen tevreden is helemaal TOP!!

Een bbq georganiseerd voor 35 man, boer'n bbq pakket gekozen en aangevuld met zalm en garnalen was geen probleem. Alles ruim op tijd en netjes geseald verpakt geleverd. 5 soorten salade, sausjes, stokbrood met bakjes kruidenboter alles zat erbij. Vlees en vis was stuk voor stuk top, super mals en heerlijk van smaak. Om met 35 man geen onvertogen woord te horen en alleen complimenten voor de kwaliteit is bizar, bedankt dat jullie de BBQ tot een succes hebben gemaakt. J.S. Laadtechniek.

Geweldige verzorging

Netjes op tijd geleverd op zondag 17 oktober. Van alles meer dan genoeg, we hadden voor 37 personen, van alles was nog over. En dan het gemak dat je alles weer vuil mee kan geven . Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees was eerste klas en het stokbrood even in de oven en het was lekker knapperig. Ga zo door en we komen zeker nog eens terug op de site

Goede service en top kwalitet vlees

Was mijn eerste keer om zo een bbq te organiseren. Top 1 dag van te voren e mail/sms hoe laat het allemaal de volgende dag bezorgd werd ,en ook geldt het voor het ophalen. Heerlijk een goede kwalietet vlees/vis/salades en lekker stokbrood. We hebben genoten van alles ,TOP !!!!!!!

Prima eten en keurig netjes bezorgd en verpakt.

Wij hebben een gezellige familie BBQ gehad gisteren. Het eten was uitstekend. Een tip misschien om het stokbrood niet in een doos met koelelementen te doen omdat het daardoor wat slap wordt. Helaas durfde onze schoondochter niet vh stokbrood te eten ook al zat dat ene stokbrood apart in een zak, maar er zat geen sticker op dat dat stokbrood glutenvrij was.

Geweldig genoten

Alles werd vers en op tijd geleverd en ook weer opgehaald. Geen gedoe met afwas en boodschappen. Voor ons een ideaal avondje met de collega's. Aanrader!

Prima, no-nonsense bbq-service, genoeg vlees, salades wat te krap

Heldere site, keuze niet al te ruim, maar als je op zoek bent naar een niet al te spetterend pakket ben je hier aan het juiste adres. Vlees en sauzen was ruim voldoende maar de hoeveelheid salades was wat krap, wel voldoende divers.

Top bbq, topservice, topmensen

Halverwege moest ik, door omstandigheden, het regelen van de bbq over moeten nemen. Na een telefoontje met de mensen van de bbq boer wist ik dat alles goed zou komen. Super-meedenkend en enthousiast, zie je niet veel meer zo

alles zit er op en aan en super kwaliteit vlees!

vlees was top. alles van a tot z geregeld.

Het vlees van de barbecueboer daar lik je je vinger bij af

Wauw wat zag het er verzorgd uit toen alles werd gebracht Onze pubers moesten toch nog even in de wacht Dit viel niet mee dus het brood werd alvast gesneden en de pindasaus ging aan Hé hé eindelijk iedereen is er, ze gingen alvast klaar staan Vlees op de bbq en wauw wat zag het er lekker uit Ook de salades sausjes en het fruit Ook de smaak was fantastisch en iedereen was tevree Graag nemen we het de volgende keer weer bij jullie mee Gr Fam Swart

Top service en kwaliteit

Voor mijn voetbalteam een verzorgde BBQ besteld bij de BarbecueBoer. Alles werd keurig afgeleverd en gemonteerd in de middag en in de avond was er meer dan genoeg voor 20 hongerige voetballers. De dag erna zijn de gebruikte borden en barbecue weer meegenomen, top service!

Buiten gewoon goed

Buiten gewoon goed ook vegen goet gekoeld en mooi op tijd

Goede kwaliteit produkten en uitstekend verzorgd

Poitief

Al 6 jaar mijn favoriet

Dit jaar voor de 6e keer een bedrijfs bbq voor klanten. Perfect geregeld,optijd geleverd, overdaad aan producten. Tot volgend jaar!

Gemakkelijk te bestellen, goede kwaliteit.

Meestal kies ik ervoor om eten te bestellen via telefonisch contact, maar mijn ervaring met de barbecue boer is erg positief. Alles werd tijdig geleverd en weer opgehaald, het was goed verzorgd en alles smaakte erg goed, kortom we zijn zeer tevreden.