Goede service en heerlijk eten!

zeer goede ervaring, vriendelijke chauffeur en alles tip top geregeld.

Mooi,genoeg en vooral lekker.

Het bestellen is makkelijk. De bestelling was er op de afgesproken tijd. Alles werdt duidelijk uitgelegd en de BBQ werdt eerst getest. Het vlees en de sallades waren mooi en lekker. 3 soorten stokbrood er bij. De volgende dag werd alles weer vuil opgehaald op het afgesproken tijdstip. Wij hadden er verder dus niks geen werk mee. voor herhaling vatbaar.

Het was een súperboeren bbq!!

Prima verzorgd en héérlijk! Zelfs het glutenvrije pakket was uiterst zorgvuldig samengesteld. De persoon waarvoor dit nodig was, heeft geen enkele reactie gehad op het eten.

Overall een echte aanrader

De levering ging prima, de porties waren ruim, het vlees was vers en heerlijk, de salades vielen zeer in de smaak evenals het stokbrood en de sauzen. En de volgende dag geniet je nog even na als ze de afwas gewoon netjes weer ophalen. Het was er snel en na een gezellige avond ben je ook zo weer uit de troep. Zeer goed bevallen !!

Goed. Verzorgd.

Ik weet nog niet met het ophalen. Een puntje. 1 kruiden boter meer zou beter zijn voor 15 personen. We hadden er nu 2. Ook de salade was wat aan de weinige kant voor 15 personen.

Keurig geregeld

Zeer nette ervaring met het leveren en de kwaliteit van het eten/vlees. Enige wat een klein beetje jammer was dat een deel van de bbq slecht functioneerde waardoor we een deel in de pan hebben gebakken. Verder alles top geregeld ook met brengen en ophalen.

Vlees en bezorging top, salades mogen wat meer zijn

Zoals de titel al aangeeft. Alles wat goed verzorgd. We hadden het luxe pakket genomen zowel vlees als vis, smaakte heerlijk. Salades waren ook lekker maar het mag iets meer zijn.

Grandioos

Mooi op tijd. Goed verzorgd.

Door volledige ‘ontzorging’ van de Barbecue Boer een top bbq!

De kwaliteit van vis, vlees, salades, brood en sauzen was TOP! Levering precies conform de daags tevoren aangegeven tijd.

uitstekend

prima producten prima srevice

Nooit ge-ouwehoer met de BarbecueBoer!

De meest flexibele Boer is de BarbecueBoer. Wel of niet thuis > afleveren en ophalen wordt altijd middels een belletje geregeld met de chauffeur die contact met je opneemt. De BarbecueBoer LEKKER geregeld.

Goede service, alles op tijd,goed geregeld Alleen voor de aardappelsalade liever een huzarensalade En harde rauwkost salade Maar het vlees was zeer goed Groeten Gees Tijhof

Koninklijk verzorgd

Het was weer zoals voorgaande jaren uitstekend verzorgd. goede kwaliteit, goede service in een woord Koninklijk.

Prima bbq, snelle levering en goede service.

Voor 14 personen bij de bbqboer een bestelling gedaan. De service en levering was uitstekend. Goed op de hoogte gehouden van de levering en ook het aanbod van te kiezen pakketen was ruim voldoende. Kwaliteit van het vlees en vega ook ruim voldoende. Paar kleine minpuntjes: 1 knop van de geleverde gas bbq was helaas stuk (bbq werkte verder wel). Stokbrood helaas niet vers maar afbak in de oven. We hadden vooraf wat extra vlees bijbesteld, dit bleek achteraf ook wel echt nodig te zijn. Basis pakket was net wat te weinig. Is natuurlijk ook wel afhankelijk van of je grote eters aan tafel hebt of niet. Eindconclusie: prima bbq.

Top!!! Bedrijf komt afspraken na.

3e keer bij De Barbecue Boer besteld heerlijk vlees en vis, salades en brood. Vers en smaakvol! Goed geregeld.

Formidabel

Zeer vriendelijke bezorging alles Geheel gemonteerd Geïnstalleerd . Wij die afstammen van een Slagers familie vonden het vlees zeer goed van kwaliteit. Salades waren ook heerlijk kortom een perfecte barbecue heel erg dank hiervoor jullie hebben onze avond tot een succes gemaakt! Groeten hugo kramer

Top verzorgd en heel ruim voldoende!

Alleen maar lof van de gasten en top service. Goede communicatie en netjes alles verzorgd. Dankzij jullie hadden wij een geslaagde avond!

Alles super goed en netjes geregeld

Alles was netjes afgeleverd bestek vacuüm verpakt, alles netjes in vacuüm verpakte schalen.kortom volgende keer weer.

lekker onbezorgd genieten

Met de BarbecueBoer alles geregeld voor een geweldige avond.

lekker en alles volgens afspraak

lekker, voldoende, gewoon goed geregeld

Top top top

Geweldig. Bestellen ging heel makkelijk alles zeer duidelijk. Borgtijd perfect Bezorger erg vriendelijk en behulpzaam. Eten heerlijk en hele ruime keuze. Ophalen ging op top. Zullen zeer zeker weer gebruik maken. ECHTE AANRADER

Geweldige producten en service

telkens weten ze mij nog te verrassen met super producten en service.

Prima verzorgde bbq

Helemaal goed

Alles super voor elkaar en strak op tijd geleverd. Top !!!!