Zonder ervaring kan niks geweten worden, wat een feest!

Een goed verzorgde barbecue met uitstekende kwaliteit-prijsverhouding. Alles wordt netjes geleverd, je kunt zorgeloos genieten van een heerlijke barbecue voor jong en oud. Géén afwas en alles wordt weer opgehaald, prima service en vriendelijk personeel!

Uitstekend geregeld!

Fijne service en lekker vlees voor een betaalbare prijs.

genoeg heerlijke producten die goed aangeleverd worden!

We hebben genoten van een heerlijke BBQ, smakelijke salades en heerlijk vlees. De sausjes, het brood, de kruidenboter, het smaakte allemaal prima en als je het vergelijkt met de prijs is dit een echte aanrader!

Top barbeque gehad

Goede service , heerlijk vlees Goede salades en variatie aan lekker stokbrood

Prima kwaliteit en levering, hardware mooi schoon

Heerlijke salades, keuze uit 4 soorten + vers fruit - prima! Dit mag wel ca de helft meer zijn voor 16 personen.... (een kwart bakje per persoon en 1/16 bakje fruit is écht te weinig ervaarden wij...). Het vlees van prima kwaliteit en volop Misschien was de Boer'n-versie een verkeerde keuze qua inhoud/verdeling vlees/salade? Het was top-verpakt in de fijne koelboxen! Het verpakkingsplastic kan wellicht duurzamer? Zou écht een extra pluspunt zijn!

De bbq heeft goed gesmaakt. Alles is helemaal op gegaan, er was voldoende.

uitstekende service en heerlijk vlees

Wij zochten een BBQ leverancier voor ons fietsweekend van de club. Via google kwam ik bij de BarbecueBoer terecht. Goede site en makkelijk te bestellen. Daarnaast goede service met brengen en halen. Je wordt via mail op de hoogte gebracht van breng en ophaaltijden. Alles keurig verpakt en gekoeld. Goede kwaliteit vlees en salades.

Alles ziet er keurig uit en is ruim voldoende.

Gewoon doen!

Prima bbq

Prima bbq

Vriendelijk en topspullen

Echt een aanrader.heel lekker vlees genoeg salade en goed verzorgd keurig

Wat was het allemaal heerlijk!

Bezorging was super, alles was even lekker. Zal dit zeker aanbevelen aan familie, vrienden en kennissen. En gaan hier ook zeker zelf weer een keer bestellen.

Goed verzorgd en heerlijk

Veel keuze mogelijkheden, erg fijn dat je zelf kunt kiezen wat je wilt. Lekker vlees en salades. Erg fijn dat alls verzorgd wordt, bezorgen, ophalen, bbq, bestek etc. Daar heb je geen omkijken naar.

Fantastisch!

Geweldige service van de bbq boer! Krijg netjes een mail voor bezorgtijden en ophaaltijd. Vlees en salade’s zijn héérlijk!

Alles wat we zochten

Het vlees en de salades waren goed. Makkelijk te bestellen en aan te passen. Genoeg sauzen. Alles erop en eraan. Heerlijk en gemakkelijk. Wij bestellen zeker de volgende keer weer hier.

Lekker gegeten, meer dan voldoende van alles! Herhaling komt absoluut! Netjes op tijd geleverd en super aardige jongeman

Helemaal top geregeld!

Hoogzwanger een verrassingsfeestje organiseren was een behoorlijke klus waar ik enorm tegenop zag, maar dit was zo perfect geregeld! Helemaal geen zorgen of afwas gehad, ideaal! Het eten smaakte ook nog eens super goed en ik heb van de gasten niks anders dan positieve reacties gehad, absoluut voor herhaling vatbaar!

Superrrrr!!

Echt kwaliteit! Vlees lekker mals. Niks op aan te merken!

super

wat weer n feest als de bbqboer is geweest alles perfect voor elkaar en alles super lekker en meer dan voldoende

Prima, aanrader

Heerlijk vlees en smakelijke salades. Al meerdere keren besteld bij de BBQ boer en altijd zeer tevreden

Vlees en salades prima, alleen bij het stokbrood even een sticker erop dat je het nog moet afbakken. Bezorging goed op de hoogte gehouden dat het later werd.

goed verzorgde bbq

We hadden het luxe bbq pakket. Het vlees was fantastisch. De aardappel en rundvleessalade waren wat karig voor het aantal personen. De huis- en romige light salades leken erg op elkaar en waren niet erg in trek. Eén van beide was voldoende geweest en dan de aardappel- en rundvlees wat meer zouden wij voorstellen. Breng- en haalservice is perfect!

Helemaal goed geregeld

De pakketten die wij hadden besteld waren geweldig. Goed vlees en vis. Zelf minder besteld dan dat er mensen waren. Dus voldoende.

Makkelijk, goede prijs en op tijd

Het bestellen via de website ging makkelijk en snel. Vervolgens goede communicatie via mail en een dag van tevoren een sms met de te verwachten levertijd (marge van 1 uur). Werd inderdaad op die tijd geleverd. Bezorger heeft uitgelegd hoe de barbecue werkte en deze even getest. Borden en bestek erbij. Heel fijn dat je alles vuil mee terug mag geven. Ook voor het ophalen kreeg ik een dag van tevoren een sms met de tijd. Minpuntje: te weinig salades in verhouding, daar waren we te snel doorheen. Niet duidelijk of het meegeleverde stokbrood nog afgebakken moest worden. Ik denk van niet, maar ze waren wat slap en ik heb ze dus 5 minuten in de oven gedaan.

Kwaliteit,kwantiteit en bezorging in 1 woord perfect

Alles was zo goed verzorgd, dat gaan we voortaan niet meer zelf regelen!

Vlees en Vis ruim voldoende en erg lekker - BBQ niet schoon

Vlees en vis ruim voldoende en erg lekker. Salades en brood ook ruim voldoende. De BBQ was niet erg schoon; het rooster waar je op bakt was wel schoon maar het rooster eronder lag vol met een laag drap. Zag er niet uitnodigend uit. Ze vragen bij klachten te melden via e-mail. Heb ik gedaan en dan hoor je vervolgens niets meer.