Goed verzorgde BBQ!

Prima op tijd, ruim in assortiment en lekker vers! Tip: bestel voor minder personen, het is ruim voldoende!

super makelijk en zeer goed te eten , heel nederland mag dat weten.

de ervaring was gewoon top. nette vriendelijke bezorger alles werd goed gecontroleerd en uitgelegt. en iedereen vond alles zeer goed smaken.

Het was perfect

Goede producten, perfecte levering.

Goede service, snelle levering, goed eten!

De site werkt fijn, je kunt uit pakketten kiezen en duidelijk aangeven wat je wensen zijn. Als je een vraag hebt, word je snel terug gebeld en goed geholpen! Het eten was top, op 1 product na; de zalm. We hadden een vis en vlees pakket, maar helaas was de vis bedorven (?) Hij rook niet goed en smaakt zuur! Heel zonde, we hebben alle zalm weg gegooid. Verder was het eten heerlijk, we hadden gelukkig alsnog voldoende. Ik heb een bericht gestuurd en weet zeker dat het bedrijf hier nog op terugkomt. Nu nog even 4 sterren, wellicht worden dat er meer!

Formidabel

Hele goede service. Een dikke 10.

Top kwaliteit!

Heerlijk vlees, lekkere salades echt top.kwaliteit. handig bij een feestje scheelt je een hoop werk. Borden, bestek je krijgt alles erbij!

Prima verzorgd

Netjes geleverd en op tijd. Alleen de aansteker voor de bbq miste

Uitgebreide BBQ

Een goede service met heerlijk eten. Alles zit erbij (sausjes, stokbrood, bestek, borden) en wordt mooi op tijd geleverd in handige boxen. Jammer dat we er geen zon bij konden bestellen, dan was het helemaal perfect geweest

Goed verzorgd en erg lekker

Netjes verzorgd. De meneer die de spullen bracht heeft ook de bbq gecontroleerd of deze werkte. Het eten was netjes in gesealde bakken gedaan. Ook de borden en bestek waren verpakt. Het was ruim voldoende eten en smaakte erg goed.

Goed verzorgd

Goed verzorgd en ondanks een kleine hik up bij aflevering toch alles in goede orde ontvangen.

Super verzorgd en weer geweldig lekker

Voor de tweede maal een barbecue laten verzorgen door de BarbecueBoer en wederom prima verzorgd, bezorgd en uitstekend van smaak en hoeveelheid. Volgende keer gaan we zeker weer bij de BB bestellen. Prima concept zo.

Complete ontzorging.

Gemakkelijk om een duidelijke offerte aan te vragen. Offerte ontvangen op maat, overzichtelijk en duidelijk. Levering probleemloos, gelijk afspraak gemaakt om spullen terug op te halen. Kwaliteit van de geleverde producten uitstekend.

Super verzorgde complete BBQ

Altijd wetende dat het lekker, voldoende en makkelijk is. In een handomdraai een BBQ organiseren.

HET WAS SUPERGOED

WIJ VIERDEN ONS 50-JARIG HUWELIJKSJUBILEUM EN HEBBEN IN DIE 50 JAAR NOG NOOIT ZO,N GOED BBQ PAKKET GEHAD. Service perfect Zeer vriendelijke bezorger Schone Bbq. Zeer goed vlees Bijzondere lekkere salades, sausen en stokbroden.

Top geregeld!

Onze ca. 25 gasten waren super enthousiast over de kwaliteit en het gevarieerde assortiment. Je zag dat het met zorg en liefde was klaargemaakt en verpakt. Vooral de haal- en brengservice is klasse! Spullen werden volgens afspraak in achtertuin gezet terwijl wij aan het werk waren! Volgende keer barbecueën met grote groep gaan we zeker weer gebruik maken van de BarbecueBoer!

Het was super in een woord geweldig het vlees en alles er om heen was s

Mooi op tijd bezorgd keurig een mail van te voren uper gehad hoe laat ze ongeveer komen.

Communicatie, levering, okay

Lekkere salades en vlees. Maar... het brood viel erg tegen. Leek wel drie dagen oud.

Complimenten: Gewoon top verzorgd!

Het was weer zoals het jaar ervoor top geregeld. Goede kwaliteit vlees, ruim assortiment (ook halal!) en keurig en duidelijk bestickert. Heerlijke salades en diverse stokbrood met sausjes. Na het feest alles de bak in en de volgende dag aan de deur zetten. Schoonmaken niet nodig, dus wat willen we nog meer? Ook mijn collega's zijn inmiddels erg enthousiast. Nog geen klachten gehoord, dus ga zo door zou ik zeggen.

Makkelijk en kwaliteit goed

Makkelijke en overzichtelijke site en diverse keuzes uit pakketten met vis en vlees. Ook voor allergie. Alles word netjes bezorgd in bakken zodat het gekoeld blijft. Alles kan vies retour.

Goed geregeld

Werken met de Barbecueboer is makkelijk en smakelijk. Goed verzorgd...al zou het wel prettig zijn als Stookbrood afgebakken is en ook gesneden. Qua salades mag het wel iets meer zijn. De pakketten zijn goed verzorgd en voldoende. Zou wel tof zijn als er iets minder met plastic wordt gewerkt.

Lekker gegeten!

De Hamburgers mogen iets groter.

Het is geweldig !!

Goed georganiseerd, prima eten , alles zit er bij tot de aansteker toe. Top !!

Heerlijke bbq en veel gemak!

Het is ideaal om een bbq voor een grote groep, te organiseren via de BarbecueBoer. Alles keurig aangeleverd. Smaakvolle producten en doordat je het niet hoeft af te wassen, wordt je als organisator ontzorgd.

goed verzorgde complete bbq

De bbq werd keurig volgens afspraak geleverd, het zag er allemaal keurig verzorgd uit en het smaakte erg goed.

Zie toelichting

Er zijn er vele in kwantiteit Er zijn er vele in kwaliteit Maar in beide is en blijft geheid: De Barbecueboer de beste, Voor altijd!