Heerlijk en super makkelijk

Prima geregeld, goed vlees en heerlijke salades!

Lekker eten, zijn op tijd en komen en afspraken na

Eten was echt lekker en voldoende, komen de afspraken na.

Héérlijk en goed verzorgd.

We hebben genoten van de bbq. Alles smaakte heerlijk. En zag er goed verzorgd uit. Een aanrader, wat ons betreft.

Waanzinnige ervaring

Ik heb een waanzinnige ervaring gehad. Een barbecue georganiseerd voor alle examenleerlingen. Als ik belde om aantallen door te geven en dieetwensen door te geven, werd ik meteen geholpen! Een succeservaring en een die zeker voor herhaling vatbaar is en ook zal plaatsvinden.

Super lekker gegeten, we hadden het beef pakket. Het vlees was heerlijk mals en alles was voorzien. ♥️

Netjes afgeleverd en het smaakte prima

Alles werd netjes binnen de opgegeven tijd geleverd. Het vlees en salades was voldoende en smaakte prima. Volgend jaar bestellen we weer.

Super lekker eten en netjes op tijd bezorgd

Fijn een leuke ervaring precies genoeg te eten en het was super lekker vlees .

Super kwaliteit, geheel ontzorgd en ruim genoeg.

Echt geweldige kwaliteit, kom er zeker weer bij terug.

Iedereen vond het geweldig en voor herhaling vatbaar!

Geweldig. De gasten stonden versteld dat dit er allemaal bijhoorde en je zelf niks hoeft te doen. Maar vooral vonden ze het vlees en salades heerlijk. Ze vroegen om het adres en een heeft de folder meegenomen die er bij zat. Fantastisch!!!!

heel goed

goede informatie i.v.b levering ,heel goed verpakt, heerlijk vlees en salades De hoeveelheid was prima wel een beetje wennen dat je niet hoefde af wassen ;-) Spullen werden ook opgehaald binnen de verwachten tijd die werd doorgegeven kortom heel tevreden, zeker voor herhaling vatbaar

Groot succes!

Al vroeg in het seizoen had ik voor de handbalvereniging uit Roden (Dr) een BBQ georganiseerd voor mijn handbal pensioen. De geheel verzorgde BBQ was perfect, precies genoeg dus geen verspilling en geen afwas. Heerlijk

Kwaliteit en goede service

Communicatie over de bestelling is goed geregeld. Wanneer het wordt geleverd en wanneer het weer wordt opgehaald. De kwaliteit van brood salade en met name het vlees is gewoonweg uitstekend. Ook de service over een niet ontvangen product was zeer goed, binnen 2 uur na het melden werd het na geleverd door trouwe oude Willem. Kortom wij hebben een zeer geslaagde barbecue achter de rug

Prima geregeld, alle gasten enthousiast

Onze ervaring met de BarbecueBoer is prima. Goede communicatie, betrouwbare afspraken en goed en vers eten. We hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van de diensten van de BarbecueBoer en kunnen ze van harte aanbevelen.

Goed vlees en lekkere salades

Voor ons team een BBQ geregeld voor 45 personen. Heel snel en goed geregeld. Telefonisch dingen af kunnen stemmen. Ook leuke pakketten voor mensen met allergieën of andere eet wensen. Ruime porties en echt lekker vlees, goede salades en lekker brood. Echt een aanrader

De chauffeur was mooi op tijd en vriendelijk . Het vlees was zeer goed. Was wel veel te veel salades en te weinig stokbrood.

Het eten was heerlijk alleen jammer dat de chocolade fondue niet meegeleverd was :-(

Top geregeld, absolute aanrader

Makkelijk bestel process, duidelijke communicatie en wordt netjes op tijd bezorgd. Bij het openen twijfelde ik heel even of het genoeg zou zijn, maar de porties zijn perfect samengesteld alles ging op maar niks was te weinig en het smaakte heerlijk allemaal. Alles zit ook in eigen koelboxen waardoor je niet je eigen koelkast ruimte hoeft te gebruiken. Zeker aan te raden als je zorgeloze BBQ voor een grotere groep wilt organiseren.

Heerlijk verzorgd!

De keuze in pakketten is zeer goed! Voor een groep van 14 personen had iedereen een pakket waar van gesmuld is. De stokbroden waren er meer dan genoeg, alleen de kruidenboter was in verhouding met de hoeveelheid stokbroden niet veel, als we dit hadden geweten was er meer kruidenboter besteld. De salades waren lekker vers en zijn allemaal op gegaan. Het vlees/vis/vega was allemaal lekker gekruid en rook heerlijk! Volgende keer bestellen we hier zeker weer! Het feit dat je zelf niks hoeft te halen en ook niks hoeft op te ruimen na afloop is erg fijn, heerlijk uitbuiten zonder alles op te hoeven ruimen/schoon te maken.

Het was een heerlijke BBQ, de gasten waren heel enthousiast over het vlees, het brood en de salades.

Wij hebben een heel gezellig feest gehad. Iedereen was heel erg te spreken over de kwaliteit van de BBQ, ook de bezorging was heel vriendelijk. SUPER.

Prima geregeld

Levering stipt op tijd, en ruim voldoende voor iedereen (5 personen)

Het was super geregeld

Uitstekend! Goede communicatie, tijdige levering en heerlijk eten. Volgende keer weer!

Oke

Is oké Salades konden lekkerder Vlees was prima

Alles was goed voor herhaling vatbaar

Fantastisch verzorgd en goede kwaliteit!

Alles tot in de puntjes verzorgd, goede spullen om te bbq-en en heerlijk vlees

Uitstekend verzorgd en goede kwaliteit

Optijd gebracht, goede kwaliteit en ruim voldoende voor iedereen.