Heerlijk

We hebben half november heerlijk als gezin genoten van de BBQ. Het leek wel 'Oud en Nieuw' zei onze zoon Het was een kleine BBQ maar omdat hij in hoogte verstelbaar is konden onze kinderen ook heerlijk zelf knoeien

Wat een Toppie BBQ en service

Wij waren op vakantie in Nieuwvliet bad, Roompot. Een barbecue besteld voor 10 personen. Het werd keurig gebracht ,op afspraak. Lekker vlees en vis, heerlijke salades, sausjes, stokbrood e.d. Alles zat erbij! We hebben zo GENOTEN! En wat een vriendelijke bezorger, die zelfs de BBQ aansloot en testen! Wij bestellen hier zeker vaker! Groetjes, Familie Peters

Slecht

30-09-2020 geannuleerd zou binnen 5 dagen mijn geld terug ontvangen. Nu 21-10-2020 nog steeds geen geld ruim 200 euro niet terug ontvangen. Gemaild gebeld en weer gemaild echter nog steeds niets..........

Het was allemaal heel simpel bestelling e.d. Dan heb je altijd zoiets dat kan toch niet waar zijn. Maar alles perfect afgeleverd volgens afspraak en was zeer uitgebreid en smaakte heerlijk. Barbecue Boer het was super en heel erg bedankt. Groeten Wim

Super service, vlot, kwaliteit, vers!

Wij zijn erg tevreden met de levering. Het eten zag er verrukkelijk uit, en het smaakte nog eens goed! Bedankt! Hier bestel ik vaker.

Top! Alles erbij voor een gezellige avond!

Compleet en van goede kwaliteit.

Alles was gewoon perfect

Super goed, en zeker voor herhaling vatbaar

Na hiervoor bij de concurrent te hebben besteld toch eens hier geprobeerd en dik tevreden. Vriendelijke bezorger, uitgebreide keuze, smaakvol en voldoende vlees / vis en salades BBQ met poten is ook erg handig

Niet doen betaalt geld niet terug bij annulering

Niet doen betaalt geld niet terug bij annulering .Ik wacht al vijf weken op mijn geld terug € 250 en ze vertikken het om het terug te betalen dit bedrijf is pure oplichting

Iedereen vond het geweldig

Heerlijk eten. En goede service

Was top!

Netjes bezorgd in bakken ...voor 5 personen besteld...was voldoende voor ons vieren. Voor herhaling vatbaar.

super lekker

veel vlees en lekker ,mooie salade,s vers brood. al met al een geslaagde bbq

Hele goede service

Helaas moesten wij i.v.m. de aangescherpte corona maatregelen op het allerlaatste moment afzeggen, dus over de kwaliteit van de barbecue kan ik nog geen mening geven, maar dit is heel netjes opgelost, complimenten voor de goede service.

Wat we verwachten hebben we ontvangen, top

Mooie folder, diversiteit. Klopt allemaal met wat je ontvangt

Heerlijk eten met kwaliteitsvlees en uitstekende service!

Inmiddels al twee keer besteld bij de BarbecueBoer en twee keer tot volle tevredenheid. De kwaliteit van het eten is echt heel erg goed en ook de breng en ophaal service is perfect geregeld!

Perfect geregeld, goede communicatie, en hele nette bezorg en ophaal service!

Wij bestellen regelmatig bij de barbeque boer. Een bestelling plaatsen is erg makkelijk samen te stellen, en eventuele extra producten toevoegen ook. Mits er iets in het pakket zit wat je minder lekker vind, dit aangeven in opmerkingen en hier word door het bedrijf een hele nette oplossing voor in de plaats gebracht. Bij ophalen en brengen zijn ze altijd ruim op tijd, vaak nog voor het aangegeven tijdsblok waar je een mail en sms van krijgt! Kortom, perfect bedrijf voor een heerlijke barbeque voor elk feest of bijeenkomst! Wij raden iedereen de barbeque boer aan!

Super geregeld en goed vlees

Zoals afgesproken was de barbecue en het vlees keurig op tijd bezorgd. Vlees was zeer lekker en ook het bestek en borden waren keurig geleverd. Was zeker een aanrader

Warm of koud, dit is de BBQ waar ik van houd

Ik kan maar een woord bedenken: deze barbecue was primadeluxe.

Heerlijk vlees en vis, ruime keus aan soorten (10)

Super goed verzorgd

Goede service mooie producten heerlijk vlees

Heerlijke complete BBQ!

Goede service . En een mooie prijs als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt ! Het vlees was voldoende en heerlijk . Gasten waren erg enthousiast. Salades ook lekker . Stokbroden heerlijk! Even kort in de oven gedaan zodat ze lekker krokant waren . Bestek, borden etc netjes verzorgd ! Kortom zeker een aanrader , we zullen hier nog eens weer bestellen!

De BBQ

Heerlijk weer een geweldig lekker vlees, salades, stokbrood, saucen. Er ontbreekt totaal niets aan de BBQ. Mijn gasten komen graag bij ons voor een BBQ. Ook de dessert is top wat heelijk al dat extra's erbij. En geen gesleep met boodschappen. Och wat vergeten. Nee top. Een BBQ met alles er rop en eraan. Perfecte kwaliteit betaalbare prijs. Oh ja tel je vingers als je klaar bent met de BBQ. Want het is om je vingers bij op te eten.

Lekker en keurig verzorgd

Bestelling, levering en smaak was allemaal goed in orde.

Goed verzorgde barbecue

De barbecue was netjes op tijd super verzorgd en erg lekker

Goede service en heerlijk eten

We hebben gister weer een heerlijke bbq gehad met het vlees en vis pakket voor ieder wat wils eenmaal geproefd wil je geen andere leverancier meer ruim voldoende en compleet verzorgd wij blijven bestellen